Přeskočit na hlavní obsah

Make-up

Co se make-upu týče, tak nejsem nijak náročný typ. Nemůžu porovnat nejrůznější značky, protože jsem vlastně vyzkoušela jen make-upy od Rimmelu a jeden od Miss Sporty, který jsem měla na sobě všehovšudy asi dvakrát.

Rimmel Recover Foundation
Tohle byl úplně první, a myslím, že i prozatím nejlepší make-up, který jsem měla. V jakém odstínu jsem ho měla si už přesně nepamatuju, ale měla jsem ho dvakrát a byla jsem s ním naprosto spokojená. Díky třpytkám, které obsahoval, dokázal pleť krásně rozzářit. Navíc i když mi přišel takový hustší, moc dobře se s ním pracovalo. Pak ho ale přestali vyrábět a já byla nucena přejít na jiný.
Se spokojeností, kterou ve mně Recover, zanechal jsem se rozhodla, že si koupím další make-up od Rimmelu, že bych mohla být zase spokojená.

Stay Matte od Rimmelu
Rozhodla jsem se proto pro tento, protože sliboval zmatnění pleti, což se mi docela hodilo (T-zóna je prostě T-zóna). Ten původní sliboval nějaké 6ti hodinové zmatnění či co. Měla jsem ho stejně jako Recover dvakrát, pokaždé v odstínu 001 ivory (vlastně to nejsvětlejší, co jsem na našem trhu v DM drogerii sehnala). A s tímhle make-upem jsem byla taky spokojená. Pak ale přišel Rimmel s inovací, zřejmě změna složení a já nevím co všechno, a na trhu se objevil New Stay Matte, který slibuje svěží a matný vzhled po dobu až 12 hodin. No, co si budeme nalhávat - 12 hodin ani náhodou. Ale jako u předchozích, mám dva - jeden, který už mám dýl, je v odstínu 100 - ivory (takže to nejsvětlejší u nás na trhu) a ten druhý, který jsem si vlastně koupila jen kvůli tomu, že byl společně s pudrem za 149 Kč, je v odstínu 303 - true nude (takže dá se říct, že jeden z těch nejtmavších od Rimmelu u nás). Přijde mi, že 303 je spíš do růžovějšího podtónu, kdežto 100 je takový žlutší. Střídám je podle nálady, podle počasí, podle příležitosti. Párkrát jsem je i smíchala dohromady, vznikla z toho zajímavá barva. Jinak mi ale přijde, že stará verze byla lepší - jak strukturou, tak i krytím a podobně. Co mu ale na druhou stranu upřít nemůžu je fakt, že se s ním pracuje opravdu hezky.

Od Rimmelu jsem vyzkoušela i další make-upy pomocí těch pidi vzorečků z časáků - Match Perfection krémový make-up a pak ještě Renew & Lift. Teď tu mám na vyzkoušení jejich novinku, Wake me up, tak jsem na ní zvědavá. (Kamarádka si ji ve středu koupila, tak se budu muset zeptat, jak je spokojená a zda doporučuje, protože se poohlížím zase po něčem novém.)

Light Energy od Miss Sporty
Tenhle make-up byl pro mě naprostým zklamání. Koupila jsem si ho s nadějí, že bude něco jako Recover od Rimmelu, ale bohužel. Mám ho v odstínu 02 - medium a jsem z něj natolik zklamaná, že ho vůbec nepoužívám. Možná, kdybych ho smíchala s nějakým světlejším, tak by získal i nositelnou barvu, jinak v něm vypadám, jako kdybych měla nastříkanej obličej takovým tím samoopalovacím sajrajtem. Tohle byl hodně kup vedle, ale i to se stává. 

Krycí krém od AVONu
Tento malý zázrak od AVONu má u mě už několik let své pevné místo. I když stejně jako Rimmel u Stay Matte AVON trochu změnil jeho podobu a podle mě i složení, je to pro mě pro každodenní používání naprostá jednička. Do školy se moc nemaluju, spíš potřebuju sjednotit pleť a na to je podle mě naprosto ideální. Nemá sice takové krycí schopnosti jako make-up, ale i tak kryje. Na větší nedokonalosti mám korektor.

Tenhle příspěvek měl být jen o make-upech, ale rozhodla jsem se sem zařadit i korektor - mám jen jeden, a tak mi přijde zbytečný kvůli němu zakládat nový příspěvek.
 
Detail Corrector Pen od Gabrielly Salvete
Tahle vysouvací tužka od Gabrielly Salvete mě naprosto ohromila, překvapila (hlavně tím, že vysouvání bylo a je funkční, do té doby jsem měla vždycky smůlu) a strašně mě štve, že mi už dochází. Mám odstín 01 (předpokládám, že je to ten nejsvětlejší, co byl na našem trhu) a rozhodně bych ho za nic nevyměnila. Skvěle se s ním pracuje, dobře kryje a fakt jsem z něj nadšená. Budu se muset porozhlédnout, jestli se ještě někde prodává, nerada bych si zvykala na novej. (koukala jsem na netu, zřejmě se už nevyrábí, sakra!)



Jinak co se make-upů týče jsem teď narazila na novinku od Maybelline, a to na Dream Nude Airfoam Make-up. Jedná se o make-up, který je pěnový, prodává se v takové lahvičce a je na způsobu tužidla na vlasy - protřepat a zmáčknout. Na stránkách Maybelline stojí toto: "Nejlehčí make-up na světě se 100% přirozenou dokonalostí. Nejnovější pěnový make-up přináší průlom ve smyslovém vnímání, úplné krytí nedokonalostí a dosažení dokonale přirozeného výsledku díky převratnému složení a sprejové pumpičce." Jen teda nevím, co od něj očekávat. Zkoušela jsem, kolik vyjede pěny při malém zmáčknutí a byla jsem docela v šoku - na to, že jsem zmáčkla opravdu málo, mi na hřbet ruky vyjelo podle mě přehnané množství, které bych rozhodně celé nepoužila. Nanášet se dá asi jen prsty nebo houbičkou - nedokážu si představit, jak bych s pěnou bojovala se štětcem. 


Jako další příspěvek jsem měla v plánu oční stíny, linky a tužky, ale jelikož by toho bylo hodně, tak jsem se rozhodla to rozdělit na 2 příspěvky - jeden čistě o očních stínech, druhý o linkách a tužkách.


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Konečná 36

Hazké pondělí všem! Mám tu pro Vás slibovaný článek plný prázdných obalů od kosmetiky. A nebude trvat dlouho a budu mít pro vás další nálož ;)   Oriflame - Big Lash Mascara Bohužel, tuto řasenku nemůžu úplně doporučit. Je průměrná, svou práci odvede, ale za stejné peníze jsem schopná sehnat lepší.  Rimmel - Brow Pro Micro Tato tužka na obočí byla moje velká láska! Vydržela mi téměř rok (nepoužívala jsem ji denně a určitě nemám potřebu dokreslovat si obočí, tužky spíš používám ke korekci vnější části obočí). Je hezky tenká, tak akorát tvrdá/měkká. Kdybych neměla v zásobě spoustu dalších, klidně ji ihned pořídím znovu.  Garnier - Moisture+ Aqua Bomb Moje oblíbená pleťová maska :) Myslím si, že ji všichni znáte.  Garnier Bio - Čistící pleťové tonikum s tymiánem Tohle pleťové tonikum bylo fajn, nicméně asi ho znova úplně nepotřebuju. To, že mi lehce vysušoval pleť, mi ani tak moc nevadilo, ale často mi pleť vysušoval docela dost a to je něco, co mi úplně nesedělo.  Catrice - Camouflage cre

Vánoční přání

Milé čtenářky, milí čtenáři dovolte mi popřát Vám co možná nejklidnější prožití vánočních svátků. Doufám, že si nejen dnešek, ale i nadcházející dny užijete v klidu a v pohodě s Vašimi blízkými tak, jak si představujete. Pevně věřím, že každý z Vás dnes večer najde pod stromkem to, po čem touží a že i Vámi obdarovaní budou mít radost. A nezoufejte, pokud někdo ve Vašem okolí bude mít pod stromkem sto dárků a vy jenom pár - Vánoce nejsou jenom o dárkách, věřte mi. Užívejte si :)

Nákupy leden - duben 2021 - Dekorativní kosmetika

Hezký den všem! V prvním článku roku 2021 jsem všem chtěla popřát úspěsný rok 2021, nicméně takhle v květnu se to už asi úplně nehodí :-) Přiznávám, že jsem všechny své novinky poctivě fotila, a nebyla jsem schopná se přinutit k tomu, abych vše sepsala a průběžně postovala. Takže jsem se rozhodla, že to udělám trochu jinak. Své nákupy za uplynulé 4 měsíce rozdělím do tří článků - dekorativní kosmetika, skin care a péče o tělo a vlasy. Takhle se to poměrně hezky rozprostře a i tak si myslím, že to budou články velmi obsáhlé, neboť i když jsem se snažila, nějak se mi nevedlo úplně šetřit.  Oriflame - Posilující řasenka na řasy a obočí Tento produkt jsem si koupila hlavně z toho důvodu, že je to takové 2v1 - můžu to použít jak na řasy, tak na obočí, z čehož jsem usuzovala, že to bude v hnědém odstínu, a nespletla jsem se. Hnědé řasenky nosím ráda, toto je spíš hodně lehoučký gel, který na štětečku není prakticky vidět, abych si ověřila, že je to opravdu zabarvené, musela jsem si kousek pr