Přeskočit na hlavní obsah

Konečná XIX.

Hezký den všem!

Jak jsem slibovala koncem března, další várka prázdných obalů na sebe nenechala dlouho čekat. Myslím, že i tentokrát se mi zadařilo spotřebovat dostatečné množství produktů a otevřením nových jsem tak značně ubrala ze svých kosmetických zásob, i když ty se asi jen tak lehce neztenčí do přijatelného množství.

Po dopsání článku jsem si uvědomila, že tentokrát je to konečná plná oblíbenců, ke kterým se ráda vracím :)

Spotřebováno

Šampon Oriflame byl pro mě od začátku zklamáním, o kterém jste mohli číst už tady. A to se do poslední chvíle nezměnilo, vlasy jsem s ním nemyla ráda. Ve finále mi ani nevyhovovalo jeho pumpičkové dávkování.
Hloubkově čistící gel Yves Rocher mě asi jen tak nepřestane bavit. V zásobě mám koupené další balení. Vyhovuje mi jak při použití s čistícím strojkem, tak i jen při čištění pleti prsty. Víc jsem o něm psala tady.




Krém Zéro Défaut Yves Rocher se v dubnu dočkal svého samostatného článku, takže si o něm můžete více přečíst tady.
Sprchový gel Yves Rocher s vůní šeříku byl opravdu příjemný, asi si jej někdy koupím znovu (pokud jej zase nedostanu od někoho jako dárek :)).
Šampon Yves Rocher s mými vlasy uměl neskutečné divy a perfektně jim seděl. Rozhodně jsem ho neměla naposledy.


Odlakovač bez acetonu Ebelin je mojí stálicí, kterou si kupuji už nějakou chvíli stále dokola. Stojí pár korun, seženete ho v každé dm drogerii a svou funkci plní na jedničku.
Pěnu na holení Balea z mého blogu také už znáte a tak víte, že je to další z produktů, ke kterému se pravidelně a ráda už nějakou dobu vracím.
Sprchový gel waterlilly & oil Nivea byl velmi příjemnou záležitostí, která hezky voněla. Nicméně znovu ho mít nemusím, mám jiné favority, ke kterým se ráda vracím.


Odličovací ubrousky Isana young byly ze všech v tomto článku zmíněných naprosto nejlepší! Naprosto precizně zvládly odlíčit oči bez zbytečného tření nebo několikanásobného přejíždění, takže jsem je rozhodně neměla naposledy!
Odličovací ubrousky Tesco s vitamínem E pro citlivou pleť byly super. Stojí pár korun, ale odličují naprosto perfektně! Určitě jsem je neměla naposled.Odličovací tamponky Globus taky nejsou zmiňované na blogu poprvé a určitě ne naposledy. U nás je používá prakticky celá rodina a nedáme na ně dopustit.



Samohřejivá pleťová maska Garnier snad můj úplně nejčastěji zmiňovaný produkt v konečné! A i po těch letech, co tuto masku používám, mě stále neskutečně baví :)
Tableta do koupele Sephora mi vždy dokáže koupel zpříjemnit. A i když se přibližně poslední rok nekoupu tak často jako dřív, ale preferuji sprchu, tak mě to málo koupelí, které si dopřávám, zpříjemňují o to víc.
Maska na vlasy Gliss Kur je naopak mým oblíbencem, kterého si kupuji už několik let. Gliss Kur mi obecně sedí a vy, co mě čtete pravidelně víte, že se na blogu objevuje poměrně často.
K laku na vlasy s intenzivním leskem a UV ochranou Balea nemám zrovna dvakrát co říct. Laky používám velmi málo, většinou fixační stupeň 3 a to je tak všechno. Nerozumím jim a zatím mi tato moje nevědomost nikdy nevadila. Ale tento bych mohla doporučit, byl fajn.


Čistící maska Yves Rocher je skvělá! Hřeje podobným způsobem jako pytlíčková od Garnieru, na tváři ji stačí mít 5 minut a umí opravdové divy :)
Dvoufázový odličovač očního okolí Balea taktéž není nováčkem na blogu, ráda se k němu vracím.
Pleťová voda Synergen je skvělá. Stejně jako odličovací ubrousky Tesco - za málo peněz hodně muziky.


Odličovací ubrousky Iseree byly suprové, svou funkci splnily na 100% a určitě se o nich zmíním v dalším ubrouskovém článku velmi pozitivně.
Pásky na nos Balea mě zklamaly na celé čáře a víckrát je mít nemusím.
Odličovací tamponky Caterine jsou skvělé, ráda si je kupuji.
Vzorek sprchového krému Weleda nebyl špatný, ale nějak mě nenamlsal k tomu, abych od této značky zkusila něco víc.


Olejová kůra na vlasy Oriflame mě zrovna dvakrát nechytla, ještě mám jedno balení, ale víckrát ji mít nemusím.
Naopak 60 sekudová maska Dove mě bavila moc. Vydržela mi na 4 použití, což mi přijde naprosto super, stála pár korun. Jen nevím, jestli se dá sehnat i u nás, já si ji dovezla v prosinci z Německa.


Vyhazuji


Báze pod oční stíny I  love stage Essence byla hrozná už od začátku, co jsem si jí koupila. Spíš než jako báze mi připadala jako korektor, jako báze se na víčku nechovala, výdrž stínů ani jejich větší intenzitu nezvládla. Za mě nikdy víc i za těch pár korun, co stála.
Anti-imperfection hydrating care Vichy našla jsem vzorek této péče, která mi jak si pamatuji, docela vyhovovala, ale vezmu-li v potaz, že jsem si pro tyto vzorky byla ještě někdy na střední, tak už jsem balení ani neotvírala se strachem, co by z něj mohlo vylézt.
Voděodolná řasenka Miss Sporty byla super, ale už má taky svoje za sebou, navíc ji mám doma už roky. Nicméně v porovnání cena-výkon opravdu parádní věcička.


Uf, tak to máme za sebou. Vy mi napiště do komentářů, který produkt jste spotřebovali naposledy a co pro vás bylo v poslední době největším zklamáním.

Komentáře

  1. Odpovědi
    1. Teď od nich mám regenerační šampon na poškozené vlasy a je taky super :)

      Vymazat
  2. Hloubkově čistící gel mi právě docházejí. Mám ho moc ráda, plánuji si pořídit mé už asi páté balení :D

    Soutěž o balíček Weleda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám v zásobě minimálně třetí, které čeká, až na něj přijde řada :)

      Vymazat

Okomentovat

Prosím slušně. Děkuji :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Konečná 36

Hazké pondělí všem! Mám tu pro Vás slibovaný článek plný prázdných obalů od kosmetiky. A nebude trvat dlouho a budu mít pro vás další nálož ;)   Oriflame - Big Lash Mascara Bohužel, tuto řasenku nemůžu úplně doporučit. Je průměrná, svou práci odvede, ale za stejné peníze jsem schopná sehnat lepší.  Rimmel - Brow Pro Micro Tato tužka na obočí byla moje velká láska! Vydržela mi téměř rok (nepoužívala jsem ji denně a určitě nemám potřebu dokreslovat si obočí, tužky spíš používám ke korekci vnější části obočí). Je hezky tenká, tak akorát tvrdá/měkká. Kdybych neměla v zásobě spoustu dalších, klidně ji ihned pořídím znovu.  Garnier - Moisture+ Aqua Bomb Moje oblíbená pleťová maska :) Myslím si, že ji všichni znáte.  Garnier Bio - Čistící pleťové tonikum s tymiánem Tohle pleťové tonikum bylo fajn, nicméně asi ho znova úplně nepotřebuju. To, že mi lehce vysušoval pleť, mi ani tak moc nevadilo, ale často mi pleť vysušoval docela dost a to je něco, co mi úplně nesedělo.  Catrice - Camouflage cre

Vánoční přání

Milé čtenářky, milí čtenáři dovolte mi popřát Vám co možná nejklidnější prožití vánočních svátků. Doufám, že si nejen dnešek, ale i nadcházející dny užijete v klidu a v pohodě s Vašimi blízkými tak, jak si představujete. Pevně věřím, že každý z Vás dnes večer najde pod stromkem to, po čem touží a že i Vámi obdarovaní budou mít radost. A nezoufejte, pokud někdo ve Vašem okolí bude mít pod stromkem sto dárků a vy jenom pár - Vánoce nejsou jenom o dárkách, věřte mi. Užívejte si :)

Nákupy leden - duben 2021 - Dekorativní kosmetika

Hezký den všem! V prvním článku roku 2021 jsem všem chtěla popřát úspěsný rok 2021, nicméně takhle v květnu se to už asi úplně nehodí :-) Přiznávám, že jsem všechny své novinky poctivě fotila, a nebyla jsem schopná se přinutit k tomu, abych vše sepsala a průběžně postovala. Takže jsem se rozhodla, že to udělám trochu jinak. Své nákupy za uplynulé 4 měsíce rozdělím do tří článků - dekorativní kosmetika, skin care a péče o tělo a vlasy. Takhle se to poměrně hezky rozprostře a i tak si myslím, že to budou články velmi obsáhlé, neboť i když jsem se snažila, nějak se mi nevedlo úplně šetřit.  Oriflame - Posilující řasenka na řasy a obočí Tento produkt jsem si koupila hlavně z toho důvodu, že je to takové 2v1 - můžu to použít jak na řasy, tak na obočí, z čehož jsem usuzovala, že to bude v hnědém odstínu, a nespletla jsem se. Hnědé řasenky nosím ráda, toto je spíš hodně lehoučký gel, který na štětečku není prakticky vidět, abych si ověřila, že je to opravdu zabarvené, musela jsem si kousek pr