Přeskočit na hlavní obsah

Nákupy leden 2020

Hezké pondělí všem!

Únor se přehoupl do své druhé poloviny a nevím jak u vás, ale u mě byl přelom prvních dvou měsíců roku 2020 dost hektický jak v pracovním, tak osobním životě. A i když jsem článek plánovala minimálně o týden dřív, skolilo mě nachlazení a já neměla ani pomyšlení na to koukat do počítače.

Nicméně co se lednových nákupů týče, docela si myslím, že se mi dařilo je omezit na úplné minimum, 

L´Oréal - Smooth Sugars Clear Scrub
Můj oblíbený pleťový peeling. Upřímně netuším, jak to s ním je, jednu chvíli v obchodech je, pak zase není, koupíte ho za pár korun nebo za plnou cenu. Nicméně to nemění nic na jeho kvalitě a oblíbenosti u mě.


Catrice - Hydro Plumping Serum
O tomto séru jsem slyšela na YouTube a říkala si že bych ho ráda zkusila. Při první příležitosti jsem ho vzala ze stojanu a začala hned používat. A jsem velmi mile překvapená. Sice doporučené dávkování 2 kapek mi přijde hodně mále, dávám tak 5, abych sérum dostala na celý obličej, ale jinak asi dobrý. Když nic jiného, tak pleť opticky krásně nakrmí a pleť od pohledu vypadá zdravěji a vyživeněji. Za sebe jsem spokojená a momentálně si umím představit, že si ho koupím znovu.

 
Avon - Power Stay make-up
Make-up jsem zkoušela ze vzorečku a byla nadšená. Na pleti byl krásně přirozený (i v odstínu Porcelain, který je opravdu hodně světlý). Tentokrát jsem sáhla po odstínu Ivory (což je obecně odstín, který mi u make-upů sedí), abych měla makeup na jaro a už se těším, až ho začnu používat.




Avon - Far Away Rebel
Když se tato vůně objevila na trhu, měla ji snad každá, které přišel katalog Avonu pod ruku, byla cítit všude. Já pořád odolávala, nakonec jsem sáhla po této kabelkové verzi. Jo, voní fakt krásně, už jsem si objednala plné balení :)


Dermacol - Fixační sprej na make-up
Po tomto fixačním spreji jsem už nějakou dobu pokukovala, ale pořád si říkala, že přeci jen ještě mám nějaké v zásobě. A ejhle, zásoby se začaly pomalu, ale jistě tenčit, tak jsem po něm sáhla. Zatím jsem vyzkoušela párkrát a musím konstatovat, že má druhou nejlepší střičku, kterou jsem vyzkoušela. Cena se mi zdá také příznivá, stejně tak jeho dostupnost.


Balea - Hydratační noční krém s výtažkem z aloe vera pro normální a smíšenou pleť
Má oblíbená kategorie krémů - noční krém. Jak zvládne hydratovat a je pro smíšenou pleť, tak to se většinou neudržím a musím ho vyzkoušet. Tak jsem zvědavá, jak mi sedne tento, naposled, když jsem měla noční krém od Baley tak jsem ho sice dopořebovala, ale úplně jsme si nerozuměli.


Oriflame - Sprchový gel s vůní cardamomu a květů bavlníku
Upřímně vám řeknu, že sehnat kolikrát sprchové gely z řady Essense&Co. je dost umění. Neustále vyprodáno, což pro mě jako pro spotřebitele není problém, nicméně pro někoho, kdo objednává ostatním, to není úplně příjemné pořád opakovat, jak moc se omlouváte, ale že je stále vyprodáno. Nicméně na tento se velmi těším, až se do něj pustím. Voní velmi zvláštně, tak trochu svěže, ale zároveň lehce kořeněně...


Zajímalo by mě, kolik produktů jednoho druhu máte otevřených najednou, např. kolik make-upů. Já se snažím mít otevřený 1, maximálně 2 a nikdy víc.

Komentáře

  1. Já se snažím mít otevřený vždy jen jeden produkt, ale někdy mě taky přemůže touha vyzkoušet něco hned. Pěkné nákupy. Noční krém od Balei jsem si taky teď nedávno koupila a peeling od Lorealu je skvělý. Měla jsem ho už několikrát.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ten peeling od LOrealu naprosto zbožňuju a jsem proto vždycky trochu vykolejená, když ho nemůžu sehnat a pak se zase najednou objeví.

      Vymazat

Okomentovat

Prosím slušně. Děkuji :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Konečná 36

Hazké pondělí všem! Mám tu pro Vás slibovaný článek plný prázdných obalů od kosmetiky. A nebude trvat dlouho a budu mít pro vás další nálož ;)   Oriflame - Big Lash Mascara Bohužel, tuto řasenku nemůžu úplně doporučit. Je průměrná, svou práci odvede, ale za stejné peníze jsem schopná sehnat lepší.  Rimmel - Brow Pro Micro Tato tužka na obočí byla moje velká láska! Vydržela mi téměř rok (nepoužívala jsem ji denně a určitě nemám potřebu dokreslovat si obočí, tužky spíš používám ke korekci vnější části obočí). Je hezky tenká, tak akorát tvrdá/měkká. Kdybych neměla v zásobě spoustu dalších, klidně ji ihned pořídím znovu.  Garnier - Moisture+ Aqua Bomb Moje oblíbená pleťová maska :) Myslím si, že ji všichni znáte.  Garnier Bio - Čistící pleťové tonikum s tymiánem Tohle pleťové tonikum bylo fajn, nicméně asi ho znova úplně nepotřebuju. To, že mi lehce vysušoval pleť, mi ani tak moc nevadilo, ale často mi pleť vysušoval docela dost a to je něco, co mi úplně nesedělo.  Catrice - Camouflage cre

Vánoční přání

Milé čtenářky, milí čtenáři dovolte mi popřát Vám co možná nejklidnější prožití vánočních svátků. Doufám, že si nejen dnešek, ale i nadcházející dny užijete v klidu a v pohodě s Vašimi blízkými tak, jak si představujete. Pevně věřím, že každý z Vás dnes večer najde pod stromkem to, po čem touží a že i Vámi obdarovaní budou mít radost. A nezoufejte, pokud někdo ve Vašem okolí bude mít pod stromkem sto dárků a vy jenom pár - Vánoce nejsou jenom o dárkách, věřte mi. Užívejte si :)

Nákupy leden - duben 2021 - Dekorativní kosmetika

Hezký den všem! V prvním článku roku 2021 jsem všem chtěla popřát úspěsný rok 2021, nicméně takhle v květnu se to už asi úplně nehodí :-) Přiznávám, že jsem všechny své novinky poctivě fotila, a nebyla jsem schopná se přinutit k tomu, abych vše sepsala a průběžně postovala. Takže jsem se rozhodla, že to udělám trochu jinak. Své nákupy za uplynulé 4 měsíce rozdělím do tří článků - dekorativní kosmetika, skin care a péče o tělo a vlasy. Takhle se to poměrně hezky rozprostře a i tak si myslím, že to budou články velmi obsáhlé, neboť i když jsem se snažila, nějak se mi nevedlo úplně šetřit.  Oriflame - Posilující řasenka na řasy a obočí Tento produkt jsem si koupila hlavně z toho důvodu, že je to takové 2v1 - můžu to použít jak na řasy, tak na obočí, z čehož jsem usuzovala, že to bude v hnědém odstínu, a nespletla jsem se. Hnědé řasenky nosím ráda, toto je spíš hodně lehoučký gel, který na štětečku není prakticky vidět, abych si ověřila, že je to opravdu zabarvené, musela jsem si kousek pr