Přeskočit na hlavní obsah

Kosmetické nákupy za poslední dobu I. - dekorativní kosmetika

Hezký den všem!

Dnes mám pro Vás článek s dekorativní kosmetikou, kterou jsem si za posledních 9 měsíců koupila. Původně jsem měla v plánu napsat jeden článek, ale jak jsem to tak sepisovala, tak se mi tu kupily a kupily řádky, až jsem si nakonec řekla, že bude mnohem lepší článek rozdělit. Dnes se spolu podíváme na první část.

Colorfull eyeliner 24HR Sephora v odstínu 03 Winter in London jsou tekuté oční linky v krásné šedé barvě. Výdrž je suprová, nemažou se, neobtiskávají. Staly se z nás opravdoví kamarádi a v posledních 2 měsících po těchto linkách sahám téměř obden :)





Colorful Shadow & Liner Sephora v odstínu 09 Kaki je menší, silnější ségra mých ne moc oblíbených Contour eye pencil 12 HR a musím říct, že mi přijde o něco lepší. Zatím jsem jí měla na očích jen párkrát a za mě spokojenost, tak uvidíme, jak se jí bude dařit dál.


Rouge Infusion The Neutrals Sephora v odstínu 19 Peony je barva na rty, kterou jsem si kupovalav domnění, že to bude letní korálovka. Ve skutečnosti je barva spíš červená, ale přesto docela nositelná.


Kulmu na řasy Sephora jsem si kupovala jako dárek k narozeninám. Kupodivu nestála nějak moc peněz, ale že bych po ní často sahala se říct také nedá. Většinou když spěchám, tak sahám po klasických kleštičkách, jejichž použití je mnohem rychlejší. Jinak ale není špatná. Stála mě něco kole 400,- Kč.



Korektor Cien mě velmi mile překvapil. Krytí sice není nějak vysoké, nicméně když mám "lepší dny" a mé kruhy pod očima nejsou katastrofální, tak mi bohatě stačí.


Tvářenka Essence ze zimní limitky Glitter in the air rozšířila mezi svátky mou sbírku hlavně z důvodu, že mi přišla fakt super roztomilá. Nakonec ji používám spíš jako lehký rozjasňovač než tvářenku, protože s pigmentací na tom není zrovna moc dobře.



Kdybych věděla, že Color Tattoo má odstín 102 Fantasy a prodává se u nás už dříve, rozhodně bychom byli kámoši už delší dobu. Sice se vlastnosti úplně nevyrovná bronzovému bráchovi, ale i tak je hodně dobrý a ráda ho používám.


Lak na nehty Colorama ve zlaté barvě jsem si koupila kvůli plesu, abych si pak nehty stejně nalakovala jinou barvou, protože jsem si nakonec vzala jiné šaty.


All Matt plus Shine control make up Catrice v odstínu 010 Light Beige byla koupě z nouze, protože můj oblíbený make-up od Catrice stáhli z prodeje (fňuk) a já měla momentální výpadek něčeho použitelného v zimě. Nicméně odstín 010 je na mě světlý, tak ho lehce míchám s matným L´Oréalem a výsledný efekt je fakt pecka.


Štětec na tvářenku Avon je láska na první vyzkoušení! Podobný tvar štětce jsem nikdy předtím nezkoušela a jsem z něj naprosto unešená. Svojí premiéru při líčení na ples zvládl na jedničku a od té doby, co jej mám, nesahám po jiném.



Rtěnka COLOURBOX Oriflame je fajn, nicméně jsem přišla na to, že mám doma jeden úplně stejný, ale mnohem více pigmentovaný kousek od Avonu. Tohle je nevýhoda katalogového prodeje - na fotce odstín Pearly Coral vypadal trochu víc růžový, ve skutečnosti je spíš oranžový. Jinak výdrž rtěnky není závratná, vydrží lehčí napití, ale s jídlem si už neporadí.



Long lasting eye pencil watterproof Catrice jsem popadla nedávno ve výprodejovém stojanu s tím, že se s ní budou suprově dělat tenké linky (což je pravda). Mám hodně podobnou barvu v silné tužce a s tou to není tak jednoduché. Jedná se o odstín 120 A Beautiful Mint.


Glimmerstick diamonds eyeliner od Avonu v odstínu Teal Sparkle je krásná, tmavě tyrkysová barva, kterou nosím na očích moc ráda. Mám už několik odstínů a docela často je střídám.


Nahoře Catrice, dole Avon

Co se dekorativky týče - snažím se spotřebovávat mnohem víc než hromadit další nové kousky, na které by se třeba ani nedostalo. Momentálně jsem se skladbou svého kosmetického arsenálu spokojená a neplánuji ho znatelně rozšiřovat. Našla jsem si produkty, které mi vyhovují a jsem rozhodnutá se k nim vracet.

Komentáře

  1. Tu barvu na rty ze Sephory mám doma taky. Sice má hezkou barvu, ale teda taky šílenou pachuť a přes to se nedokážu přenést, takže ji vůbec nepoužívám. Linky teď každý chválí, ale už je bohužel nemůžu nikde sehnat :(
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak to já nějakou její pachuť vůbec nepociťuji. Naopak mi je na rtech velmi příjemná. Linky jsem kupovala v lednu ve výprodeji a je fakt, že už jsem je taky neviděla...

      Vymazat

Okomentovat

Prosím slušně. Děkuji :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Konečná 36

Hazké pondělí všem! Mám tu pro Vás slibovaný článek plný prázdných obalů od kosmetiky. A nebude trvat dlouho a budu mít pro vás další nálož ;)   Oriflame - Big Lash Mascara Bohužel, tuto řasenku nemůžu úplně doporučit. Je průměrná, svou práci odvede, ale za stejné peníze jsem schopná sehnat lepší.  Rimmel - Brow Pro Micro Tato tužka na obočí byla moje velká láska! Vydržela mi téměř rok (nepoužívala jsem ji denně a určitě nemám potřebu dokreslovat si obočí, tužky spíš používám ke korekci vnější části obočí). Je hezky tenká, tak akorát tvrdá/měkká. Kdybych neměla v zásobě spoustu dalších, klidně ji ihned pořídím znovu.  Garnier - Moisture+ Aqua Bomb Moje oblíbená pleťová maska :) Myslím si, že ji všichni znáte.  Garnier Bio - Čistící pleťové tonikum s tymiánem Tohle pleťové tonikum bylo fajn, nicméně asi ho znova úplně nepotřebuju. To, že mi lehce vysušoval pleť, mi ani tak moc nevadilo, ale často mi pleť vysušoval docela dost a to je něco, co mi úplně nesedělo.  Catrice - Camouflage cre

Vánoční přání

Milé čtenářky, milí čtenáři dovolte mi popřát Vám co možná nejklidnější prožití vánočních svátků. Doufám, že si nejen dnešek, ale i nadcházející dny užijete v klidu a v pohodě s Vašimi blízkými tak, jak si představujete. Pevně věřím, že každý z Vás dnes večer najde pod stromkem to, po čem touží a že i Vámi obdarovaní budou mít radost. A nezoufejte, pokud někdo ve Vašem okolí bude mít pod stromkem sto dárků a vy jenom pár - Vánoce nejsou jenom o dárkách, věřte mi. Užívejte si :)

Nákupy leden - duben 2021 - Dekorativní kosmetika

Hezký den všem! V prvním článku roku 2021 jsem všem chtěla popřát úspěsný rok 2021, nicméně takhle v květnu se to už asi úplně nehodí :-) Přiznávám, že jsem všechny své novinky poctivě fotila, a nebyla jsem schopná se přinutit k tomu, abych vše sepsala a průběžně postovala. Takže jsem se rozhodla, že to udělám trochu jinak. Své nákupy za uplynulé 4 měsíce rozdělím do tří článků - dekorativní kosmetika, skin care a péče o tělo a vlasy. Takhle se to poměrně hezky rozprostře a i tak si myslím, že to budou články velmi obsáhlé, neboť i když jsem se snažila, nějak se mi nevedlo úplně šetřit.  Oriflame - Posilující řasenka na řasy a obočí Tento produkt jsem si koupila hlavně z toho důvodu, že je to takové 2v1 - můžu to použít jak na řasy, tak na obočí, z čehož jsem usuzovala, že to bude v hnědém odstínu, a nespletla jsem se. Hnědé řasenky nosím ráda, toto je spíš hodně lehoučký gel, který na štětečku není prakticky vidět, abych si ověřila, že je to opravdu zabarvené, musela jsem si kousek pr