Přeskočit na hlavní obsah

Nákupy Drážďany 2019

Hezké pondělí všem!

Minulý víkend se mi naskytla možnost jet na nákupy do Drážďan a tomu se nedá úplně říct ne, nemyslíte? Zvolili jsme termín, kdy jsme si říkali, že nebude na nákupech tolik lidí a musím říct, že jsme se docela trefili, i když těch aut s českou značkou jsem cestou tam i zpět potkávali víc než německých. Úplně bez davů to nebylo, ale už jsme zažili i horší nákupy, takže z naší strany panovala velká spokojenost.

Měli jsme 4 hlavní cíle - Primark, drogerie Müller a DM, Kaufland. Povedlo se nám obejít všechno, v Primarku jsme strávili přibližně hodinu a každý sehnal to, co chtěl nebo potřeboval.

Drogerie Müller
Od Müllera naprosto miluju kosmetiku Cadea Vera a strašně bych si přála, aby byla k dostání i u nás. Velmi mě zaujala jejich hydratační řada, vzala jsem si hned 4 produkty a pak ještě jeden z čistící řady. Hydratační řada obsahuje termální vodu a kyselinu hyaluronovou, čistící řada obsahuje kyselinu salicylovou a ovocné kyseliny. Plusový benefit - ani jeden z produktů neobsahuje mikroplasty :)

Intenzivní noční péče na zmenšení pórů
Jediný zástupce z čistící řady. Já mám podobné typy krémů na noc ráda (nedávno jsem dodělala jeden od Isany, můžu zmínit třeba ještě Dermacol nebo Yves Rocher), mé pleti dělají dobře. Sice jsem si nedávno pořídila jeden od Avonu, ale tento asi dostane přednost.


24h hydratační krém-gel na oční okolí
Do této tubičky já vkládám opravdu velké, převeliké naděje. Mám problém najít finančně dostupný krém/gel na oční okolí, po kterém by mi oči neslzely a nepálily. Tak uvidíme, jak si povede tento.


Hydratační peelingový gel
Různé peelingové gely/krémy já můžu, užívám si jich minimálně dvakrát týdně. Velmi jsem si oblíbila třeba od Yves Rocher nebo Oriflame. Tento je lehce gelovitý s jemnými obrušujícími částečkami. Jako bonus velmi příjemně voní.


Hydratační micelární pleťová voda
Tato micelární pleťová voda slibuje důkladné a šetrné zbavení pleti od nečistot a odumřelých kožních buněk. Kyselina hyaluronová, termální voda a glycerin chrání pokožku před ztrátou vlhkosti a podporují vlastní rovnováhu vlhkosti pokožky.


Hydratační odličovací ubrousky
Zase jsem začala testovat odličovací ubrousky pro článek, takže se tam třeba objeví i tyto. Už takhle přes obal mi připadají, že budou hodně napuštěné odličovacím produktem. Mají být super jemné, na což se opravdu těším.


DM drogerie
Do "déemka" jsem se šla jenom v rychlosti podívat, protože jsem neměla v plánu tam dělat nějaký extra nákup (a také mi přišlo, že to tam měli docela dost probrané), nicméně když jsem narazila na tyto břitvičky na obočí, vzala jsem si hned 2 balení. U nás se přestaly z nějakého nepochopitelného důvodu prodávat, tak jsem neváhala.


Primark
V Primarku bylo hodně lidí, v nabídce měli opravdu hodně věcí, ale bohužel. Jejich značení velikostí, z toho by jeden brečel (aneb zkoušela jsem si svetr velikosti M - běžně kupuji L nebo XL - a byl obří, švy na ramenou jsem měla někde v půlce paží, hrůza), barvy, vzory... nic moc pro mě. Ale i tak jsem si něco málo pořídila, včetně pár kosmetických věcí. Veškeré mnou zakoupené produkty jsou Cruellty Free, produkty na pleť jsou vyrobeny v Koreji.

Houbičky na make-up
Houbiček na make-up mají v Primarku několik různých druhů, velikostí a balení. Třeba 15 kusů v balení atd. Já sáhla po tomto duopacku. Světle růžová je na omak měkčí než ta tmavá, takže jsem zvědavá, se kterou z nich se mi bude pracovat lépe.


False Lash Queen
Podíváme-li se na balení této řasenky, všichni určitě víme, kde se nechali inspirovat, že jo. Řasenka slibuje objem a prodloužení řas, a protože jsem vyzkoušela i řasenku, kterou je tato evidentně inspirovaná, tak jsem zvědavá, zda své sliby dokáže splnit a jaká vůbec bude.


Deep cleansing charcoal nose pore strips
Čistících pásků na nos není nikdy dost, nemyslíte? V balení jich je 5, tak jsem zvědavá, jak budou nebo nebudou fungovat. Nicméně nic pro ty z vás, kdo nemusíte alkohol v kosmetice.


Clear+cool Targeted blemish patches
S těmito čistícími polštářky se v poslední době opět roztrhl pytel, a to jsem měla pocit, že jim už dávno odzvonilo. Asi ne, zase se začínají hojně objevovat, a to i u parfumerkových značek. Upřímně, dřív jsem měla od Baley a ty nedělaly nic zázračného, do těchto tak vkládám velké naděje, že třeba budou něco umět a mile překvapí.


Jezdíte na nákupy do Německa? Co z kosmetické oblasti bych podle Vás neměla příště minout a přivézt si od našich západních sousedů?

Komentáře

  1. Já do Německa na nákupy nejezdím, ale kdyby se ta možnost naskytla, tak bych taky neváhala. Skvěle jsi nakoupila, tu kosmetickou značku vůbec nepoznám.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud se ti naskytne možnost, jeď! Sice to bude se spoustou lidí okolo, ale zase si myslím, že je to srovnatelné s počtem lidí třeba při Dnech Marianne :)

      Vymazat
  2. Ahoj, děkuji moc za krásný článek :-) Já každoročně jezdila na nákupy do Drážďan , ale tento rok je to asi pasé a tak se holt nedá nic dělat. Asi budu muset všechny dárky za pomocí slevových webů vyřešit kompletně přes online svět :-D TAk snad to výjde, drž mi palce.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Prosím slušně. Děkuji :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Konečná 36

Hazké pondělí všem! Mám tu pro Vás slibovaný článek plný prázdných obalů od kosmetiky. A nebude trvat dlouho a budu mít pro vás další nálož ;)   Oriflame - Big Lash Mascara Bohužel, tuto řasenku nemůžu úplně doporučit. Je průměrná, svou práci odvede, ale za stejné peníze jsem schopná sehnat lepší.  Rimmel - Brow Pro Micro Tato tužka na obočí byla moje velká láska! Vydržela mi téměř rok (nepoužívala jsem ji denně a určitě nemám potřebu dokreslovat si obočí, tužky spíš používám ke korekci vnější části obočí). Je hezky tenká, tak akorát tvrdá/měkká. Kdybych neměla v zásobě spoustu dalších, klidně ji ihned pořídím znovu.  Garnier - Moisture+ Aqua Bomb Moje oblíbená pleťová maska :) Myslím si, že ji všichni znáte.  Garnier Bio - Čistící pleťové tonikum s tymiánem Tohle pleťové tonikum bylo fajn, nicméně asi ho znova úplně nepotřebuju. To, že mi lehce vysušoval pleť, mi ani tak moc nevadilo, ale často mi pleť vysušoval docela dost a to je něco, co mi úplně nesedělo.  Catrice - Camouflage cre

Vánoční přání

Milé čtenářky, milí čtenáři dovolte mi popřát Vám co možná nejklidnější prožití vánočních svátků. Doufám, že si nejen dnešek, ale i nadcházející dny užijete v klidu a v pohodě s Vašimi blízkými tak, jak si představujete. Pevně věřím, že každý z Vás dnes večer najde pod stromkem to, po čem touží a že i Vámi obdarovaní budou mít radost. A nezoufejte, pokud někdo ve Vašem okolí bude mít pod stromkem sto dárků a vy jenom pár - Vánoce nejsou jenom o dárkách, věřte mi. Užívejte si :)

Nákupy leden - duben 2021 - Dekorativní kosmetika

Hezký den všem! V prvním článku roku 2021 jsem všem chtěla popřát úspěsný rok 2021, nicméně takhle v květnu se to už asi úplně nehodí :-) Přiznávám, že jsem všechny své novinky poctivě fotila, a nebyla jsem schopná se přinutit k tomu, abych vše sepsala a průběžně postovala. Takže jsem se rozhodla, že to udělám trochu jinak. Své nákupy za uplynulé 4 měsíce rozdělím do tří článků - dekorativní kosmetika, skin care a péče o tělo a vlasy. Takhle se to poměrně hezky rozprostře a i tak si myslím, že to budou články velmi obsáhlé, neboť i když jsem se snažila, nějak se mi nevedlo úplně šetřit.  Oriflame - Posilující řasenka na řasy a obočí Tento produkt jsem si koupila hlavně z toho důvodu, že je to takové 2v1 - můžu to použít jak na řasy, tak na obočí, z čehož jsem usuzovala, že to bude v hnědém odstínu, a nespletla jsem se. Hnědé řasenky nosím ráda, toto je spíš hodně lehoučký gel, který na štětečku není prakticky vidět, abych si ověřila, že je to opravdu zabarvené, musela jsem si kousek pr