Přeskočit na hlavní obsah

Mé týdny 28 + 29

Pondělí
Povím Vám pohádku... S mamkou jsme si udělaly dámskou jízdu (nákupy, oběd, kino,...) Cestou domů jsme vjely do té parádní bouřky, která se nad ČR zrovna hnala. Nejenže jsem musela zastavit v jedné vesnici, která byla bez proudu, protože přes déšť a vítr nebylo vidět ani na kapotu auta, ale zůstaly jsme wstát uprostřed lesa, kvůli spadlému stromu. Před námi už auta, hasiči nikde.  Po skoro 2 hodinách čekání to všichni postupně začaly vzdávat, opatrně jsme se navzájem navedly na otočení a všichni jsme jeli jinou cestou, která vedla tím samým lesem, ale vypadala, jako když žádná bouřka s větrem nikde nebyla.

Úterý
Do 11 jsem vyspávala to naše noční dobrodružství, pak už bylo díky vedru pobývání v posteli neúnosné. Bude to znít asi trochu postavené na hlavu, ale zase by mohlo pršet!

Středa
Zase na mě přišlo to, že se doma tak nějak nudím, že bych šla ráda do práce. Pátek už se blíží, takže mě čeká pracovní víkend, na který se těším :)

Čtvrtek
Někdo by mohl říct, že se k holkám pivo nehodí. Proč ne? Já ho mám ráda a když mám na něj chuť, tak si ho dopřeji. (To bych mohla přeci jako holka říct, že k chlapům se nehodí, aby pili víno)

Pátek
Dlouho se mi nestalo, že by v restauraci dokázali zkazit tak jednoduché jídlo jako je smažený hermelín s hranolky. A ještě mi tvrdit, že tatarka je domácí, že si jí kuchařipřipravují každý den sami, čerstvou.
Zajímalo by mě, zda je na osmé hodině večerní něco magického. Jinak si totiž nedokážu vysvětlit fakt, že víc jak 70% našich zákazníků chodí do restaurace právě v tuto dobu.

Sobota
Království za trochu ochlazení!!! Nevím, jestli někdo z Vás má tato vedra rád, já teda vůbec. Nejhorší ale je, že i když večer trochu zaprší, ráno to zase vypadá, jako kdyby nepršelo :/

Neděle
Po výborném obědě a chladivém zmrzlinovém dezertu jsem strávila chvíli v práci, ze které mě vyhnala bouřka, která netrvala tak dlouho (než jsem dojela domů, bylo po dešti).

Pondělí + Úterý + Středa + Čtvrtek
4 dny, 4 stejné scénáře = pocení se v práci. Řeknu Vám, že i když mám svoji práci ráda, tak z 96 hodin z těchto 4 dní jsem v ní strávila 53 a půl hodiny, a už mi lezla krkem. Jestli jsem jednou spala 8 hodin v kuse, tak to byl rekord.

Pátek
Konečně to meteorologům vyšlo a prší!!! Možná mě budete mít za totálního blázna, ale takovéhle počasí jednou začas je přesně něco pro mě. Miluju, když venku prší! To člověk může prospat skoro celé odpoledne, tak jako se to povedlo mě :)

Sobota
Dočetla jsem se, že rtuť na teploměrech by už neměla překročit 30°C. Tak jsem zvědavá, jak dlouho tato předpověď bude platit. Nicméně to, jaká mi byla večer v práci zima bylo nepříjemné (přeci jen člověk bych zvyklý na to, že i o půlnoci se dá venku bez problému být v kraťasech a tílku).

Neděle
Neděle je od slova nedělat. Jelikož mě ale čeká další pracovní týden, makám jako divá. Píšu články na blog, abych neměla během týdne absenci jako to bylo tento týden. Tak doufám, že se články budou líbit.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Konečná 36

Hazké pondělí všem! Mám tu pro Vás slibovaný článek plný prázdných obalů od kosmetiky. A nebude trvat dlouho a budu mít pro vás další nálož ;)   Oriflame - Big Lash Mascara Bohužel, tuto řasenku nemůžu úplně doporučit. Je průměrná, svou práci odvede, ale za stejné peníze jsem schopná sehnat lepší.  Rimmel - Brow Pro Micro Tato tužka na obočí byla moje velká láska! Vydržela mi téměř rok (nepoužívala jsem ji denně a určitě nemám potřebu dokreslovat si obočí, tužky spíš používám ke korekci vnější části obočí). Je hezky tenká, tak akorát tvrdá/měkká. Kdybych neměla v zásobě spoustu dalších, klidně ji ihned pořídím znovu.  Garnier - Moisture+ Aqua Bomb Moje oblíbená pleťová maska :) Myslím si, že ji všichni znáte.  Garnier Bio - Čistící pleťové tonikum s tymiánem Tohle pleťové tonikum bylo fajn, nicméně asi ho znova úplně nepotřebuju. To, že mi lehce vysušoval pleť, mi ani tak moc nevadilo, ale často mi pleť vysušoval docela dost a to je něco, co mi úplně nesedělo.  Catrice - Camouflage cre

Vánoční přání

Milé čtenářky, milí čtenáři dovolte mi popřát Vám co možná nejklidnější prožití vánočních svátků. Doufám, že si nejen dnešek, ale i nadcházející dny užijete v klidu a v pohodě s Vašimi blízkými tak, jak si představujete. Pevně věřím, že každý z Vás dnes večer najde pod stromkem to, po čem touží a že i Vámi obdarovaní budou mít radost. A nezoufejte, pokud někdo ve Vašem okolí bude mít pod stromkem sto dárků a vy jenom pár - Vánoce nejsou jenom o dárkách, věřte mi. Užívejte si :)

Nákupy leden - duben 2021 - Dekorativní kosmetika

Hezký den všem! V prvním článku roku 2021 jsem všem chtěla popřát úspěsný rok 2021, nicméně takhle v květnu se to už asi úplně nehodí :-) Přiznávám, že jsem všechny své novinky poctivě fotila, a nebyla jsem schopná se přinutit k tomu, abych vše sepsala a průběžně postovala. Takže jsem se rozhodla, že to udělám trochu jinak. Své nákupy za uplynulé 4 měsíce rozdělím do tří článků - dekorativní kosmetika, skin care a péče o tělo a vlasy. Takhle se to poměrně hezky rozprostře a i tak si myslím, že to budou články velmi obsáhlé, neboť i když jsem se snažila, nějak se mi nevedlo úplně šetřit.  Oriflame - Posilující řasenka na řasy a obočí Tento produkt jsem si koupila hlavně z toho důvodu, že je to takové 2v1 - můžu to použít jak na řasy, tak na obočí, z čehož jsem usuzovala, že to bude v hnědém odstínu, a nespletla jsem se. Hnědé řasenky nosím ráda, toto je spíš hodně lehoučký gel, který na štětečku není prakticky vidět, abych si ověřila, že je to opravdu zabarvené, musela jsem si kousek pr