Přeskočit na hlavní obsah

LR Health & Beauty Systems

Hezkou sobotu Vám všem!

Doufám, že se máte v novém roce dobře a že Vám absence sněhu neznepříjemňuje zimu (mě osobně nevadí, vyhovuje mi tohle "jarní" počasí). Na druhou stranu pokud sníh nebude teď, tak se obávám, že v červnu půjdu k absolutoriu a sněhu bude minimálně až ke kolenům :/ 

Jsem ve fázi přípravy na poslední zkoušku tohoto semestru, na který bude navazovat 13 týdnů učení se na absolutorium a dopisování závěrčné práce. Nicméně jsem si našla chvíli na to, abych Vás seznámila s věcí, která mi už nějakou chvíli leží v žaludku a ten přetlak potřebuji dostat ven. Předem upozorňuji příznivce společnosti LR, aby článek snad raději ani nečetli.

Oslovila mě jedna prodavačka, dealerka, "LR Lady" (říkejme tomu různě) s tím, že by pro mě měla úžasnou pracovní nabídku se skvělým finančním ohodnocením. V tu chvíli jsem začala tušit, že bude něco špatně, znáte to. Nemám ráda tenhle nátlak na člověka. Nicméně, ze známosti jsem si vše vyslechla a vzala si čas na rozmyšlenou.

Už předem jsem věděla, že z této spolupráce absolutně nic nebude, ale velmi mě zajímal katalog všech těch předražených produktů, které v něm najdete. Navíc mě odradil způsob toho, jak mi byla celá koncepce firmy přednesena. Rozumějte - nejsem odborník na katalogový prodej, na systém letadla a tak podobně, nicméně jsem z toho všeho pochopila, že to zas tak výhodné není.

Ještě bych ráda upřesnila, že tato firma funguje na principu přímého prodeje - žádné reklamy, nic, pouze prodej prostřednictvím katalogů = mohou investovat peníze do výzkumu atd. A díky svým přemrštěným cenám musí mít na výzkum víc než dost.

Na co se mě snažila nalákat?
  • 40% provize z nákupu
  • už po třech měsících můžeš dostat auto
  • cenné rady a tipy, jak prodávat
  • účast na skvělých seminářích
  • získáním lidí pod sebe větší podíl peněz a bla bla bla
  • věhlasná jména jako Karel Gott, Karolína Kurková, Bruce Willis a Heidi Klum
A co já na to?
  • za ty peníze, co jejich výrobky stojí, by mě musela hanba fackovat, kdybych je měla nabízet svým přátelům nebo rodině, takže by mě ani těch 40% netěšilo = zákazník vlastně zaplatí 40% procent jenom za to, že ho prodejce "ukecá" k tomu, aby si produkt koupil a tím mu zaplatil čas strávený tímto ukecáváním
  • auto ano, ale na leasing, což mi neřekla
  • přeci musíte lidem vtlouct do hlavy, že výrobky LR jsou ty nejlepší a že bez nich jako kdyby nežili
  • samozřejmě - tí nahoře potřebují, aby ti pod nima pro ně vydalávali
  • to, že tato "věhlasná" jména figurují u této značky mě nechalo naprosto klidnou - spíš jsem si v duchu říkala, u které značky Heidi Klum není
Takže jsem se měla stát jenom jedním z článků celého toho všeho, abych pomohla těm nahoře ještě k větším ziskům. Základem toho všeho samozřejmě bylo zakoupení startovacího balíčku, abych lépe poznala, které produkty LR prodává. Cena pro studenty - pouhých 1500 Kč.

Navíc - gůglila jsem a gůglila, ale že bych se zrovna někde něco zajímavého o LR dočetla, to se říct nedá. Buď se jednalo o rozporuplné názory zákazníků (něco je dobré, něco je šmejd), spokojenost nejvíce s nápojem Aloe (a to také jen u někoho), a nebo  kladné ohlasy ve většině případů pouze od prodejců (nějak lidi nalákat musejí, že?). A to není nic, co by mě zrovna dvakrát přesvědčilo.

Občas zabrouzdám na jejich FB stránky, kde si i někteří prodejci stěžují, že nemohou nikde nic sdílet atd. - prostě sami si nemůžou udělat reklamu. Pokud si třeba na FB stránkách LR udělají reklamu sami na sebe nebo vychválí nějaký přípravek, hned je někdo z vedení vypeskuje. 


Nevím, možná, kdyby mi princip toho všeho vysvětloval někdo, kdo v tu dobu byl u LR delší dobu než měsíc a jeho "mentor" tam byl asi o 14 dní dýl, tak bych se na všechno díla jinak. Ale pokud Vám někdo bude tvrdit, že mají naprosto úžasné řasenky a makeup a přitom jste toho člověka v životě neviděli nalíčeného, o něčem to vypovídá.

Víte, kdyby alespoň někdo z mých kamarádek a známých něco o této firmě věděl a měl ji ozkoušenou, tak neřeknu. Ale každý, koho jsem se ptala, na mě jenom koukal s tím, odkud jsem to spadla a co to plácám za nesmysli - nikdo firmu LR neznal. A v tom jsem spatřila ten problém - žádná reklama = žádná znalost = tomu přeci nepropůjčím své jméno.

Možná, že jsem tímto článkem někoho urazila, za to se omlouvám, ale to, jak mi byla tato společnost předvedena mě nepřesvědčilo o její důvěryhodnosti. K samotným výrobkům jsem se kromě jejich přemrštěnosti cen nevyjadřovala, protože s nimi nemám žádnou zkušenost.

Jak jste na tom vy? Znáte kosmetiku LR? Pokud ano - vyhovuje Vám? A pokud ne - byly byste ochotní zaplatit takového částky za pro Vás neznámé produkty?

Nafotila jsem nějaké stránky z katalogu, abyste měli představu, co LR prodává a za jaké ceny.



 Nevím jak ve Vás, ale při pohledu na tuto dvoustranu si vybavím Avon


"paletka" 4 očních stínů za 1242 Kč? Radši přidám nějakou stovku a koupím si Naked







"zázračný" sprej první pomoci, po jehož použití máte během 20ti minut po bebíčku




Komentáře

  1. Něco podobného jsem zažila o prázdninách v domnění, že budu mít konečně stálejší brigádu. Nakonec z paní vypadlo, že budu lidem nabízet předražené produkty a já sama musím zaplatit 3000 Kč, abych výrobky mohla sama vyzkoušet. Na tomhle vydělávají jen ti, kteří projekt vymysleli, z normálních lidí pak dělají jen idioty... V těchto nabídkách spolupráce je vždycky spousta skvělých taháků na lidi, plus jedno velké ALE ke každému navíc.
    Ani mě ty výrobky nelákají... za to chování i za tu cenu.
    A přítomnost Káji Gotta mě vysloveně uráží! :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak - ke každému skvělému taháku bylo minimálně jedno velké ALE.

      Vymazat

Okomentovat

Prosím slušně. Děkuji :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Konečná 36

Hazké pondělí všem! Mám tu pro Vás slibovaný článek plný prázdných obalů od kosmetiky. A nebude trvat dlouho a budu mít pro vás další nálož ;)   Oriflame - Big Lash Mascara Bohužel, tuto řasenku nemůžu úplně doporučit. Je průměrná, svou práci odvede, ale za stejné peníze jsem schopná sehnat lepší.  Rimmel - Brow Pro Micro Tato tužka na obočí byla moje velká láska! Vydržela mi téměř rok (nepoužívala jsem ji denně a určitě nemám potřebu dokreslovat si obočí, tužky spíš používám ke korekci vnější části obočí). Je hezky tenká, tak akorát tvrdá/měkká. Kdybych neměla v zásobě spoustu dalších, klidně ji ihned pořídím znovu.  Garnier - Moisture+ Aqua Bomb Moje oblíbená pleťová maska :) Myslím si, že ji všichni znáte.  Garnier Bio - Čistící pleťové tonikum s tymiánem Tohle pleťové tonikum bylo fajn, nicméně asi ho znova úplně nepotřebuju. To, že mi lehce vysušoval pleť, mi ani tak moc nevadilo, ale často mi pleť vysušoval docela dost a to je něco, co mi úplně nesedělo.  Catrice - Camouflage cre

Vánoční přání

Milé čtenářky, milí čtenáři dovolte mi popřát Vám co možná nejklidnější prožití vánočních svátků. Doufám, že si nejen dnešek, ale i nadcházející dny užijete v klidu a v pohodě s Vašimi blízkými tak, jak si představujete. Pevně věřím, že každý z Vás dnes večer najde pod stromkem to, po čem touží a že i Vámi obdarovaní budou mít radost. A nezoufejte, pokud někdo ve Vašem okolí bude mít pod stromkem sto dárků a vy jenom pár - Vánoce nejsou jenom o dárkách, věřte mi. Užívejte si :)

Nákupy leden - duben 2021 - Dekorativní kosmetika

Hezký den všem! V prvním článku roku 2021 jsem všem chtěla popřát úspěsný rok 2021, nicméně takhle v květnu se to už asi úplně nehodí :-) Přiznávám, že jsem všechny své novinky poctivě fotila, a nebyla jsem schopná se přinutit k tomu, abych vše sepsala a průběžně postovala. Takže jsem se rozhodla, že to udělám trochu jinak. Své nákupy za uplynulé 4 měsíce rozdělím do tří článků - dekorativní kosmetika, skin care a péče o tělo a vlasy. Takhle se to poměrně hezky rozprostře a i tak si myslím, že to budou články velmi obsáhlé, neboť i když jsem se snažila, nějak se mi nevedlo úplně šetřit.  Oriflame - Posilující řasenka na řasy a obočí Tento produkt jsem si koupila hlavně z toho důvodu, že je to takové 2v1 - můžu to použít jak na řasy, tak na obočí, z čehož jsem usuzovala, že to bude v hnědém odstínu, a nespletla jsem se. Hnědé řasenky nosím ráda, toto je spíš hodně lehoučký gel, který na štětečku není prakticky vidět, abych si ověřila, že je to opravdu zabarvené, musela jsem si kousek pr