Přeskočit na hlavní obsah

Co jsem si koupila díky YouTube/blogům

Hezký den všem!

Je to už déle než dva měsíce, co byl na blogu poslední článek věnovaný Dnům Marianne 2016. Pokud někomu z Vás unikl, můžete si jej přečíst zde. Nedávno jsem čtetla u Rendy z Ordinarylife hezký článek o tom, co si koupila díky YouTube a zalbil se mi natolik, že jsem se rozhodla napsat něco podobného. Viděla jsem už i pár videí, tak se po nich na Youtube poohlédněte, najdete je tam pod názvem Youtube made me buy it.

Asi vám toho neukáži tolik co Rendy a rozhodně to nebudou "takové" produkty, jestli mi rozumíte. Nejsem rozhodně ten typ člověka, který kdykoli když slyší, že je něco super, hustý cool a rozhodně to musí mít, by hned musel běžet do obchodu a danou věc si koupit. Nicméně něco málo jsem si ale přeci jen díky YouTube a blogosféře koupila, tak se na to teď společně podívejme.

Začněme tou lepší/dražší kosmetikou - každý si to prosím přeberte po svém, podle vašich preferencí. Sem bych u sebe zařadila Naked Palette Urban Decay a paletku tvářenek Cheekathon od Benefit. S oběma paletkami jsem opravdu moc spokojená, sahám po nich několikrát do týdne, což mluví za vše.  



K micelárním vodám jsem byla v době, kdy se objevily ve velkém velmi nedůvěřivá a byť je dnes pravidelně používám, část mé nedůvěřivosti ve mě stále přetrvává. Vyzkoušela jsem micelárky od Dermacolu, Eucerin, Vichy, Bourjois, Yves Rocher, momendálně používám růžovou Biodermu a Baleu. Má nedůvěra v micelárky nadále spočívá v tom, že nevěřím tomu, že dokáží pleť perfektně odlíčit a vyčistit, takže stejně ještě používám čistící gel na obličej. Navíc teď se hojně množí články o tom, jak jsou micelárky nebezpečné atd., ale na to si každý udělejte názor svůj.



Color Tattoo od Maybelline jsem poprvé viděla ve videu od Lou a hned jsem věděla, že je musím mít. Nicméně trvalo nějakou dobu, než se k nám vůbec dostaly, ale to, že mám 5 odstínů, asi mluví za vše. Pokud budete mít cestu třeba do Německa, tak tam mají (nebo alespoň měli) k dispozici více odstínů, které rozhodně stály za pozornost.



Kompaktní pudr Smooth Skin NYC byl jednou dobu velkou hitovkou jak na YouTube, tak i blozích a jelikož mi zrovna docházel můj oblíbený Rimmel, rozhodla jsem se ho vyzkoušet. A za mě rozhodně ne. Odstín 701 Translucent na mé pleti zanechává nepřirozený bílý film a to můžu štětec oklepávat a oklepávat. Do zkoušení jiných odstínů si ani dávat nebudu.


Zapečená tvářenka Bourjois mě zaujala hlavně svým super roztomilým balením a vůní. Tak dlouho jsem je chodila do Sephory okukovat, vybrala si svůj vytoužený odstín 74 Rose Ambré a Bourjois v Sephoře zrušili... Naštěstí jsem si ji koupila za mnohem menší peníze jinde a dodnes ji miluji a často po ní sahám.


Báze pod oční stíny Sephora byl tak trochu přehmat - původně jsem si chtěla koupit tu Glitter verzi, kterou tolik miluje Lou, ale nějak jsem sáhla po normální a velké kamarádky moc nejsme. Zkoušela jsem ji s očními stíny různých značek, všetně značky Sephora, ale žádný velký zázrak to není, stíny se i s ní během dne znatelně slévají to záhybu oka.


Jumbo tužka na oči v odstínu Milk a Vivid Brights Liner v odstínu Blossom NYX v mém košíku při Dnech Marianne rozhodně nesměly chybět. A za mě zatím opravdu velká spokojenost. Měla jsem v plánu vyzkoušet i jiné doporučované produkty od NYX, ale klasicky byly vyprodané.




Odličovací ubrousky Douglas patří mezi ty nejoblíbenější, které používám, i když k nim nemám takový přístup jako k drogérkovým. Spotřebovala jsem několik balení a nedávno si koupila další. To samé bohužel nemůžu říct o jejich Odličovacích tamponcích, které mi ve velkém doslova vnucují při každém nákupu s tím, že to je jejich nejprodávanější produkt a že některé zákaznice je kupují třeba po 10 balení. No, jednou jsem si je sama dobrovolně dala do košíku a víckrát je nepotřebuju. Za mě průměrné tamponky, momentálně používám Linteo za 18,- Kč a přijdou mi mnohem lepší.



Infallible 24H-Matte L'Oréal není špatný make-up, jenom je potřeba dát si tu práci a nevynechat nanesení báze, protože bez ní nehezky zalézá do pórů a to fakt nechcete. Jinak na pleti vydrží dlouho, večer je stále co odličovat.


Gel na obočí Alverde jedním z úplně prvních zástupců tohoto sortimentu v drogériích a i s mým obočím udělal spousty parády. Vyzkoušela jsem jak verzi pro blondýnky, tak pro brunetky (která má teda lehce načervenalý nádech, ale mě zrovna k červeným vlasům moc nevadil) a byla jsem opravdu spokojená.




Dvoufázový odličovač očního okolí Yves Rocher je svatým grálem Rendy a já dodnes nechápu, co na něm vidí. Ač mám Yves Rocher ráda a nakupuji u nich docela ve velkém, tak tento odličovač mi absolutně nesedl a nemám potřebu si jej pořizovat znovu.


Řasenky Maybelline jsou globálně velmi populární a oblíbené a u mě si zatím ty, které jsem vyzkoušela, v oblíbenosti stojí také hodně vysoko.




Korektory Perfect Stay Astor a Camouflage Catrice si také zažily svou internetovou popularitu a asi celkem oprávněně. I když nejsem fanda Astor kosmetiky, tak tento korektor si mě docela získal svým odstínem, který je krásně světlý. Korektor mi sedí víc na kruhy pod očima než na pupínky, ale v případě nouze ho používám i tam. Naopak korektor od Catrice mi pod oči vůbec, ale vůbec nesedí, za to na krytí pupínků je fajn, i když občas má tendenci zvýrazňovat suchá místa. Oproti mému verdiktu ze samostatného článku jsem si korektor nakonec docela oblíbila. Nicméně stal se tak populárním, že si vysloužil i tekutého bráchu, který je bohužel ve světlém odstínu věčně vyprodaný.



Suché šampony Batiste a Tony&Guy patří mezi ty nejvíce profláknuté a myslím si, že velmi oprávněně. V případě opravdové nouze po jejich použítí jsou vlasy v mnohem lepším stavu a na můj kabelkůvý T&G mi byl skvělým společníkem na dovolené.



Čistič štětců Ebelin je mů svatý grál. Od té doby, co se objevil v drogérii mě čištění štětců mnohem více baví a čistím je mnohem častěji. Samozřejmě, že nezapomínám i na klasické mytí s vodou, ale díky tomuto spreji si můžu vyčistit štětce okamžitě, bez nějakého zdlouhavějšího schnutí. Navíc mi neskutečně voní.


Porefessional Benefit je produkt, u kterého i po téměř roce používání nevím, co si myslet. Kdyby byl braný jenom jako produkt, který má zamaskovat rozšířené póry tak je naprosto v pořádku, tuto funkci plní dokonale, nicméně když je označován jako báze, tak od něj očekávám i zvýšení výdrže make-upu, což se zas až tak neděje, spíš naopak. Mám pocit, že i když nechám produkt na pleti trochu zavadnout, tak se po něm make-up spíš klouže, než aby se do pleti vpracoval, a to při jakékoli aplikaci. Upřímně - za ty prachy opravdu, ale opravdu nestojí.


Satin Base Dermacol je ten produkt, který jedni milují a druzí nesnášejí. Já jsem její milovnice, zatím jsem nenarazila na bázi, která by to s make-upy uměla tak jako tato. Je sice dost silikonová, ale když se nechá chvilku na pleti zavadnout, je bezkonkurenční.


Expresní odlakovač na nehty Dermacol je dle mého názoru produkt ze samotného pekla, jinak jej nazvat nemůžu. Zkoušela jsem ho s několika druhy vatových tamponků i se samotnou vatou, ale ta mastná tekutina se ne a ne pořádně vsáknout, takže mi všude tekl po rukách a ještě k tomu lak neskutečným způsobem rozpíjel a rozmazával. Nikdy víc mi nesmí přes práh!


Dlouhotrvající barva na rty Dermacol mě velmi mile překvapila a zjistila jsem, že po ní sahám velmi často v momentech, kdy opravdu potřebuji mít rty ve stavu, kdy nemusím co chvíli řešit jak vypadají. Navíc jsem měla opravdu šťastnou ruku a odstín 6 je natolik univerzální, že se hodí jak ke každému líčení, tak i k barvě oblečení. Pro mě značka ideál.


Bázi pod oční stíny Dermacol jsem si koupila i přes to, že jsem na ní nečetla a ani neslyšela zrovna moc chvály, ale co kdyby. Bohužel její kritika je oprávněná, báze za nic moc nestojí, proto ji používám opravdu jen výjmečně. Na druhou stranu jsem ji kupovala se slevou, tak mě to ani nějak moc nebolí.


O kosmetice e.l.f. poslední dobou už moc slyšet není, mám za to, že to bude hlavně tím, že je neustále u většiny jejich sortimentu na e-shopu vyprodáno. Mám od nich hlavně produkty na oči, které svou kvalitou jsou tak 50:50 - mám ráda jejich primer a tekuté oční linky, ale třeba stíny mám v paletce a tam je znát hodně velký rozdíl mezi jednotlivými odstíny, nicméně jsem s nimi také docela spokojená. Pak mám také trio na obličej a s tím jsem docela spokojená, kamarádka od nich má hodně ráda pudr. Na co ale nedám dopustit jsou  jejich štětce. Štětec na tvář z řady Studio, který používám na pudr je ten  jemnější a příjemnější co jsem kdy vyzkoušela.






Asi nejznámější pleťová maska od LUSH Mask of Magnaminty má dle mého svou největší internetovou slávu za sebou. Ale takové 4 roky zpět (možná i 5) se o ní hoooodně mluvilo, nejčastěji v superlativech a musela jsem ji mít taky. Kamarádka mi v Praze koupila její malou verzi a jsem ráda, že jsem se tenkrát nerozhodla pro tu velkou, protože mi ani trochu nesedla. Neskutečně, ale opravdu neskutečně mi smrděla a neviděla jsem žádné výsledky na své pleti. Za mě za ty prachy rozhodně nikdy více.


Myslím si, že bych doma určitě našla i jiné produkty, k jejichž koupi mě inspiroval internet, ale momentálně si na jiné nevzpomenu.

Berte v potaz prosím to, že se jedná čistě o můj názor a pohled na jednotlivé produkty, takže to, co nevyhovuje mě může vyhovovat stovkám ostatních a naopak. A to je na kosmetice to krásné :) Mějte se moc krásně a zase někdy v budoucnu u dalšího článku naviděnou :)

P. S. Do komentářů mi dejte kdyžtak vědět který produkt jste si na základě YouTube nebo blogů pořídili vy a jak jste s ním spokojeni.

Komentáře

  1. Snad všechny produkty jsem na youtube kanálech viděla a většinu z nich jsem vyzkoušela. Určitě za sebe bych doporučila cokoliv od Lush :) BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. LUSH mě právě po špatné zkušenosti dost odradil od dalšího zkoušení, ale díky za tip :)

      Vymazat

Okomentovat

Prosím slušně. Děkuji :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Konečná 36

Hazké pondělí všem! Mám tu pro Vás slibovaný článek plný prázdných obalů od kosmetiky. A nebude trvat dlouho a budu mít pro vás další nálož ;)   Oriflame - Big Lash Mascara Bohužel, tuto řasenku nemůžu úplně doporučit. Je průměrná, svou práci odvede, ale za stejné peníze jsem schopná sehnat lepší.  Rimmel - Brow Pro Micro Tato tužka na obočí byla moje velká láska! Vydržela mi téměř rok (nepoužívala jsem ji denně a určitě nemám potřebu dokreslovat si obočí, tužky spíš používám ke korekci vnější části obočí). Je hezky tenká, tak akorát tvrdá/měkká. Kdybych neměla v zásobě spoustu dalších, klidně ji ihned pořídím znovu.  Garnier - Moisture+ Aqua Bomb Moje oblíbená pleťová maska :) Myslím si, že ji všichni znáte.  Garnier Bio - Čistící pleťové tonikum s tymiánem Tohle pleťové tonikum bylo fajn, nicméně asi ho znova úplně nepotřebuju. To, že mi lehce vysušoval pleť, mi ani tak moc nevadilo, ale často mi pleť vysušoval docela dost a to je něco, co mi úplně nesedělo.  Catrice - Camouflage cre

Vánoční přání

Milé čtenářky, milí čtenáři dovolte mi popřát Vám co možná nejklidnější prožití vánočních svátků. Doufám, že si nejen dnešek, ale i nadcházející dny užijete v klidu a v pohodě s Vašimi blízkými tak, jak si představujete. Pevně věřím, že každý z Vás dnes večer najde pod stromkem to, po čem touží a že i Vámi obdarovaní budou mít radost. A nezoufejte, pokud někdo ve Vašem okolí bude mít pod stromkem sto dárků a vy jenom pár - Vánoce nejsou jenom o dárkách, věřte mi. Užívejte si :)

Nákupy leden - duben 2021 - Dekorativní kosmetika

Hezký den všem! V prvním článku roku 2021 jsem všem chtěla popřát úspěsný rok 2021, nicméně takhle v květnu se to už asi úplně nehodí :-) Přiznávám, že jsem všechny své novinky poctivě fotila, a nebyla jsem schopná se přinutit k tomu, abych vše sepsala a průběžně postovala. Takže jsem se rozhodla, že to udělám trochu jinak. Své nákupy za uplynulé 4 měsíce rozdělím do tří článků - dekorativní kosmetika, skin care a péče o tělo a vlasy. Takhle se to poměrně hezky rozprostře a i tak si myslím, že to budou články velmi obsáhlé, neboť i když jsem se snažila, nějak se mi nevedlo úplně šetřit.  Oriflame - Posilující řasenka na řasy a obočí Tento produkt jsem si koupila hlavně z toho důvodu, že je to takové 2v1 - můžu to použít jak na řasy, tak na obočí, z čehož jsem usuzovala, že to bude v hnědém odstínu, a nespletla jsem se. Hnědé řasenky nosím ráda, toto je spíš hodně lehoučký gel, který na štětečku není prakticky vidět, abych si ověřila, že je to opravdu zabarvené, musela jsem si kousek pr