Přeskočit na hlavní obsah

Nákupy leden - únor 2014

Vítám Vás u nákupů za uběhlé 2 měsíce.

Asi si říkáte, co chci psát do lednových nákupů, když jsem měla stopku. To máte tak - v půlce prosince jsem si objednávala AVON s tím, že to do konce roku přeci jen musí přijít, ne? No, nepřišlo, přišlo to těsně po Novém roce. Takže asi tak, no. Pokud to někdo z Vás bere jako porušení nakupovací stopky, dobrá, beru to, ale přeci jen jsem své AL nemohla říct "no víte, já teď mám nakupovací stopku, tak to nechci". To by se na mě taky paní napříště mohla vyprdnout, že jo.

Ještě v úvodu bych ráda předložila 2 změny - jak jste si mohli všimnout už v nadpisu, vypustila jsem TOP produkt. Vždycky jsem se snažila ho vybírat právě z těch novinek za daný měsíc. Místo toho jsem dala kategorii "Kosmetika" do článků "Co mě nejvíc bavilo v...." Další změnou je to, že u jednotlivých produktů je napsaná cena, za kterou jsem daný produkt koupila. Myslím si, že to není k ničemu na škodu vědět, kolik daný produkt právě stojí. V závěru článku pak uvedu finální částku, o kterou je zase můj účet tenčí.

Ale dost zbytečného okecávání, pusťme se do toho.

Řasenka - Avon
Já vím, já vím, že jsem o řasence psala nedávno, ale poslední dobou mám pocit, že se snažím najít nějakou novou řasenku, která by mi sedla. A taky jsem se trochu rozhodla experimentovat co se hřebínků týče, protože ten její, ten je opravdu netradiční.
Cena: 119,- Kč (stálá cena 219,- Kč)


Vzorky rtěnky  - Avon
Avon přišel na trh s novou rtěnkou a v katalogu byla možnost objednat si její vzorečky, 2 ks za 16 Kč. No, objednala jsem si jich 8, co si budeme povídat. Chystám se napsat samostatný článek až všechny odstíny vyzkouším.
Cena: 64,- Kč



CC - Avon
Od BB krémů se pomalu posunujeme v abecedě k písmenku Cé. Avon ukončil prodej bébéčka a nahradil ho cécéčkem. Inu, proč ne - svět se po ukončení prodeje BB nezboří (alespoň ne mě) a CC může někoho nadchnout stejně jako dříve BB. Já si pořídila vzorek v odstínu Natural Beige, což je druhý nejsvětlejší odstín, s nádechem do žluta.
Cena: 39,- Kč vzorek (4 ml), 199,- Kč plné balení (30 ml) - v kampani 3/2014 za cenu 119,- Kč


Dámský sprchový gel pro intimní hygienu s vůní květin - Avon
Intimní gely od Avonu mám ráda, tak proč měnit? Avon před nějakou dobou změnil jejich obaly, které mi teď jsou mnohem sympatičtější, než ty průhledné. Vyhovuje mi, že i když je gel parfemovaný, tak jenom velice jemně.
Cena: 79,- Kč (stálá cena 139,-)


Hluboce čistící peeling - Avon
Peeling z řady Clear skin professional jsem chtěla už nějakou dobu vyzkoušet a když byl za takový dobrý peníz, tak jsem neodolala. Jedná se o bílý čistící krém obsahující peelingová zrníčka. Tak uvidíme, jak moc velcí budeme kamarádi, nebo jestli si nesedneme.
Cena: 89,- Kč (stálá cena 139,- Kč)


Hydratační oční krém - Avon
Já, očními krémy nepolíbená, jsem se rozhodla je vyzkoušet, abych viděla, co to udělá s mým očním okolím. Po 14ti dnech používání nemůžu ještě nikterak soudit, nicméně mi přijde, že krém hydratuje velmi hezky. Chystám se na samostatnou recenzi, nebojte se.
Cena: 59,- Kč (s nákupem z katalogu, stálá cena 169,- Kč)


Pigmenty - Essence
Pigmenty v odstínu 02 smell the caramel jsem už kdysi dávno okukovala u Bezegy na blogu, kde s nimi měla líčení. Ale pořád jsem se k nim nějak nemohla odhodlat. Aź teď, při zjištění, že mají končit, jsem po nich sáhla. Vůbec mi nevadí, že očních stínů v podobné barvě mám doma dostatek, prostě jsem je chtěla. Co na tom, že je možná nikdy nepoužiju stejně jako ty z Twillight limitky...
Cena: 29,90,- Kč

krásu barvy mi sežral foťák :/

Tužka na rty - Essence
Tužky na rty od Essence chválila LU, takže jsem se rozhodla je také vyzkoušet. Sáhla jsem po neutrálním odstínu 11 in the nude, protože se mi zdálo, že by mohl skvěle korespondovat s barvou mých rtů. Ve finále to zase tak slavné s tou barvou ála moje rty není, nicméně tužka je moc fajn. Je dobře pigmentovaná, měkká, takže se dobře nanáší. 
Cena: 29,90 Kč

Tělový peeling - Balea
Doufám, že po neúspěšné peelingování tím, co mám doma, jsem narazila na něco, co bude fungovat. Na rovinu říkám, že vůně Buttermilk & Lemon mi zrovna nejede, i když mám kadou vůni zvlášť moc ráda. Navíc se jedná o limitovanou edici, i když se mi zdálo, že jsem žádný jiný produkt s podobnou vůní nezahlédla. A po vyzkoušení jsem hned běžela pro druhý, protože ve vážně moc fajn a plní svou funkci.
Cena:  29,90,- Kč/ kus


Oil control paper - Essence
Matující papírky jsou fajn věc, která mi dochází. A když jsem zjistila, že Essence vyprodává i je, nemohla jsem je tam nechat. Líbí se mi jejich balení. Tak doufám, že budou funkční a svou práci budou plnit dobře. V balení je 50 kusů.
Cena 29,90,- Kč

Aplikátor pigmentů - Essence 
Když už jsem si koupila ty pigmenty, tak jsem sáhla i po aplikátoru. Nikdy předtím jsem ho nezkoumala, takže mě velmi překvapil svým tvarem, tedy přesněji řečeno tím, že ta gumová část je plochá. Vždycky jsem si myslela, že je "baculatá" stejně jako ty nemožné aplikátory přikládané i očním stínů. Inu, jsem zvědavá, jak se mi podaří se s tím naučit pracovat.
Cena: 29,90,- Kč


Sprchové gely - Mitia
Já vím, že zrovna sprchové gely jsem neměla kupovat, nicméně jsem se do spotřebování pustila s takovou vervou, že už mi ve skříni stojí jeden poslední v zásobě, takže další 2 snesu. Vrátila jsem se ke svým oblíbeným - Med a mléko & Aloe a mléko. Nemusím se mýt sprcháčem za velký peníze, vystačím si i s těmito, které nestojí ani 50,- Kč.)
Cena: 26,90,- Kč (stálá cena cca 35,- Kč)


Eyebrow mascara - Essence
Tuto řasenku na obočí jsem našla ve výprodejovém stojanu jedné DM, do které zavítám maximálně 2krát do roka. Řasenka byla součástí limitky Guerilla Gardening, která se u nás prodávala někdy v červnu 2013 (pěčlivě jsem si ji musela vygůglit, protože jsem nevěděla, kterou se jedná). V prodeji byly 2 odstíny, já chytla 01 Garden girls, který je světlejší, tudíž přesně pro mě. Určitě se o této řasence na obočí u mě na blogu dozvíte více.
Cena: 14, 90,- Kč (původní cena 59,- Kč)


Umělé řasy - Kik
Po umělých řasách toužím už nějakou tu chvíli. Tyhle jsou moc hezké, nicméně pro mě hodně dlouhé. Kdybych chtěla někam jít za mrkací panenku, žádný problém. Ale třeba na ples, to mi přišlo hodně. Škoda, porozhlédnu se po jiných.
Cena: 25,- Kč



Kleštičky na řasy 
Po karambolu před plesem, kdy mi praské "držátko" málem vypíchlo oko a já byla nucena svůj příchod na ples posunout asi o 20 minut, než jsem zastavila krvácení z odřeného vnitřního koutku oka a zamaskovala ho, jsem se rozhodla, že staré poletí do koše a koupím si nové. Tady u těch nehrozí, že mi praskne plastové držátko.
Cena: 50,- Kč


Celkem utraceno za kosmetiku:  772,- Kč

Komentáře

  1. Skvělé nákupy! :-) Těším se na recenzi rtěnek a krému na oči, protože si ho chci také pořídit :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O rtěnkách můžu říct zatím jenom jedno - jsou báječně krémové a mají slušnou výdrž :)

      Vymazat
  2. To jsem ani netušila, že v kiku mají řasy ! Musím se na ně kouknout, řasy se hodí vždy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mají více druhů, tyto mi přišli nejvíc nositelné, ve finále to ale pořád bylo hodně.

      Vymazat

Okomentovat

Prosím slušně. Děkuji :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Konečná 36

Hazké pondělí všem! Mám tu pro Vás slibovaný článek plný prázdných obalů od kosmetiky. A nebude trvat dlouho a budu mít pro vás další nálož ;)   Oriflame - Big Lash Mascara Bohužel, tuto řasenku nemůžu úplně doporučit. Je průměrná, svou práci odvede, ale za stejné peníze jsem schopná sehnat lepší.  Rimmel - Brow Pro Micro Tato tužka na obočí byla moje velká láska! Vydržela mi téměř rok (nepoužívala jsem ji denně a určitě nemám potřebu dokreslovat si obočí, tužky spíš používám ke korekci vnější části obočí). Je hezky tenká, tak akorát tvrdá/měkká. Kdybych neměla v zásobě spoustu dalších, klidně ji ihned pořídím znovu.  Garnier - Moisture+ Aqua Bomb Moje oblíbená pleťová maska :) Myslím si, že ji všichni znáte.  Garnier Bio - Čistící pleťové tonikum s tymiánem Tohle pleťové tonikum bylo fajn, nicméně asi ho znova úplně nepotřebuju. To, že mi lehce vysušoval pleť, mi ani tak moc nevadilo, ale často mi pleť vysušoval docela dost a to je něco, co mi úplně nesedělo.  Catrice - Camouflage cre

Vánoční přání

Milé čtenářky, milí čtenáři dovolte mi popřát Vám co možná nejklidnější prožití vánočních svátků. Doufám, že si nejen dnešek, ale i nadcházející dny užijete v klidu a v pohodě s Vašimi blízkými tak, jak si představujete. Pevně věřím, že každý z Vás dnes večer najde pod stromkem to, po čem touží a že i Vámi obdarovaní budou mít radost. A nezoufejte, pokud někdo ve Vašem okolí bude mít pod stromkem sto dárků a vy jenom pár - Vánoce nejsou jenom o dárkách, věřte mi. Užívejte si :)

Nákupy leden - duben 2021 - Dekorativní kosmetika

Hezký den všem! V prvním článku roku 2021 jsem všem chtěla popřát úspěsný rok 2021, nicméně takhle v květnu se to už asi úplně nehodí :-) Přiznávám, že jsem všechny své novinky poctivě fotila, a nebyla jsem schopná se přinutit k tomu, abych vše sepsala a průběžně postovala. Takže jsem se rozhodla, že to udělám trochu jinak. Své nákupy za uplynulé 4 měsíce rozdělím do tří článků - dekorativní kosmetika, skin care a péče o tělo a vlasy. Takhle se to poměrně hezky rozprostře a i tak si myslím, že to budou články velmi obsáhlé, neboť i když jsem se snažila, nějak se mi nevedlo úplně šetřit.  Oriflame - Posilující řasenka na řasy a obočí Tento produkt jsem si koupila hlavně z toho důvodu, že je to takové 2v1 - můžu to použít jak na řasy, tak na obočí, z čehož jsem usuzovala, že to bude v hnědém odstínu, a nespletla jsem se. Hnědé řasenky nosím ráda, toto je spíš hodně lehoučký gel, který na štětečku není prakticky vidět, abych si ověřila, že je to opravdu zabarvené, musela jsem si kousek pr