Přeskočit na hlavní obsah

Oční stíny


Dovolím si říct, že tohle bude asi nejobsáhlejší příspěvek, co se mých kosmetických zázraků týče. A to měl být ještě obsáhlejší, ale nakonec jsem se rozhodla dát tužky a linky do samostatného příspěvku.

Metal Glam od Essence
Když jsem si kupovala tyhle stíny, tak jsem si říkala, že určitě budu litovat. A ejhle, nelituji. Nádherná hnědo-zlatá barva se třpytkami, v odstínu 03 dress to impress, je naprosto dokonalá. Stíny jsou práškové, mají docela příjemný aplikátor a perfektně drží. Nejčastěji je používám, když mám na sobě černé oblečení. Perfektně se k nim hodí černá linka a nádherně prodloužené řasy. Jen si teda myslím, že to byla nějaká limitovaná edice, protože od té doby, co jsem si je koupila, jsem je už nikde neviděla.

Oční stíny mono Color Trend od Avonu
Jeden z mých nejoblíbenějších mono stínů vůbec. Mám ho ve světlé barvě, odstín beige frost, a pokud si na běžné denní líčení volím stíny, tak většinou sahám po něm. Je opravdu světlý, připomíná mi tak trochu mé oblíbené Latté. Většinou mi postačí jen jedna vrstva na prozáření oka - přijde mi, že obsahuje miniaturní třpytky, takže oko je pak opravdu pěkně prozářené. Což je u mých malých očí docela zázrak.

Krémové oční stíny mono Color Trend od Avonu
Tohle byl tak trošku „překup“. Buď jsem se tenkrát přečetla, nebo to v katalogu nebylo uvedené, ale rozhodně jsem si nechtěla kupovat krémové stíny. Je to sice strašně krásná fialová, odstín purple pop, ale jednoduše mi nevyhovují. Celkově jsem, co se krémových stínů, týče poněkud ostražitější, protože se mi jednoduše po poměrně krátké době stékají do zrovna nehezké linky. Ještě přemýšlím, že je zkusím v létě používat jako linky, třeba mě překvapí.

Oční stíny eye contact duo Color Trend od Avonu
Tyhle stíny mám v odstínu angel cake, jsou to dvě krásné barvy - má oblíbená beige frost a příjemná růžová, možná že až taková starorůžová. Používám je docela ráda, ale ne moc dohromady. Jako celek mi tyhle dvě barvy k sobě moc nepasují, takže spíš používám samotně růžovou a samotně béžovou. Občas ale použiji na víčko růžovou a pak si mokrým tenkým štětečkem nanesu nad horní a pod spodní řasy linku z těch béžových a to vypadá docela dobře.

Eye shadow od Miss Sporty
Starší brácha mého beige frost (no, starší - možná o 14 dní). Tyhle stíny mám stejně jako beige frost už asi 7 let a pořád jsou naprosto skvěle funkční. Mám je v barvě 35 baby beige a jsou ještě světlejší než zmiňované beige frost. Takže jsou naprosto ideální pod obočí nebo do vnitřních koutků oka, které krásně prozáří. Jsou s jemným schimmerem, takže na prozařování jsou opravdu jako dělané.

Eye gloss od Miss Sporty
Tady za ten lesk na oči si taky hodně nadávám. Mám světle růžový, odstín 15 romance, ale používám ho hodně výjimečně a na hodně zvláštní příležitosti (třeba šílené párty a tak). Největší problém, který u nich tak vidím, jsou odlesky barev v reakci na světlo - chvíli růžová, pak taková růžovo fialová. Nic pro mě. Dají se v opravdu malém množství použít pod obočí, ale ne vždycky se to hodí - tam kde je moc světla se to stejně pořád divně leskne.

Smoky Eyes Shadows od Miss Sporty
Tyhle stíny nemám moc dlouho, kupovala jsem si je při nějaké akci v DM-ku. Mám je v odstínu 402 For Green Eyes, což na mě docela sedí. Nemám oči sice čistě zelené, ale zelená v nich převažuje. Jsou složené ze světle fialové, šedé, tmavší fialové a na můj vkus hodně tmavě fialové. Vzadu na obalu mají takový ten návod, jak je oko nakreslený podle čísílek stínů - no, nedržím se toho. S barevností jsem poměrně spokojená a dá se říct, že kdykoliv mám na sobě něco fialového, tak použiju i tyhle stíny.

Quatro oční stíny od Avonu
Nejúžasnější kombinace hnědých stínů, které jsem prozatím asi kdy viděla. Paletka sueded nude obsahuje 4 k sobě ladící stíny - světlý krémový, světla hnědý, rezatý a tmavě hnědý, jsou většinou moji nejčastější volbou, pokud toužím po něčem, co působí přirozeně. Nejsvětlejší stín používám do vnitřních koutků očí a občas pod obočí, světle hnědý a rezavý stín používám na běžné nošení a nejtmavší stín občas použiju na linku. Jsem s nimi naprosto spokojená a rozhodně bych neměnila. Co na nich taky oceňuji je zrcátko ve víčku a poměrně dobrý aplikátor, i když je raději nanáším chlupatým štětcem.

Trio oční stíny od Avonu
Moje první paletka očních stínů vůbec, i když obsahuje jen 3 barvy - světle béžovou (skoro až bílou), tmavší růžovou a tmavě hnědou, odstín cocoa glow. Dřív jsem je používala hodně často a strašně ráda, teď jsem je už dlouho neměla, budu je muset zase oprášit. Mám takový pocit, že už je Avon v nabídce nemá a zřejmě nikdy mít nebude. Co mě vždycky na nich bavilo je fakt, že jsou opravdu matné. Co mi na nich naopak vadilo, je chybějící zrcátko.
(Jinak tyhle stíny u mě momentálně zažívají comeback - nechápu, jak jsem je mohla takovou dobu nepoužívat.)

Sombra Nature - Moulin Rouge
Nevím kdy, kde a proč jsem si tyhle stíny kupovala, vím jen, že je nějak moc nepoužívám. Podle opotřebování soudím, že jsem je dřív použila možná třikrát, teď docela dost používám tu tmavě růžovou - hodí se mi k tričku. Mám odstnín N°15, který obsahuje světle růžovou, světle fialovou, šedou a tmavší růžovou barvu. Jejich pigmentace není vůbec špatná, jenže strašně, ale opravdu strašně práší. Nebyl k nim žádný aplikátor, takže jsem je nanášela štětcem a ty stíny byly doslova všude, protože i když se na štěteček netlačí, tak se jich nabere poměrně hodně. Ale co se jim musí nechat - vydrží docela dlouho a to i bez primeru.

Krémové stíny od Alverde
První krémové stíny, které si nemám za zlé. Odstín 03 caramel hodně koresponduje s práškovýma stínama od Essence, které mám, takže jsem si je kupovala hlavně kvůli nim. Lehce se nanáší, docela dobře a na to, že to jsou krémové stíny, dlouho drží, takže jsem s nimi spokojená. Bonus - mají zajímavou vůni. Přemýšlím, že si kvůli nim koupím roháče a budu je používat i jako linky.

STAR Collecion paletka očních stínů
Tahle paletka byla jako dárek k poslednímu číslu časopisu Yellow. Tenkrát jsem na ni nějak nerazila a koupila si časopis asi jen kvůli ní, protože obsahuje krásný žlutý stín. A taky obsahuje černý, který samostatně nemám. Jinak kromě žlutého a černého stínu paletka obsahuje dalších 10 - bílý, béžový, světle růžový, světle fialový, světle modrý (překvapivě nikdy nepoužitý), lososově růžový, rezavý, dva tmavě hnědé a tmavě šedý. Je pravda, že ji moc nepoužívám, protože světlejší stíny mi přijdou málo pigmentované a musí se jich nanést větší vrstva a že poměrně hodně práší (začínám uvažovat nad tím, že si pořídím takovej ten oprašovací štětec - vějíř). Jinak se dá říct, že jsem spokojená - lososově růžová je moje nejoblíbenější a žlutá je na léto naprosto dokonalá.

Duo oční stíny
Tyhle stíny byly příbal časopisu DÍVKA, tudíž je mám ještě někdy od ZŠ, což už je poměrně pěkná řádka let. Jsou takřka netknuté - šedou jsempoužila jednou - jen při zkoušce, jak hodně moc je pigmentovaná (moc ne) a růžovou jsem vyzkoušela párkrát a její pigmentace je ještě horší než u té šedé. Ale na druhou stranu - co bych chtěla?





Za kvalitu fotek se omlouvám, ale jelikož je venku zataženo, tak není dobré přírodní světlo a pod umělým vypadaly fotky ještě hůř - méně reálné barvy. 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Konečná 36

Hazké pondělí všem! Mám tu pro Vás slibovaný článek plný prázdných obalů od kosmetiky. A nebude trvat dlouho a budu mít pro vás další nálož ;)   Oriflame - Big Lash Mascara Bohužel, tuto řasenku nemůžu úplně doporučit. Je průměrná, svou práci odvede, ale za stejné peníze jsem schopná sehnat lepší.  Rimmel - Brow Pro Micro Tato tužka na obočí byla moje velká láska! Vydržela mi téměř rok (nepoužívala jsem ji denně a určitě nemám potřebu dokreslovat si obočí, tužky spíš používám ke korekci vnější části obočí). Je hezky tenká, tak akorát tvrdá/měkká. Kdybych neměla v zásobě spoustu dalších, klidně ji ihned pořídím znovu.  Garnier - Moisture+ Aqua Bomb Moje oblíbená pleťová maska :) Myslím si, že ji všichni znáte.  Garnier Bio - Čistící pleťové tonikum s tymiánem Tohle pleťové tonikum bylo fajn, nicméně asi ho znova úplně nepotřebuju. To, že mi lehce vysušoval pleť, mi ani tak moc nevadilo, ale často mi pleť vysušoval docela dost a to je něco, co mi úplně nesedělo.  Catrice - Camouflage cre

Vánoční přání

Milé čtenářky, milí čtenáři dovolte mi popřát Vám co možná nejklidnější prožití vánočních svátků. Doufám, že si nejen dnešek, ale i nadcházející dny užijete v klidu a v pohodě s Vašimi blízkými tak, jak si představujete. Pevně věřím, že každý z Vás dnes večer najde pod stromkem to, po čem touží a že i Vámi obdarovaní budou mít radost. A nezoufejte, pokud někdo ve Vašem okolí bude mít pod stromkem sto dárků a vy jenom pár - Vánoce nejsou jenom o dárkách, věřte mi. Užívejte si :)

Nákupy leden - duben 2021 - Dekorativní kosmetika

Hezký den všem! V prvním článku roku 2021 jsem všem chtěla popřát úspěsný rok 2021, nicméně takhle v květnu se to už asi úplně nehodí :-) Přiznávám, že jsem všechny své novinky poctivě fotila, a nebyla jsem schopná se přinutit k tomu, abych vše sepsala a průběžně postovala. Takže jsem se rozhodla, že to udělám trochu jinak. Své nákupy za uplynulé 4 měsíce rozdělím do tří článků - dekorativní kosmetika, skin care a péče o tělo a vlasy. Takhle se to poměrně hezky rozprostře a i tak si myslím, že to budou články velmi obsáhlé, neboť i když jsem se snažila, nějak se mi nevedlo úplně šetřit.  Oriflame - Posilující řasenka na řasy a obočí Tento produkt jsem si koupila hlavně z toho důvodu, že je to takové 2v1 - můžu to použít jak na řasy, tak na obočí, z čehož jsem usuzovala, že to bude v hnědém odstínu, a nespletla jsem se. Hnědé řasenky nosím ráda, toto je spíš hodně lehoučký gel, který na štětečku není prakticky vidět, abych si ověřila, že je to opravdu zabarvené, musela jsem si kousek pr