Přeskočit na hlavní obsah

50 Random facts about me

1. Miluju řízení!!!

2. Ráda spím a není mi hloupé jít spát třeba i v 8 hodin večer :)

3. Nerada chodím po tmě do sklepa.

4. S lidmi, kteří mi jsou nesympatičtí nebo mi nějakým způsobem vadí se bavím hodně odměřeně, často jim odsekávám a jsem na ně hnusná.

5. Když mám čas, přečtu i 2 knížky během týdne (dřív jsem zvládala i 3).

6. Hrozně mi padají vlasy a nevím, co s tím :/

7. Občas mluvím tak moc rychle, že větu musím několikrát zopakovat co říkám, než mi ostatní rozumí :/

8. Hraju hry na Facebooku.

9. Dokážu hrozně dlouho šetřit - pak ty ušetřené peníze dokážu hodně rychle rozfofrovat.

10. Můj vůbec nejoblíbenější film je Pretty Woman.



11. Neobejdu se bez diáře, na každý rok mám 2.

12. Když jsem byla mladší, představovala jsem si, že v našem evangelickém kostele je brána do světa Harryho Pottera :)

13. Miluju Olomouc <3

14.Nemám ráda, když smrdím kouřem (obzvláště vlasy) a přesto dělám v restauraci, kde se kouří.

15. Nemám ráda Titanic a nikdy jsem u něj nebrečela.

16. Nevlastním chytrý telefon a nijak po něm netoužím.

17. Budu si znova dávat přihlášku na vysokou.

18. Má konfekční velikost se pohybuje mezi 42 - 44.

19. Mám ráda Lucku Vondráčkovou (přeci jen, vyrůstala jsem na Marmeládě)

20.Nemůžu jít spát s mokrou hlavou - ráno bych vlasy nerozčesala.

21. Nevadí mi chodit k zubaři.

22. Když mi bylo 13,  chovala jsem laboratorní myš - chcípla mi za 14 dní.

23. Mým snem je umět hrát na saxofon.

24. Nemám ráda jahodové jogurty.

25. Když jsem byla malá, chtěla jsem být stejně dobrá jako moje tehdy nejlepší kamarádka. Takže když ona uměla na konci 1. třídy vyjmenovaná slova, já je do týdne chtěla umět taky...

26. Při svých dvou posledních návštěvách Prahy jsem doufala, že potkám Lou z GetTheLouk :) A jelikož v září do Prahy pojedu znova, budu opět doufat :)

27. Většinou přes den málo piji, pak to doháním večer. Kupodivu se málokdy vzbudím, abych si zašla na záchod.

28. Líbí se mi rezaté vlasy :)

29. Ráda si kupuji knihy. Mám ráda, když si můžu knihu, která se mi líbí, kdykoli znovu přečíst.

30. Dokážu být neskutečně líná!!!

31. Ráda vařím a troufám si říct, že mi vaření jde :)

32. Jsem bordelář (rozuměj - když uklidím, jsem schopná během 30ti minut udělat ještě větší nepořádek).

33. Hrozně ráda si v autě zpívám (proto ráda jezdím sama).

34. Strašně nerada se fotím.

35. Někdy si představuju, jaké by to bylo být světovou celebritou a potkávat samé známé tváře :)

36. Dr. House je jeden z mála seriálů, který sleduji s dabingem.

37. První díl jsem Harryho Pottera jsem přečetla víc jak 15krát.

38. Nemám ráda české talentové soutěže.

39. Neumím plést ani háčkovat. Třeba jednou, na stará kolena...

40. V pubertě jsem se každý večer "modlila," abych se ráno vzbudila krásná a hubená. Bohužel, tam nahoře nikdo mé prosby nevyslyšel.

41.Miluju fotbal a hokej.

42. Byla jsem zamilovaná do přítele své nejlepší kamarádky před tím, než spolu začali chodit.

43. Nerada nakupuju oblečení.

44. Velmi vyjímečně si vezmu prášky na bolest, proto mi vždycky hned zaberou (oproti mé kamarádce, která zobe téměř každý den a diví se, že už jí obyčejnej čtyřstovkovej "ibáč" nezabírá).

45. Když mám záděry, koušu si je.

46. Za svých skoro 24 let života jsem byla jen jednou u moře, v Itálii, když mi bylo asi 11.

47. Není den, abych si nepustila hudbu (rádio, mobil, mp3 přehrávač, YouTube,...)

48.Většinu svého oblečení mám ze slev a výprodejů.

49. Nepamatuji si jména (většinou je hned zapomenu), ale obličeje ano.

50. Kdybych si měla zvolit jednu jedinou zemi, kam bych se mohla podívat, bylo by to Švédsko, i když nemám ráda zimu.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Konečná 36

Hazké pondělí všem! Mám tu pro Vás slibovaný článek plný prázdných obalů od kosmetiky. A nebude trvat dlouho a budu mít pro vás další nálož ;)   Oriflame - Big Lash Mascara Bohužel, tuto řasenku nemůžu úplně doporučit. Je průměrná, svou práci odvede, ale za stejné peníze jsem schopná sehnat lepší.  Rimmel - Brow Pro Micro Tato tužka na obočí byla moje velká láska! Vydržela mi téměř rok (nepoužívala jsem ji denně a určitě nemám potřebu dokreslovat si obočí, tužky spíš používám ke korekci vnější části obočí). Je hezky tenká, tak akorát tvrdá/měkká. Kdybych neměla v zásobě spoustu dalších, klidně ji ihned pořídím znovu.  Garnier - Moisture+ Aqua Bomb Moje oblíbená pleťová maska :) Myslím si, že ji všichni znáte.  Garnier Bio - Čistící pleťové tonikum s tymiánem Tohle pleťové tonikum bylo fajn, nicméně asi ho znova úplně nepotřebuju. To, že mi lehce vysušoval pleť, mi ani tak moc nevadilo, ale často mi pleť vysušoval docela dost a to je něco, co mi úplně nesedělo.  Catrice - Camouflage cre

Vánoční přání

Milé čtenářky, milí čtenáři dovolte mi popřát Vám co možná nejklidnější prožití vánočních svátků. Doufám, že si nejen dnešek, ale i nadcházející dny užijete v klidu a v pohodě s Vašimi blízkými tak, jak si představujete. Pevně věřím, že každý z Vás dnes večer najde pod stromkem to, po čem touží a že i Vámi obdarovaní budou mít radost. A nezoufejte, pokud někdo ve Vašem okolí bude mít pod stromkem sto dárků a vy jenom pár - Vánoce nejsou jenom o dárkách, věřte mi. Užívejte si :)

Nákupy leden - duben 2021 - Dekorativní kosmetika

Hezký den všem! V prvním článku roku 2021 jsem všem chtěla popřát úspěsný rok 2021, nicméně takhle v květnu se to už asi úplně nehodí :-) Přiznávám, že jsem všechny své novinky poctivě fotila, a nebyla jsem schopná se přinutit k tomu, abych vše sepsala a průběžně postovala. Takže jsem se rozhodla, že to udělám trochu jinak. Své nákupy za uplynulé 4 měsíce rozdělím do tří článků - dekorativní kosmetika, skin care a péče o tělo a vlasy. Takhle se to poměrně hezky rozprostře a i tak si myslím, že to budou články velmi obsáhlé, neboť i když jsem se snažila, nějak se mi nevedlo úplně šetřit.  Oriflame - Posilující řasenka na řasy a obočí Tento produkt jsem si koupila hlavně z toho důvodu, že je to takové 2v1 - můžu to použít jak na řasy, tak na obočí, z čehož jsem usuzovala, že to bude v hnědém odstínu, a nespletla jsem se. Hnědé řasenky nosím ráda, toto je spíš hodně lehoučký gel, který na štětečku není prakticky vidět, abych si ověřila, že je to opravdu zabarvené, musela jsem si kousek pr