Přeskočit na hlavní obsah

Nákupy říjen 2015 + Oriflame

Hezké páteční všem!

Moc dobře vím, že nákupový článek za říjen vůbec neměl být, protože jsem měla nakupovací stopku. Nicméně vše se vyvinulo nakonec úplně jinak a mě se tu nakupilo několik věcí. Ale od začátku...

Zaregistrovala jsem se u Oriflame - hlavně z toho důvodu, že u nás v práci ho nikdo nenabízí a zaplácla jsem tím tak pomyslnou díru. No a protože jsem chtěla vědět, jaké jsou produkty, které má ráda moje kolegyně a něco lákalo mě samotnou, tak z toho byla ihned docela velká objednávka. No, a už to bylo. (A to jsem vždy říkala, že Oriflame nemusím, že jo...)

Ke konci měsíce jsem radikálně změnila vzhled svých vlasů a protože z blondýnky je najednou brunetka, bylo zapotřebí koupit nové produkty na obočí, protože upřímně - tmavé vlasy a prakticky žádné obočí je fakt špatná kombinace...


Oční gel s aloe vera - Oriflame
K očním gelům jsem vždy přistupovala s velkým respektem jako k velké neznámé. Po ne zrovna pozitivní zkušenosti s Avonem jsem dlouhou dobu nic nepoužívala, nicméně tento čirý gel mě velmi mile překvapil. Není parfemovaný, což mým citlivým očím velmi vyhovuje a je opravdu příjemný.
Cena: 99,- Kč (Oriflame)


Soft n' Glam Eye Shadow - Oriflame
Duo očních stínů v odstínu Soft Brown jsou poměrně třpytivou záležitostí, které se ale nepyšní zrovna dvakrát dobrou pigmentací. Nebo spíš takhle - tmavá část stínu je OK, světlá není zrovna na použití do vnitřních koutků oka, ale pod obočí je docela fajn.
Cena: 79,- Kč (Oriflame)


Exfoliating Body Scrub - Oriflame
Tělový peeling, do kterého jsem se zamilovala na první použití! Vyzkoušela jsem už hodně tělových peelingů a dosud jsem si myslela, že na samém vrcholu se nacházel brusinkový ze Sephory. Ale ten po vyzkoušení tohoto hodně rychle klesl na pomyslnou druhou pozici! Obsahuje zázvorový olej a olej ze sladkých mandlí, takže po jeho použití není potřeba se mazat. Rozhodně věc, která stojí za vyzkoušení. Objednala jsem si rovnou 3, do zásoby a jako dárek.
Cena: 149,- Kč/kus (Oriflame)


Foot Scrub - Oriflame
Sice nadále miluji svůj oblíbený peeling od Avonu, ale je potřeba rozšířit si obzory a také si obstarat něco nového do nového bytu. Tak jsem na něj zvědavá.
Cena: 79,- Kč (Oriflame)


Eyebrow Brush - Oriflame
Kartáček na obočí a řasy - věc, o které jsem věděla, že mě rozhodně nezklame (tedy poku se mi hned po prvním použití nezlámou "štětinky" na kartáčku na řasy).
Cena: 59,- Kč (Oriflame)


Olejová kůra na vlasy - Oriflame
Povedlo se mi katalog poprvé otevřít na straně s touto kůrou a hned jsem věděla, že to bude věc, kterou si musím pořídit.
Cena: 39,- Kč/kus (Oriflame)


Škrabka na nohy - Oriflame
Pilníků na nohy není nikdy dost, obzvlášť pokud máte tak hrozné paty jako já. Od léta se nemůžu zbavit zatvrdlé kůže a tak zkouším, co zabere (a zatím nic... :(( (pilník jsem použila dřív, než jsem ho stihla vyfotit a "jetej" se mi opravdu fotit nechtělo, takže se za absenci pilníku velmi omlouvám).
Cena: 59,- Kč (Oriflame)

Posilující lak na nehty - Oriflame
Mé nehty si dělají co chtějí, občas je potřeba je "zpevnit", protože jsou jako papír. Tak jsem zvědavá, jak si s tím poradí právě tento lak.
Cena: 59,- Kč (Oriflame)


Šampon proti vypdávání vlasů - Oriflame
Musím říct, že razantním zkrácením vlasů a obarvením se na červenohnědoměděnou mi vlasy nepadají tolik jako dřív. Nicméně šampon jsem objednávala ještě jako blondýna, takže to jediné mě částečně omlouvá.
Cena: 89,- Kč (Oriflame)


Čistící ubrousky na obličej - Oriflame
Jedny odličovací ubrousky od Oriflame jsem už zkoušela a nebyly úplně špatné, tak jsem zvědavá i na tyto. (Jo, já vím, pořáááád slibuju ten "ubrouskový" článek a pořád nic...)
Cena: 69,- Kč (Oriflame)


Peeling/maska - Oriflame
Pytlíčkové masky mám ráda - jsou akorát na jedno použití. Nicméně peeling v pytlíčku? To jsem ještě neviděla. Jen si nejsem úplně tak jistá, jestli mi to náhodou nesežere obličej. Ale jelikož odličovací ubrousky z této řady byly fajn, tak snad bude fajn i toto duo.
Cena: 29,- Kč (Oriflame)


Augenbrauengel - Alverde
Změna barvy vlasů se samozřejmě projevila i na mém obočí - když jsem si ho nedobarvila s blond vlasy, zas taková hrůza to nebyla. Nicméně když jsem se viděla poprvé v zrcadle jako bruneta, hned jsem věděla, že si musím pořídit něco tmavšího. Běžela jsem do DMka a sáhla po posledním gelu na obočí v odstínu 02 braun. A musím říct, že jsem s ním spokojená stejně jako s jeho světlou verzí.
Cena: 119,- Kč (DM drogerie)


Eye Brow pencil - Miss Sporty
Ke výše zmíněnému příběhu o mém obočí jsem v déemku přihodila do košíku i tužku v odstínu 002 brown. Nemůžu říct, že by se mi výsledný efekt nějak líbil, takže ji zatím nepoužívám, ale nikdy neříkej nikdy.
Cena: 45,- Kč (DM drogerie)


Check matte - Miss Sporty
Jsem hodně vybíravá ohledně beauty trendů, které mě zaujmou, ale naprosto jsem propadla efektu matných nehtů a rtů. Miss sporty má menší řadu matných laků, mě se nejvíc líbil odstín 003. Je opravdu nádherný.
Cena: 45,- Kč (DM drogerie)


Lak na nehty s gelovým efektem - Avon
Ehm... Odstím Barely There... Ehm... :)
Cena: 79,- Kč (Avon)


Micelární čistící pleťová voda pro všechny typy pleti - Avon 
Firma, která v dnešní době nemá micelární vodu, jako kdyby nebyla, nemyslíte? Avon už také přišel s tou svojí, tak jsem na ní opravdu zvědavá.
Cena: 89,- Kč (Avon)


Micelární voda - Bioderma
Koupila jsem si tuto mrňavou Biodermu, protože mi na ní padl pohled v lékárně a chtěla jsem mít doma růžovou sestřičku pro její zelenou verzi, kterou jsem "vyhrála" na FB stránkách Biodermy.
Cena: 89,- Kč (v lékárně)


Z Oriflame jsem si ještě objednala čistící kartáček na pleť, který testuji a chystám na něj samostatný článek.

Komentáře

  1. Pekne produkty. Z toho vseho bych chtela vyzkouset Or. vlhcene ubrousky. Gel na oboci mam Ale v te svetlejsi verzi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem na ty ubrousky zvědavá, jedny jsem už zkoušela a byly fajn. Gel na obočí mám i ve světlejší verzi, nicméně momentálně k mé barvě vlasů mi vůbec nesedí.

      Vymazat
  2. Hezké nákupy! Já jsem se už na ty matné laky od Miss sporty dívala a žádný si nekoupila, ale asi to změním. STále nad nimi přemýšlím a lákají mě :-)

    Nela z Beauty Charm

    OdpovědětVymazat
  3. Koupila sis super věci, já měla taky možnost vyzkoušet malou zelenou micelárku od Biodermy a musím říct, že je to ta nejlepší micelárka, kterou jsem kdy měla.

    Zamiluj si rozčesávání vlasů s Tangle Teezer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem na tu micelárku hodně zvědavá, s růžovou jsem se i stihla docela skamarádit. A když se teď dají sehnat i v DMku...

      Vymazat
  4. Pekne veci sis poridila, ja mam celkove oriflame velmi rada.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se k Oriflame zatím jen dostávám, vyzkoušela jsem od nich opravdu málo produktů a celková spokojenost je zatím tak nějak 50-50.

      Vymazat

Okomentovat

Prosím slušně. Děkuji :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Konečná 36

Hazké pondělí všem! Mám tu pro Vás slibovaný článek plný prázdných obalů od kosmetiky. A nebude trvat dlouho a budu mít pro vás další nálož ;)   Oriflame - Big Lash Mascara Bohužel, tuto řasenku nemůžu úplně doporučit. Je průměrná, svou práci odvede, ale za stejné peníze jsem schopná sehnat lepší.  Rimmel - Brow Pro Micro Tato tužka na obočí byla moje velká láska! Vydržela mi téměř rok (nepoužívala jsem ji denně a určitě nemám potřebu dokreslovat si obočí, tužky spíš používám ke korekci vnější části obočí). Je hezky tenká, tak akorát tvrdá/měkká. Kdybych neměla v zásobě spoustu dalších, klidně ji ihned pořídím znovu.  Garnier - Moisture+ Aqua Bomb Moje oblíbená pleťová maska :) Myslím si, že ji všichni znáte.  Garnier Bio - Čistící pleťové tonikum s tymiánem Tohle pleťové tonikum bylo fajn, nicméně asi ho znova úplně nepotřebuju. To, že mi lehce vysušoval pleť, mi ani tak moc nevadilo, ale často mi pleť vysušoval docela dost a to je něco, co mi úplně nesedělo.  Catrice - Camouflage cre

Vánoční přání

Milé čtenářky, milí čtenáři dovolte mi popřát Vám co možná nejklidnější prožití vánočních svátků. Doufám, že si nejen dnešek, ale i nadcházející dny užijete v klidu a v pohodě s Vašimi blízkými tak, jak si představujete. Pevně věřím, že každý z Vás dnes večer najde pod stromkem to, po čem touží a že i Vámi obdarovaní budou mít radost. A nezoufejte, pokud někdo ve Vašem okolí bude mít pod stromkem sto dárků a vy jenom pár - Vánoce nejsou jenom o dárkách, věřte mi. Užívejte si :)

Nákupy leden - duben 2021 - Dekorativní kosmetika

Hezký den všem! V prvním článku roku 2021 jsem všem chtěla popřát úspěsný rok 2021, nicméně takhle v květnu se to už asi úplně nehodí :-) Přiznávám, že jsem všechny své novinky poctivě fotila, a nebyla jsem schopná se přinutit k tomu, abych vše sepsala a průběžně postovala. Takže jsem se rozhodla, že to udělám trochu jinak. Své nákupy za uplynulé 4 měsíce rozdělím do tří článků - dekorativní kosmetika, skin care a péče o tělo a vlasy. Takhle se to poměrně hezky rozprostře a i tak si myslím, že to budou články velmi obsáhlé, neboť i když jsem se snažila, nějak se mi nevedlo úplně šetřit.  Oriflame - Posilující řasenka na řasy a obočí Tento produkt jsem si koupila hlavně z toho důvodu, že je to takové 2v1 - můžu to použít jak na řasy, tak na obočí, z čehož jsem usuzovala, že to bude v hnědém odstínu, a nespletla jsem se. Hnědé řasenky nosím ráda, toto je spíš hodně lehoučký gel, který na štětečku není prakticky vidět, abych si ověřila, že je to opravdu zabarvené, musela jsem si kousek pr