Přeskočit na hlavní obsah

Odličujeme

Hezké odpoledne!

Dnes mám pro Vás článek o mých nynějších pomocníků co se odličování týče. Přiznám se, že neodlíčená jsem nešla spát už hezkou řádku měsíců - pokud se vrátím domů pozdě v noci (= brzy ráno) a nechce se mi odličovat tak, jak bych chtěla, použiji alespoň odličovací ubrousky. Je to rychlé a svůj účel to splní.

Když jsem ale jako každé slušné děvče doma brzy nebo vůbec nikam nejdu, tak v poslední 2 měsíc používám následující:

 
 
Zklidňující odličovač 2v1 - Garnier
Mou přízeň pleťové kosmetice Garnier nemusím asi zmiňovat a když jsem na podzim v drogérii bloudila očima po produktech této značky, padl mi do oka tento dvoufázový odličovač. 
 


Odličovač je obohacený o výtažek z rostlin a pro-vitamin B5. Jeho dvoufázové složení bez alkoholu, barviv a parfemace kombinuje účinnost olejové fáze se svěžestí vodní fáze k odstranění make-upu v jediném kroku. Nezanechává žádné zbytky make-upu. Vaše pleť je zklidněná a jemná.

Řekla jsem si fajn, dvoufázové odličovače na oči mám ráda, takže by tento mohl být také fajn. Navíc slibuje odlíčení obličeje i očí a má být vhodný i pro odstranění voděodolného make-upu. Takže za nějakých 80 Kč/200 ml letěl do košíku a já se těšila na příjemné odličování.


No, příjemné. Jak se to vezme. S make-upem jako takovým si poradí hravě. Po odlíčení je pleť zklidněná a jemná tak, jak slibuje. Sice chvilku zanechává mastný film, ale ten do minuty zmizí. Je bez parfemace, jak slibuje. Oční stíny zvládne také. Tady ale jeho pozitiva končí. S řasenkou si prostě a jednoduše neporadí. S černýma linkama taky ne. I kdybych si vydřela tamponkem oko z důlku, tak řasenka bude pořád na svém místě, tamponek bude jenom jemně našedlý. Takže předpokládám, že v odstraňování voděodolného make-upu to nebude taky žádný zázrak.


Sečteno podtrženo - pokud hledáte odličovač pro citlivou pleť a nevadí vám dvoufázové složení, které je potřeba důkladně protřepat, tak neváhejte a jděte do něj. Pokud hledáte účinné 2v1 např. na cesty, kdy se kolikrát i odlíčení voděodolného make-upu v létě vyžaduje, tak doporučuji porozhlédnout se v jiných vodách, tady moc nepochodíte.

Express eye makeup remover - Essence
Tohoto mazlíka jsem si přivezla ze své listopadové návštěvy Německa, kde jsem na něj narazila v jednom z berlínských Rossmannů. U nás jsem na něj nikde nenarazila, protože jsem se po něm nikdy zvlášť nesháněla, a tak mi nepřišlo marné se mu podívat na zoubek. Stejně jako kolega výše je dvoufázový a dvoufázové odličovače očního make-upu já ráda, jak už jste se všichni dočetli. Taktéž slibuje odlíčení voděodolného make-upu.


Pokud si někdo stěžoval, že s odličovačem od Green Line (ten zelený, co byl v předloňském zářijovém Senzaboxu, víte?) se musí dlouho štěrchat, aby se obě složky propojily, ještě nedržel v ruce tento. Navíc při delším používání se trochu smíchaly obě složky, takže za klidového stavu jakou v čiré části oka jako na polévce.


S očním make-upem si poradí dobře. Stíny i linky zvládá bravurně, s řasenkou si moc nerozumí. Ne, že by ji neodlíčil, v tom je o několik tříd výše než již zmiňovaný kolega, ale znám i lepší (viz. již zmíněný od Green Line). Nicméně v očích neštípe (nechtěně vyzkoušeno), oční okolí je po odlíčení příjemně jedmné, není zarudlé, nepne. Takže v této oblasti nemám jediné výtky.  


Sečteno podtrženo - není špatný, nestál mě ani 60 Kč, přesto si myslím, že se dají sehnat i lepší za podobnou či o něco málo vyšší cenu. Pokud bych ale někdy neměla na výběr, tak bych po něm klidně znova sáhla. Má praktické balení, takže by byl i vhodným kandidátem na cestování.

Jak jste na tom s dvoufázovými odličovači vy? Máte je rádi, nebo dáváte přednost jiným produktům na odličování?

Komentáře

  1. Já jsem dříve používala ten dvoufázový od Garnieru, pak jsem začala mít problematickou pleť a už mi tak neseděl, tak jsem ho vyměnila za mléko na odličování. Na oči mám teď od Dermacolu dvoufázový, ten je super, ale myslím, že by klidně mohl být levnější :-P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já teda s odličovačema od Dermacolu nemám žádné zkušenosti, takže to nemůžu posoudit. Jinak ale mám v zásobě micelárku od Dermacolu, tak jsem na ni velmi zvědavá.

      Vymazat
    2. Tak tu jsem neměla, jen "obyč" pleťovou vodu a s tou jsem byla spokojená :-)

      Vymazat

Okomentovat

Prosím slušně. Děkuji :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Konečná 36

Hazké pondělí všem! Mám tu pro Vás slibovaný článek plný prázdných obalů od kosmetiky. A nebude trvat dlouho a budu mít pro vás další nálož ;)   Oriflame - Big Lash Mascara Bohužel, tuto řasenku nemůžu úplně doporučit. Je průměrná, svou práci odvede, ale za stejné peníze jsem schopná sehnat lepší.  Rimmel - Brow Pro Micro Tato tužka na obočí byla moje velká láska! Vydržela mi téměř rok (nepoužívala jsem ji denně a určitě nemám potřebu dokreslovat si obočí, tužky spíš používám ke korekci vnější části obočí). Je hezky tenká, tak akorát tvrdá/měkká. Kdybych neměla v zásobě spoustu dalších, klidně ji ihned pořídím znovu.  Garnier - Moisture+ Aqua Bomb Moje oblíbená pleťová maska :) Myslím si, že ji všichni znáte.  Garnier Bio - Čistící pleťové tonikum s tymiánem Tohle pleťové tonikum bylo fajn, nicméně asi ho znova úplně nepotřebuju. To, že mi lehce vysušoval pleť, mi ani tak moc nevadilo, ale často mi pleť vysušoval docela dost a to je něco, co mi úplně nesedělo.  Catrice - Camouflage cre

Vánoční přání

Milé čtenářky, milí čtenáři dovolte mi popřát Vám co možná nejklidnější prožití vánočních svátků. Doufám, že si nejen dnešek, ale i nadcházející dny užijete v klidu a v pohodě s Vašimi blízkými tak, jak si představujete. Pevně věřím, že každý z Vás dnes večer najde pod stromkem to, po čem touží a že i Vámi obdarovaní budou mít radost. A nezoufejte, pokud někdo ve Vašem okolí bude mít pod stromkem sto dárků a vy jenom pár - Vánoce nejsou jenom o dárkách, věřte mi. Užívejte si :)

Nákupy leden - duben 2021 - Dekorativní kosmetika

Hezký den všem! V prvním článku roku 2021 jsem všem chtěla popřát úspěsný rok 2021, nicméně takhle v květnu se to už asi úplně nehodí :-) Přiznávám, že jsem všechny své novinky poctivě fotila, a nebyla jsem schopná se přinutit k tomu, abych vše sepsala a průběžně postovala. Takže jsem se rozhodla, že to udělám trochu jinak. Své nákupy za uplynulé 4 měsíce rozdělím do tří článků - dekorativní kosmetika, skin care a péče o tělo a vlasy. Takhle se to poměrně hezky rozprostře a i tak si myslím, že to budou články velmi obsáhlé, neboť i když jsem se snažila, nějak se mi nevedlo úplně šetřit.  Oriflame - Posilující řasenka na řasy a obočí Tento produkt jsem si koupila hlavně z toho důvodu, že je to takové 2v1 - můžu to použít jak na řasy, tak na obočí, z čehož jsem usuzovala, že to bude v hnědém odstínu, a nespletla jsem se. Hnědé řasenky nosím ráda, toto je spíš hodně lehoučký gel, který na štětečku není prakticky vidět, abych si ověřila, že je to opravdu zabarvené, musela jsem si kousek pr