Přeskočit na hlavní obsah

TOP dekorativní kosmetika 2015

Hezký den všem!

Rok 2015 je téměř za námi a já mám pro Vás první letošní shrnutí. Původně jsem měla v plánu napsat TOP 15, nicméně při probírání se kosmetikou jsem zjistila, že do 15 produktů nemám šanci se vlézt, takže zůstalo pouze označení TOP. Vybrala jsem produkty z článků "Co mě nejvíce bavilo v...", tedy produkty, po kterých jsem sahala v uplynulém roce nejčastěji a další, na které se v těchto článcích nedostalo. 

Make-up
Nude Illusion od Catrice v odstínu 010 Nude Ivory se stal mým letošním miláčkem. Momentálně mám druhé balení a doufám, že tento make-up nepřestanou nikdy vyrábět. Skvěle mi sedí od listopadu do přelomu duben/květen, což je půl roku. Za sebe rozhodně doporučuji.




V letních měsících upřednostňuji něco lehčího, už druhé léto mi dělal společnost CC krém od Avonu v odstínu Ivory , který je také super.


Pudr
S pudry moc neexperimentuji. Vyzkoušela jsem velmi chválený pudr od NYC, ale dvakrát mi nesedl a ani se mi nelíbil jeho výsledný finiš na pleti. Proto jsem zůstala věrná pudru Stay Matte od Rimmel. V průběhu roku střídám odstíny 001 a 004.



Řasenka
The Colossal Go extrame Volum' od Maybelline je moje řasenková láska. Už mám třetí a nemůžu se nabažit toho skvělého efektu, který s řasa mi umí.


Sexy Pulp od Yves Rocher byla můj objev měsíce dubna a kdykoli si vzpomenu na výsledný efekt mých řas po jejím použití, žačnu se přiblble usmívat! Je skvělá a určitě jsem ji neměla naposledy.


Oční stíny
Musím říct, že jsem si docela oblíbila paletku Iconic 3 od Makeup Revolution. Paletka je složená z růžových a hnědých odstínů a obsahuje prakticky všechno, co potřebujete jak na denní tak večerní líčení. Ideální společník na cesty.


V průběhu roku jsem byla věrná i Color Tattoo, jejichž sbírku jsem rozšířila na 5 kusů.

Prázdninová ukázka mých krasavců :)

Tvářenka
Svou sbírku tvářenek jsem během roku rozšířila o několik kousků. Oblíbila jsem si jich hned několik, vracela se i ke svým stálicím. Vybrat jednu proto pro mě bylo velmi těžké...
Leden patřil triu tvářenka-bronzer-rozjasňovač od e.l.f. a musím říct, že jsem se k tomuto triu pravidelně vracela po celý rok. Obzvláště se mi líbí bronzer, který je matný a pigmentovaný tak akorát.


Z Rakouska jsem si o prázdninách přivezla krasavici od Catrice v odstínu 060 Strawberry Frappucino a miluju ji pořád. A kdybych Vám ji vyfotila teď, určitě byste to poznali sami :)


Když nevím, po které tvářence sáhnout, nejčastěji padne má ruka na mojí milovanou zapečenou tvářenku od Bourjois v odstínu . Je neskutečně univerzální a vypadá vždy skvěle. A pořád mám pocit, že vůbec neubývá.


Podkladová báze
Nebudeme si nic nalhávat, Satin Base od Dermacolu je pravděpodobně nejlepší běžně dostupná podkladová báze u nás. A i když mám poreFesional od Benefitu, ještě jsem jej nestihla vyzkoušet, takže pořád vede Dermacol.


Korektor
Dlouho jsem přemýšlela, jestli sem ten korektor dát nebo ne, nakonec jsem se rozhodla že jo. S kosmetikou značky Astor nemám moc zkušeností, tento korektor Perfect Stay 24h byl prakticky mou první. Na kruhy pod očima mi zrovna moc nesedí, na pupínky není špatný. Odstín je opravdu hodně světlý, takže si myslím, že musí vyhovovat i těm největším bledulím.


Báze pod oční stíny
Moje milovaná báze pod oční stíny Avon. Nevím, co bych k ní měla napsat, snad jen to, že za mě je mnohem lepší než báze ze Sephory, která se (bohužel) objeví v letošních propadácích.


Tužka na oči/Linky
Vybrat jednu tužku na oči je pro mě opravdu těžké, protože jsem jich letos vystřídala opravdu hodně a byla se všemi téměř 100% spokojená. Proto jich volím víc - Avon, Rimmel, Yves Rocher.

 

S linkama je to o něco jednodušší - v listopadu jsem objevila linky ve fixu od Oriflame v odstínu Black a zamilovala se do nich. Jejich aplikace je jednoduchá (dodnes netuším, proč jsem se linkám ve fixu bránila) a jejich výdrž je naprosto excelentní!


Úprava obočí
V době, kdy jsem neměla obočí obarvené od kosmetičky jsem mu velmi ráda pomáhala gely na obočí od Alverde a Essence. Úprava gelem je pro mě tím nejpřirozenějším prostředkem, jak obočí dodat barvu. Mám obrovské štěstí, že mé obočí je husté a nepotřebuje nijak výrazně dokreslovat. Nicméně s jeho barvou tolik spokojená nejsem a tyto gely jsou pro mě naprosto ideální.

blond éra - odstín 01 BLOND
éra tmavých vlasů - odstín 02 BRAUN
obrovská škoda, že se jedná o gel z LE


Balzám na rty
V poslední třetině roku jsem si nejvíce oblíbila Carmex original, který mým rtům dělá velmi dobře. Je opravdu velká škoda, že není běžně k sehnání i u nás, myslím si, že by se stal oblíbencem spousty lidí.


Rtěnka
Color Whisper od Maybelline mě v době, kdy se k nám na trh dostaly, vůbec nebraly. Bohužel jsem je objevila až ve chvíli, kdy končily a je mi to opravdu líto. Odstín 160 Rose of attraction je mojí vůbec nejvíc nošenou rtěnkou tohoto roku a strašně mě mrzí, že si ji v budoucnu nebudu moc koupit znova :(


Velmi jsem si oblíbila produkty na rty o Rimmel - ať už jejich opravdu pigmentované a dlouhodržící pastelky nebo rtěnku z matné kolekce Kate.

odstín Boom chic a Boom
odstín Keep Mauving
odstín 105 - jak můžete vidětn a fotce, úplně matný není

Lak na nehty
Slupovací podlak od Miss Sporty mě nejvíc bavil v únoru. Poté jsem na něj tak trochu zapomněla, protože jsem objevila kouzlo laků s gelovým efektem. Ať už těch od Avonu nebo od Essence.



Jaká dekorativní kosmetika vedla v roce 2015 u Vás? Shodly jsme se na něčem, nebo je Váš výběr úplně jiný?

Komentáře

  1. Riasenka Sexy Pulp je úžasná, dodá riasam objem a dĺžku, ten efekt je fakt nádherný. Mám rada aj riasenky Maybelline, zatiaľ som skúsila dve a s oboma som bola maximálne spokojná. Aj tiene Color Tatoo ma veľmi príjemne prekvapili svojimi vlastnosťami a výdržou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O Color Tattoo se říká, že každý odstín má své vlastnosti a že ne všechny jsou dobré. Osobně to nemůžu moc posoudit, protože na všech 5 odstínů, které mám, nedám dopustit :)

      Od Maybelline teď budu zkoušet jednu řasenku, tak doufám, že bude stejně tak dobrá :) na Sexy Pulp nedám dopustit, už mám doma další balení :)

      Vymazat

Okomentovat

Prosím slušně. Děkuji :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Konečná 36

Hazké pondělí všem! Mám tu pro Vás slibovaný článek plný prázdných obalů od kosmetiky. A nebude trvat dlouho a budu mít pro vás další nálož ;)   Oriflame - Big Lash Mascara Bohužel, tuto řasenku nemůžu úplně doporučit. Je průměrná, svou práci odvede, ale za stejné peníze jsem schopná sehnat lepší.  Rimmel - Brow Pro Micro Tato tužka na obočí byla moje velká láska! Vydržela mi téměř rok (nepoužívala jsem ji denně a určitě nemám potřebu dokreslovat si obočí, tužky spíš používám ke korekci vnější části obočí). Je hezky tenká, tak akorát tvrdá/měkká. Kdybych neměla v zásobě spoustu dalších, klidně ji ihned pořídím znovu.  Garnier - Moisture+ Aqua Bomb Moje oblíbená pleťová maska :) Myslím si, že ji všichni znáte.  Garnier Bio - Čistící pleťové tonikum s tymiánem Tohle pleťové tonikum bylo fajn, nicméně asi ho znova úplně nepotřebuju. To, že mi lehce vysušoval pleť, mi ani tak moc nevadilo, ale často mi pleť vysušoval docela dost a to je něco, co mi úplně nesedělo.  Catrice - Camouflage cre

Vánoční přání

Milé čtenářky, milí čtenáři dovolte mi popřát Vám co možná nejklidnější prožití vánočních svátků. Doufám, že si nejen dnešek, ale i nadcházející dny užijete v klidu a v pohodě s Vašimi blízkými tak, jak si představujete. Pevně věřím, že každý z Vás dnes večer najde pod stromkem to, po čem touží a že i Vámi obdarovaní budou mít radost. A nezoufejte, pokud někdo ve Vašem okolí bude mít pod stromkem sto dárků a vy jenom pár - Vánoce nejsou jenom o dárkách, věřte mi. Užívejte si :)

Nákupy leden - duben 2021 - Dekorativní kosmetika

Hezký den všem! V prvním článku roku 2021 jsem všem chtěla popřát úspěsný rok 2021, nicméně takhle v květnu se to už asi úplně nehodí :-) Přiznávám, že jsem všechny své novinky poctivě fotila, a nebyla jsem schopná se přinutit k tomu, abych vše sepsala a průběžně postovala. Takže jsem se rozhodla, že to udělám trochu jinak. Své nákupy za uplynulé 4 měsíce rozdělím do tří článků - dekorativní kosmetika, skin care a péče o tělo a vlasy. Takhle se to poměrně hezky rozprostře a i tak si myslím, že to budou články velmi obsáhlé, neboť i když jsem se snažila, nějak se mi nevedlo úplně šetřit.  Oriflame - Posilující řasenka na řasy a obočí Tento produkt jsem si koupila hlavně z toho důvodu, že je to takové 2v1 - můžu to použít jak na řasy, tak na obočí, z čehož jsem usuzovala, že to bude v hnědém odstínu, a nespletla jsem se. Hnědé řasenky nosím ráda, toto je spíš hodně lehoučký gel, který na štětečku není prakticky vidět, abych si ověřila, že je to opravdu zabarvené, musela jsem si kousek pr