Přeskočit na hlavní obsah

Báze pod oční stíny NYX

Hezký den všem!

Jak jsem již avizovala před nějakou dobou na Instagramu, mám pro Vás nachystaný článek na báze pod oční stíny od NYXu. Dlouho, opravdu dlouho, jsem obě báze testovala a přiznám se, že pro mě nebylo vůbec jednoduché tento článek sepsat (měla jsem si chvíle, kdy jsem chtěla napsat další post na Instragram a tam to shrnout). Ale článek je tady, tak pojďme na to!



Hned na úvod chci říct pár poznámek k samotnému testování. Báze jsem testovala přibližně čtvrt roku, téměř každý den včetně víkendů, kdy se jindy téměř nelíčím. Testovala jsem je s různými značkami stínů různých cenových kategorií - Urban Decay, Too Faced, NYX, Avon, Makeup Revolution, Gabriella Salvete a i pod Color Tattoo od Maybeline (které sami o sobě bázi pod stíny vlastně vůbec nepotřebují), testovala jsem je s linkou s pouze se zapudrovaným víčkem různými pudry (Rimmel Stay matte, Rimmel s "heštegy", NYC, Gabriella Salvete, Astor).

Líčení jsem testovala jak v mém běžném denním módu (světlejší barvy, cca 6-8 hodin), tak ve večerním (tmavší barvy, také cca 6-8 hodin) i v "celodenním" (světlejší i tmavší barvy, cca 16 hodin). Zkoušela jsem různé variace - jedna báze na obou víčkách, na každém víčku jiná (a to buď obě od NYXu nebo třeba NYX a Rimmel, Dermacol, Avon, bez báze...) abych mohla opravdu říct, jak na mých mastných víčkách fungovaly.

V úvodu článku jsem psala, že pro mě nebylo jednoduché článek sepsat. Hlavní důvod byl ten, že jsem se dlouho nedokázala rozhodnout, jestli jsou ty báze dobré nebo ne. Občas se mi zdálo, že stíny s nimi drží hezky a vše je ok, další den bylo všechno špatně... Ještě bych chtěla podotknout, že mám dost mastná víčka, takže má očekávání a mé požadavky na bázi jsou opravdu vysoké (min. 8 hodin ve stavu, kdy není téměř poznat, že by se stíny cokoli dělo).

Teď k samotným bázím. NYX má ve svém portfoliu čtyři báze na oční víčka, z nichž jedna je pod pigmenty a jedna v kalíškovém balení. Tyto dvě báze jsem nezkoušela a snad ani nechci. Obě báze, které jsem zkoušela, je možné naleznout v jejich výběru - voděodolnou mezi bestsellery a HD pak zároveň v kategorii, kterou kupují profesionálové.

High Definition Eye shadow base je klasická báze, lehce zbarvená, po rozetření na víčku není nikterak vidět. Aplikátor je klasický pěnový, jaký známe z lesků na rty. Po rozetření báze víčko lehce vyhladí, stíny se na ní chytají hezky, při práci nikterak neflekatí, necuckují. Problém nastává cca po 4 hodinách, kdy se tmavší stíny začnou slévat, a to jak do drobných linek na víčku, tak hlavně v záhybu oka. Mezi šestou až osmou hodinou nošení jsou stíny zralé k odlíčením a opětovnému nalíčení. Při použití linky ve fixu zapudrovaná báze hodně brzo začala stín nebo pudr "požírat" linka však držela, u použití tužky se bohužel tužky začaly obtiskávat.
Dívala jsem se na stránky NYX, kde se tato báze jmenuje malinko jinak, takže je možné, že za tu dobu, co jsem ji doma měla neotevřenou, bázi přejmenovali a změnili, těžko říct, možná se změnil jen název.

Cena 179,- kč za 8g




Proof it! Waterproof Eye shadow primer je taktéž lehce zabarvená, na víčku barevně neznatelná. Ač se na první pohled může zdát, že je taková "lehčí" než výše zmíněná báze, tak mě osobně přijde malinko těžší, hutnější, ale může to být můj osobní pohled na bázi. Průběh u této báze je stejný, jako u té předchozí - zpočátku lehké slévání do linek, poté křáp a je to! U této voděodolné verze mě to štve o to víc, že je to jejich bestseller a jeden by čekal, že to bude opravdu bomba. Při použití linek ve fixu nebo tužek na oči byl efekt prakticky stejný jako u HD báze, linka ve fixu držela, tužky se začaly obtiskávat, a to i ty, které mi běžně drží.

Cena 189,- Kč za 7 ml





Přidávám fotku z 16. listopadu 2018, kdy jsem vyrazila do Prahy. Na očích voděodolná báze a stíny od Too Faced z paletky Natural Love (ve vnitřní části a koutku oka odstín Moonbeam, ve vnější části oka odstín Smokin´, oční důlek stínová odstíny Spotlight a Nudie). Líčila jsem se přibližně o půl 8 ráno, toto foceno o půl 9 večer, takž stíny jsem měla na víčku nějakých 13 hodin. Problém je, že takto jsem vypadala někdy od půl jedné, tedy po nějakých 5 hodinách. Což prostě nechcete, že jo.


Abych to shrnula - za sebe bohužel ani jednu z bází nemohu doporučit, mě prostě nesedí. Například báze od Rimmelu mi za stejné peníze udělá mnohem lepší službu a nemusím řešit, jak se k ní dostanu, protože je běžně dostupná v drogérii, stejně tak raději sáhnu po bázi od Avonu. Tyto báze byly lepší než báze od Dermacolu, ta mi přijde ještě horší.

Mě tohle moje hodnocení těchto bází strašně mrzí, protože vím, že jsou velmi oblíbené a doporučované.

Zajímalo by mě, zda jste někdo tyto báze zkoušel a jaké jsou vaše dojmy z nich. Sedí vám, nebo je to pro vás také propadák?

Komentáře

  1. S tekutou bázi pod oční stíny zkušenosti nemám. Já si teď nově pořídila bázi v kalíšku od Artdeco, tak jsem na ní velmi zvědavá. Řadí se mezi nejlepší báze :-)

    Přeji Ti krásný a úspěšný nový rok!
    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Báze od Artdeco je podle mě pojem sám o sobě, brousím si na ní zuby už několik let, bohužel mám pořád smůlu na to, že když už někde Artdeco objevím, je vyprodaná. Ale chci ji někdy zkusit.

      Tobě také krásný a úspěšný nový rok :-)

      Vymazat
  2. Tak to je škoda, že ti nesadli :/ Neskúšala som ani jednu, ale celkovo mám produkty od NYX veľmi rada :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám také jinak vše, co jsem od NYXu vyzkoušela ráda, třeba mascary na obočí mají naprosto skvělé, ale s jejich bázemi opravdu kamarádka nejsem.

      Vymazat

Okomentovat

Prosím slušně. Děkuji :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Konečná 36

Hazké pondělí všem! Mám tu pro Vás slibovaný článek plný prázdných obalů od kosmetiky. A nebude trvat dlouho a budu mít pro vás další nálož ;)   Oriflame - Big Lash Mascara Bohužel, tuto řasenku nemůžu úplně doporučit. Je průměrná, svou práci odvede, ale za stejné peníze jsem schopná sehnat lepší.  Rimmel - Brow Pro Micro Tato tužka na obočí byla moje velká láska! Vydržela mi téměř rok (nepoužívala jsem ji denně a určitě nemám potřebu dokreslovat si obočí, tužky spíš používám ke korekci vnější části obočí). Je hezky tenká, tak akorát tvrdá/měkká. Kdybych neměla v zásobě spoustu dalších, klidně ji ihned pořídím znovu.  Garnier - Moisture+ Aqua Bomb Moje oblíbená pleťová maska :) Myslím si, že ji všichni znáte.  Garnier Bio - Čistící pleťové tonikum s tymiánem Tohle pleťové tonikum bylo fajn, nicméně asi ho znova úplně nepotřebuju. To, že mi lehce vysušoval pleť, mi ani tak moc nevadilo, ale často mi pleť vysušoval docela dost a to je něco, co mi úplně nesedělo.  Catrice - Camouflage cre

Vánoční přání

Milé čtenářky, milí čtenáři dovolte mi popřát Vám co možná nejklidnější prožití vánočních svátků. Doufám, že si nejen dnešek, ale i nadcházející dny užijete v klidu a v pohodě s Vašimi blízkými tak, jak si představujete. Pevně věřím, že každý z Vás dnes večer najde pod stromkem to, po čem touží a že i Vámi obdarovaní budou mít radost. A nezoufejte, pokud někdo ve Vašem okolí bude mít pod stromkem sto dárků a vy jenom pár - Vánoce nejsou jenom o dárkách, věřte mi. Užívejte si :)

Strojek na čištění pleti SkinPro Oriflame

Hezký pátek všem! Dlouhou dobu jsem toužila vyzkoušet nějaký čistící kartáček na pleť, protože jsem si říkala, že by mi mohl pomoci od ucpaných pórů a celkově pleť lépe vyčistit. Nicméně jsem žena celkem spořivá (haha, jak kdy, že) a úplně platit dva tisíce a víc se mi za kartáček fakt nechtělo.