Přeskočit na hlavní obsah

Jak jsem zkoušela BB creamy...


Mánie kolem BB creamů mě nějakým zázrakem minula. Avšak prodejci jsou vynalézaví a nás, nakupující se snaží přesvědčit o tom, že jejich výrobky jsou ty nejlepší všemožnými způsoby. Jedním z nich jsou i vzorečky - vyzkoušíme vzoreček, produkt se nám jakž takž líbí, koupíme si plné balení. Jednoduché, ne? V DMku jsem objevila letáčeky se vzorky Garnieru a Dermacolu. Ano, vzala jsem si je, za zkoušku nic nedám, no ne?

Ptát se Vás, jestli znáte Miu z Kissbooku je zřejmě blbost, že? Nicméně Mia o BB krémech nedávno napsala článek, který podle mě stojí za to si přečíst. S BB krémy už nějaké zkušenosti má, tudíž i pro mě byl její článek přínosem.

Garnier
Vzoreček byl v nabídce Light (druhý bude asi Normal, když je jeden pro světlou a druhý pro normální pleť). Na letáčku je vychvalován pro svých 5 v 1.
Zdroj: www.garnier.cz

Co tedy slibuje?
  • hydratuje 24 hodin
  • sjednocuje tón pleti
  • rozzáří pleť
  • kryje nedokonalosti
  • OF 15
 Co doopravdy umí?
  • s 24 hodinovou hydratací bych to moc nepřeháněla, mě přišel sám ode sebe hydratační hodně málo, po použití mého běžného krému pod něj to bylo o hodně lepší
  • sjednocení tónu pleti splňuje na jedničku, odstín light mé pleti perfektně sedí a opravdu měl můj obličej krásnou sjednocenou barvu
  • rozzážrní pleti jsem ani náznakem nezpozorovala
  • neočekávala jsem žádný krycí zázrak a byla jsem hodně mile překvapena - dobře si poradil s mými rozšířenými póry u kořene nosi a dokázal jakž takž i zamaskovat zarudlá místa, zbytek bylo na korektoru
  • OF v tomto počasí asi těžko vyzkouším 
Co mě hodně překvapilo byla konzistence vzorečku - přišlo mi, že spíš než krém je to taková trošku pěna. Má to tak být?
Tento BB cream se vyrábí i ve verzi pro mastnou a smíšenou pleť, ale k této verzi nebyl vzoreček nýbrž takový identifikátor typu pleti.

Moje kamarádka má od Garnieru obě vezre a je s nima celkem spokojená. Na pleti jsou jí příjemnější než make-up a jeho aplikace je pro ni rychlejší.

Můj verdikt:
Do testování tohoto BB krému se mi upřímně moc nechtělo - už jen z toho důvodu, že jsem četla reakce typu, že ucpává póry a na pleti se tvoří pupínky. Nakonec to nebyla až zase taková hrůza, docela mile mě překvapil - vzoreček mi vyšel na 5 použití, takže jsem ho zkoušela 5 dní v kuse. Asi hodně brzo jsem ho odsoudila bez toho, aniž bych ho vyzkoušela, což byla možná chyba. I když co už takhle vím o BB krémech - Garnier jako BíBí ne, jako tónovací krém za mě ano.
Na stupnici od 1 do 10 je to dobrá 7.

Dermacol
Tato novinka mě pobavila hlavně svým sloganem: Konečně pravý BB cream. Já Vám nevím, s těmi asijskými BB creamy nemám absolutně žádné zkušenosti, takže to nemůžu porovnávat, ale prostě mě to pobavilo :D
Jeho tváří je samotná Miss World 2006 Taťána Kuchařová, jéééj! (omlouvám se jejím fanynkám, ale mě je prostě tato slečna silně nesympatická - a že vyhrála Miss World? NO A?).
Vzoreček byl pouze v nabídce Natural (ten tmavší), Light bohužel nebyl. Jestliže ten od Garnieru sliboval 5v1, tak Dermacol šel ještě výš, slibuje dokonce 8v1 .
Zdroj: www.dermacol.cz

Co tedy slibuje?
  • hydratuje
  • sjednocuje tón pleti
  • kryje nedokonalosti
  • rozzáří
  • podporuje regeneraci
  • zklidňuje
  • zlepšuje pružnost pleti
  • OF 30
 Co doopravdy umí?
  • i bez krému je hydratace poměrně dobrá, s krémem je mi ale tento BB příjemnější
  • ano, tón pleti sjednotí pěkně
  • krycí schopnosti jsou o něco málo lepší než u Garnieru, ale říkám si, jestli to není tím, že tento vzoreček je ten tmavší odstín
  • žádného rozzáření jsem si nevšimla
  • nějakou podporu regenerace po vyzkoušení vzorečku nemám šanci zpozorovat
  • zklidnění? nevím, nic takového jsem nezaregistrovala, pleť jsem podrážděnou neměla
  • po tak málo vyzkoušení s tak malým množstvím opravdu nedokážu říct
  • teď na podzim ho opravdu nevyužiju
Nejsem schopná Vám říct, jak moc se liší ten tmavý odstín od světlého - v DMku, kam běžně chodím testery jako takové nejsou a krabička samotného krému je zabalená ještě v celofánové fólii, takže se do krému jen tak nikdo nepodívá.

Můj verdikt:
Hodně mi vadil fakt, že při roztírání tento krém hodně žmolkovatěl a tak jsem strávila poměrně hodně času tím, abych rozetřela jednotlivé žmolečky tak, aby nebyly vidět. Vzoreček byl podstatně menší, vydržel mi jenom na 2 dny (možná to taky bylo tím, že BB od Garnieru mi přišel víc pěnový, tento byl na mě hodně tekutý), takže žádné velké zhodnocení udělat nemůžu. Když jsem si šla do DMka pro další, abych to alespoň mohla vyvážit a zkoušet stejně dlouho jako Garnier, vzorečky už nebyly.
Na stupnici od 1 do 10 mu dávám 4,5 - nějak mě nenadchnul.


Jinak v drogérkách je dostupný i BB cream od Maybelline. Ten jsem zatím nějak nezkoušela, ale reakce na něj co takhle vím od kamarádek jsou hodně smíšené. Nevím, jak je to na našem trhu s dostupností BB od L'OREALu, o tom jsem se dozvěděla od LOU, která si ho koupila na dovolený v Bulharsku. No, asi budu muset navštívit drogérku :)

P.S. A víte, že s BB se chystá na trh i Rimmel? A dokonce slibuje 9v1!!! Nivea také nelenila - její BB si můžete koupit například v drogeriích TETA!

Zdroj: Oficiální stránky Rimmel London na Facebooku
Zdroj: www.nivea.cz



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Konečná 36

Hazké pondělí všem! Mám tu pro Vás slibovaný článek plný prázdných obalů od kosmetiky. A nebude trvat dlouho a budu mít pro vás další nálož ;)   Oriflame - Big Lash Mascara Bohužel, tuto řasenku nemůžu úplně doporučit. Je průměrná, svou práci odvede, ale za stejné peníze jsem schopná sehnat lepší.  Rimmel - Brow Pro Micro Tato tužka na obočí byla moje velká láska! Vydržela mi téměř rok (nepoužívala jsem ji denně a určitě nemám potřebu dokreslovat si obočí, tužky spíš používám ke korekci vnější části obočí). Je hezky tenká, tak akorát tvrdá/měkká. Kdybych neměla v zásobě spoustu dalších, klidně ji ihned pořídím znovu.  Garnier - Moisture+ Aqua Bomb Moje oblíbená pleťová maska :) Myslím si, že ji všichni znáte.  Garnier Bio - Čistící pleťové tonikum s tymiánem Tohle pleťové tonikum bylo fajn, nicméně asi ho znova úplně nepotřebuju. To, že mi lehce vysušoval pleť, mi ani tak moc nevadilo, ale často mi pleť vysušoval docela dost a to je něco, co mi úplně nesedělo.  Catrice - Camouflage cre

Vánoční přání

Milé čtenářky, milí čtenáři dovolte mi popřát Vám co možná nejklidnější prožití vánočních svátků. Doufám, že si nejen dnešek, ale i nadcházející dny užijete v klidu a v pohodě s Vašimi blízkými tak, jak si představujete. Pevně věřím, že každý z Vás dnes večer najde pod stromkem to, po čem touží a že i Vámi obdarovaní budou mít radost. A nezoufejte, pokud někdo ve Vašem okolí bude mít pod stromkem sto dárků a vy jenom pár - Vánoce nejsou jenom o dárkách, věřte mi. Užívejte si :)

Nákupy leden - duben 2021 - Dekorativní kosmetika

Hezký den všem! V prvním článku roku 2021 jsem všem chtěla popřát úspěsný rok 2021, nicméně takhle v květnu se to už asi úplně nehodí :-) Přiznávám, že jsem všechny své novinky poctivě fotila, a nebyla jsem schopná se přinutit k tomu, abych vše sepsala a průběžně postovala. Takže jsem se rozhodla, že to udělám trochu jinak. Své nákupy za uplynulé 4 měsíce rozdělím do tří článků - dekorativní kosmetika, skin care a péče o tělo a vlasy. Takhle se to poměrně hezky rozprostře a i tak si myslím, že to budou články velmi obsáhlé, neboť i když jsem se snažila, nějak se mi nevedlo úplně šetřit.  Oriflame - Posilující řasenka na řasy a obočí Tento produkt jsem si koupila hlavně z toho důvodu, že je to takové 2v1 - můžu to použít jak na řasy, tak na obočí, z čehož jsem usuzovala, že to bude v hnědém odstínu, a nespletla jsem se. Hnědé řasenky nosím ráda, toto je spíš hodně lehoučký gel, který na štětečku není prakticky vidět, abych si ověřila, že je to opravdu zabarvené, musela jsem si kousek pr