Přeskočit na hlavní obsah

Konečná XI.

Hezký sváteční den!

Jak si užíváte volna a vánoční pohody? Při předvánočním úklidu jsem nahlédla do krabice, do které střádám prázdné obaly na "Konečnou" a protože už byla plná, rozhodla jsem se ještě teď o svátcích ji vyprázdnit a uvolnit tak místo pro další obaly (a věřte mi, nebude to dlouho trvat a budu tu s dalším článkem plným prázdných obalů). Navíc potřebuji uvolnit místo nové kosmetice, kterou jsem byla včera obdarovaná.

Spotřebováno
Jsou produkty, ke kterým se rádi vracíme. U mě je to právě zelená řada Essentials od Garnier. Pleťová voda i odličovací mléko jsou mé stálice a naprosto je miluji. Čistící gel z řady Pure nebyl špatný, ale protože mě úplně nepoužitelné dávkování (až teď na fotce jsem si všimla, že jsem ho nevyfotila) přes nepoužitelný kartáček, tak jsem ho nepoužívala ráda. 



Můj oblíbený dvoufázový odličovač očního make-upu od Green Line. Na blogu se objevil už několikrát a určitě se v budoucnu zase objeví. Šampon s marockým arganovým olejem od Avonu byl fajn, měla jsem už druhé balení. Milovaný sprchový gel z letní LE od Baley s vůní manga mě baví už druhým rokem. Ještě bych měla mít v zásobě jeden. (A doufám, že budou příští léto zase v prodeji...) Pěna do koupele s vůní levandule od Fann nebyla špatná, nicméně znova ji mít nemusím.


K vatovým tyčinkám a odličovacím tamponkům snad nemusím nic dodávat, stejně jako k odličovacím ubrouskům od Baley. Už zkouším jiné, zatím můžu prozradit, že jsou stejně jako Balea z drogérie a jsem z nich v rozpacích...


Má oblíbená holítka Wilkinson Xtreme 3.


Šumivé tablety do koupele jsou fajn, ta ze Sephory mi i krásně obarvila vodu na růžovo, tableta z Yves Rocher krásně provoněla koupelnu na několik dalších hodin. K pleťovým maskám se snad také už nemusím vyjadřovat - má oblíbená samohřejivá od Garnier a další moje oblíbenkyně od Synergen.


Báze pod make-up od Rimmel Fix & Perfect byla velmi příjemná, na denní nošení jsem ji používala mnohem radši než Satin base od Dermacol. Fixátor make-upu od Alverde velmi příjemně voní a pokud zrovna nepoužiji bázi, tak výdrž MU o něco málo prodlouží, ale žádné zázraky nečekejte (navíc si neporadí s úplně každým MU). Miniaturky BB a CC krémů od Avonu jsou prázdné, nevím, proč jsem si je tak dlouho syslila.


Vyhazuji
Stará, rozpadlá tvářenka od Miss Sporty, kterou jsem si schovávala pouze z nostalgie - byla mou úplně první tvářenkou a věřte mi, že jsem ji používala strašně ráda a kdyby se dala ještě koupit, tak si koupím další. Bohužel, už se neprodává. Tónovací krémy řady Clearskin od Avonu jsou moc fajn, nicméně tyto 2 jsem měla doma už strašně dlouho, takže bych si je na obličej nedala. Nicméně opětovnou koupi bych nezatracovala, obzvlášť, když je zase vrátili do nabídky. Měsíčková Indulona poněkud změnila parfemaci, tak pryč s ní.


A jak jste na tom se spotřebováním vy? Dělali jste také čistku před Vánoci, abyste měli místo na nové věci?

Komentáře

  1. Garnier Essentials odličovacie mlieko mám veľmi rada aj ja, je to jedno z mála mliek, ktoré nezanechávajú pleť mastnú a lepkavú ako väčšina tých ťažkých. Garnier samohrejivú masku som mala dávnejšie, ale nejaký extra účinok na pleti som po nej nepozorovala. Báza od Rimmelu bola moja prvá a posledná báza v živote, áno pleť vyhladila, ale je to báza takže som čakala, že mi s ňou make-up vydrží dlhšie, avšak práve naopak, väčšinou vydržal ešte kratšie ako bez nej.
    Bianka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S bázema je to těžké - někomu sednou, jinému ne... Taky podle mě záleží na tom, jaký make-up člověk používá - už se mi i stalo, že se prostě báze s MU nesnesla a MU mi na ní nedržel...

      Vymazat

Okomentovat

Prosím slušně. Děkuji :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Konečná 36

Hazké pondělí všem! Mám tu pro Vás slibovaný článek plný prázdných obalů od kosmetiky. A nebude trvat dlouho a budu mít pro vás další nálož ;)   Oriflame - Big Lash Mascara Bohužel, tuto řasenku nemůžu úplně doporučit. Je průměrná, svou práci odvede, ale za stejné peníze jsem schopná sehnat lepší.  Rimmel - Brow Pro Micro Tato tužka na obočí byla moje velká láska! Vydržela mi téměř rok (nepoužívala jsem ji denně a určitě nemám potřebu dokreslovat si obočí, tužky spíš používám ke korekci vnější části obočí). Je hezky tenká, tak akorát tvrdá/měkká. Kdybych neměla v zásobě spoustu dalších, klidně ji ihned pořídím znovu.  Garnier - Moisture+ Aqua Bomb Moje oblíbená pleťová maska :) Myslím si, že ji všichni znáte.  Garnier Bio - Čistící pleťové tonikum s tymiánem Tohle pleťové tonikum bylo fajn, nicméně asi ho znova úplně nepotřebuju. To, že mi lehce vysušoval pleť, mi ani tak moc nevadilo, ale často mi pleť vysušoval docela dost a to je něco, co mi úplně nesedělo.  Catrice - Camouflage cre

Vánoční přání

Milé čtenářky, milí čtenáři dovolte mi popřát Vám co možná nejklidnější prožití vánočních svátků. Doufám, že si nejen dnešek, ale i nadcházející dny užijete v klidu a v pohodě s Vašimi blízkými tak, jak si představujete. Pevně věřím, že každý z Vás dnes večer najde pod stromkem to, po čem touží a že i Vámi obdarovaní budou mít radost. A nezoufejte, pokud někdo ve Vašem okolí bude mít pod stromkem sto dárků a vy jenom pár - Vánoce nejsou jenom o dárkách, věřte mi. Užívejte si :)

Nákupy leden - duben 2021 - Dekorativní kosmetika

Hezký den všem! V prvním článku roku 2021 jsem všem chtěla popřát úspěsný rok 2021, nicméně takhle v květnu se to už asi úplně nehodí :-) Přiznávám, že jsem všechny své novinky poctivě fotila, a nebyla jsem schopná se přinutit k tomu, abych vše sepsala a průběžně postovala. Takže jsem se rozhodla, že to udělám trochu jinak. Své nákupy za uplynulé 4 měsíce rozdělím do tří článků - dekorativní kosmetika, skin care a péče o tělo a vlasy. Takhle se to poměrně hezky rozprostře a i tak si myslím, že to budou články velmi obsáhlé, neboť i když jsem se snažila, nějak se mi nevedlo úplně šetřit.  Oriflame - Posilující řasenka na řasy a obočí Tento produkt jsem si koupila hlavně z toho důvodu, že je to takové 2v1 - můžu to použít jak na řasy, tak na obočí, z čehož jsem usuzovala, že to bude v hnědém odstínu, a nespletla jsem se. Hnědé řasenky nosím ráda, toto je spíš hodně lehoučký gel, který na štětečku není prakticky vidět, abych si ověřila, že je to opravdu zabarvené, musela jsem si kousek pr