Přeskočit na hlavní obsah

Takový byl únor 2016

Hezké pondělí všem!

Nejkratší měsíc v roce máme za sebou, i když letos mu byl nadělen jeden den navíc. Únor nepatří zrovna k mým oblíbeným měsícům (obzvláště v těchto prapodivných zimách, kdy je nehezký, takový zašedlý), nicméně letos mu do karet nahrával fakt, že začínal v pondělí (mám ráda, když je prvního v daném měsíci v pondělí :)) 

Únor jsem začala nepěkným nachlazením, kterého se mi nedařilo zbavit a nakonec jsem si hezky odnesla antibiotika a neschopenku. Řeknu vám, že jsem nikdy nebyla ten povalečský typ, já se prostě sama doma nudím. Jasně, měla jsem spoustu času na to, abych se podívala na většinu seriálů. u kterých jsem měla nějaké resty (což se mi ve finále ale moc nepodařilo, takže resty zůstaly), ale taky to nešlo pořád. Takže raději bych chodila do práce, než trčet doma.

Stihla jsem dva "školní srazy." Ještě před tím, než jsem si odnesla od paní doktorky antibiotika, jsem se stihla vidět s kamarádkami ze vošky. Byly jsme na výborné večeři, pokecaly jsme si a celkově to byl moc fajn večer. Poslední únorový víkend jsem se viděla s holkama ze střední, aneb "my holky co se scházíme." A obě setkání byla moc fajn.

Únor byl pro mě měsícem, kdy jsem viděla díky nemoci poměrně dost filmů. A všechno to byly knižní adaptace - Hvězdy nám nepřály, Zmizelá, Deník malého poseroutky 1,2,3. A všechny vřele doporučuji. Na březen mám v plánu několik dalších filmů + konečně jít i zase po dlouhé době do kina.

Constantine. Seriál s velkým potenciálem, který byl bohužel zrušen po pouhých 13 dílech. Je to obrovská škoda, seriál mě moc bavil a mrzí mě, že nedostal více prostoru. Neskutečně mě bavil, navíc Matt Ryan je opravdu ach... :)

Zamilovala jsem se do knihy Než jsem tě poznala od Jojo Moyes. Mám ji staženou v mobilu, ale rozhodně ji musím mít i v klasické, tištěné podobě. A nemůžu se dočkat filmu! Jen jsem se teda nemusela dívat na trailer a pak se pustit do knížky - Emilii Clarke mám ráda jako Daenerys Targaryen v GoT, ale tady mi už v traileru leze svým způsobem na nervy a pořád se mi dostává do hlavy i když čtu knihu, takže moje Louisa je jí hodně ovlivněná. Uvidíme, jak to pak bude vypadat ve finále během celého filmu. Naopak představitel Willa, Sam Claflin je veeelký fešák, takže mi i jako můj knižní Will vůbec nevadí. Tak jsem na film opravdu zvědavá, nemůžu se dočka 30. června!


Nakupovací stopka se mi až na nákup v Sephoře povedla na výbornou, jsem na sebe fakt pyšná. Ještě hodně přemýšlím, jestli ji prodloužit či neprodloužit i na následující měsíc, nebo to zase nechat pár měsíců být a třeba ji dát před prázdninami. No, ještě uvidím, jak se mi bude chtít.

Nicméně to, co jsem ušetřila za kosmetiku, jsem utratila tento měsíc za boty. Na druhou stranu ale můžu říct, že mám boty na sezónu jaro/léto až na jedny koupené, takže už se pak nebudu muset naštěstí jejich nákupem zatěžovat. Jo, a ještě se musím pochlubit - všechny boty jsem mi podařilo koupit ve slevě a dohromady mě nestály tolik, kolik ty nejdražší před slevou :)

Jsem velmi ráda, že jsem se rozjela i s články na blogu - tento je jedenáctý v únoru, což je dle mého názoru vážně super! Tak doufám, že se mi bude i nadále dařit držet se tohoto "trendu" kolem 10 článků za měsíc. Nejvíce se vám líbily lednové nákupy tady, katalog Sephora tu a řasenka od Maybelline támhle.

Zároveň blog oslavil své čtvrté narozeniny, což je naprosto super! A tak krásně to vyšlo zrovna na den, kdy jsem já "slavila" čtvrt roku od stěhování! Takže příští rok si dáme půlkulatiny vážení :)

Konečně bylo počasí, kdy se dalo i jít fotit. Zrovna tohle období mezi jarem a zimou nemám zrovna dvakrát v lásce, protože foťáku se moc nelíbí. Nikde žádné hezké barvy, vše je takové zašedlé, nehezké. Ale teď už jsou venku sněženky a bledule, sem tam se objevuje i zlatý déšť, hezky svítí sluníčko, tak je to hned zase úplně o něčem jiném. 

Jo, a málem bych zapomněla - překročili jste hranici 21 000 návštěv na blogu, za což vám všem posílám obrovské díky :)

Komentáře

  1. Koukám, že jsme se trefily úplně přesně stejným názvem článku a dokonce i skoro stejnou první větou :D.
    Gratuluju k 21 000 návštěv, já mám k tomuto číslu ještě daleko :)
    Ať se daří :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) U mě těch 20 000 návštěv trvalo 4 roky, ale myslím, že se vyplaí počkat si :)

      Vymazat

Okomentovat

Prosím slušně. Děkuji :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Konečná 36

Hazké pondělí všem! Mám tu pro Vás slibovaný článek plný prázdných obalů od kosmetiky. A nebude trvat dlouho a budu mít pro vás další nálož ;)   Oriflame - Big Lash Mascara Bohužel, tuto řasenku nemůžu úplně doporučit. Je průměrná, svou práci odvede, ale za stejné peníze jsem schopná sehnat lepší.  Rimmel - Brow Pro Micro Tato tužka na obočí byla moje velká láska! Vydržela mi téměř rok (nepoužívala jsem ji denně a určitě nemám potřebu dokreslovat si obočí, tužky spíš používám ke korekci vnější části obočí). Je hezky tenká, tak akorát tvrdá/měkká. Kdybych neměla v zásobě spoustu dalších, klidně ji ihned pořídím znovu.  Garnier - Moisture+ Aqua Bomb Moje oblíbená pleťová maska :) Myslím si, že ji všichni znáte.  Garnier Bio - Čistící pleťové tonikum s tymiánem Tohle pleťové tonikum bylo fajn, nicméně asi ho znova úplně nepotřebuju. To, že mi lehce vysušoval pleť, mi ani tak moc nevadilo, ale často mi pleť vysušoval docela dost a to je něco, co mi úplně nesedělo.  Catrice - Camouflage cre

Vánoční přání

Milé čtenářky, milí čtenáři dovolte mi popřát Vám co možná nejklidnější prožití vánočních svátků. Doufám, že si nejen dnešek, ale i nadcházející dny užijete v klidu a v pohodě s Vašimi blízkými tak, jak si představujete. Pevně věřím, že každý z Vás dnes večer najde pod stromkem to, po čem touží a že i Vámi obdarovaní budou mít radost. A nezoufejte, pokud někdo ve Vašem okolí bude mít pod stromkem sto dárků a vy jenom pár - Vánoce nejsou jenom o dárkách, věřte mi. Užívejte si :)

Nákupy leden - duben 2021 - Dekorativní kosmetika

Hezký den všem! V prvním článku roku 2021 jsem všem chtěla popřát úspěsný rok 2021, nicméně takhle v květnu se to už asi úplně nehodí :-) Přiznávám, že jsem všechny své novinky poctivě fotila, a nebyla jsem schopná se přinutit k tomu, abych vše sepsala a průběžně postovala. Takže jsem se rozhodla, že to udělám trochu jinak. Své nákupy za uplynulé 4 měsíce rozdělím do tří článků - dekorativní kosmetika, skin care a péče o tělo a vlasy. Takhle se to poměrně hezky rozprostře a i tak si myslím, že to budou články velmi obsáhlé, neboť i když jsem se snažila, nějak se mi nevedlo úplně šetřit.  Oriflame - Posilující řasenka na řasy a obočí Tento produkt jsem si koupila hlavně z toho důvodu, že je to takové 2v1 - můžu to použít jak na řasy, tak na obočí, z čehož jsem usuzovala, že to bude v hnědém odstínu, a nespletla jsem se. Hnědé řasenky nosím ráda, toto je spíš hodně lehoučký gel, který na štětečku není prakticky vidět, abych si ověřila, že je to opravdu zabarvené, musela jsem si kousek pr