Přeskočit na hlavní obsah

Seriálové novinky

Jako každý podzim, i letos nám nový začátek seriálové sezóny přinesl několik seriálových novinek. Já se s Vámi podělím o ty, které nějakým způsobem zaujaly mě. Zda u nich vydržím ukáže teprve čas. Všechny fotky mám ze stránek www.edna.cz

666 Park Avenue
Seriál s velkým potenciálem, bohužel s malou sledovaností, takže mu hrozí, že nebude mít plnou (rozuměj cca 22 dílů), ale pouze zkrácenou (13) sérii a skončí. Škoda, protože třeba pro mě to je docela dobrý předstupeň pro American Horror Story, na kterou prozatím nemám odvahu (i když ve 2. sérii hraje Adam Levine :))
 
Na 666 Park Avenue se veškerá vaše přání mohou splnit, ať už chcete bohatství, sex, lásku, moc nebo pomstu. Ale dávejte si dobrý pozor, co si přejete, protože cena může být překvapivě vysoká. Dům na adrese 666 Park Avenue, kterému se říká "The Drake", patří tajemnému Gavinu Doranovi a jeho krásné manželce Olivii. Sny jeho nájemníků stávají skutečností jen proto, aby zjistili, že byli nalákáni do dohody s ďáblem. Mladý pár - Jane Van Veen a Henry Martin jsou najati, aby se starali o běžný provoz domu. Brzy však zjistí, že kromě nájemníků v domě přebývá ještě něco dalšího.

Arrow
Myslím, že není nikdo, kdo by neznal Supermana nebo Batmana. Abych řekla pravdu, tak vždycky pro mě byli tito superhrdinové něco extra, ale zrovna tito dva výše zmínění pánové jsou pro mě tak trochu okoukaní a už hodně málo zajímaví. A najednou se objevil neodolatelný, sexy Oliver, který mě dostal.

V roce 2007 Oliver a jeho otec zemřeli při cestě na jejich luxusní jachtě. Tedy, Oliverův otec zemřel. Obětoval svůj život pro to, aby Oliver přežil a napravil to, co on napáchal. Poté, co Olivera našli po pěti letech na pustém ostrově rybáři a on se vrátil domů, se jeho život změnil. Přes den si Oliver Queen hraje na bohatého, bezstarostného dědice, kterým býval dřív a pod rouškou noci se stává maskovaným ochráncem města. Snaží se napravit to, co napáchala jeho rodina. Za pomocí luku a šípu s různými vylepšeními se snaží vrátit zašlou slávu Starling City.

Beauty and the Beast
Kráska a zvíře, co dodat. Jedno z nejoblíbenějších témat, které znám. A nevyhnulo se ani seriálovému světu (pro ty, kteří se chystají sledovat doporučuji i Once Upon a Time - není to sice čistě o těchto dvou postavách, ale jejich dějová linie je tam moc hezká).

Catherine Chandler, policejní vyšetřovatelka, se spojí s Vincentem Koslow, geneticky upraveným válečným veteránem, který bojoval v Afghanistánu, aby společně řešili kriminální případy v New Yorku. Neřeší však pouze případy novodobého New Yorku, Catherine především zajímá, kdo jí zabil matku a zda tito lidé nemají něco společného s programem, kterým prošel Vincent a který se "tak trochu vymkl kontrole."

Partners
Ano, tento seriál sleduji jen a pouze kvůli Sophii Bush. Prozatím mě nějak moc neoslnil, ale dávám mu šance. Jen doufám, že pokud bude za mořem slavit úspěch, tak že z něj neudělají takovou nastavovanou kaši jako z HIMYM. 
Obrázek silně připomínající promo fotku na HIMYM!
 
Louis a Joe jsou dva dlouholetí kamarádi, oba spolupracující architekti, jejichž společné přátelství nyní čeká nová zkouška - Joeova přítelkyně Ali, kterou požádá o ruku. Jak se s tím vypořádá Louis? Jakou roli v tom bude mít jeho přítel Wyatt? Jak bude pokračovat život těchto třech párů?

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Konečná 36

Hazké pondělí všem! Mám tu pro Vás slibovaný článek plný prázdných obalů od kosmetiky. A nebude trvat dlouho a budu mít pro vás další nálož ;)   Oriflame - Big Lash Mascara Bohužel, tuto řasenku nemůžu úplně doporučit. Je průměrná, svou práci odvede, ale za stejné peníze jsem schopná sehnat lepší.  Rimmel - Brow Pro Micro Tato tužka na obočí byla moje velká láska! Vydržela mi téměř rok (nepoužívala jsem ji denně a určitě nemám potřebu dokreslovat si obočí, tužky spíš používám ke korekci vnější části obočí). Je hezky tenká, tak akorát tvrdá/měkká. Kdybych neměla v zásobě spoustu dalších, klidně ji ihned pořídím znovu.  Garnier - Moisture+ Aqua Bomb Moje oblíbená pleťová maska :) Myslím si, že ji všichni znáte.  Garnier Bio - Čistící pleťové tonikum s tymiánem Tohle pleťové tonikum bylo fajn, nicméně asi ho znova úplně nepotřebuju. To, že mi lehce vysušoval pleť, mi ani tak moc nevadilo, ale často mi pleť vysušoval docela dost a to je něco, co mi úplně nesedělo.  Catrice - Camouflage cre

Vánoční přání

Milé čtenářky, milí čtenáři dovolte mi popřát Vám co možná nejklidnější prožití vánočních svátků. Doufám, že si nejen dnešek, ale i nadcházející dny užijete v klidu a v pohodě s Vašimi blízkými tak, jak si představujete. Pevně věřím, že každý z Vás dnes večer najde pod stromkem to, po čem touží a že i Vámi obdarovaní budou mít radost. A nezoufejte, pokud někdo ve Vašem okolí bude mít pod stromkem sto dárků a vy jenom pár - Vánoce nejsou jenom o dárkách, věřte mi. Užívejte si :)

Nákupy leden - duben 2021 - Dekorativní kosmetika

Hezký den všem! V prvním článku roku 2021 jsem všem chtěla popřát úspěsný rok 2021, nicméně takhle v květnu se to už asi úplně nehodí :-) Přiznávám, že jsem všechny své novinky poctivě fotila, a nebyla jsem schopná se přinutit k tomu, abych vše sepsala a průběžně postovala. Takže jsem se rozhodla, že to udělám trochu jinak. Své nákupy za uplynulé 4 měsíce rozdělím do tří článků - dekorativní kosmetika, skin care a péče o tělo a vlasy. Takhle se to poměrně hezky rozprostře a i tak si myslím, že to budou články velmi obsáhlé, neboť i když jsem se snažila, nějak se mi nevedlo úplně šetřit.  Oriflame - Posilující řasenka na řasy a obočí Tento produkt jsem si koupila hlavně z toho důvodu, že je to takové 2v1 - můžu to použít jak na řasy, tak na obočí, z čehož jsem usuzovala, že to bude v hnědém odstínu, a nespletla jsem se. Hnědé řasenky nosím ráda, toto je spíš hodně lehoučký gel, který na štětečku není prakticky vidět, abych si ověřila, že je to opravdu zabarvené, musela jsem si kousek pr