Přeskočit na hlavní obsah

Konečná XXIII


Hezký den všem!

Není to tak dávno, co jste pročítali poslední článek o spotřebovaných produktech a máme tu další! Jako novoroční předsevzetí jsem si dala za úkol spotřebovávat a nesyslit, což se mi kupodivu docela i daří (sice zásobu sprchových gelů a řasenek mám minimálně na rok dopředu). Pojďme si tedy opět říci, co mám ráda a co naopak ne.

Catrice – Liquid camouflage
Mám ráda klasický Catrice korektor v kalíšku a tak jsem byla zvědavá na tento tekutý. A nezklamal. Sice na mě byl hodně světlý (odstín myslím 010 Ivory), ale pod oči jsem ho míchala s mým oblíbeným korektorem od NYX, takže za mě velká spokojenost. Teď zkouším jiný korektor, ale vypadá to, že se vrátím k tomuto.


Maybelline – the colossal volum´express waterproof
Jak miluju klasickou verzi této řasenky, tak jsem tuto voděodolnou z duše nenáviděla. Dlouho jsem si s řasenkou nepřipadala tak nešikovná jako s touto. Řasy dělala průměrné, dlouho schla, za mě všechno špatně a rozhodně ji víckrát nechci.


Body Tip – Sprchový gel a šampon
Tento meruňkový sprchový gel byl dárek od kolegyně a skvěle se mi trefila do vkusu. Naprosto božsky voněl, krásně pěnil a sprchování s ním byla jedna velká radost.


 Avon – Čistící exfoliační gel
Tento čistící gel s malými částečkami na čistění černých teček a pórů nebyl špatný, ale že by si získal mé srdce natolik, abych si ho koupila znova, to úplně ne. Doporučila bych ho mladší pleti.


Dermacol – Jemný čistící krém
Tady bylo všechno špatně. Od konzistence, která byla taková pastovitější, takže se s ní špatně pracovalo (ať jsem zkoušela kartáček na čištění pleti, prsty, silikonový kartáček nebo konjakovou houbu), přes pěnivost (vlastně neexistovala) až po samotné čistění (které bylo hodně slabé). Jsem ráda, že jsem za tento krém neutratila ani korunu, protože byl součástí jednoho DM boxu a víkrát si ho nepořídím (navíc jsem ho ani nedopotřebovala).



Oriflame – Peeling na chodidla
Tento peeling nebyl vůbec špatný, svou práci odvedl dobře a k tomu příjemně voněl. Klidně bych si asi pořídila znova.


 Avon – Micelární čistící ubrousky
Micelární voda od Avonu mi vůbec nesedla, tady u těchto ubrousků tomu není jinak. Materiál příjemný, napuštěné byly také dobře, ale to bylo všechno. Samotné odlíčení mizerné, s řasenkou si neporadily. Víckrát kupovat nebudu.


Garnier Fructis – Oil Repair 3
Do této řady jsem nevkládala moc velká očekávání a nakonec jsem byla velmi mile překvapena. Mé vlasy po použití byly krásně hebké a jemné na dotek. Momentálně mám v koupelně jiné šampony a kondicionéry, ale klidně si někdy v budoucnu tuto řadu pořídím znova.


Balea – Sprchový gel
Och, jak mé srdce plesalo při použití tohoto sprchového gelu. Přiznám se upřímně, že netuším, zda se tato řada prodává (nebo prodávala) i u nás, protože jsem ho dostala v balíčku na Vánoce pořizovaném v Drážďanech, ale tohle bylo něco. Nádherná růžovo fialová jednorožčí barva s tunou šimeru, krásná vůně lesního ovoce. Já si ho fakt užívala.


Garnier Botanic Therapy – Šampon Olive Mythique
Na Botanic Therapy řadu slýchám a čtu chválu skrz internet a sociální sítě. Já sáhla po olivové a dobře jsem udělala. Vlasy jsou krásné na pohled a příjemně hebké na dotek. Mám koupené další balení, používám společně s kondicionérem ze stejné řady.


Dermacol – Aroma Ritual sprchové gely
Jedny z mých nejoblíbenějších sprchových gelů v drogérii. Růžový grep miluju už několik let, zelený čaj s opuncií jsem měla poprvé a také jsem nadšená. Jemná vůně, které jsem se nemohla nabažit.


Oriflame – Pleťové tonikum
K pečující kosmetice od Oriflame jsem velmi, velmi skeptická, protože mi máloco sedne. Nicméně toto tonikum bylo velmi příjemné, na pleti mi neudělalo žádnou neplechu. Momentálně mám na vyzkoušení i verzi s aloe vera, tak jsem na ní zvědavá.


Garnier – Pleťové masky
Přiznávám, že tato zelená hydratační a osvěžující plotýnková maska je fajn, ale mnohem raději mám modrou variantu. S čistým svědomím ale mohu doporučit obě. O samohřejivce jste četli u mě několikrát, moje oblíbenkyně.


Dermacol – Acne clear
Tento antibakteriální čistící gel mám velmi ráda, i když už nějakou dobu nejsem úplně cílovou skupinou. Ale pokud vaše pleť občas vypadá jako z dob, kdy vám bylo 14, je to potřeba. Za mě super, rozhodně doporučuji i mladším slečnám (i chlapcům).


Colgate Herbal
Pasta na zuby – hezky pěnila, nezanechávala v ústech pachuť.


Avon – Makeup setting spray
Na setting spreje chystám samostatnýc článek, takže mi ještě chvilku dejte. Nicméně tato verze se již neprodává. Nebyl úplně špatný, jen jsem si vždycky připadala jako kdybych si na obličej nastříkala lak na vlasy.


Avon – Olejíček na vlasy s marockým arganovým olejem
Tento olejíček tu také není poprvé, mám ho opravdu moc ráda, mým vlasům neskutečně sedí. Teď se tu nějakou dobu neukáže, mám zásoby olejíčků od Chi.


Oriflame
Happydisiac – tato vůně mě velmi mile překvapila, by sice sladší než jiné vůně, které vyhledávám, ale moc jsem si jí oblíbila a strašně ráda ji používala.
Solar – letní vůně, kteoru jsem měla v sadě se sprchovým gelem a tělovým mlékem a všechno strašně krásně, letně vonělo. Nicméně mám pocit, že ani jedna z vůní již nejsou v prodeji.


Gliss Kur – Thermo-protect
Tento olej na vlasy jsem kdysi strašně milovala. Koupila jsem si ho znova a já vám nevím, kde se stala chyba. Začalo to špatným balením, kde střička strašně protékala a olej byl úplně všude, tak jsem ho přelila do jiné lahvičky, která měla střičku bez problémů a stejně ji ten olej „zničil“. Takže asi víckrát ne.


Yves Rocher – Hydra Vegétal krém
Tento hydratační krém nebyl vůbec špatný, je to ta verze bez SPF, takže se dá použít jak ráno, tak večer. Já jej používala hlavně večer, protože docela dlouho zanechává lepivý pocit na pleti.


Nivea – Dvoufázový odličovač očního okolí
Tento produkt se u mě na blogu také objevuje pravidelně a musím říct, že ho mám neskutečně ráda. Toto byly modré verze, ty růžové mám ještě trošku raději.


Sephora – Exfoliating clearing team Charcoal
Tady musím bohužel říct jedno velké ne. Produkt obsahoval jakoby cukrové částečky, které na pleti byly velmi příjemné, ale to je tak všechno. Při mytí obličeje jsem měla pocit, že na něj akorát rozmývám něco mastného, což mi nebylo vůbec příjemné. Ještě mám verzi s růží, tak doufám, že bude lepší než tato s uhlím.


Balea – Wonderful repaie Express kur
Tyto minutové vlasové kůry mám strašně moc ráda. Vydrží mi na 3-4 použití, stojí pár korun a zatím mi většina co jsem vyzkoušela hezky sedla.


Ryor – Antibakteriální roll-on
Tuto tyčinku na beďary mám moc ráda, nejedná se o první balení. Nicméně takové malé doporučení – zkuste se po značce Ryor poohlédnout v „no name“ drogériích, kde ji seženete laciněji než třeba v Rossmannu (aneb já tyto tyčinky kupuju cca za 70,- Kč, v Rossmannu stojí přes 100,-Kč).


Cien a Nivea – Odličovací tamponky
Nivea odličovací tamponky jsem kdysi dostala asi v Albertu k nákupu a byly strašně příjemné, měkoučké a krásně odličovaly. Ty od Cien sice stojí pár korun, ale tím, jak mají „sešité“ okraje, tak jsou na pleti velmi nepříjemné. Už si je nepořídím, v Kauflandu mají lepší J


Řeknu Vám, že až ve chvíli, kdy jsem dávala fotky k článku jsem si uvědomila, kolik toho zase je. A to je jedině dobře, věřte mi. Jsem hrozný sysel a vždycky mi udělá velkou radost, když se mi podaří něco spotřebovat. 

V komentáři mi kdyžtak napište jsem naposled spotřebovali vy.  







Komentáře

  1. Hrozně se mi líbí sprchový gel od Balei. U nás jsem ho neviděla, ale kdybych na něj někde narazila, tak ho vezmu. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se obávám, že se u nás neprodával. Ale kdybys byla v zahraničí a narazila na něj, ber ho! :)

      Vymazat

Okomentovat

Prosím slušně. Děkuji :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Konečná 36

Hazké pondělí všem! Mám tu pro Vás slibovaný článek plný prázdných obalů od kosmetiky. A nebude trvat dlouho a budu mít pro vás další nálož ;)   Oriflame - Big Lash Mascara Bohužel, tuto řasenku nemůžu úplně doporučit. Je průměrná, svou práci odvede, ale za stejné peníze jsem schopná sehnat lepší.  Rimmel - Brow Pro Micro Tato tužka na obočí byla moje velká láska! Vydržela mi téměř rok (nepoužívala jsem ji denně a určitě nemám potřebu dokreslovat si obočí, tužky spíš používám ke korekci vnější části obočí). Je hezky tenká, tak akorát tvrdá/měkká. Kdybych neměla v zásobě spoustu dalších, klidně ji ihned pořídím znovu.  Garnier - Moisture+ Aqua Bomb Moje oblíbená pleťová maska :) Myslím si, že ji všichni znáte.  Garnier Bio - Čistící pleťové tonikum s tymiánem Tohle pleťové tonikum bylo fajn, nicméně asi ho znova úplně nepotřebuju. To, že mi lehce vysušoval pleť, mi ani tak moc nevadilo, ale často mi pleť vysušoval docela dost a to je něco, co mi úplně nesedělo.  Catrice - Camouflage cre

Vánoční přání

Milé čtenářky, milí čtenáři dovolte mi popřát Vám co možná nejklidnější prožití vánočních svátků. Doufám, že si nejen dnešek, ale i nadcházející dny užijete v klidu a v pohodě s Vašimi blízkými tak, jak si představujete. Pevně věřím, že každý z Vás dnes večer najde pod stromkem to, po čem touží a že i Vámi obdarovaní budou mít radost. A nezoufejte, pokud někdo ve Vašem okolí bude mít pod stromkem sto dárků a vy jenom pár - Vánoce nejsou jenom o dárkách, věřte mi. Užívejte si :)

Nákupy leden - duben 2021 - Dekorativní kosmetika

Hezký den všem! V prvním článku roku 2021 jsem všem chtěla popřát úspěsný rok 2021, nicméně takhle v květnu se to už asi úplně nehodí :-) Přiznávám, že jsem všechny své novinky poctivě fotila, a nebyla jsem schopná se přinutit k tomu, abych vše sepsala a průběžně postovala. Takže jsem se rozhodla, že to udělám trochu jinak. Své nákupy za uplynulé 4 měsíce rozdělím do tří článků - dekorativní kosmetika, skin care a péče o tělo a vlasy. Takhle se to poměrně hezky rozprostře a i tak si myslím, že to budou články velmi obsáhlé, neboť i když jsem se snažila, nějak se mi nevedlo úplně šetřit.  Oriflame - Posilující řasenka na řasy a obočí Tento produkt jsem si koupila hlavně z toho důvodu, že je to takové 2v1 - můžu to použít jak na řasy, tak na obočí, z čehož jsem usuzovala, že to bude v hnědém odstínu, a nespletla jsem se. Hnědé řasenky nosím ráda, toto je spíš hodně lehoučký gel, který na štětečku není prakticky vidět, abych si ověřila, že je to opravdu zabarvené, musela jsem si kousek pr