Přeskočit na hlavní obsah

Nákupy říjen 2014

Hezký pondělní den všem!
Říjen je za námi a na měsíc se ujal vlády listopad. A já jsem tu dneska s tím, co jsem si v uplynulém měsíci koupila. A ačkoli jsem se chtěla v říjnu krotit, nějak se mi to moc nepovedlo. No, to víte - přišla první výplata... :D

Odličovací ubrousky - Douglas
Konečně jsem navštívila Douglas a koupila si tolik chválené odličovací ubrousky. Tak jsem zvědavá, jak s nimi budu spokojená. Co je mi velmi sympatické, je plastové zavírání, které je rozhodně lepší než jen ten průhledný pásek, který je u většiny běžně dostupných odličovacích ubrousků. Předpokládám tedy, že od balení se odvíjí i cena.
Cena: 75,- Kč (Douglas)



Atomizér - Douglas
Oblíbila jsem si miniatury svých oblíbených vůní, bohužel ne u všech se vyrábějí. Proto jsem se rozhodla koupit si plnící atomizér, abych mohla mít svou momentálně oblíbenou vůni při sobě, ať je jakákoli. Líbí se mi jeho lesklý, černý design, který vypadá elegantně a díky tomu neudělám nikde ostudu, když jej vytáhnu z kabelky.
Cena: 79,- Kč (Douglas)


Dlouhotrvající rtěnka - Essence
O tom, jak vtipné mi přišlo nalézt stojan Essence mezi NYXem, Chanelem atd. v Douglas jsem psala tady. Nicméně dlouho jsem pokukovala po této rtěnce v odstínu 14 adorable matt!, která se objevila v New In Town (nechci psát v LE, protože NIT se objevuje vždy, kdy se do stálého sortimentu přiřazují nové produkty). Zatím jsem ale neměla možnost ji vyzkoušet, nicméně na podzim a zimu je to barva jako dělaná.
Cena: 70,- Kč (Douglas, seženete všude, kde se prodává Essence)


Šumivá tableta do koupele - Douglas
Má první šumivá tableta do koupele aneb Začátek mé posedlosti těmito drobnostmi. V Douglas mi naprosto učarovaly a pokud si přečtete celý článek (nebo alespoň prohlédnete fotky) zjistíte, že nezůstalo jen u této. Tato fialová je (vlastně byla) s vůní levandule.
Cena: 25,- Kč (Douglas)


Little black dress - AVON
Od doby střední školy miluji tuto vůni, i když jsem jí nikdy pořádně neměla. Pro někoho může působit poněkud těžce, mě osobně přijde vhodná na den i večer. Takže jsem ke svému kuličkovému balení přidala i miniaturku a mám takový pocit, že brzy přidám i plné balení.
Cena: 59,- Kč (Avon - v akci)

Pěna do koupele - AVON
Má oblíbená jablíčková pěna do koupele opět v prodeji, takže jsem si jí hned musela objednat, abych až spotřebuji levandulovou z Fann měla zase co "napěnit". Jinak musím podotknout, že za ty roky, co si ji kupuji, se její vůně vůbec nezměnila :)
Cena: 59,- Kč (za 500ml, Avon)


Vanilkový balzám a Balzám na rty s kakaovým máslem - AVON
Rozšířila jsem svou sbírku těchto kelímkových balzámů o další 2 - vanilkový z řady Naturals a s kakaovým máslem z řady Avon Care. Oba báječně voní a já se nemůžu dočkat, až je vyzkouším. Líbí se mi jejich multifunkčnost - kromě rtů si s nimi mažu i nehtovou kůžičku a suché lokty.
Cena: 59,- Kč (s kakaovým máslem), 69,- Kč (vanilkový) - oba v akci



Čistící pěna - AVON
Tuto čistící matující pěnu jsem měla v hledáčku dlouhou dobu a konečně jsem si jí pořídila. A jsem ráda, že jsem tak udělala - pleť krásně zmatní, ale nevysuší, takže je pro mě skvělým pomocníkem jak při večerním čištění pleti, tak i ráno. Pleť hezky připraví na krém i MU a díky jejímu zmatňujícímu efektu vydrží pleť matnější déle, než když jsem jí nepoužívala.
Cena: 69,- Kč (v akci)


Gel na intimní hygienu - AVON
Můj oblíbený intimní gel s lehkou vůní, ke kterému nemám snad ani co více dodat.
Cena: 79,- Kč (v akci)


Antiperspirand deodorant - Rexona
Má oblíbená Rexona linen dry. Kolik už o tomto produktu bylo tady na blogu napsáno! A dokud neobjevím něco lepšího, budu jí stále věrná.
Cena: 40,- Kč (Tesco)


Tužka na rty - Sephora
Moje první "opravdová" rtěnka v tužce (tak nějak se tu od Essence nemůžu dokopat do této kategorie zařadit), jejíž odstín 06 strawberry delish mi uhranul hned na první pohled a musela jsem ho mít. Na rtech je barva poměrně výrazná a jediné, co bych ji mohla vytknout je fakt, že trochu lepí. Ale za tu směšnou cenu (měli ji zrovna ve výprodeji s 60% slevou) je opravdu skvělým pomocníkem při líčení.
Cena: 100,- Kč (Sephora)



Šumivé tablety do koupele - Sephora
Asi jsem propadla šumivým tabletám do koupele, protože po té z Douglasu jsem si v Sephoře koupila další - s vůní vanilky, pivoňky a jahody. Jedna z nich poputuje ke kamarádce. 
Poznámka: do koupele mi stačí 1/2 tablety, jejich vůně je dost výrazná.
Cena: 25,- Kč/kus (akce 2+1 zdarma)


Tonikum na zmírnění vypádávání vlasů - Head & Schoulders
Dlouho jsem váhala, zda si toto tonikum pořídit, nicméně nakonec jsem si řekla proč ne. Za vyzkoušení nic nedám a pokud mi vlasy nevypadají úplně, tak se nic horšího stát nemůže. Jsem tedy zvědavá, zda tonikum zabere či ne a jaké budou výsledky.
Cena: 99,- Kč (DM, 50% sleva)


Odličovací ubrousky - Essence
Další odličovací ubrousky, musím říct, že jedny ž těch dražších, i když se jedná o Essence. Jsou podstatně menší (poloviční) než všechny ostatní, je jich pouze 15 v balení.
Cena: 35,- Kč


Lash Accelerator Endless - Rimmel
Řasenku od Rimmelu jsem ještě nikdy neměla a tak jsem se rozhodla využít akce 1+1 zdarma. Řasenka obsahuje mikrovlákna a exkluzivní komplex podporující růst řas - procapil, keratin a antioxidanty, který slibuje řasy o 99% delší a za 30 dnů o 127% delší. Jelikož jsem nedávno otevřela řasenku od maybelline, tuto zatím nechám odpočívat, ale začínám uvažovat o menším testu, kdy budu mapovat, jak na tom ty moje řasy po jejím použití vlastně budou.
Cena: 199,- Kč (DM - 1+1 zdarma)


Baby Lips - Maybelline
Ne, že bych těmto zbarveným balzámům propadla, ale nedala mi zvědavost a chci vědět, co je na nich tak skvělého, že se o nich všude píše a mluví. Vybrala jsem si oranžový obal s červeným balzámem, odstín Cherry me.
Cena: 60,- Kč (DM)


Sweetie Crush - Rimmel
Ano, tak i já jsem odolala těmto "sladkým" lakům na nehty od Rimmelu. Pořídila jsem si hned 2 odstíny - růžový 009 Candyfloss Cutie a fialkový 011 Violet Swizzle. A musím říct, že jsem se do obou barev naprosto zamilovala :)
Cena: 35,- Kč/kus (Rossmann, Teta Drogerie)


Sprchové gely - Dove
Po dlouhé době jsem sáhla v regálu po značce Dove a sprchových gelech. Okurkový jsem kdysi dávno několikrát měla a byl fajn, tak jsem ho poslala jako dárek dál, na ten s granátovým jablkem jsem hodně zvědavá. Můžu zatím jenom prozradit, že nááádherně voní.
Cena: 65,- Kč (za oba kusy, akce 1+1 Albert)


Hloubkově čistící maska Active - Nivea
S pleťovými maskami od Nivey nemám zkušenosti a když se naskytla možnost vyzkoušet ji s 25% slevou, neváhala jsem. Jsem zvědavá, jestli se v boji proti Garnierce osvědčí, nebo propadne.
Cena: 29,- Kč (Rossmann)


Sprchový gel - Yves Rocher
Do této voňavé nádhery jsem se zamilovala po prvním přičichnutí a naše láska trvá nadále. Opravdu voní po růžovém grepu a není to žádná chemická vůně. Už se nemůžu dočkat, až ho vyzkouším. Více o mé zkušenosti s prvním nákupem u YR v samostatném článku.
Cena: 59,- Kč


Šumivá tableta do koupele - Yves Rocher
Jojo, propadla jsem jim úplně, věřte mi! V YR měli mimo jiné i borůvkovou, která mě oslovila nejvíce (proč si taky koupit další stejnou vůni, když můžu vyzkoušet něco nového).
Cena: 29,- Kč


Satin make-up base - Dermacol
Báze pod MU je jediný produkt z dekorativní kosmetiky, který mám od Dermacolu vyzkoušený a kterému plně věřím. V drogerii Teta měli (nebo možná ještě mají) akci -40% na dekorativní kosmetiku a báze na 150,- Kč? Byla bych hloupá, kdybych ji tam nechala... Navíc trvanlivost báze je až do května 2017, takže mi může i chvíli stát ve skříni.
Cena: 150,- Kč (Teta drogerie)


Krémový sprchový gel - Wellness & Beauty
Ráda zkouším nové věci a možnost vyzkoušet ji v cestovním balení za směšný peníz mě opravdu baví. Když navíc přidáte příjemnou vůni, která vás osloví hned napoprvé,


Štěteček na korektor - for your Beauty
Štěteček jsem nekupovala primárně na korektor, ale na oční stíny - líbí se mi jeho tvar a jelikož na korektor případně používám štětec, který je primárně na stíny, ale díky své "kvalitě" je ani nenabere, rozhodla jsem se zkusit tento.
Cena: 50,- Kč (Rossmann)


Odličovací ubrousky a tamponky - DM
To máte tak, když odjedete na 4 dny pryč a při cestě zjistíte, že jste si sice s sebou vzali micelární vodu, ale odličovací ubrousky a tamponky jsou doma. Není nic rychlejšího a jednoduššího než si koupit svoje oblíbené a osvědčené pomocníky.
Cena: 45,- Kč (ubrousky), 30,- Kč (tamponky)


Ladybox
O prvních dojmech z říjnového LB jsem psala tady.
Cena: 339,- Kč


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Konečná 36

Hazké pondělí všem! Mám tu pro Vás slibovaný článek plný prázdných obalů od kosmetiky. A nebude trvat dlouho a budu mít pro vás další nálož ;)   Oriflame - Big Lash Mascara Bohužel, tuto řasenku nemůžu úplně doporučit. Je průměrná, svou práci odvede, ale za stejné peníze jsem schopná sehnat lepší.  Rimmel - Brow Pro Micro Tato tužka na obočí byla moje velká láska! Vydržela mi téměř rok (nepoužívala jsem ji denně a určitě nemám potřebu dokreslovat si obočí, tužky spíš používám ke korekci vnější části obočí). Je hezky tenká, tak akorát tvrdá/měkká. Kdybych neměla v zásobě spoustu dalších, klidně ji ihned pořídím znovu.  Garnier - Moisture+ Aqua Bomb Moje oblíbená pleťová maska :) Myslím si, že ji všichni znáte.  Garnier Bio - Čistící pleťové tonikum s tymiánem Tohle pleťové tonikum bylo fajn, nicméně asi ho znova úplně nepotřebuju. To, že mi lehce vysušoval pleť, mi ani tak moc nevadilo, ale často mi pleť vysušoval docela dost a to je něco, co mi úplně nesedělo.  Catrice - Camouflage cre

Vánoční přání

Milé čtenářky, milí čtenáři dovolte mi popřát Vám co možná nejklidnější prožití vánočních svátků. Doufám, že si nejen dnešek, ale i nadcházející dny užijete v klidu a v pohodě s Vašimi blízkými tak, jak si představujete. Pevně věřím, že každý z Vás dnes večer najde pod stromkem to, po čem touží a že i Vámi obdarovaní budou mít radost. A nezoufejte, pokud někdo ve Vašem okolí bude mít pod stromkem sto dárků a vy jenom pár - Vánoce nejsou jenom o dárkách, věřte mi. Užívejte si :)

Nákupy leden - duben 2021 - Dekorativní kosmetika

Hezký den všem! V prvním článku roku 2021 jsem všem chtěla popřát úspěsný rok 2021, nicméně takhle v květnu se to už asi úplně nehodí :-) Přiznávám, že jsem všechny své novinky poctivě fotila, a nebyla jsem schopná se přinutit k tomu, abych vše sepsala a průběžně postovala. Takže jsem se rozhodla, že to udělám trochu jinak. Své nákupy za uplynulé 4 měsíce rozdělím do tří článků - dekorativní kosmetika, skin care a péče o tělo a vlasy. Takhle se to poměrně hezky rozprostře a i tak si myslím, že to budou články velmi obsáhlé, neboť i když jsem se snažila, nějak se mi nevedlo úplně šetřit.  Oriflame - Posilující řasenka na řasy a obočí Tento produkt jsem si koupila hlavně z toho důvodu, že je to takové 2v1 - můžu to použít jak na řasy, tak na obočí, z čehož jsem usuzovala, že to bude v hnědém odstínu, a nespletla jsem se. Hnědé řasenky nosím ráda, toto je spíš hodně lehoučký gel, který na štětečku není prakticky vidět, abych si ověřila, že je to opravdu zabarvené, musela jsem si kousek pr