Přeskočit na hlavní obsah

Rtěnkový TAG ála Lou z GetTheLouk

Hezké pondělí všem!

Dlouho jsem na blogu neměla TAG a protože Lou před nějakým časem natočila nové rtěnkové video, které pojala trochu jako TAG a mě se moc líbilo, rozhodla jsem se ho sepsat s tím, že jsem vypustila poslední otázku (12. Rtěnka, kterou miluješ a zároveň nesnášíš?), protože kupodivu nemůžu říct o nějaké rtěnce, že bych ji nesnášela.

1. Kolik máš rtěnek?
Rozhodně jich nemám tolik jako Lucka :) Mám doma 47 kusů, z toho jednu fixu na rty, 6 pastelek, jednu tekutou rtěnku, 5 lesků a jeden gel tint.


2. Kterou nejčastěji nosíš s sebou v kabelce?
V kabelce mám nejčastěji Color Whisper od Maybelline v odstínu 160 Rose of Attraction. O mým strastech ohledně této rtěnky jste si mohli přečíst v lednových nákupech.
Nicméně k této "whisperce v poslední době nejčastěji přihazuji rtěnku od Avonu v odstínu Iced Coffee, Chubby Lips od Gabrielly Salvete v odstínu 02 Kiss Kiss a Colour Rush od Rimmel v odstín 200 Keep Mauving, o které dnes ještě bude řeč...



3. Nejlepší červená?
Přiznám se, že ač mám 7 odstínů červené, oblíbenou nemám ani jednu. Je to hlavně z toho důvodu, že mám stále dojem, že červenou barvu na rtech neumím nosit a necítím se v ní zrovna nejlépe. A až se mi zase někde zalíbí nějaká červená, tak si ji určitě koupím i s vědomím, že ji nebudu nosit.

PUPA, Cien 2x Essence, 2x Maybelline, Astor

4. Od které značky máš nejvíc kousků?
Nejvíc kousků mám od Essence a Avonu - od každé značky po 9 kusech.Omluvte mé amatérské znázornění, nicméně když je někdo - slovy mé mamky - pablb a zapomene si rtěnky hezky pohromadě vyfotit... Červeně označené jsou Essence, fialově Avon.
 
.
V krabičce kromě jiného můžete vidět balzámy na rty (sloupeček úplně vlevo) a pak také kousky od NYX? NYC, L'Oréal, Max Facotr, Sephora...
 
5. Oblíbená nahá rtěnka?
Colour Rush od Rimmel v odstínu 200 Keep mauving - v mém případě je to taková ta barva "moje rty ale lepší"... A teď když na ní koukám, tak si říkám, že ji musím nosit mnohem častěji, protože je fakt nádherná :) A také ráda sahám po další rimmelí rtěnce v odstínu 105 z "matné" kolekce Kate (produkt, který obsahuje jemný šimer prostě nemůže být matný, žejo). Tahle barva mě taky hodně baví a naprosto zbožňuju její vůni :)

6. Oblíbená korálovka?
Jako oblíbenou korálovku volím rtěnku Oriflame v odstínu Peach Sensation, kterou ráda nosím hlavně v létě. Na rtech je příjemná a moc hezky voní.


7. Oblíbená zářivě růžová?
Původně jsem chtěla tuto otázku vynechat, protože jsem si říkala, že žádnou takovou rtěnku ve své sbírce nemám, nakonec jsem ale našla Colour Rush od Rimmel v odstínu 210 Boom chic a boom (miluju ten název :))


8. Oblíbená fialová?
Fialovou jako takovou žádnou rtěnku nevlastním, ale mám pár kousků, které se fialové hodně blíží a docela ráda je i nosím - Sheer Glam Lipstick od p2 v odstínu 012 Sissi jsem si přivezla z Německa, u nás se bohužel neprodává. Relativně nově velmi ráda také nosím rtěnku v odstínu 202 My Pretty Rose od Miss Sporty.




9. Rtěnka když prostě nevíš...
Většinou když nevím, tak rtěnku jednoduše vynechám :D Jinak ale "whisperka" 160 nebo ta rtěnka, kterou mám právě s ní v kabelce.

10. Nejbláznivější rtěnka, kterou nosíš?
Tak tady je to jasný - růžová Colour Rush od Rimmel v odstínu 210 Boom chic a boom

11. Rtěnka, kterou nejméně nosíš, ale nechceš se jí vzdát?
Všechny mé červené rtěnky...

A jak jste na tom s rtěnkami vy? Kolik jich doma máte? A je nějaká rtěnka, kterou jste si natolik zamilovaly, že si ji kupujete stále dokola?

Komentáře

  1. Ja si tu pravou jeste stale nenasla :(

    Andreablog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já stále také hledám, myslím, že hledání té pravé rtěnky je nekonečný proces, protože nic se nevyrábí věčně a když si člověk něco zamiluje, tak se s tím pak těžko loučí... Color Whispers se už sehnat nedají. tak až mi dojde i ta, co mám v zásobě, opět se rozběhne hledání...

      Vymazat
  2. Moc hezky jsem si početla, podobný tag už jsem taky kdysi dělala, ale teď si říkám, že bych ho klidně mohla udělat znovu, protože se moje sbírka poměrně proměnila. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už ho taky jednou psala.. A přemýšlím o tom, že napíšu znovu tvářenkový TAG, protože má sbírka tvářenek je zase o několik kousků bohatší...

      Vymazat

Okomentovat

Prosím slušně. Děkuji :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Konečná 36

Hazké pondělí všem! Mám tu pro Vás slibovaný článek plný prázdných obalů od kosmetiky. A nebude trvat dlouho a budu mít pro vás další nálož ;)   Oriflame - Big Lash Mascara Bohužel, tuto řasenku nemůžu úplně doporučit. Je průměrná, svou práci odvede, ale za stejné peníze jsem schopná sehnat lepší.  Rimmel - Brow Pro Micro Tato tužka na obočí byla moje velká láska! Vydržela mi téměř rok (nepoužívala jsem ji denně a určitě nemám potřebu dokreslovat si obočí, tužky spíš používám ke korekci vnější části obočí). Je hezky tenká, tak akorát tvrdá/měkká. Kdybych neměla v zásobě spoustu dalších, klidně ji ihned pořídím znovu.  Garnier - Moisture+ Aqua Bomb Moje oblíbená pleťová maska :) Myslím si, že ji všichni znáte.  Garnier Bio - Čistící pleťové tonikum s tymiánem Tohle pleťové tonikum bylo fajn, nicméně asi ho znova úplně nepotřebuju. To, že mi lehce vysušoval pleť, mi ani tak moc nevadilo, ale často mi pleť vysušoval docela dost a to je něco, co mi úplně nesedělo.  Catrice - Camouflage cre

Vánoční přání

Milé čtenářky, milí čtenáři dovolte mi popřát Vám co možná nejklidnější prožití vánočních svátků. Doufám, že si nejen dnešek, ale i nadcházející dny užijete v klidu a v pohodě s Vašimi blízkými tak, jak si představujete. Pevně věřím, že každý z Vás dnes večer najde pod stromkem to, po čem touží a že i Vámi obdarovaní budou mít radost. A nezoufejte, pokud někdo ve Vašem okolí bude mít pod stromkem sto dárků a vy jenom pár - Vánoce nejsou jenom o dárkách, věřte mi. Užívejte si :)

Nákupy leden - duben 2021 - Dekorativní kosmetika

Hezký den všem! V prvním článku roku 2021 jsem všem chtěla popřát úspěsný rok 2021, nicméně takhle v květnu se to už asi úplně nehodí :-) Přiznávám, že jsem všechny své novinky poctivě fotila, a nebyla jsem schopná se přinutit k tomu, abych vše sepsala a průběžně postovala. Takže jsem se rozhodla, že to udělám trochu jinak. Své nákupy za uplynulé 4 měsíce rozdělím do tří článků - dekorativní kosmetika, skin care a péče o tělo a vlasy. Takhle se to poměrně hezky rozprostře a i tak si myslím, že to budou články velmi obsáhlé, neboť i když jsem se snažila, nějak se mi nevedlo úplně šetřit.  Oriflame - Posilující řasenka na řasy a obočí Tento produkt jsem si koupila hlavně z toho důvodu, že je to takové 2v1 - můžu to použít jak na řasy, tak na obočí, z čehož jsem usuzovala, že to bude v hnědém odstínu, a nespletla jsem se. Hnědé řasenky nosím ráda, toto je spíš hodně lehoučký gel, který na štětečku není prakticky vidět, abych si ověřila, že je to opravdu zabarvené, musela jsem si kousek pr