Přeskočit na hlavní obsah

Můj týden 15

Pondělí
Nemám ráda pondělí! Můži si oproti svým spolužačkám "pískat", protože školu mám až od 10 hodin a nemusím ráno vstávat, nicméně to nemění fakt první věty. Navíc začíná další "půlený" týden, kdy budu ve čtvrtek zmatená natolik, že si budu myslet, že máme opět pondělí. 

Úterý
Není nad, když se vám index začíná zaplňovat zápisy se zápočtama. Já osobně bych si dnes zápočet sama nedala, nicméně učitelka to viděla úplně jinak. A jsem samozřejmě ráda. Navíc mi odpustila dvouhodinovku příští týden, takže mám o 2 hodiny víc na to, abych se mohla učit ty prokleté dějiny.

Středa
Volné dny jsou fajn, pokud během nic něco uděláte. Já opět a zase neudělala absolutně nic - buď jsem se dívala na seriály, filmy, nebo jsem pak odpoledne byla na fotbale. A to s úplnou přesností vím, kdy mě příští týden čeká jaký test ale nic. Nejsem schopná se donutit k tomu, abych se na to učení vrhla.

Čtvrtek
No neříkala jsem já to? Ráno vstávání spojené s nadávkami, že je přeci pondělí, tak proč mám budík na tak moc brzo. Samozřejmě, je čtvrtek! Navíc dneska hodně nudnou! Náladu si spravím novým korektorem od Essence, ale ve finále mi ji zkazí naše milá paní učitelka, na jejíž hodiny jsme čekaly přesně 3 hodiny a ona si nepřišla. To ještě příští týden uvidí, až se budeme dožadovat doho, aby nám zapsala docházku. Jo, a Francie porazila Rusáky!!! Myslím si, že pro letošní MS má Francie splněno a může jet s klidným svědomím domů (jak říkal kamarád - v ruské šatně se před zápasem vypilo moc vodky :-))

Pátek
Zrada - korektor od Essence vypadal, že nebude fungovat. Než jsem se dostala k tomu, abych z něj "vytočila" nějaký produkt. Uff, nakonec se povedlo, nicméně krycí schopnosti nejsou takové, jak bych si představovala. V práci jsem se hodinu dívala na hokej, než vůbec někdo přišel a pak se za další 3 hodiny odporoučela domů s tím, že pokud budu zítra takové počasí jako dnes, že vůbec nemusím jezdit. 

Sobota
A jelikož dnes bylo stejně jako včera, měla jsem volno. Část dnes jsem věnovala učení těch prokletých dějin, něco málo jsem prospala a večer jsem se po dlouhé době viděla s kamarády. Koukaly na mě a ptaly se mě: "Jsi to vážně ty? Tebe jsme neviděli...." Znáte to.

Neděle
Jestliže je neděle od slova neděla, tak já mám jen zbylé "děle". Musím ty dějiny dneska dojet - zbývá mi ještě nějakých 20 stran. Jelikož mi to ale vůbec neleze do hlavy, tak se s tím akorát tak budu trápit, nic jiného :( Kdyby se to chtěl čirou náhodou někdo naučit za mě, dejte vědět :-)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Konečná 36

Hazké pondělí všem! Mám tu pro Vás slibovaný článek plný prázdných obalů od kosmetiky. A nebude trvat dlouho a budu mít pro vás další nálož ;)   Oriflame - Big Lash Mascara Bohužel, tuto řasenku nemůžu úplně doporučit. Je průměrná, svou práci odvede, ale za stejné peníze jsem schopná sehnat lepší.  Rimmel - Brow Pro Micro Tato tužka na obočí byla moje velká láska! Vydržela mi téměř rok (nepoužívala jsem ji denně a určitě nemám potřebu dokreslovat si obočí, tužky spíš používám ke korekci vnější části obočí). Je hezky tenká, tak akorát tvrdá/měkká. Kdybych neměla v zásobě spoustu dalších, klidně ji ihned pořídím znovu.  Garnier - Moisture+ Aqua Bomb Moje oblíbená pleťová maska :) Myslím si, že ji všichni znáte.  Garnier Bio - Čistící pleťové tonikum s tymiánem Tohle pleťové tonikum bylo fajn, nicméně asi ho znova úplně nepotřebuju. To, že mi lehce vysušoval pleť, mi ani tak moc nevadilo, ale často mi pleť vysušoval docela dost a to je něco, co mi úplně nesedělo.  Catrice - Camouflage cre

Vánoční přání

Milé čtenářky, milí čtenáři dovolte mi popřát Vám co možná nejklidnější prožití vánočních svátků. Doufám, že si nejen dnešek, ale i nadcházející dny užijete v klidu a v pohodě s Vašimi blízkými tak, jak si představujete. Pevně věřím, že každý z Vás dnes večer najde pod stromkem to, po čem touží a že i Vámi obdarovaní budou mít radost. A nezoufejte, pokud někdo ve Vašem okolí bude mít pod stromkem sto dárků a vy jenom pár - Vánoce nejsou jenom o dárkách, věřte mi. Užívejte si :)

Nákupy leden - duben 2021 - Dekorativní kosmetika

Hezký den všem! V prvním článku roku 2021 jsem všem chtěla popřát úspěsný rok 2021, nicméně takhle v květnu se to už asi úplně nehodí :-) Přiznávám, že jsem všechny své novinky poctivě fotila, a nebyla jsem schopná se přinutit k tomu, abych vše sepsala a průběžně postovala. Takže jsem se rozhodla, že to udělám trochu jinak. Své nákupy za uplynulé 4 měsíce rozdělím do tří článků - dekorativní kosmetika, skin care a péče o tělo a vlasy. Takhle se to poměrně hezky rozprostře a i tak si myslím, že to budou články velmi obsáhlé, neboť i když jsem se snažila, nějak se mi nevedlo úplně šetřit.  Oriflame - Posilující řasenka na řasy a obočí Tento produkt jsem si koupila hlavně z toho důvodu, že je to takové 2v1 - můžu to použít jak na řasy, tak na obočí, z čehož jsem usuzovala, že to bude v hnědém odstínu, a nespletla jsem se. Hnědé řasenky nosím ráda, toto je spíš hodně lehoučký gel, který na štětečku není prakticky vidět, abych si ověřila, že je to opravdu zabarvené, musela jsem si kousek pr