Přeskočit na hlavní obsah

Nákupy květen 2016

Hezké pondělí všem!

Jak se mi v dubnu hezky dařilo krotit se a zvládnout nakupovací stopku, tak květen už tak úspěšný zase nebyl, bohužel. Myslím, že se mi tu toho nakupilo poměrně dost - inu, posuďte sami. 

Lak s pískovým efektem - Avon
Laky s pískovým efektem mám docela ráda pro jejich krásný vzhled, dlouhou výdrž a jako pomocníky při oživení "obyčejné" manikůry. Také je často používám v případě, kdy se mi třeba odštípne kus laku a jsem líná všechny nehty odlakovat. Odstín Diamond je nádherná neutrální šedo-stříbrná barva, kterou budu moci doplnit všechny ostatní barvy ve svém lakovém arsenálu.




Gel Shine top coat - Avon
Gelové laky od Avonu mám moc ráda, ve sbírce jich už mám 8. Tento top coat má ještě více prodloužit jejich výdrž, tak jsem zvědavá, jak bude fungovat.


Colour Corrector cream - Avon
CC krém od Avonu vám asi nemusím nikterak představovat, na blogu o něm nepíši poprvé. A i když momentálně zkouším BB krém od Manufaktury, tak v létě dám asi přednost Avonu, protože je mnohem lehčí. Jako i při předchozích nákupech, tak i tentokrát jsem sáhla po odstínu Natural beige.


Péče proti akné s okamžitým účinkem - Avon
Tuto lokální péči proti akné jsem měla již několikrát, ještě když měla starý design a byla jsem s ní vždy spokojená. Tak uvidíme, jestli Avon změnil jen balení, nebo se zhoršila/zlepšila její funkčnost.


Tekutá rtěnka - Oriflame
Oriflame přišel na trh s matnými tekutými rtěnkami a to bch nebyla já, abych si hned jednu na zkoušku neobjednala. Z barev v katalogu se mi opravdu líbil odstín Toffee Cream. V reálu mě ale opravdu hodně, hodně zklamal, protože barva je mnohem světlejší než na obrázku. Já ji třeba využiju na míchání s jinými odstíny rtěnek, ale jak někdo psal na FB Oriflame - člověk tak kupuje zajíce v pytli a prodejkyním se právě tento odstín vrací do reklamací, protože je prostě úplně někde jinde. Škoda, tohle Oriflame nevychytal, protože jinak je barva na rtech opravdu příjemná.


Masky na obličej - Oriflame
Ráda zkouším pleťové masky, i když se pak vracím k těm, které mi opravdu dělají hezčí pleť. Tak jsem zvědavá, jak mi poslouží gelová maska pro smíšenou pleť (zelená) a maska obsahující jíl pro mastnou pleť (fialová).


Make-up - Yves Rocher
Rozjasňjící make-up od YR jsem si pořídila už vloni v odstínu Beige 200, který mi ale seděl jenom opravdu krátký čas v létě. Na to, abych ho mohla používat i jindy, jsem si musela pořídit jeho sourozence v odstínu Rose 100 a dohromady tvoří perfektní dvojku s dokonale barevně vyváženým barevným podtónem :) Plus jako bonus ještě moc příjemně voní.


Sprchový gel - Yves Rocher
O tom, že sprchové gely Jardins du Monde mám ráda psát nemusím, neb vy, co mě čtete pravidělně, to už víte. Tentokrát jsem sáhla po tom s olejem z makadamiových ořechů z Guatemaly.


Hydratační micelární voda - Yves Rocher
S touto micelárkou jsem už nějaký ten týden opravdu spokojená, o čemž jste se mohli dočíst tady. A  i když mám nějakou tu micelárku v zásobě, není nad to pořídit si do rezervy i produkt, který vám opravdu sedí pro případ, že jsem si dříve koupila něco, co mi opravdu nesedne.


Oční stíny - Rimmel
Nebudeme si nic nalhátat, matných hnědých stínů do záhybu oka není nikdy dost. Narazila jsem na tento v odstínu 003 All about the base ve výprodejovém stojanu. Byl netknutý, tak jsem ho vzala. Barva je sice teplejší, ale myslím, že to zas až tak vadit nebude. Jsem zvědavá, jaký bude, protože celkově se tyto oční stíny zrovna velké chvály nedočkaly.


Infallible 24H-Matte - L'Oréal
S dekorativkou L'Oréal se už delší čas oťukávám v podobě pár očních stínů, které mám. A protože se mi strašně moc zalíbil make-up, který ukazovala Lou v jednom ze svých posledních loutoriálů, mrkla jsem po něm. Matný make-up jsem nakonec vybrala v odstínu 20 Sand (na dva světlejší nejsem tolik světlá ani v zimě, opravdu pro bledule!). Navíc v Teta drogerii měli 35% slevu na dekokrativku L'Oréal, tak byla jeho cena okolo 200,-Kč


SkinMatch Blush - Astor
Okolo astořích tvářenek jsem kroužila opravdu dlouho, ale z testeru jsem si nikdy nebyla jistá, jestli se mi za ně chce dávat tolik peněz. Nicméně zrovna na ně byla akce a tak jsem sáhla po odstínu 002 Peachy coral. Ne, že bych měla tvářenek málo, ale zrovna podobná kombinace mi ve sbírce chyběla.


Chubby Lips - Gabriella Salvete
Chubby lips od Gábiny mám ráda, na rtech jsou opravdu příjemné. K 02 jsem dokoupila i odstín 05 Hot Rapsberry a myslím si, že to je ta pravá červená pro mě. Na rtech nebude tolik výrazná, protože je opravdu lehoučká a už se nemůžu dočkat, až ji provětrám.


Dvoufázový odličovač očního okolí - Nivea
I když jsem se opravdu zamilovala do odličování micelárními vodami, tak na oči mi jako odličovač prostě nesmí. Zůstávám věrná dvoufázovým odličovačům, protože si skvěle poradí i s voděodolnými produkty. Tento odličovač od Nivey jsem vychvalovala zde a nic se nezměnilo. Plné balení jsem hned vyměnila za jedno prázdné a další schovávám do zásoby.


Co pěkného jste si koupili vy?

Komentáře

  1. masku Oriflame s jílem mám a je super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak paráda :) to se dvojnásob těším až ji vyzkouším :)

      Vymazat
  2. Zajíma mě hlavně ta rtěnka od Oriflame :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ji měla na rtech zatím jen jednou a moc mě zatím neoslovila...

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Ten lak nejen že vypadá skvěle, ale hlavně skvělý opravdu je. Navíc na sluníčku je naprosto nádherně stříbrný!

      Vymazat

Okomentovat

Prosím slušně. Děkuji :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Konečná 36

Hazké pondělí všem! Mám tu pro Vás slibovaný článek plný prázdných obalů od kosmetiky. A nebude trvat dlouho a budu mít pro vás další nálož ;)   Oriflame - Big Lash Mascara Bohužel, tuto řasenku nemůžu úplně doporučit. Je průměrná, svou práci odvede, ale za stejné peníze jsem schopná sehnat lepší.  Rimmel - Brow Pro Micro Tato tužka na obočí byla moje velká láska! Vydržela mi téměř rok (nepoužívala jsem ji denně a určitě nemám potřebu dokreslovat si obočí, tužky spíš používám ke korekci vnější části obočí). Je hezky tenká, tak akorát tvrdá/měkká. Kdybych neměla v zásobě spoustu dalších, klidně ji ihned pořídím znovu.  Garnier - Moisture+ Aqua Bomb Moje oblíbená pleťová maska :) Myslím si, že ji všichni znáte.  Garnier Bio - Čistící pleťové tonikum s tymiánem Tohle pleťové tonikum bylo fajn, nicméně asi ho znova úplně nepotřebuju. To, že mi lehce vysušoval pleť, mi ani tak moc nevadilo, ale často mi pleť vysušoval docela dost a to je něco, co mi úplně nesedělo.  Catrice - Camouflage cre

Vánoční přání

Milé čtenářky, milí čtenáři dovolte mi popřát Vám co možná nejklidnější prožití vánočních svátků. Doufám, že si nejen dnešek, ale i nadcházející dny užijete v klidu a v pohodě s Vašimi blízkými tak, jak si představujete. Pevně věřím, že každý z Vás dnes večer najde pod stromkem to, po čem touží a že i Vámi obdarovaní budou mít radost. A nezoufejte, pokud někdo ve Vašem okolí bude mít pod stromkem sto dárků a vy jenom pár - Vánoce nejsou jenom o dárkách, věřte mi. Užívejte si :)

Nákupy leden - duben 2021 - Dekorativní kosmetika

Hezký den všem! V prvním článku roku 2021 jsem všem chtěla popřát úspěsný rok 2021, nicméně takhle v květnu se to už asi úplně nehodí :-) Přiznávám, že jsem všechny své novinky poctivě fotila, a nebyla jsem schopná se přinutit k tomu, abych vše sepsala a průběžně postovala. Takže jsem se rozhodla, že to udělám trochu jinak. Své nákupy za uplynulé 4 měsíce rozdělím do tří článků - dekorativní kosmetika, skin care a péče o tělo a vlasy. Takhle se to poměrně hezky rozprostře a i tak si myslím, že to budou články velmi obsáhlé, neboť i když jsem se snažila, nějak se mi nevedlo úplně šetřit.  Oriflame - Posilující řasenka na řasy a obočí Tento produkt jsem si koupila hlavně z toho důvodu, že je to takové 2v1 - můžu to použít jak na řasy, tak na obočí, z čehož jsem usuzovala, že to bude v hnědém odstínu, a nespletla jsem se. Hnědé řasenky nosím ráda, toto je spíš hodně lehoučký gel, který na štětečku není prakticky vidět, abych si ověřila, že je to opravdu zabarvené, musela jsem si kousek pr