Přeskočit na hlavní obsah

Paletky očních stínů - část II.

Hezkou středu všem!

Doufám, že jste si v rámci možností užili Velikonoce a jste zdraví. Dnes mám pro Vás druhý paletkový článek. Dnes se podíváme na řekla bych větší paletky, které mám. Některé používám moc ráda, jiné méně.

Avon - Paletka očních stínů
Tuto paletku mám už nějaký ten pátek a i když nepatří k těm nejlepším, které vlastním, mám ji moc ráda. Strašně moc se mi líbí skladba barev. Ta mi padla do oka už v katalogu a pak na živo ještě víc, tohle byla láska na první pohled.


Kvalitativně jsou stíny někde na půl - pigmentací nic moc, což můžete vidět sami, ale hezky se s nimi pracuje, nějak výrazně nepráší a dají se bez flekatění vrstvit, takže paletka použitelná je, i když práce s ní dá trochu víc práce. Jinak se mi líbí poměr stínů - 4 matné, 4 lesklé (lépe je asi popsat momentálně nedovedu).



Gabriella Salvete - Palette 16 shades
Tuto paletku jsem si kupovala předloni k narozeninám jako čerstvou novinku. Předtím jsem od GS žádné stíny neměla, tak jsem nemohla porovnávat (a stále ani nemůžu, je to stále moje jediná GS paletka). Četla jsem i viděla různé názory na tuto paletku, já osobně ji mám ráda a často po ní sahám.


Baví mě její rozmanitost, a to i přes to, že nejsem člověk, který má rád modrou nebo zelenou (petrolejovou) barvu (o zelené se můžete dočíst zde). Nicméně tyto dvě barvy, které v paletce jsou, ráda používám na spodní linku oka k oživení looku (zelenou kombinuji se zlatou (khaki) vedle, tu modrou se stříbrnou. A zatím jsem vždycky slyšela samou chválu :) Já za sebe tuto paletku můžu jen doporučit :)


Se třpytivými stíny se dobře pracuje štětcem, já je velmi ráda nanáším prstem (obzvláště tu zlatou a stříbrnou). Neopadávají, na víčku mi stíny vydrží z bází bez problému celý den.


Revolution - Iconic 3
U Iconic paletek všichni víme, kterou značku a jejich legendární produkty napodobují, že ano. Já jsem tenkrát neodolala této růžové krásce, kterou ale téměř nepoužívám! Přiznám se, že ty barvy jsou strašně krásné a prostě růžová na očích, to je moje.


Nicméně mě osobně se s paletkou nepracuje dobře. Nevidím problém v matných barvách, s těmi pracuji ráda (obzvláště s tou světle hnědo-růžovou - odstín č. 4), ale vůbec nejsem nadšená z těch třpytivých barev. Ze štětců mi opadávají, při práci s prstem se utlačuje jejich povrch a barvy plíškujou, takže žádná sranda.


Pigmentace paletky je fajn, ty barvy jsou fakt nádherný, a i když jsme si nějak nepřirostly k srdci, tak během focení jsem najednou dostala chuť dát ji další šanci, tak uvidíme.


Essence - Good Vibes Good Memories
Tuto paletku jsem dostala jako dárek, sama jsem chvíli uvažovala nad její koupí, ale nakonec jsem vyhodnotila, že ji nepotřebuju. Nicméně, cestu si ke mě našla sama jiným způsobem. První věc, kterou u této paletky musím zmínit je fakt, že Good Vibes Good Memories byla loňská jarní limitovaná edice a já tak trochu nepochopila ty teplé červené a cihlové tóny, které ve mě evokují podzim. Když se zpětně podívám na obrázky celé edice, tak mi přijde, že to barvami produktů úplně na to jaro z mého pohledu netrefili.


Nicméně paletku jsem nechala do podzimu odpočívat a světe div se, i když červená a cihlová taktéž nejsou mé barvy, na podzim jsem po ní sahala poměrně často a ráda. Se stíny se pracuje dobře, nějak výrazně nepráší, bez problému se s nimi pracuje jak štětcem, tak prsty. Na víčku mi s bází drží skvěle celý den. Pigmentace mi přijde taková střední, což mi ale u těchto barev nějak zvlášť nevadí.


Co mi přijde jako velká škoda je fakt, že jsou si ty stíny dost podobné. Ono to třeba v té pánvičce ani tak nevypadá, ale pak na očích není poznat rozdíl mezi 1. a 7. a mezi 4. a 9. stínem (bráno v řadách shora zleva do prava). Plus mě osobně vadí absence matných stínů.


Essence - Salut Paris
Další paletka z dílny Essence. Tahle edice světových metropolí se mi moc líbila, i když jediná Paříž byla pro mě použitelná (asi vám tu nemusím opakovat proč, že ne).


Ta skladba barev je super, i když první dva stíny jsou úplně stejné (na vizuálech je druhý odstín malinko víc do šedé barvy, ve skutečnosti jsou úplně stejné - čehož jsem si při nákupu úplně nevšimla, spíš jsem zkoumala, zda je paletka netknutá, moje chyba). Líbí se mi dominanta matných odstínů (celá horní řada + vínový stín ve spodní řadě), které jsou skvělé a ráda do nich sahám i při líčení s jinými paletkami.


Kde já osobně u této paletky narážím jsou ty třpytivé stíny. Se štětcem se mi s nimi pracuje špatně (zvládá to obstojně jeden jediný), s prstem je to mnohem lepší, nicméně mi zase dělá problém vrstvení a následné ztrácení, protože mi stíny flekatí a místy se stírají a ztrácí až moc. Navíc ráda sahám do této paletky v momentě, kdy se líčím výše zmíněnou GVGM, kde matné stíny chybí a občas sáhnu do té vínovo-fialové z této paletky. A bohužel, ty třpytivé stíny z obou paletek spolu dohromady vůbec nespolupracují. A bohužel, u mě s mými mastnými víčky i s bází se na očích zrovna dvakrát dlouho neohřejí v hezkém stavu - nezmizí, ale slijou se mi, což sice zvládám lehce prstem opravit, ale proč, když stíny z jiné paletky od stejné značky mi na víčku vydrží od rána do večera.


A tady se dostáváme k tomu, co jsem zmiňovala v minulém článku - jak jedna firma zvládá několik různých kvalit očních stínů za přibližně stejné peníze. Mě osobně to přijde jako strašná škoda přijít v krátkém časovém období (obě paletky jsou z jara 2019) se stíny, které jsou kvalitativně jiné. Pominu-li ty matné, které mě osobně přijdou strašně fajn, tak u těch třpytivých rozdíl já osobně vidím, hlavně při práci s nimi. Přidám-li ještě paletku z minulého článku, tak ta je svou kvalitou úplně někde jinde, a to nejen pigmentací, ale i kvalitou samotného stínu - jsou dost suché.

Přitom někdy na podzim 2018 Essence vydala stíny Melted Chrome, které jsou úplně skvělé a jeden ten stín stojí pomalu jako ta GVGM paletka. Tak proč prostě nevzít texturu, která se nám povedla a používat ji dál?

Jak se na různou kvalitu stínů jedné značky díváte vy? Řešíte ji, nebo je vám to úplně jedno?

Komentáře

  1. Veľmi pekné paletky. Tú Makeup Revolution mám tiež. A tá od Avonu mi pripomína paletku od Essence

    Ako (ne) nakupovať počas tehotenstva?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidíš, já u ní nikdy žádnou podobnost s jinou paletkou/značkou nehledala.

      Vymazat

Okomentovat

Prosím slušně. Děkuji :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Konečná 36

Hazké pondělí všem! Mám tu pro Vás slibovaný článek plný prázdných obalů od kosmetiky. A nebude trvat dlouho a budu mít pro vás další nálož ;)   Oriflame - Big Lash Mascara Bohužel, tuto řasenku nemůžu úplně doporučit. Je průměrná, svou práci odvede, ale za stejné peníze jsem schopná sehnat lepší.  Rimmel - Brow Pro Micro Tato tužka na obočí byla moje velká láska! Vydržela mi téměř rok (nepoužívala jsem ji denně a určitě nemám potřebu dokreslovat si obočí, tužky spíš používám ke korekci vnější části obočí). Je hezky tenká, tak akorát tvrdá/měkká. Kdybych neměla v zásobě spoustu dalších, klidně ji ihned pořídím znovu.  Garnier - Moisture+ Aqua Bomb Moje oblíbená pleťová maska :) Myslím si, že ji všichni znáte.  Garnier Bio - Čistící pleťové tonikum s tymiánem Tohle pleťové tonikum bylo fajn, nicméně asi ho znova úplně nepotřebuju. To, že mi lehce vysušoval pleť, mi ani tak moc nevadilo, ale často mi pleť vysušoval docela dost a to je něco, co mi úplně nesedělo.  Catrice - Camouflage cre

Vánoční přání

Milé čtenářky, milí čtenáři dovolte mi popřát Vám co možná nejklidnější prožití vánočních svátků. Doufám, že si nejen dnešek, ale i nadcházející dny užijete v klidu a v pohodě s Vašimi blízkými tak, jak si představujete. Pevně věřím, že každý z Vás dnes večer najde pod stromkem to, po čem touží a že i Vámi obdarovaní budou mít radost. A nezoufejte, pokud někdo ve Vašem okolí bude mít pod stromkem sto dárků a vy jenom pár - Vánoce nejsou jenom o dárkách, věřte mi. Užívejte si :)

Nákupy leden - duben 2021 - Dekorativní kosmetika

Hezký den všem! V prvním článku roku 2021 jsem všem chtěla popřát úspěsný rok 2021, nicméně takhle v květnu se to už asi úplně nehodí :-) Přiznávám, že jsem všechny své novinky poctivě fotila, a nebyla jsem schopná se přinutit k tomu, abych vše sepsala a průběžně postovala. Takže jsem se rozhodla, že to udělám trochu jinak. Své nákupy za uplynulé 4 měsíce rozdělím do tří článků - dekorativní kosmetika, skin care a péče o tělo a vlasy. Takhle se to poměrně hezky rozprostře a i tak si myslím, že to budou články velmi obsáhlé, neboť i když jsem se snažila, nějak se mi nevedlo úplně šetřit.  Oriflame - Posilující řasenka na řasy a obočí Tento produkt jsem si koupila hlavně z toho důvodu, že je to takové 2v1 - můžu to použít jak na řasy, tak na obočí, z čehož jsem usuzovala, že to bude v hnědém odstínu, a nespletla jsem se. Hnědé řasenky nosím ráda, toto je spíš hodně lehoučký gel, který na štětečku není prakticky vidět, abych si ověřila, že je to opravdu zabarvené, musela jsem si kousek pr