Přeskočit na hlavní obsah

Nákupy listopad 2014

Hezký pátek všem!

Městy a vesnicemi bude chodit Mikuláš se svými společníky. A já Vám jako nadílku přináším článek s kosmetikou, kterou jsem si koupila v listopadu, který už je nenávratně pryč. Nemůžu si odpustit podotknout fakt, že ten rok neskutečně rychle utekl. Teď už ale přeji příjemné počtení :)


Visible Clear - Neutrogena
Pleťovou vodu eliminující černé tečky (a nejen je), jsem už měla a byla jsem s ní spokojená. Čistící peeling zkouším poprvé a nemůžu se zbavit pocitu, že kdyby obsahoval menší peelingové kuličky, byl by mnohem lepší.
Cena: 83,- Kč/kus (Tesco)




Baked Highlighter - e.l.f.
O zapečeném rozjasňovači ze Studio řady jsem přemýšlela už delší dobu, nakonec jsem se rozhodla pro odstín Blush Gems. A musím říct, že jsem zvolila naprosto dokonale - na tváři působí naprosto úchvatně, stejně i pod obočím.
Cena: 97,- Kč


Cheeky glow - e.l.f.
Paletka rozjasňovače, tvářenky, bronzeru a štětce se mi líbila na první pohled, tak jsem ji hodila do košíku. Rozjasňovač je jemný, tvářenka je barevně skvělá (a nutno podotknout, že její výdrž je suprová) a bronzer je matný a myslím, že bude dobře použitelký.
Cena: 155,- Kč 


Liquid Eyeliner - e.l.f.
Tekuté linky od ELFu jsem nikdy nezkoušela, ale moje kamarádka je používá hodně a je s nimi spokojená. Takže jsem si řekla, že za těch pár korun je vyzkouším a uvidím. Třeba si budeme rozumět.
Cena: 26,- Kč



Eyeshadow book - e.l.f.
"Knihu" očních stínů v růžovo-fialovo-hnědé kombinaci jsem si vybrala hlavně po zklamání z očních stínů z časopisu Cosmopolitan (a to i když jsem je díky jejich smradu ještě nevyzkoušela). Tyto nepáchnou a zatím vypadají velmi nadějně. Více o této mé objednávce od ELF v samostatném článku.
Cena: 105,- Kč 


Čistič štětců - Ebelin
Do našich drogérií konečně zavítal i čistič štětců (opravte mě prosím, pokud už některá firma čistič v drogériích ve svém sortimentu má, ale nemyslím si). Čistič je na alkoholové bázi, ale musím říct, že mi voní (obzvláště pak velmi příjemně voní štětce po vyčištění).
Cena: 89,90,- Kč (DM drogerie) 



Lidschatten Mono Matt - Alverde 
S očními stíny od Alverde nemám zrovna moc zkušeností (mám jeden a ještě se na něj nějak nedostala řada), ale tato barva mě naprosto uchvátila a musela jsem ji mít. Odstín 50 Satin Taupe je krásně matný (ano, odpovídá svému názvu) a ve spojení s růžovým očním stínem dokáže naprosté divy.
Cena: 18,- Kč (Dm, výprodej)


Sprchové gely - Adidas
Sprchový vel shape jsem už vyzkoušela a zamilovala jsem si jeho vůni, proto jsem po něm sáhla znovu. Get ready! jsem vybrala hlavně z důvodu, že mi žádný jiný nevoněl a tento byl nejvíc ucházející. Nemůžu si pomoc, ale vůně sprchových gelů se Adidasu zrovna dvakrát nepovedly.
Cena: 32,45,- Kč/ kus (DM - 50% sleva)


Deodorant anti-perspirant- Adidas
Už jsem zkoušela růžovou verzi tohoto deodorantu, tak proč nevyzkoušet i modrou? S růžovým jsem byla docela spokojená, tak doufám, že mě modrý také nezklame.
Cena: 34,90,- Kč (DM - 50% sleva)


Osvěžující pleťová voda - Garnier
Když ji miluješ, není co řešit. Myslím si, že každý z nás máme nějaký svůj svatý grál a pro mě je to mimo jiné tato osvěžující pleťová voda. Používám ji už několik let, mám už minimálně osmé balení a budu si ji kupovat nadále. Svá rána si bez ní už nedokážu představit.
Cena: 90,- Kč (Tesco)
 

Dvoufázový odličovač očního make-upu - Rival de Loop
Jelikož mi dochází můj oblíbený dvoufázový odličovač od Green Line, bylo na čase koupit nový. A protože jsem Green Line nikde nesehnala v akci, vzala jsem na zkoušku tento. Už jsem jednou odličovač od RdeL měla a byla jsem s ním spokojená, tak si myslím, že si budu rozumět i s tímto.
Cena: 67,90,- Kč (Rossmann)


Antibakteriální čistící ubrousky - Synergen
Pokud bych měla být upřímná, tak bych si nikdy zrovna tyto ubrousky nekoupila. Od jejich koupě mě odrazovala hlavně jejich cena (45,- Kč), na druhou stranu jich je v balení natěsnáno 30. Nicméně tyto jsou jenom do prosince letošního roku, takže jsou momentálně k sehnání za poloviční cenu. A to už jsem schopna zkousnout.
Cena: 23,- Kč (Rossmann)


Čistící ubousky pro všechny typy pleti - Synergen
Synergen má v nabídce i ubrousky ve větším bylení. No, větší alespoň po vizuální stránce, neboť v tomto balení jich je jenom 10. Tak uvidíme, jestli budou stát za to nebo ne.
Cena: 23,- Kč (Rossmann)


Pěna na holení s aloe vera - Balea
Pěnu na holení od Baley mám ráda. Už jsem vyzkoušela několik různých značek a pro mě je Balea společně s Venus tou nejlepší volbou. Nicméně porovnám-li cenu, tak Venus si koupím zase v případě, že na ni někde narazím v akci.
Cena: 45,- Kč (DM)


Bezacetonový odlakovač - Ebelin 
Dochází mi můj oblíbený odlakovač od Ebelin s pumpičkou, proto jsem se rozhodla vyzkoušet tento s tím, že jeho obsah přeliji do pumpičky. Jsem zvědavá, jestli bude také tak skvělý, nebo jestli si budu muset vždycky připlatit za pumpičkové balení.
Cena: 35,- Kč (DM)


Pěna do koupele - Avon
Vánoční pěnu do koupele jsem hledala dlouho a Avon zrovna přišel s nabídkou dvou vůní. Já sáhla (jak jinak) po Spiced Apple a udělala jsem jenom dobře. Nádherně voní a já se nemůžu dočkat, až zaujme místo v koupelně. A hlavně to rozkošný balení <3
Cena: 49,- Kč (Avon - s nákupem z katalogu)


Štětec na oční stíny - Avon
V poslední době jsem se asi musela zbláznit, jinak si nedovedu vysvětlit, proč skupuji všemožné štětce na oční stíny (aneb už mám objednaný další, tentorkát z Oriflame). Štětec jsem zatím nezkoušela, tak uvidím, které oční stíny si s ním sednou. Houbička na rozmazávání vypadá mnohem pevněji než ty, které bývají na tužkách, tak uvidím, jak se s ní bude pracovat.
Cena: 69,- Kč (Avon)


Lipliner - Rival de Loop
Bylo na čase pořídit si červenou konturovací tužku na rty. A když se v našich Rossmannech objevila dekorativní kosmetika znakčy Rival de Loop, padla moje volba právě na tuto značku. Vybrala jsem si odstín 04 classic red, který mi sice nepřipadá moc jako klasická červená (já v něm vidím spíš vínovou barvu), ale barva se mi líbí a určitě se bude hodit k většině mých rtěnek.
Cena: 29,90,- Kč (Rossmann)


Eyebrow Pencil - Rival de Loop
Tužku na obočí, kterou bych mohla použít doma nemám, proto jsem se rozhodla vyzkoušet odstín 01 natural blond. Poté, co jsem přiložila tuhu k obočí jsem věděla, že si budou skvěle rozumět :) A myslím, že si vybere každý, protože pokud se nepletu, tak jsou k výběru dokonce 4 odstíny.
Cena: 39,90,- Kč (Rossmann)


Scandaleyes Waterproof Kohl Kajal - Rimmel
V Rossmannu mají (měli?) výprodej těchto tužek, tak jsem sáhla po neutrálním odstínu 005 nude, který je naprosto dokonalý na vnitřní linku oka, kterou zvýrazní a oko tak rozzáří. Jako linku nad řasami si tuto barvu dost dobře představit nedokážu.
Cena: 59,90,- Kč (Rossmann)






Seifenfreies Waschgel - Rival de Loop
Na tento mycí gel mě nalákala An. z Propadlo do života. A protože je to jen 50 ml cestovní balení, tak si myslím, že se budete moci brzy těšit na mé dojmy.
Cena: 20,- Kč (Rossmann)


Lak na nehty Colour & Go - Essence
Tohoto růžového krasavce jsem si koupila pro zlepšení dne. Slibuje saténový finiš, tak jsem na něj zvědavá. Bohužel, na lahvičce nikde není napsáno, co je to za odstín, ale pokud si dobře pamatuji, tak růžový byl s nápisem "the satin" jen tento. Takže pokud by se někomu z vás líbil, určitě jej najdete.
Cena:44,90,- Kč (Kaufland)


SOS hand concentrate - Cien
Podobný krém na ruce jsem si přivezla loni z Německa od Baley a byla jsem s ním velmi spokojená. Tentokrát jsem po něm sáhla v Lidlu a doufám, že bude stejně dobrý.
Cena: cca 30,- Kč (Lidl)


A za co jste utráceli v listopadu vy?

Komentáře

  1. Já jsem utrácela hlavně za malou matnou Naked, která ke mě pořád ještě cestuje, chudák malý. A za dárky pro ostatní, z toho mám radost. I když kosmetiky bylo také dost... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já dárky kupuju průběžně od září a už mám vše i zabaleno, takže teď už jenom pohodička :)

      Vymazat

Okomentovat

Prosím slušně. Děkuji :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Konečná 36

Hazké pondělí všem! Mám tu pro Vás slibovaný článek plný prázdných obalů od kosmetiky. A nebude trvat dlouho a budu mít pro vás další nálož ;)   Oriflame - Big Lash Mascara Bohužel, tuto řasenku nemůžu úplně doporučit. Je průměrná, svou práci odvede, ale za stejné peníze jsem schopná sehnat lepší.  Rimmel - Brow Pro Micro Tato tužka na obočí byla moje velká láska! Vydržela mi téměř rok (nepoužívala jsem ji denně a určitě nemám potřebu dokreslovat si obočí, tužky spíš používám ke korekci vnější části obočí). Je hezky tenká, tak akorát tvrdá/měkká. Kdybych neměla v zásobě spoustu dalších, klidně ji ihned pořídím znovu.  Garnier - Moisture+ Aqua Bomb Moje oblíbená pleťová maska :) Myslím si, že ji všichni znáte.  Garnier Bio - Čistící pleťové tonikum s tymiánem Tohle pleťové tonikum bylo fajn, nicméně asi ho znova úplně nepotřebuju. To, že mi lehce vysušoval pleť, mi ani tak moc nevadilo, ale často mi pleť vysušoval docela dost a to je něco, co mi úplně nesedělo.  Catrice - Camouflage cre

Vánoční přání

Milé čtenářky, milí čtenáři dovolte mi popřát Vám co možná nejklidnější prožití vánočních svátků. Doufám, že si nejen dnešek, ale i nadcházející dny užijete v klidu a v pohodě s Vašimi blízkými tak, jak si představujete. Pevně věřím, že každý z Vás dnes večer najde pod stromkem to, po čem touží a že i Vámi obdarovaní budou mít radost. A nezoufejte, pokud někdo ve Vašem okolí bude mít pod stromkem sto dárků a vy jenom pár - Vánoce nejsou jenom o dárkách, věřte mi. Užívejte si :)

Nákupy leden - duben 2021 - Dekorativní kosmetika

Hezký den všem! V prvním článku roku 2021 jsem všem chtěla popřát úspěsný rok 2021, nicméně takhle v květnu se to už asi úplně nehodí :-) Přiznávám, že jsem všechny své novinky poctivě fotila, a nebyla jsem schopná se přinutit k tomu, abych vše sepsala a průběžně postovala. Takže jsem se rozhodla, že to udělám trochu jinak. Své nákupy za uplynulé 4 měsíce rozdělím do tří článků - dekorativní kosmetika, skin care a péče o tělo a vlasy. Takhle se to poměrně hezky rozprostře a i tak si myslím, že to budou články velmi obsáhlé, neboť i když jsem se snažila, nějak se mi nevedlo úplně šetřit.  Oriflame - Posilující řasenka na řasy a obočí Tento produkt jsem si koupila hlavně z toho důvodu, že je to takové 2v1 - můžu to použít jak na řasy, tak na obočí, z čehož jsem usuzovala, že to bude v hnědém odstínu, a nespletla jsem se. Hnědé řasenky nosím ráda, toto je spíš hodně lehoučký gel, který na štětečku není prakticky vidět, abych si ověřila, že je to opravdu zabarvené, musela jsem si kousek pr