Přeskočit na hlavní obsah

Nákupy srpen a září2019

Hezké pondělí všem!

Máme tu říjen a já mám pro Vás konečně nákupy za srpen a září. Nějak jsem to nestihla napsat dřív, ale snad to nevadí. Už poctivě pracuji na zářijovém článku, tak uvidíme, zda se mi podaří ho vydat příští týden touto dobou. Srpen byl na kosmetické nákupy dosti bohatý, tak se pojďme společně podívat, co všechno jsem si pořídila.
¨
SRPEN

L´Oréal - Pure Clay mask
Nějak se mi podařilo koupit 2 masky od stejné značky ve stejném smýšlení. Tak uvidíme, jaké budou, zatím jsem nezkoušela.


 Marionnaud - My Brow& Lash Comb Brush 21
Tak konečně si našel cestu i ke mě - hřebínek na řasy a obočí s kovovými zuby na pročesání řas. Jednu dobu ho měli v Sephoře i Douglasu, ale pak se vypařil. Na jaře s ním přišli v Marionnaud, ale jelikož mi nejbližší prodejnu najednou zrušili, tak jsme k sobě měli delší cestu, ale povedlo se :)


Marionnaud - Odličovací micelární ubrousky
Marionnaud změnil vzhled svých odličovacích ubrousků a mě dalo chvíli, že jsem je našla. Uvidíme, jaké budou, zatím mi totiž žádné micelární ubrousky moc nesedly. Nicméně jsem naprosto nadšená, urbousky odličují rychlostí blesku, pleť na ně vůbec nereaguje špatně. Za mě super, jenom ta cena by mohla být malinko nižší.



Sally Hansen - Hard as Nails Xtreme wear
Sally Hansen je pro mě zatím neprozkoumaná značka, nicméně musím říct, že jsem docela překvapená výběrem odstínů, které nabízí. Tento lak jsem kupovala ve výprodeji a za mě velké nadšení z barvy, i když jsem zjistila, že v úplně totožném odstínu mám doma lak od Rimmelu.


Gabriella Salvete - Gel Enamel
Na laky od GS jsem dlouhodobě poslouchala spoustu chvály, tak jsem se rozhodla jeden také vyzkoušet. Zatím jsem měla nalakovaný pouze jeden nehet jako "doplněk" k jinému laku a musím říct, že super!


Oriflame - Konturovací štětec
Tento štětec mám strašně moc ráda, našla jsem pro něj využití jak na konturování, tak na nanášení tvářenky nebo třeba rozjasňovače. Je hodně malý a ne moc hustý, což je věc, která nemusí každému vyhovovat, ale pro mě je moc fajn.


Oriflame - Face Toner Aloe Vera
Tento toner je na pleti velmi jemný a příjemný. Nepálí, neštípe, nevysušuje, za mě značka ideál. Dá se sehnat za pár korun, na ranní osvěžení pleti je opravdu fajn :)


Trend it up - Paletka očních stínů
O téhle paletce jsem slyšela spoustu chvály, ale nikdy jsem neměla potřebu si kupovat další stíny. Nicméně jsem ji objevila ve výprodeji za 40,- Kč a řekla si že ji vyzkouším. A zatím spokojenost, obzvláště oba prostřední matné stíny mě opravdu baví, jsou krásně matné a v očním důlku vypadají naprosto božsky.



Sally Hansen - Insta-dri
Tady si troufám říct, že píšu o blogové/instagramové nehtové hvězdě. O tomto top coatu čtu už několik let a dlouho jsem po něm toužila, ale ve finále si ho nikdy nekoupila. Až teď a lituju každé lakování nehtů bez použití tohoto zázraku. Lak na nehtech opravdu drží a drží. Už jej nedám z ruky.


Dermacol - Lak na nehty 5 day stay
O těchto lacích jsem slyšela jenom a jenom chválu a rozhodla jsem se, že se sama přesvědčím, jestli jsou tak dobré jak se píše. A jsou. Minimálně tento odstín, který je opravdu překrásný a v době, kdy jsem ho měla na nehtech jsem na něj slyšela jenom samou chválu.


Balea - Kakaová maska na vlasy
Tuto kakaovou masku jsem si o prázdninách velmi oblíbila, takže nebyl důvod si ji nepořídit znova. Za mě veliká spokojenost.
Balea - Kúra na vlasy
Kúry na vlasy od Baley mám moc ráda, pravidelně se k nim vracím. Tato je jedna z mých nejoblíbenějších.


Neutrogena - Balzám na rty
Mé rty mi zase daly pořádně zabrat a já nevěděla, co s nimi. Na doporučení kamarádky jsem hádla po tomto balzámu na rty s moruškovým olejem a dobře jsem udělala. Rty jsou krásně hydratované (a to dlouhodobě), balzám je velmi příjemný.


Trend it up - Gel na obočí
Gelů na obočí není nikdy dost, co myslíte? Tento byl jednu dobu dost "profláknutý" na youtube, tak proč ho nevyzkoušet. Nicméně mám takový pocit, že jsem jej kupovala ve výprodeji, tak kdo ví, zda nekončí jeho prodej.

e.l.f. - Matte setting spray
S kosmetikou e.l.f. jsem kdysi začínala a teď se vrátila do ČR - své zastoupení má v prodejnách a na e-shopu Douglas. Že bych byla úplně nadšená z nabízeného portfolia se říct nedá, ale vybrala jsem. Setting spreje jsou věc, kterou také objevuji (a o které chystám článek), takže tento do článku asi také zahrnu.
e.l.f. - Lip peeling
Po tomto peelingu na rty jsem koukala už před lety, nicméně v té době nebyl v různých "příchutích". Dlouho jsem se rozmýšlela nad tím, zda vzít klasický nebo jiný, nakonec to vyhrál tento světle růžový, třešňový. A musím říct, že za mě velká spokojenost. Rty poctivě, nicméně jemně obrousí a zároveň hezky promaže, za mě značka ideál. Navíc díky tvaru rtěnky je práce s ním velmi pohodlná a rychlá.


NYX - Epic ink liner
Na tyto linky jsem tuze zvědavá - spousta lidí je chválí jako nejlepší linky, tak uvidíme, zda trumfnou mé milované linky ve fixu od Oriflame. Zatím jsem nezkoušela, linky poslední dobou nedělám tač často, tak aby mi náhodou nevyschly.


Essence - Melted Chrome eye shadow
Tyto oční stíny jsou v drogérii tak trochu raritkou - spousta lidí je miluje. Já se rozhodla je také vyzkoušet a sáhla po odstínu 01 zinc about you. A úplně jsem se zamilovala, věřte mi. Se stínem se pracuje dobře jak se štětcem, tak s prstem a záleží na vás, jak moc lesklý chcete efekt (s prstem je víc takový kovový než se štětcem). Určitě dokoupím další odstín.


Avon - Tužka na obočí
Rozhodla jsem se vyzkoušet co nejvíce tužek na obočí i když si myslím, že je úplně nepotřebuji používat, protože mé obočí je husté samo od sebe. Tato tužka je silnější než třeba tužka od Catrice a mnohem více vosková, což sice není úplně špatně, ale věřím, že někomu by to mohlo vadit. Mě vyhovuje, že se barva chytá jak na kůži, tak na samotné chloupky, takže i když to dá trochu více práce, tak při snaze se mi podaří nabarvit jen chloupky a ne kůži a to je mnohdy efekt, který vyžaduji.



ZÁŘÍ

Nákupy v rámci akce Dny Marianne mají svůj vlastní článek tady.

Essence  - Melted Chrome
Protože tyto oční stíny v portfoliu Essence končí a mě ten srpnový doslova nadchnul, sáhla jsem ještě po odstínu 02 Ironic a udělala jsem velmi dobře. Kdykoli ho mám na očích, tak sklízí jenom samou chválu.

 








Avon - Kabuki štětec na pudr
Stále sháním dobrý štětec na pudr. Jeden kabuki od Avonu mám a ten je momentálně můj favorit, tak jsem chtěla zkusit i jejich nové štětce. Tak uvidíme, jestli i s tímto budeme kamarádi.


Avon - Pleťová voda s růží
Já jsem určitě někde psala, že už si tuto pleťovou vodu nikdy nepořídím, protože na to, kolik jí je, je pekelně drahá. Ale stalo se, no... Já ji mám fakt moc ráda.



Oriflame - Tekuté mýdlo na ruce
Tato řada Oriflame je velmi oblíbená (= často vyprodaná). Jsem zvědavá, jak moc chemicky (ne)bude mýdlo vonět. Ještě mám zálusk na řadu s bergamotem.


Himalaya - Tonikum
Kosmetika Himalaya je u nás velmi rozšířená v Tesku, a protože byla zase se výprodeji za směšný peníze, sáhla jsem po tomto toniku. A jelikož mi mé předchozí došlo, začala jsem hned používat. A za mě zatím velká spokojenost.


Yves Rocher - Hydratační pleťová voda
Tuto pleťovou vodu jsem si naprosto zamilovala. Myslím, že toto je mé třetí balení a určitě ne poslední. Celkově musím říct, že hydratační řada YR mi sedí a mám v plánu vyzkoušet další produkty.


Yves Rocher - Čistící krém
Na tento čistící krém jsem velmi zvědavá, obsahuje kyselinu salicylovou z libavky poléhavé, prášek z rojovníku grónského a peelingové částečky z meruňkových jader. Slibuje zmatnění pleti a regulaci kožního mazu, vyhlazení nerovností pleti, zmírnění zánětů a zabránění oxidaci kožního mazu. Tak uvidíme.


Essence - You Better Work! gym proof setting spray
Po tomto fixačním spreji jsem sáhla ze dvou důvodů - kvůli ceně (ve výprodeji za 40,- Kč) a hlavně kvůli tomu, že jsem ho opravdu chtěla vyzkoušet. Tak uvidíme, zatím na něj ještě nedošlo.


Borotalco - Pure deodorant
Doufám, že se nepletu, ale tohle by měl být oblíbený deodorant Lou z GetTheLouk. Tak jsem zvědavá, jestli za něco stojí. Od Borotalca jsem zatím vyzkoušela tuhý deodorant, nicméně ten mi barvil oblečení, tak jsem na sprej zvědavá.


Garnier - Pleťový toner s hroznovým extraktem
Měla jsem období, kdy jsem nepoužívala jiný, kdybyste zahledali v počátcích tohoto blogu, určitě byste se o něm něco dozvěděli. Teď už ho nekupuji tak často, protože zkouším i jiné, ale když mě zrovna nic nezaujme, tak po tomto sahám jako po osvědčeném produktu.


Chilly - Gel pro intimní hygienu
Po tom, co teď napíšu, si nejspíš budete myslet, že jsem divná, ale já nemůžu jinak - tento mycí gel na intimní partie jsem poprvé vyzkoušela o prázdninách (používá ho bráchova přítelkyně) a ten vítr, co vám to dole udělá, to je něco 😂 Takže jsem si ho musela samozřejmě koupit taky a nemůžu se dočkat, až ho začnu používat :)



Nivea - Urban Detox Mask
V Albertu mají velmi často akci na kosmetiku Nivea a já tam sem tam něco koupím (hlavně sahám po dvoufázových odličovačích). Nicméně tuto masku vyprodávali za nějakých 40,- korun, tak jsem si řekla proč ji za ty peníze nevyzkoušet. Nekončí jí trvanlivost, nebyla nijak porušená, tak prvně víc proberu své zásoby pytlíčkových masek a pak se pustím i do této.


Balea - Porenfein Sugar Scrub
Pamatujete si zelený kiwi scrub na pleť od L´Oréalu, který najednou před létem zmizel z regálů? Balea přišla s něčím podobným, akorát v pytlíčkové verzi. Už jsem jednu část vyzkoušela a není to nejhorší, ale větší soudy si nechám do konečné ;)


V Rossmannu byly 50% slevy na dekorativní kosmetiku. A i když jsem se dušovala, že po Dnech Marianne už nic nepotřebuji, přeci jen jsem si něco pořídila...

Catrice - Camouglage cream
O tomto korektoru všichni víme, že byl před lety pořád vyprodaný. Já ho z počátku nesnášela, tohle je mé třetí balení, tak jsem si ho oblíbila. Opět jsem sáhla po odstínu 010 Light Beige.


Catrice - HD Liquid Coverage Foundation
Tady u koupě tohoto make-upu bych si nejraději nafackovala - bohužel jsem si nevšimla, že jsem sáhla po lahvičce, na které byla porušená ta průhledná páska na kapátku, takže nějaké prase místo testeru použilo produkt ke koupi. Já jen doufám, že mu nic nebude! Mám odstín 010 Ivory (jiný už ani ve výběru nebyl) a obávám se, že na mě momentálně bude dost světlý, takže se budu ještě muset porozhlédnout po něčem tmavším, abych si namíchala svůj odstín (protože ty ztmavující/zesvětlující kapky už v prodeji nejsou - zrovna kdy by se člověku hodily).

 








Essence - Instant Matt make-up setting spray
Tak si trochu říkám, že tenhle článek je plný setting sprejů, ale já za to vážně nemůžu. Pořád jich mám v zásobě méně než řasenek. Tento už zkouším a není špatný, určitě zanechává mnohem menší lepivý efekt na obličeji než jiné co jsem zkoušela, ale ocenila bych trochu jemnější pumpičku.



Essence - Micro precise eyebrow pencil 
Tužku na obočí od Essence jednu už mám (tmavě hnědou) a jsem s sní strašně spokojená. Rozhodla jsem se vyzkoušet i odstín 02 light brown, který mi doufám bude pasovat teď, kdy mi začíná odrůstat barva na vlasech. Tužka je krásně tenká, lehce se s ní kreslí a přijde mi, že neubývá tak rychle jako její sestřenice od Catrice.



Bell HYPOAllergenic - Long Wear Lip Pencil 
Kosmetika Bell je u nás novinkou a mě u nich zaujalo hned několik produktů, nicméně jsem nakonec sáhla po tužce na rty. Z testrů jsem vybrala odstín 01 a doma jsem zjistila, že v krabičce jsou 2 tužky (asi někde nastala chyba, nebo si nějaký vtipálek v drogérii hrál a někdo si domů krabičku odnese prázdnou. Nicméně ani jedna tužka nebyla použitá, za což jsem ráda.




















Jestli to někdo z Vás dočetl až sem, dejte mi vědět v komentářích :) Pevně věřím v to, že když už jsem zase začala psát, tak říjnové nákupy vyjdou koncem října, případně lehce začátkem listopadu. Jinak příští týden si zase dáme konečnou, sešlo se mi tu pár fotek prázdných obalů...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Konečná 36

Hazké pondělí všem! Mám tu pro Vás slibovaný článek plný prázdných obalů od kosmetiky. A nebude trvat dlouho a budu mít pro vás další nálož ;)   Oriflame - Big Lash Mascara Bohužel, tuto řasenku nemůžu úplně doporučit. Je průměrná, svou práci odvede, ale za stejné peníze jsem schopná sehnat lepší.  Rimmel - Brow Pro Micro Tato tužka na obočí byla moje velká láska! Vydržela mi téměř rok (nepoužívala jsem ji denně a určitě nemám potřebu dokreslovat si obočí, tužky spíš používám ke korekci vnější části obočí). Je hezky tenká, tak akorát tvrdá/měkká. Kdybych neměla v zásobě spoustu dalších, klidně ji ihned pořídím znovu.  Garnier - Moisture+ Aqua Bomb Moje oblíbená pleťová maska :) Myslím si, že ji všichni znáte.  Garnier Bio - Čistící pleťové tonikum s tymiánem Tohle pleťové tonikum bylo fajn, nicméně asi ho znova úplně nepotřebuju. To, že mi lehce vysušoval pleť, mi ani tak moc nevadilo, ale často mi pleť vysušoval docela dost a to je něco, co mi úplně nesedělo.  Catrice - Camouflage cre

Vánoční přání

Milé čtenářky, milí čtenáři dovolte mi popřát Vám co možná nejklidnější prožití vánočních svátků. Doufám, že si nejen dnešek, ale i nadcházející dny užijete v klidu a v pohodě s Vašimi blízkými tak, jak si představujete. Pevně věřím, že každý z Vás dnes večer najde pod stromkem to, po čem touží a že i Vámi obdarovaní budou mít radost. A nezoufejte, pokud někdo ve Vašem okolí bude mít pod stromkem sto dárků a vy jenom pár - Vánoce nejsou jenom o dárkách, věřte mi. Užívejte si :)

Nákupy leden - duben 2021 - Dekorativní kosmetika

Hezký den všem! V prvním článku roku 2021 jsem všem chtěla popřát úspěsný rok 2021, nicméně takhle v květnu se to už asi úplně nehodí :-) Přiznávám, že jsem všechny své novinky poctivě fotila, a nebyla jsem schopná se přinutit k tomu, abych vše sepsala a průběžně postovala. Takže jsem se rozhodla, že to udělám trochu jinak. Své nákupy za uplynulé 4 měsíce rozdělím do tří článků - dekorativní kosmetika, skin care a péče o tělo a vlasy. Takhle se to poměrně hezky rozprostře a i tak si myslím, že to budou články velmi obsáhlé, neboť i když jsem se snažila, nějak se mi nevedlo úplně šetřit.  Oriflame - Posilující řasenka na řasy a obočí Tento produkt jsem si koupila hlavně z toho důvodu, že je to takové 2v1 - můžu to použít jak na řasy, tak na obočí, z čehož jsem usuzovala, že to bude v hnědém odstínu, a nespletla jsem se. Hnědé řasenky nosím ráda, toto je spíš hodně lehoučký gel, který na štětečku není prakticky vidět, abych si ověřila, že je to opravdu zabarvené, musela jsem si kousek pr