Přeskočit na hlavní obsah

Kosmetické nákupy červen až srpen 2017 - pečující kosmetika

Hezký sváteční den!

Jak jsem slibovala na Instagramu, mám tu pro vás várku kosmetických nákupů cca za 4 měsíce zpět. Je toho asi hodně, takže jsem rozdělila zvlášť pečující a dekorativní kosmetiku, na druhou stranu když si vezmu, že podobný počet produktů jako v tomto článku jsem dřív zvládla nacpat do nákupů za jeden měsíc, tak mi to nepřijde zas až tolik.

Fotky jsou bohužel stylem "každý pes jiná ves" bohužel díky tomu, že mám kosmetiku na dvou místech, nejsem schopná mít nafoceno na stejném podkladu. Plus světlo mi už poslední dobou také moc nepřeje. Ale dost vykecávání, jdeme na to...


Antiakné roll-on na problematickou pleť - RYOR
Tento malý zázrak už mám podruhé a nehodlám se ho jen tak vzdát! Je to můj pomocník při dnech, kdy má pleť není v nejlepší kondici a nedám na něj dopustit. Miluju ho tak, jak jsem milovala roll-on od Garnieru, který už bohužel přestali vyrábět. Musím ale podotknout, že to je produkt, který rozhodně nebude pro všechny - má výraznou parfemaci a dokáže nepříjemně na pleti pálit a štípat. Jeho jediná nevýhoda je ta, že strašně rychle mizí - je ho pouze 5 ml.

 


Matující krém s pudrovým efektem - RYOR
Tento matující krém se dočkal svého jména už i tu zahraničních Youtuberek. A protože já se svým lesklým letištěm místo čela slyším na slovo "matující" rozhodla jsem se ho také vyzkoušet. Když jej použiju samostatně, bez make-upu, tak se sice lesknu, ale rozhodně ne tolik, jako když nepoužiju nic. S matujícím make-upem je to mnohem lepší, i když třeba po 4-5 hodinách se pleť lesknout začne, ale určitě ne tolik, jako když použiji třeba bázi od Dermacolu. Sečteno podtrženo to úplný must have není, ale pleť zmatní, takže ho doporučit mohu. Nicméně bych neočekávala, že pleť vydrží zmatněná celý den.


Peeling na chodidla - Avon
Dočkala jsem se! Avon znova prodává můj oblíbený peeling na chodidla!


Opalovací krém face & body SPF 50 - Avon
Když už si konečně pořídím opalovací krém s vysokým faktorem, protože i přes mazání třícítkou a vyhýání se sluníčku jsem se zvládla spálit, tak je hnusně a prší?


Sada péče o tělo s vůní růžového grepu - Avon
Tuto sadu jsem si kupovala hlavně kvůli tomu spreji a sprchovému gelu, tělové mléko poputuje někam dál jako dárek. Sprej voní docela příjemně, ale je z něj cítit alkohol, což mě osobně docela mrzí a ne každému to musí být příjemné. Sprchový gel je na tom o poznání lépe, ale grepový sprcháč od Yves Rocher to prostě není.


Čistící krém na obličej - Oriflame
S pleťovou kosmetikou Oriflame nemám dvakrát dobré zkušenosti, ale pamatuji se, že mi kdysi ještě na základní škole mamka od nich koupila čistící gel a nebyl špatný. Odhodlala jsem se tedy vyzkoušet tento a jsem velmi mile překvapena. Moc příjemně voní, obsahuje jemné peelingové částečky, které pleť tak hezky hladí a vůbec nevysušuje. po jeho použití je pleť hezky čistá, hladká na dotek. Jako jeho nevýhodu považuji na to, že je to katalogový produkt, jeho vyšší pořizovací cenu.


Olej na vlasy s tea tree - CHI
Olej sem, olej tam, moje vlasy jich nemají nikdy dost. V Douglasu jsem objevila (pro mě novinku) olejíček s tea tree a musela jsem ho mít. Sice mám ještě několik olejíčků v zásobě, ale s moují spotřebou... :D


Sprchový gel granátové jablko - Johnson´s
Tento sprchový gel byl dárek k nákupu v lékárně a já naprosto umírám z jeho vůně. Je naprosto božská, gel pěkně pění a po jeho použití je kůže hezky jemná. Musím se porozhlédnout po drogériích, kde se dá tato značka pořídit, asi bych ráda vyzkoušela i něco jiného :)


Plátýnková maska na obličej s aktivním uhlím - Balea
Co si budeme povídat, plátýnkové masky jsou stále hit a i mě pořád hodně baví. Nedokážu stoprocentně říct, jestli už jsem nějakou plátýnkovou masku od Baley měla, myslím si že jednu ano, ale ruku do ohně bych za to nedala. Na tuto s aktivním uhlím, které je v poslední době hodně populární, jsem opravdu zvědavá, ještě jsem ji nezkoušela.


Čistící pásky na nos s aktivním uhlím - Balea
O těchto čistících páscích jsem psala na instagramu - baví mě to, z jakého materiálu jsou, protože na nose perfektně drží, nikde se při schnutí neodchlipují. Čistící schopnost je ale průměrná, z nosu to nějaké nečistoty vytáhne, ale musím říct, že se dají sehnat pásky lepší.


Pleťové masky - Balea
Balea se s pleťovými maskami rozjela a já si nemohla pomoc :) Ráda zkouším něco nového, tak jsem jich do košíku naházela hned několik.


Olejové odličovací polštářky očního make-upu - Balea
Podobný produkt už jsem jednou měla a byla jsem s ním velmi spokojená, jsem tedy zvědavá, jak se mi osvědčí tyto z DMka. Stály pár korun, v dózičce jich je 50. Měly by zvládnou odlíčit voděodolný make-up. Otevřu je hned, jak spotřebuju dvoufázový odličovač od Ziaji.


Charcoal pore strips - 7th Heaven
Tak nějak se nemůžu zbavit dojmu, že jsem tyto pásky na nos už někdy zkoušela a že byly úplně na nic. A i když jsem si je kupovala nedávno, nejsem schopná říct, ve kterém obchodě...


Pleťová maska - Lirene
Tuto pleťovou masku jsem už zkoušela a vůbec není špatná. Pleť je po ní hezky jemná, "napapaná" a taková hezčí :)


Gel mask + scrub - Freeman
Pleťové masky a scruby od Freemana mám docela ráda. Tuto tmavě šedivou jsem už jednou měla a aktivně jsem si na obličej nanesla celý obsah pytlíčku, načež jsem si až poté přečetla, že vystačí na 2 - 3 použití. Inu, poučení pro příště. Jinak byla moc fajn, doporučuji vyzkoušet v případě, že si nejsete jisti, jestli si chcete koupit celou tubu.


Tuhý deodorant - Rexona
Po dlouhé době jsem se odhodlala vyzkoušet zase deodorant ve formě sticku a zase to dlouho neudělám. V pubertě jsem používala jen sticky, pak jsem přešla na spreje, které mi vyhovují mnohem víc, avšak asi poslední dva roky používám pánský Old Spice a to je prostě úplně jiná liga.


Šampon Summer repair - Gliss Kur
Limitky od Gliss Kur mám moc ráda, třeba ta zimní byla strašně fajn. Tady u té letní mám problém s tím, že je v prodeji jen šampon a nějaký sprej (který jsem ani nezkoumala, co to má být). Chybí mi v nabídce kondicionér a maska na vlasy. Šampon hezky voní, vlasy umyje, ale jelikož se sluníčku snažím vyhýbat (a řekněme si upřímně, že červenci počasí moc nepřálo a například u nás víc jak půlku měsíce propršelo), asi nemám moc co na mých vlasech napravovat.


Northern Beauty - Oriflame
Ne, že bych měla vůní málo, ale na léto mám raději mnohem lehčí, svěžejší vůně, než po zbytek roku, kdy tíhnu na střídačku ke sladším, nebo víc kořenějším vůním. Tato letní vůně mi hodně připomíná vůni Summer white od Avonu, kterou naprosto zbožňuju už několik let, ale tato je maličko sladší. Skládá se z melounu, řebčíku kostkovaného a cedrového dřeva a právě meloun ji nechává tu jemnou nasládlost, která je velmi příjemná. Jestli jsem někoho na vůni navnadila, tak mu budu držet palce, aby se ještě v katalogu objevila, protože by to měla být limitovaná edice, ale třeba ji ještě seženete.

 
Motion sennse invisible - Rexona
Tento antiperspirant ve verzi "compressed" jsem hodila do košíku na vyzkoušení. Deodoranty a antiperpiranty ve spreji od Rexony dlouhodobě preferuji a nedám na ně dopustit, toto "menší" balení budu mít v práci.


Dry Shampoo - Tony&Guy
Tuto světle tyrkysovou řadu Refresh&Revive jsem si moc oblíbila a když jsem narazila na malé i velké balení za pár korun, rozhodla jsem se je vzít obě. Balení 100ml jsem kupovala v Praze v Douglasu za 80,- Kč, 250ml jsem kupovala s 50% slevou v Teta drogerii za 150,- Kč.


Odličovací ubrousky - Douglas
Douglas změnil obal svých odličovacích ubrousků a nejedné své zákaznici neudělal radost. Své zavírání s "poklopem" vyměnil za klasické, takže "TY ubrousky" už jsou jenom "ubrousky," protože přišly svým způsobem o svou přidanou hodnotu. Navíc jeden by čekal, že když už teda co se balení nejsou nic extra, tak minimálně zůstanou na své cenové hladině - nezůstaly. Cena stoupla. A musím říct, že jejich odličovací schopnosti teda nic moc.


Odličovací ubrousky - Tiger
A to jsem věděli, že Tiger má i své odličovací ubrousky? Já na ně narazila úplnou náhodou a jsem velmi zvědavá, jaké budou.


Pleťové krémy Nutra Effects - Avon
Mé smíšené až mastné a k tomu všemu lehce problematické pleti jen tak nějaký krém nesedne. Zkouším jak produkty z lékáren, tak z drogérií a ve finále se vracím ke své oblíbené klasice od Avonu. Tyto krémy jsou lehké, rychle se vstřebávají, mají matující efekt. Na pleti mi jsou příjemné, nedráždí ji. Jsem s nimi moc spokojená. Btw. - lepítka na víčku pro označení den/noc byly v krabičce s matujícím krémem od Ryoru.


Co udělalo v poslední době radost vám? Napiště mi to do komentářů :)

P. S. Na článek týkající se dekorativní kosmetiky si budete muset ještě chvíli počkat, cca 14 dní.

Komentáře

  1. Avon produkty s vůní granátového jablka mi moc příjemně voní :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Prosím slušně. Děkuji :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Konečná 36

Hazké pondělí všem! Mám tu pro Vás slibovaný článek plný prázdných obalů od kosmetiky. A nebude trvat dlouho a budu mít pro vás další nálož ;)   Oriflame - Big Lash Mascara Bohužel, tuto řasenku nemůžu úplně doporučit. Je průměrná, svou práci odvede, ale za stejné peníze jsem schopná sehnat lepší.  Rimmel - Brow Pro Micro Tato tužka na obočí byla moje velká láska! Vydržela mi téměř rok (nepoužívala jsem ji denně a určitě nemám potřebu dokreslovat si obočí, tužky spíš používám ke korekci vnější části obočí). Je hezky tenká, tak akorát tvrdá/měkká. Kdybych neměla v zásobě spoustu dalších, klidně ji ihned pořídím znovu.  Garnier - Moisture+ Aqua Bomb Moje oblíbená pleťová maska :) Myslím si, že ji všichni znáte.  Garnier Bio - Čistící pleťové tonikum s tymiánem Tohle pleťové tonikum bylo fajn, nicméně asi ho znova úplně nepotřebuju. To, že mi lehce vysušoval pleť, mi ani tak moc nevadilo, ale často mi pleť vysušoval docela dost a to je něco, co mi úplně nesedělo.  Catrice - Camouflage cre

Vánoční přání

Milé čtenářky, milí čtenáři dovolte mi popřát Vám co možná nejklidnější prožití vánočních svátků. Doufám, že si nejen dnešek, ale i nadcházející dny užijete v klidu a v pohodě s Vašimi blízkými tak, jak si představujete. Pevně věřím, že každý z Vás dnes večer najde pod stromkem to, po čem touží a že i Vámi obdarovaní budou mít radost. A nezoufejte, pokud někdo ve Vašem okolí bude mít pod stromkem sto dárků a vy jenom pár - Vánoce nejsou jenom o dárkách, věřte mi. Užívejte si :)

Nákupy leden - duben 2021 - Dekorativní kosmetika

Hezký den všem! V prvním článku roku 2021 jsem všem chtěla popřát úspěsný rok 2021, nicméně takhle v květnu se to už asi úplně nehodí :-) Přiznávám, že jsem všechny své novinky poctivě fotila, a nebyla jsem schopná se přinutit k tomu, abych vše sepsala a průběžně postovala. Takže jsem se rozhodla, že to udělám trochu jinak. Své nákupy za uplynulé 4 měsíce rozdělím do tří článků - dekorativní kosmetika, skin care a péče o tělo a vlasy. Takhle se to poměrně hezky rozprostře a i tak si myslím, že to budou články velmi obsáhlé, neboť i když jsem se snažila, nějak se mi nevedlo úplně šetřit.  Oriflame - Posilující řasenka na řasy a obočí Tento produkt jsem si koupila hlavně z toho důvodu, že je to takové 2v1 - můžu to použít jak na řasy, tak na obočí, z čehož jsem usuzovala, že to bude v hnědém odstínu, a nespletla jsem se. Hnědé řasenky nosím ráda, toto je spíš hodně lehoučký gel, který na štětečku není prakticky vidět, abych si ověřila, že je to opravdu zabarvené, musela jsem si kousek pr