Přeskočit na hlavní obsah

Konečná XXVII.

Hezký den všem!
Rok 2019 je za námi a my už jsme druhý den v roce 2020. Před Vánoci jsem slibovala konečnou ještě do konce roku, ale nějak jsem to nestihla zorganizovat a přednost dostaly prosincové nákupy. Nicméně proč nezačít nový rok rozloučením se se starými věcmi. A tentokrát je to opravdu pořádná nálož. Tak se pojďte podívat na to, které produkty jsem během prosince a hlavně svátků dopotřebovala.

Balea - Sprchový gel s vůní černého rybízu a manga
Tento sprchový gel mě velmi překvapil, a to nejen svou příjemnou vůní, ale hlavně svojí konzistencí. Většina sprchových gelů má spíš tekutější, krémovou konzistenci, ale tohle bylo opravdu hodně podobné gelu, řekla bych, že to bylo lehce rosolovité. Nicméně nic to nemění na tom, že fungoval tak jako jiné gely a klidně bych si ho pořídila znovu, pokud by se v budoucnu zase prodával, protože se jednalo o letní limitovanou edici.


Ebelin - Čistič štětců
Můj oblíbený čistič na štětce, který udělá svou práci a je běžně dostupný (a to hlavně cenově). Takže pokud hledáte něco na čištění štětců, mrkněte se v déemku :) (Teď ale hledejte lahvičku ve tvaru válce :)


Oriflame - Čistící pleťový gel
Jeden z mých oblíbených čistících pleťových gelů, které jsem zatím vyzkoušela. Toto bylo myslím mé druhé balení, v zásobě mám další. I když obsahuje peelingové částečky, tak jsou opravdu tak jemné, že opravdu nevadí když se používá každý den.


Oriflame - Řasenka Lash Tranformer
Vážení, tak tahle řasenka pro mě byla strašným zklamáním. Obecně mi řasenky od Oriflame sedí a tak jsem si říkala, že s touhle to nebude jinak. Bohužel, nestalo se. Řasenka se mi strašně drolila pod oči, obtiskávala na horní víčko, neskutečně mě vytáčel její kartáček. Za sebe rozhodně víckrát kupovat nebudu.



Sephora - Řasenka Outrageous Curl
Tuto mini řasenku v odstínu 01 Pure black jsem dostala k nákupu tuším 2 roky zpátky při dnech Marianne, ale nějak na ní nebyl čas nebo nálada a pokaždé jsem sáhla po nějaké jiné. Ale protože jsem našla 3 takovéto malé řasenky, rozhodla jsem se že je co nejdříve spotřebuji. Tato má plastový kartáček, který má mezi jednotlivými řádky štětiček docela dost velké mezery, ve kterých se hodně držela z počátku barva. Což bylo chvílemi strašně otravné, ale i tak se s řasenkou pracovalo dobře. Když jsem si chtěla udělat linky, tak jsem nesahala po fixu, ale po štětečku a řasenku použila místo linek a fungovala skvěle. Krásně černá, držela a nerozpíjela se. Řasy perfektně prodlouží i zahustí, neobtiskává se, ani nedrolí. Pokud ji stále prodávají a budou prodávat i ve chvíli, kdy ztenčím svou zásobu řasenek, klidně si ji koupím i ve velkém balení.


Rimmel - Stay Matte! pudry
Stay Matte! pudry patří k mým nejoblíbenějším, kupuji si je pořád dokola už několik let. Střídám odstíny 001 Transparent (ty dva dole) a 004 Sandstorm, který využívám hlavně v létě nebo ve chvíli, kdy použivám lehčí CC krém. Až spotřebuji svoji zásobu dalších pudrů které jsem se rozhodla vyzkoušet, opět zřejmě sáhnu po těchto.



Nivea - Dvoufázový odličovač očního okolí
V minulé konečné jsem psala o modrém odličovači, tentokrát tu mám ten růžový, který sesadil ten modrý z mého pomyslného trůnu oblíbenosti. A to jenom o kousíček.


Neutrogena - Čistící gel
Do tohoto čistícího pleťového gelu jsem vkládala docela dost nadějí, o to větším zklamáním pro mě ve vlasně finále byl. Jasně - pleť vyčistil, byl na pleti příjemný. Ale chyběla mi tak trochu nějaká jeho přidaná hodnota, něco extra navíc oproti jiným čistícím gelům které jsem vyzkoušela. Navíc mě během používání začala strašně štvát jeho vůně, která byla nakonec až nepříjemná. Neutrogena a její čistící produkty na pleť mi zřejmě nejsou souzení.


Avéne - Micelární voda
Nedokážu si to vysvětlit, ale tato micelární voda voněla jako moje dětství. Její naprosto nepopsatelná, jemná vůně mě při každém použití přenesla zpět do dětství i když si nejsem jistá, proč. U nás doma se Avéne určitě nevyskytovala, kdo ví, zda v té době vůbec byla na trhu. Nicméně odličovala velmi hezky, na pleti byla příjemná, takže si ji určitě pořídím znova.


Himalaya - Regreshing & Clarifying Toner
Další velmi milé překvapení, které jsem vyzkoušela. Tato pleťová voda hezky dočistila, osvěžila obličej. Další z produktů tohoto článku, po kterém někdy v budoucnu zase ráda sáhnu, když na něj narazím.


Essence - Fixační sprej Instant Matt
Tento fixační sprej nebyl špatný, jediný problém, který s ním mám je jeho střička, která dělá neskutečně velké kapky. Tudíž jeho aplikace na obličej nebyla moc příjemná, navíc díky zanechávání velkých kapek malinko déle schnul. Jinak makeup s ním držel dobře, takže až na střičku asi nemám co bych mu vytkla. Stojí pár korun a je dostupný, takže jestli chcete vyzkoušet, běžte do něj.


Caolin - Pore nose strip
Další "lepší" pásky na nos a další zklamaní. Já mám asi vážně smůlu že mi žádné pásky nic moc nefungují, tyto patří spíše k těm horším. Jestli jsem našla jeden vytáhnutý pór, toť vše. Děkuji, ale za ty peníze si příště radši zajdu do kina.


Alverde - Sprchový gel Bio kokos
Tento sprchový gel jsem dostala jako dárek. Ač mám kokos docela ráda, jeho vůni v kosmetice zrovna nevyhledávám a asi bych si znovu nepořídila. Mytí s ním bylo příjemné, ale nemůžu se zbavit dojmu, že jsem ho spotřebovala strašně rychle.


Essence - The gel nail polish
Tohoto laku se zbavuji hlavně proto, že my vyschnul. V době, kdy se rušila tato řada, jsem si pořídila do zásoby ještě jeden, tak jen doufám, že ten bude v lepší kondici. Jedná se o odstín 48 My Love Diary, a jednu dobu jsem ho strašně ráda nosila nalakovaný.


Balea - Intenzivní olejová kúra na vlasy
Jeden z mých oblíbených produktů na vlasy, ke kterému se pravidelně a ráda vracím. Tato malá tubička mi vystačí tak na 3-4 použití, používám jak si vzpomenu, když mám tak minimálně 1 za 14 dní.


Essence - Tužka na obočí micro precise
Tuto tužku na obočí jsem si tak moc oblíbila, že jsem si hned koupila do zásoby další, protože jsem zjistila, že ne v každém stojanu ji najdu. Je krásně tenká, tak akorát tvrdá a moc hezky se s ní pracuje. Troufám si jí přirovnat k tolik oblíbené tužce od Catrice s tím, že u této jsem měla pocit, že vám vydrží delší dobu. Stojí pár korun, zkuste ji.


L´Oréal - Smooth sugars clear scrub
Můj úplně poslední produkt, který jsem v roce 2019 spotřebovala. Tento cukrový peeling jsem si velmi oblíbila, mé pleti dělá dobře. Úplně nevím, jak to s ním momentálně v drogériích vypadá - jednu dobu byl ve velkém výprodeji, pak najednou zmizel, teď jsem ho zase po nějaké době viděla. Těžko říct. Nicméně podobný produkt má v sortimentu Balea s tím rozdílem, že ho neseženete v kelímku či tubě, ale pouze jako pytlíčkovou záležitost.


Jaké poslední produkty jste v roce 2019 spotřebovali vy? Dařilo se vám v roce 2019 více syslit nebo spotřebovávat?


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Konečná 36

Hazké pondělí všem! Mám tu pro Vás slibovaný článek plný prázdných obalů od kosmetiky. A nebude trvat dlouho a budu mít pro vás další nálož ;)   Oriflame - Big Lash Mascara Bohužel, tuto řasenku nemůžu úplně doporučit. Je průměrná, svou práci odvede, ale za stejné peníze jsem schopná sehnat lepší.  Rimmel - Brow Pro Micro Tato tužka na obočí byla moje velká láska! Vydržela mi téměř rok (nepoužívala jsem ji denně a určitě nemám potřebu dokreslovat si obočí, tužky spíš používám ke korekci vnější části obočí). Je hezky tenká, tak akorát tvrdá/měkká. Kdybych neměla v zásobě spoustu dalších, klidně ji ihned pořídím znovu.  Garnier - Moisture+ Aqua Bomb Moje oblíbená pleťová maska :) Myslím si, že ji všichni znáte.  Garnier Bio - Čistící pleťové tonikum s tymiánem Tohle pleťové tonikum bylo fajn, nicméně asi ho znova úplně nepotřebuju. To, že mi lehce vysušoval pleť, mi ani tak moc nevadilo, ale často mi pleť vysušoval docela dost a to je něco, co mi úplně nesedělo.  Catrice - Camouflage cre

Vánoční přání

Milé čtenářky, milí čtenáři dovolte mi popřát Vám co možná nejklidnější prožití vánočních svátků. Doufám, že si nejen dnešek, ale i nadcházející dny užijete v klidu a v pohodě s Vašimi blízkými tak, jak si představujete. Pevně věřím, že každý z Vás dnes večer najde pod stromkem to, po čem touží a že i Vámi obdarovaní budou mít radost. A nezoufejte, pokud někdo ve Vašem okolí bude mít pod stromkem sto dárků a vy jenom pár - Vánoce nejsou jenom o dárkách, věřte mi. Užívejte si :)

Nákupy leden - duben 2021 - Dekorativní kosmetika

Hezký den všem! V prvním článku roku 2021 jsem všem chtěla popřát úspěsný rok 2021, nicméně takhle v květnu se to už asi úplně nehodí :-) Přiznávám, že jsem všechny své novinky poctivě fotila, a nebyla jsem schopná se přinutit k tomu, abych vše sepsala a průběžně postovala. Takže jsem se rozhodla, že to udělám trochu jinak. Své nákupy za uplynulé 4 měsíce rozdělím do tří článků - dekorativní kosmetika, skin care a péče o tělo a vlasy. Takhle se to poměrně hezky rozprostře a i tak si myslím, že to budou články velmi obsáhlé, neboť i když jsem se snažila, nějak se mi nevedlo úplně šetřit.  Oriflame - Posilující řasenka na řasy a obočí Tento produkt jsem si koupila hlavně z toho důvodu, že je to takové 2v1 - můžu to použít jak na řasy, tak na obočí, z čehož jsem usuzovala, že to bude v hnědém odstínu, a nespletla jsem se. Hnědé řasenky nosím ráda, toto je spíš hodně lehoučký gel, který na štětečku není prakticky vidět, abych si ověřila, že je to opravdu zabarvené, musela jsem si kousek pr