Přeskočit na hlavní obsah

Nákupy září aneb Dny Marianne 2016

Hezké pondělí všem!

Uplynulý víkend patřil všem milovníkům nákupů, slev a dárků - konaly se Dny Marianne 2016. Já se účastnila podruhé, tento rok jsem se rozhodla zajet do Prahy a hezky jsem si den užila. Kromě nákupů v rámci této akce jsem byla ještě v Ikee, kde bylo ostatně jako vždy neskutečné množství lidí.

Nicméně i přes to, že v obchodech bylo víc zákazníků než jindy a mnohdy vznikaly zmatky díky uplanění kuponů, vše probíhalo hladce. Ani v jednom obchodě jsem nenarazila na nepříjemný personál, všude byli usměvaví a vstřícní. A co jsem si tedy všechno koupila?




Mé kroky jako první vedly do OC Nový Smíchov, kde jsem byl mým cílem Sephora, ve které jsem nakupovala hlavně pro kamarádku a sobě pořídila jen dvě maličkosti. Sephora na Smíchově by zasloužila trochu víc prostoru, přeci jen jsme se tam malinko mačkali... Nicméně nakoupila jsem hladce bez delšího čekání u kasy. V Sephora byla kromě akce na jednotlivé značky sleva 25% na značku Sephora, 20% na ostatní sortiment + dárek mini rtěnka Sephora Rouge Cream v odstínu R49 Belly-dancing. Jako bonus jsem dostala čokoládu a vzorek vůně, které dostane kamarádka.


Charcoal nose strip jsem už vyzkoušela a musím říct, že docela to i něco dělá. Samostatně se mi kupovat nechce (přeci jen jeden pásek za 40,- Kč mi přijde trochu moc), ale když je nějaká akce, tak proč ne.


Daily makeup brush cleaner jsem vzala hlavně ze zvědavosti, protože bych ráda s něčím porovnala oblíbený čistič od Ebelin. Jeho cena před slevou je 190,- Kč. 


Největším lákadlem na Smíchově byl pro mě NYX, kde bohužel byla většina věcí, které jsem chtěla, vyprodaná, ale i tak jsem se tam neskutečně rozšoupla... Odnesla jsem si celkem 11 kousků, z toho 2 byly jako dárek. Akce spočívala v tom, že při nákupu nad 850,- Kč obdrží zákazník jako dárek dva ikonické produkty - Butter Gloss (já odstín Angel Food Cake) a Hot Singles Eye Shadow (já odstín HS59 Psychedelic - a netuším, co zrovna s touhle limetkovou barvou budu dělat :)) v krásném krajkouvém pytlíčku. Co ještě musím k NYXu dodat je to, že mě překvapily jejich ceny. Původně jsem si říkala, že za těch 850,- si pořídím tak 2 produkty, nakonec jich za tu cenu bylo 6, což je naprosto super. A ty další 3 byly už jen takový bonus, protože kdo ví, kdy se zase do NYXu dostanu.


Hot Singles Eye Shadow v odstínu Coquette je podle popisku matná teplá hnědá, ale mé oko ji vidí spíše jako studenou. Inu, uvidíme, jak se bude tvářit na oku. Nicméně takovýchto barev není nikdy dost.


Tinted brow mascara v odstínu Espresso nejvíce barevně odpovídá mé momentálně používané značce Terra Naturi. A protože už ze mě není červenovláska/zrzka ale zkouším hnědou, tak si myslím, že si budeme rozumět :) Navíc se mi moooc líbí její kartáček.




Jumbo Eye Pencil je pro mě jeden z nejikoničtějších produktů NYXu a věděla jsem, že alespoň s jednou odejít musím. Nakonec skončily v nákupním košíku 2 - odstíny 604 Milk, což je bílá vhodná jako základ pod méně pigmentované nebo třeba neonové stíny, a odstín 615 Slate, což má být metalická šedá. Tak jsem na obě hodně zvědavá :)


Pigmentace jako blázen - jedno přejetí

High Definition Blush v odstínu Amber mi padla do oka hned. A ač mám tvářenek opravdu dosti, tak žádnou podobnou jsem dosud nevlastnila. Myslím si, že bude chtít opravdu lehkou ruku, jinak se může stát, že budu moc konkurovat Marfuše :)


HD Photogenic Concealer Wand byl také hodně probraný a měla jsem trochu problém zvolit ten správný odstín. Nakonec jsem se rozhodla pro odstín 03 Light a doufám, že jsem udělala správně.


HD Eye Shadow Base byla až mou druhou volbou, protože voděodolnou Proof it!, na kterou jsem měla hlavně zálusk, bohužel měli vyprodanou.  Tak jsem zvědavá, jaká bude.


Vivid Brights Liner v odstínu Blossom (pastelová levandulová) jsou přesně tím produktem, který už nějakou dobu hledám. Ta barva je naprosto geniální a na oku vypadá perfektně!


Vidíte tu krásnou barvičku?

Eye and Eyebrow Pencil jsem původně chtěla koupit ještě ve fialovém odstínu, ale po té, co jsem objevila Vivid Brights Liner, sáhla jsem jen po odstínu Charcoal. Ač je to "jen" obyčejná tužka na oči, tak tuha je příjemně měkká, hezky pigmentovaná.



Po nákupu v NYXu jsem se přesunula do Palladia, kde mé kroky vedly jako první do dm drogerie s nadějí, že zde objevím stojan dekorativky Trend it up. Povedlo se a v mém košíku skončily Voděodolné tekuté linky v odstínu 040, což je naprosto nádherná tmavě vínová s kapkou fialové. Na podzim ideální barva. Jako dárek k nákupu měl být sprchový gel, ale ty jim došly, tak jsem dostala pastu na zuby. A upřímně - se svojí zásobou sprchových gelů jsem za pastu opravdu ráda :)



Do parfumerie Marionnaud jsem se šla jenom mrknout, nikdy mě moc jejich sortiment nezaujal. Sleva 25% na celý sortiment, miniatura krému na ruce a sleva 400,- Kč na další nákup byly trochu lákadlem. Nakonec jsem si přeci jen něco odnesla:


Odličovací ubrousky s Alove vera by měly bez problému odlíčit i voděodolnou řaenku. Pokud budou opravdu dobré, tak už vím, pro co si do Marionnaud budu kdyžtak chodit, stojí totiž jako ty z Douglas a mají i stejný typ uzavírání.


Štěteček na obočí a řasy sice mám, ale zrovna těchto štětečků není nikdy dost, protože se mi často lámou zoubky u hřebínku na řasy. Jednu dobu měli v Sephoře s železnými zoubky, ale už jsem je tam dlouho neviděla. Uvidím, jaký bude štěteček na obočí, kančí štětiny jsem ještě nezkoušela.


Bohužel (nebo snad bohudík) můj nákup v Douglas nedopadl úplně tak, jak bych si představovala. V Palladiu mají krásnou novou prodejnu, která je prostorná a působí na mě opravdu příjemně. Měla jsem v košíku už pěkný nákup a začala hledat odličovací ubrousky. Kde nic, tu nic... Tak jsem se zkusila zeptat. Hledaly jsme s milou slečnou prodavačkou, nenašly. Tak šla zkontrolovat sklad. Nic. Tak mě poslaly zkusit Douglas na Příkopech nebo někde jinde s omluvou, že oni opravdu nemají. Nákup jsem tedy vyložila s tím, že mám v plánu jít na ČM, tak koupím tam. Bohužel, ani na "čerňáku" ubrousky nebyly. Tam mi bylo řečeno, že bohužel chyba nenastala na jejich straně ale v Německu, ubrousky momentálně nejsou na skladě. No nevadí, tak snad příště. Jinak v Douglas byla kromě akcí jednotlivých značek sleva 30% na Douglas a Artemis, 20% na ostatní sortiment + jako dárek pleťová Maska Mitomo.


Soft Cotton Pads mi vždycky, ale úplně vždycky nabízejí jako jejich nejprodávanější výrobek vůbec, a tak jsem se je rozhodla konečně vyzkoušet. Uvidíme, jestli budou lepší než obyčejné z drogérie nebo obchoďáku.


Puryfying mask mi padla do oka u pokladny. Měla by to být cestovní verze a jsem na ní opravdu hodně zvědavá.


Touchmaske Totes Meer je plátýnková maska. Budu s ní sice 5-10 minut vypadat jako strašidlo, ale čert to vem. Už jsem plátnkovou masku jednou zkoušela a fakt mě to bavilo :)


Masku na vlasy s proteinem, keratinem a mandlovým olejem jsem už měla a byla moc fajn. Masku s mangem, vitamine B5 a keratinem vyzkouším poprvé, tak jsem na ní zvědavá. 25ml pytlíček mě vystačil na 4 mytí vlasů, což je super :)


Z kosmetických nákupů je to všechno, snad jsem na nic nezapomněla. Jinak jsem si ještě v C&A pořídila nové džíny (povedlo se mi něco málo zhubnout a je z toho zase o jednu velikost menší oblečení) a rukavice, protože těch není nikdy dost.

V Albi jsem si pak pořídila diář na rok 2017.

A co vy? Zúčastnili jste se také této akce nebo vás nechává chladnou? Co jste si případně pořídili?

P. S. Tento článek je jen ojedinělý, momentálně nemám v plánu se k blogování v nejbližší době vrátit. Nicméně jsem za ten měsíc a něco co nebloguji populárnější než kdy dřív - nejprve v Rusku a teď v Americe. Rok a půl jsem čekala na prvních 5000 návštěv na blogu, teď mám za poslední měsíc návštěvu dvojnásobnou. Nechápu :) Nicméně mě můžete sledovat na Instagramu.

Komentáře

  1. Super nákupy! A je zvláštní, že všude došly ubrousky Douglas zrovna před dny Marianne, asi škoda pro ně... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně to samé jsem si říkala taky... Nicméně třeba v Palladiu je rozhodně nemají dlouhodobě, protože místo, kde by je údajně měli mít, mají zaskládané jiným zbožím... Na Černém Mostě jsem je ani nehledala a rovnou se na ně zeptala, protože jsem neměla nervy na to zase 10 minut bloudit po prodejně a vypadat, jakože hledám brýle :D

      Vymazat

Okomentovat

Prosím slušně. Děkuji :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Konečná 36

Hazké pondělí všem! Mám tu pro Vás slibovaný článek plný prázdných obalů od kosmetiky. A nebude trvat dlouho a budu mít pro vás další nálož ;)   Oriflame - Big Lash Mascara Bohužel, tuto řasenku nemůžu úplně doporučit. Je průměrná, svou práci odvede, ale za stejné peníze jsem schopná sehnat lepší.  Rimmel - Brow Pro Micro Tato tužka na obočí byla moje velká láska! Vydržela mi téměř rok (nepoužívala jsem ji denně a určitě nemám potřebu dokreslovat si obočí, tužky spíš používám ke korekci vnější části obočí). Je hezky tenká, tak akorát tvrdá/měkká. Kdybych neměla v zásobě spoustu dalších, klidně ji ihned pořídím znovu.  Garnier - Moisture+ Aqua Bomb Moje oblíbená pleťová maska :) Myslím si, že ji všichni znáte.  Garnier Bio - Čistící pleťové tonikum s tymiánem Tohle pleťové tonikum bylo fajn, nicméně asi ho znova úplně nepotřebuju. To, že mi lehce vysušoval pleť, mi ani tak moc nevadilo, ale často mi pleť vysušoval docela dost a to je něco, co mi úplně nesedělo.  Catrice - Camouflage cre

Vánoční přání

Milé čtenářky, milí čtenáři dovolte mi popřát Vám co možná nejklidnější prožití vánočních svátků. Doufám, že si nejen dnešek, ale i nadcházející dny užijete v klidu a v pohodě s Vašimi blízkými tak, jak si představujete. Pevně věřím, že každý z Vás dnes večer najde pod stromkem to, po čem touží a že i Vámi obdarovaní budou mít radost. A nezoufejte, pokud někdo ve Vašem okolí bude mít pod stromkem sto dárků a vy jenom pár - Vánoce nejsou jenom o dárkách, věřte mi. Užívejte si :)

Nákupy leden - duben 2021 - Dekorativní kosmetika

Hezký den všem! V prvním článku roku 2021 jsem všem chtěla popřát úspěsný rok 2021, nicméně takhle v květnu se to už asi úplně nehodí :-) Přiznávám, že jsem všechny své novinky poctivě fotila, a nebyla jsem schopná se přinutit k tomu, abych vše sepsala a průběžně postovala. Takže jsem se rozhodla, že to udělám trochu jinak. Své nákupy za uplynulé 4 měsíce rozdělím do tří článků - dekorativní kosmetika, skin care a péče o tělo a vlasy. Takhle se to poměrně hezky rozprostře a i tak si myslím, že to budou články velmi obsáhlé, neboť i když jsem se snažila, nějak se mi nevedlo úplně šetřit.  Oriflame - Posilující řasenka na řasy a obočí Tento produkt jsem si koupila hlavně z toho důvodu, že je to takové 2v1 - můžu to použít jak na řasy, tak na obočí, z čehož jsem usuzovala, že to bude v hnědém odstínu, a nespletla jsem se. Hnědé řasenky nosím ráda, toto je spíš hodně lehoučký gel, který na štětečku není prakticky vidět, abych si ověřila, že je to opravdu zabarvené, musela jsem si kousek pr