Přeskočit na hlavní obsah

Nákupy leden - duben 2021 - Dekorativní kosmetika

Hezký den všem!

V prvním článku roku 2021 jsem všem chtěla popřát úspěsný rok 2021, nicméně takhle v květnu se to už asi úplně nehodí :-) Přiznávám, že jsem všechny své novinky poctivě fotila, a nebyla jsem schopná se přinutit k tomu, abych vše sepsala a průběžně postovala. Takže jsem se rozhodla, že to udělám trochu jinak.

Své nákupy za uplynulé 4 měsíce rozdělím do tří článků - dekorativní kosmetika, skin care a péče o tělo a vlasy. Takhle se to poměrně hezky rozprostře a i tak si myslím, že to budou články velmi obsáhlé, neboť i když jsem se snažila, nějak se mi nevedlo úplně šetřit. 

Oriflame - Posilující řasenka na řasy a obočí

Tento produkt jsem si koupila hlavně z toho důvodu, že je to takové 2v1 - můžu to použít jak na řasy, tak na obočí, z čehož jsem usuzovala, že to bude v hnědém odstínu, a nespletla jsem se. Hnědé řasenky nosím ráda, toto je spíš hodně lehoučký gel, který na štětečku není prakticky vidět, abych si ověřila, že je to opravdu zabarvené, musela jsem si kousek produktu aplikovat na ruku. Na řasách působí velmi, velmi přirozeně, stejně tak na obočí, takže je to produkt na takové no make-up líčení, kdy ale fakt žádný make-up nemáte :) Mě řasy hezky nadzvedne a lehce zabarví, takže na takové víkendové nošení, kdy na sebe nechci nic plácat, ideál. 

Má obsahovat biotin, panthenol a komplex Lash Revive a všechny tyto složky mají za úkol revitalizovat a posílovat řasy a obočí. To budu moc posoudit po delší době používání. 

Oriflame - TheONE Eye Liner Stylo

Podařilo se mi ukořistit své oblíbené linky ve fixu za nějakých 80 korun a to se počítá. Černé linky poslední měsíc nosím opravdu hodně, líbí se mi, jak mi zvýrazní pohled. 

Oriflame - TheONE Colour Correcting & Fixing Powder a magnetická paletka

S magnetickým systémem, kdy jste si koupili jednu paletku a do té si skládali stíny podle svých preferencí, se roztrhl pytel kdysi dávno (sama mám od Essence pořizovanou cca 3 roky zpátky), Oriflame dle mého názoru s tímto způsobem přišel jak se říká "s křížkem po funuse." Momentálně se produkty vyprodávají, tak jsem se rozhodla je za těch pár korun vyzkoušet. První jsem vzala tento korekční a fixační pudr, který je složen z různých barevných odstínů, přičemž každý slouží ke korekci jiného problému na pleti

fialový - sjednocení tónu pleti

oranžový - rozjasnění

žlutý - překrytí příznaků únavy

zelený - proti začervenání pleti

Určitě si pamatujete (a mnozí i měli) barevné korektory, které fungovaly stejným způsobem, jen byly krémové. Tak uvidíme, jak si povede po smíchání tento pudr. 


Paletku jsem si vzala velkou s tím, že zvažuji vyzkoušet nějakou tvářenku, protože se mi odstínově docela líbí. Nicméně zatím si ještě objednám tu menší, velikostně akorát na ten pudr, protože toto balení na jeden produkt je momentálně dost nepraktické. 

Essence - Soapy Brow Styler

S mýdly na obočí se potkávám momentálně úplně všude, takže ano, neodolala jsem. Essence na začátku jara přišlo s kolekcí #pinkandproud, jejíž součástí právě toto mýdlo bylo. Přiznám se, že jsem jej zatím nezkoušela, protože poctivě dopotřebovávám jiný produkt k fixaci obočí, ale jakmile jej dodělám (což nebude trvat dlouho), vrhnu se na tento. 


Avon - Balzám na rty s konopným olejem

Konopí v kosmetice vídám čím dál častěji, takže bylo jen otázkou času, kdy se mu nebudu moci vyhnout. Tento balzám na rty je jedna z nejpříjemnějších věcí, které jsem v poslední době vyzkoušela. Velmi příjemně, lehce voní, hry krásně hydratuje a hydratace vydrží poměrně dlouho.  Kromě konopného oleje obsahuje také výtažky z levandule. A po vyzkoušení jednoho kousku, jsem vzala druhý do zásoby :) 


Avon - Tekutý balzám na rty s konopným olejem
Mimo zmíněných klasických balzámů jsem sáhla i po tekutém a řeknu vám, to je něco! Na rtech je neuvěřitelně příjemný, a i když se úplně rychle do rtů nevstřebá, tak nelepí. Stejně jako balzámy kromě konopného oleje obsahuje také výtažky z levandule. Na rty jej lze použít samostatně, případně jej nanést přes rtěnku jako lesk. 

Essence - Eyebrow spoolie

Štetečků na obočí není nikdy dost a já jich mám opravdu pořád nedostatek. 

Cenu za nehorší fotku získává...

Avon - Řasenka Lash Genius 5v1

Avon přišel s nabídkou barevných řasenek - v portfoliu mám 3 odstíny (sytě zelenou pro hnědé, sytě modrou pro modré a sytě fialovou pro zelené oči). Já, jako majitelka duhovky šedo-zeleno-hnědé barvy (aneb šedé po taťkovi, hnědé po mamce, zelená je mi záhadou :)) jsem sáhla po fialové Aubergine, protože je to moje oblíbená barva :) a hlavně je hodně tmavá, přijde mi taková lehce do hněda, takže případně nemusí být na očích úplně nápadná. Ještě jsem ji nezkoušela, čekám na léto, kdy si myslím, že případný barevný přešlap bude přeci jen trochu akceptovatelnější. 

Řasenka slibuje objem, prodloužení, oddělení a pozvednutí řas, k tomu všemu syté barvy. V nabídce je i klasická černá a hnědá, takže si dle mého vybere každý. Navíc má velmi zajímavý kartáček. 

Oriflame - Lak na nehty

Oriflame rozšířil své portfolio o laky s gelovým efektem a zvolil naprosto skvostné barvy. Já sáhla po odstínu Cashmere Rose, což je takové zastřená růžová, až trochu do mauve řekla bych. Barva je to krásná, ale osobně mám trochu problém s výdrží, která není úplně taková, jakou deklarují (11 dní). Ještě vyzkouším ten jejich gelový top coat a pokud ani ten nezafunguje, tak za sebe nebudu moc doporučit. 

Faberlic - Tekuté oční linky Glameyes Glam Team 

Znáte značku Faberlic? Funguje stejně jako Avon a Oriflame na katalogovém prodeji a v portfoliu toho mají opravdu mnoho. Mě se na prohlédnutí jejich katalog dostal poprvé v lednu loňského roku a upřímně jsem se bavila nad jejich amatérskými fotkami a (dle mého názoru) klamavou reklamou na objemovou a prodlužující řasenku, kde na fotce byl detail oka s umělými řasami :)

Nicméně kolegyně začala katalog nosit do práce a mě zaujaly tyto fialové tekuté linky v odstínu tmavě fialový (tak se odstín vážně jmenuje). Přiznávám, barva je to fakt nádherná, krásně sytá, se štětečkem se hezky pracuje, takže se linka na oko dá bezproblémů nanést jedním tahem. Jak jsem ale psala výš - poslední dobou si spíš užívám černou linku, takže na vyzkoušení si tyto budou muset ještě chvíli počkat. 



Avon - Balzám na rty s mateří kašičkou

V zimě se mi udělal koutek a já se ho nemohla skoro měsíc zbavit. Nakonec mi pomohl až tento balzám s mateří kašičkou, který koutek zahojil během pár dní. Sem tam po něm sáhnu na noc, když mám opravdu vysušené rty a díky obsahu SPF 15 vím, že po něm budu sahat i během léta. 

Avon - Glimmerstick Diamonds Eyeliner

Tady máme produkt "kus za kus" aneb stejný odstín tužky jsem spotřebovala a protože je to moje úplně nejoblíbenější tužka na oči, musela jsem si pořídit další. Jedná se o odstín sugar plum


Essence - Shie last&go! gel nail polish

Přesuňme se k sekci "za tohle můžou youtuberky/instagramerky" aneb lak na nehty pořízený na základně fotky na instagramu ILoveMakeup Hned jsem se do té pastelově fialového odstínu 74 Lilac Vibes zamilovala a věděla jsem, že ho na jaro/létu nutně potřebuju. 

Catrice - Oční stín Art Couleurs

No a za nákup tohoto matného očního stínu 320 Mellow Mauve může Petralovelyhair která ho zmínila v jednom ze svých posledních videí a já si opět řekla "ten nutně potřebuju." Jako nebudeme si nic nalhávat, ta barva je naprosto dokonalá a dokážu si představit, že stín použiju i lehce jako tvářenku. Stín se dá lehce vycvaknout z průhledného obalu a vložit do paletky, takže si můžete opět vytvořit vlastní paletku, ale tu jsem ve stojanu nikde neviděla. 





Pokud jste dočetli až sem, gratuluji! Nicméně mám na vás pár otázek:
Co vy a konopí v kosmetice? + co říkáte na momentálně hojně propagované CBD oleje?


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Konečná 36

Hazké pondělí všem! Mám tu pro Vás slibovaný článek plný prázdných obalů od kosmetiky. A nebude trvat dlouho a budu mít pro vás další nálož ;)   Oriflame - Big Lash Mascara Bohužel, tuto řasenku nemůžu úplně doporučit. Je průměrná, svou práci odvede, ale za stejné peníze jsem schopná sehnat lepší.  Rimmel - Brow Pro Micro Tato tužka na obočí byla moje velká láska! Vydržela mi téměř rok (nepoužívala jsem ji denně a určitě nemám potřebu dokreslovat si obočí, tužky spíš používám ke korekci vnější části obočí). Je hezky tenká, tak akorát tvrdá/měkká. Kdybych neměla v zásobě spoustu dalších, klidně ji ihned pořídím znovu.  Garnier - Moisture+ Aqua Bomb Moje oblíbená pleťová maska :) Myslím si, že ji všichni znáte.  Garnier Bio - Čistící pleťové tonikum s tymiánem Tohle pleťové tonikum bylo fajn, nicméně asi ho znova úplně nepotřebuju. To, že mi lehce vysušoval pleť, mi ani tak moc nevadilo, ale často mi pleť vysušoval docela dost a to je něco, co mi úplně nesedělo.  Catrice - Camouflage cre

Vánoční přání

Milé čtenářky, milí čtenáři dovolte mi popřát Vám co možná nejklidnější prožití vánočních svátků. Doufám, že si nejen dnešek, ale i nadcházející dny užijete v klidu a v pohodě s Vašimi blízkými tak, jak si představujete. Pevně věřím, že každý z Vás dnes večer najde pod stromkem to, po čem touží a že i Vámi obdarovaní budou mít radost. A nezoufejte, pokud někdo ve Vašem okolí bude mít pod stromkem sto dárků a vy jenom pár - Vánoce nejsou jenom o dárkách, věřte mi. Užívejte si :)