Přeskočit na hlavní obsah

Nákupy srpen 2015

Hezký čtvrtek všem!

Srpen je za námi a je na čase seznámit Vás se vším, co jsem si v uplynulém měsíci koupila. A přiznávám se na rovinu, že jsem se oproti červenci krotila (což možná na počtu produktů není znát, ale když se podíváte na ty místy až směšný ceny), za což mi poděkovala hlavně moje peněženka. A ráda bych v tomto trendu pokračovala i nadále - omezit nákupy na co největší minimum, protože peníze je potřeba i jinde, nejen  na kosmetiku.

Čistič štětců - Ebelin
Joo, DM drogerie zaslouží obrovskou pochvalu za tento čistič štětců. Nejenže je jeho použití neskutečně jednoduché a rychlé, ale štětce ve finále strašně příjemně voní. Za ty peníze rozhodně doporučuji vyzkoušet.
Cena: 90,- Kč (DM)




Bezacetonový odlakovač - Ebelin
Sice mi tento odlakovač moc nevoní, ale na druhou stranu proč bych si měla kupovat pokaždé odlakovač s pumpičkou, když si tento můžu bez problémů přelít, že? A když svoji funkci plní bez problémů a skvěle si poradí i s gelovými laky a třpytkami, není co řešit.
Cena: 35,- Kč (DM)


Color Tattoo 24 hr - Maybelline
Rozšířila jsem svoji sbírku Color Tatto o další dva ostíny 50-Eternal Silver a 05-Eternal Gold. Na stříbrnou jsem nenašla nikde tester, ale zlatá mě naprosto uchvátila a jsem z ní naprosto nadšená! Na ruce perfektně zaschla a vydržela na ní netknutá až do pořádného umytí. 
Cena: 199,- Kč/kus (DM, v akci na kupon 1+1 zdarma)



Šampony - Yves Rocher
Rozhodla jsem se vyzkoušet jiné šampony než které jsem používala doposud. Do košíku mi proto šli Vyživující šampon na suché vlasy a Šampon pro vyhlazení vlasů. Oba moc hezky voní, neobsahují silikony, parabeny a barviva, obsahují více než 96% přírodních složek.
Cena: 139,- Kč (Yves Rocher, za oba s využitím kuponu)


Lak na nehty s gelovým efektem - Yves Rocher
Další měsíc a s ním další lak na nehty. Opět jsem sáhla spíše po podzimní barvě - 36 Prune mystérieux. Škoda, že YR má gelové laky asi jenom v 8 odstínech, takhle jsem sáhla po podobné barvě kterou už doma mám.
Cena: 89,- Kč (Yves Rocher, se slevovým kuponem)


Tuhý deodorant-antiperspirant - Old Spice
Deodorant-antiperspirant Wolfthorn jsem si velmi oblíbila pro jeho unisex citrusovou vůni a jeho účinky. Vůni cítím celý den, což je pro mě základ, protože nesnáším, když jsem cítit potem. Nezaznamenala jsem skvrny na oblečení, takže se jej nebojím použít při nošení jakékoli barvy.
Cena: 65,- Kč (Kaufland)


Gel pro intenzivní čištění pórů - Garnier
I když mi poslední dobou hodně vyhovuje číštění pleti od Yves Rocher (o čemž jste se mohli dočíst zde), tak na čištění ráno preferuji nějakou lehčí čistící pěnu nebo gel místo peelingového gelu. A protože Garnier mám taky ráda, tak jsem se rozhodla vyzkoušet tento gel. Obsahuje 2% kyselinu salicylovou a HerbaRepair, přírodní aktivní výtažek z brusnice borůvky.Tak jsem hodně zvědavá, jak mi bude vyhovovat...
Cena: 74,- Kč (DM, původní cena 99,- - 25%)


Gel na obočí - Alverde
Objevila jsem ve výprodejových stojanech jarní limitku Fabulous fifties, která se mi už předtím líbila, ale její ceny mě odrazovaly. V nabídce byly odstíny 10 Transparent a 20 Everybody's Brown, který mi perfektně sedne.
Cena: 20,- Kč/kus (DM, výprodej)

  
Oční stíny - Alverde
U očních stínů jsem objevila jenom odstíny 10 Paint me pink a 20 Grey Light. Ještě byl v nabídce 30 Beauty Green, ale ten jaksi nebyl. Tak jsem na ně zvědavá, protože jsem na ně zrovna moc chvály nečetla... Ale mají moc hezké obaly, které se mi líbí mnohem více než kalsické zelené. A mašličku beru jako milý bohus :)
Cena: 20,- Kč/kus (DM, výprodej)


Longlasting lipstick - Essence 
U Essence opět začaly letní výprodeje před nasazením podzimních novinek. A protože se mi dlouhodně odstím 15 Oh so matt! líbil, rozhodla jsem se ho z výprodejového stojanu vzít, navíc za úplně směšnou cenu... A mám za to, že ho vyprodávají i v Rossmannech, takže pokud se Vám líbí, tak rychle pro něj, dokud je.
Cena: 10,- Kč (DM, výprodej)


Sheer & shine lipstick - Essence
U Essence ještě chvíli zůstaneme. Už nějakou dobu se prodávají rtěnky Sheer & shine lipstick. Vždycky jsem sáhla po nějaké, které v sobě měla milion třpytek. Dneska mi přišla pod ruku 03 BFF a musím říct, že její barva mě uchvátila. Je bez třpytek a šimeru a voní jako vanilkový puding (ten prášek, ještě před uvařením).
Cena: 60,-


The gel nail polish - Essence
Já se asi nikdy neponaučím :) Ale od rtěnky mi oči sklouzly vzhůru směrem k lakům na nehty a usmívala se tam na mě poslední lahvička 48 my love diary, která se právě skvěle hodí k výše zmíněné rtěnce.
Cena: 45,- Kč (DM)


The colossal go extreme volmu'! - Maybelline
Bylo na čase sáhnout zase po své oblíbené řasence!
Cena: 149,- Kč (DM)


Eye shadow primer - Avon
Báze od Avonu je skvělá! Barvu sice u méně pigmentovaných stínů nikterak moc nevytáhne, ale jejich výdrž prodlouží.
Cena: 69,- Kč (Avon)



Dámský sprchový gel pro intimní hygienu - Avon
Bavila jsem se se svou AvonLady a obě jsme se shodly, že nám (jak říká Lou) pipinkové gely od Avonu vyhovují :)
Cena: 59,- Kč (Avon)


Jak jste utráceli v srpnu vy? 

Komentáře

  1. Super nákupy :) Color tatto bych si taky chtěla pořídit. Ten gelový lak vypadá moc hezky, já si minulý týden podobnou barvu koupila taky akorát, že není gelový :)

    Beauty Wishlist 2015

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dnes ráno jsem si udělala těmi stříbrnými linku a stále vypadá stejně (půl 9 večer), takže za mě do Color Tatto určitě jdi. Zkus si koupit od Essence base coat a top coat na k těm jejich gelovým lakům - mě krásně prodlouží výdrž i těch "obyčejných"...

      Vymazat

Okomentovat

Prosím slušně. Děkuji :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Konečná 36

Hazké pondělí všem! Mám tu pro Vás slibovaný článek plný prázdných obalů od kosmetiky. A nebude trvat dlouho a budu mít pro vás další nálož ;)   Oriflame - Big Lash Mascara Bohužel, tuto řasenku nemůžu úplně doporučit. Je průměrná, svou práci odvede, ale za stejné peníze jsem schopná sehnat lepší.  Rimmel - Brow Pro Micro Tato tužka na obočí byla moje velká láska! Vydržela mi téměř rok (nepoužívala jsem ji denně a určitě nemám potřebu dokreslovat si obočí, tužky spíš používám ke korekci vnější části obočí). Je hezky tenká, tak akorát tvrdá/měkká. Kdybych neměla v zásobě spoustu dalších, klidně ji ihned pořídím znovu.  Garnier - Moisture+ Aqua Bomb Moje oblíbená pleťová maska :) Myslím si, že ji všichni znáte.  Garnier Bio - Čistící pleťové tonikum s tymiánem Tohle pleťové tonikum bylo fajn, nicméně asi ho znova úplně nepotřebuju. To, že mi lehce vysušoval pleť, mi ani tak moc nevadilo, ale často mi pleť vysušoval docela dost a to je něco, co mi úplně nesedělo.  Catrice - Camouflage cre

Vánoční přání

Milé čtenářky, milí čtenáři dovolte mi popřát Vám co možná nejklidnější prožití vánočních svátků. Doufám, že si nejen dnešek, ale i nadcházející dny užijete v klidu a v pohodě s Vašimi blízkými tak, jak si představujete. Pevně věřím, že každý z Vás dnes večer najde pod stromkem to, po čem touží a že i Vámi obdarovaní budou mít radost. A nezoufejte, pokud někdo ve Vašem okolí bude mít pod stromkem sto dárků a vy jenom pár - Vánoce nejsou jenom o dárkách, věřte mi. Užívejte si :)

Nákupy leden - duben 2021 - Dekorativní kosmetika

Hezký den všem! V prvním článku roku 2021 jsem všem chtěla popřát úspěsný rok 2021, nicméně takhle v květnu se to už asi úplně nehodí :-) Přiznávám, že jsem všechny své novinky poctivě fotila, a nebyla jsem schopná se přinutit k tomu, abych vše sepsala a průběžně postovala. Takže jsem se rozhodla, že to udělám trochu jinak. Své nákupy za uplynulé 4 měsíce rozdělím do tří článků - dekorativní kosmetika, skin care a péče o tělo a vlasy. Takhle se to poměrně hezky rozprostře a i tak si myslím, že to budou články velmi obsáhlé, neboť i když jsem se snažila, nějak se mi nevedlo úplně šetřit.  Oriflame - Posilující řasenka na řasy a obočí Tento produkt jsem si koupila hlavně z toho důvodu, že je to takové 2v1 - můžu to použít jak na řasy, tak na obočí, z čehož jsem usuzovala, že to bude v hnědém odstínu, a nespletla jsem se. Hnědé řasenky nosím ráda, toto je spíš hodně lehoučký gel, který na štětečku není prakticky vidět, abych si ověřila, že je to opravdu zabarvené, musela jsem si kousek pr