Přeskočit na hlavní obsah

Nákupy červenec 2015

Hezký den všem!

Před měsícem jsem skákala radostí ze začátku dovolené, dnes mi dovolená končí a v pondělí zase do práce... Červenec utekl jako voda, nemyslíte? Že bych se nejen na dovolené na Jižní Moravě nějak šetřila (hlavně tedy svou peněženku), se zrovna dvakrát říct nedá, na druhou stranu ale musím říct, že skoro vše jsem pořídila v akci nebo v zahraničí, takže jsem neplatila tolik, jako kdybych kupovala všechno za plno. Čím jsem si tedy udělala v červenci radost?

Borotalco Original
Reklamu na Borotalco museli vidět snad všichni (když už jsem ji viděla i já a to se na televizi prakticky nedívám). A docela mě zaujala. Jelikož v Rakousku se prodává levněji než u nás, tak jsem se pro koupi rozhodla tam a jsem zvědavá, jak budu spokojená.
Cena: 2,95 € (DM Rakousko)


Multi Colour Blush - Catrice
Ne, že bych si tuto tvářenku nemohla koupit i u nás (teda, myslím si, že je u nás v prodeji), ale tak nějak se mi víc líbila v tom Rakousku či co... Odstín 060 Strawberry Frappucino se skládá ze 4 odstínů, takže se s tvářenkou můžete hezky vyřádit. Hodně se mi líbí balení, které je sice plastové, ale derží a jde hezky otevírat.
Cena: 3,95 € (DM Rakousko)


Moisturising Lip Balm - Carmex
O Carmexu jsem četla a slyšela spousty chvály, tak jsem se rozhodla ho také zkusit. Upřímně se přiznám, že vůbec nevím, jestli se dá u nás koupit
Cena: 1,95 € (DM Rakousko)


Lip Butter - Labello
Opravte mě, pokud se mýlím, ale mám za to, že Lip Butter se u nás jednoduše neprodávají (ať už od Labella nebo od Nivey). A protože jsem strašně litovala, když jsem si je z Německa nepřivezla, při nejbližší příležitosti jsem si koupila 3 do zásoby v Rakousku. Sáhla jsem po "příchutích" vanilla & macadamia, original a coconut.
Cena: 1,95 € /kus (DM Rakousko)


Brit-tea Blush - Essence
Limitka Brit-tea mě překvapivě zaujala svými pastelovými barvami, ale jediné, po čem jsem chtěla sáhnout byla tvářenka, která byla buď vyprodaná, nebo v ní bylo tolikrát šáhnuto, že jsem ji opravdu už nechtěla. Proto jsem byla překvapená, když jsem ve výprodejovém stojanu našla jednu netknutou. Odstín 01 Tea-riffic Garden Party se stejně jako tvářenka od Catrice skládá z několika barviček, které se dají použít buď samostatně, nebo smícháním dohromady. No a za ty peníze?
Cena: 50,- Kč (DM, výprodej)


Shine Caresse - L'Oréal
O této lesko-rtěnce psala před nedávnem Moora v tomto článku. Mě se ji podařilo sehnat ještě o polovinu levněji v teta drogerii. Sáhla jsem po odstínu 200 Princess, který byl pro mě jediný použitelný (pak už měli jen nude barvy a takovou nehezkou fialovou). Na rtech je velmi příjemná, nelepí a hezky drží.
Cena: 50,- Kč (teta drogerie, výprodej)

 
Jardins du Monde - Yves Rocher
Tyto sprchové gely se za velmi krátkou dobu vyšplhaly hodně vysoko v žebříčku mých oblíbenců. Nejvíce oceňuji jeji malé balení, takže jsou mými věrnými společníky na cestách. Navíc naprosto božsky voní. Tentorkát jsem sáhla po vůních levandule z Provence, granátové jablko ze Španělska a květ bavlníku z Indie.
Cena: 69,- Kč (Yves Rocher, akce 2+1 zdarma z letní šekové knížky)


Hloubkově čistící maska s bio aloe vera a kyselinou salicylovou - Yves Rocher
Jelikož čistící gel z řady Pure system byl naprosto skvělý, rozhodla jsem se i pro masku. Tak doufám, že bude stejně skělá a že si bude s mou pletí rozumět. 
Cena: 85,- Kč (Yves Rocher, v akci)



Hloubkově čistící gel s bio aloe vera a kyselinou salicylovou - Yves Rocher
Tento čistící gel je naprosto dokonalý a o jeho opětovné koupi jsem nepřemýšlela ani chvilku. Navíc ve slevě se pohybuje stejně jako můj oblíbený Garnier, takže to není taková pálka.
Cena: 109,- Kč (Yves Rocher, v akci)


Matující denní péče pro mastnou až smíšenou pleť - Yves Rocher
Můj oblíbený krém mi dochází, takže jsem věděla, že si ho koupím znova. Je opravdu skvělý, navíc ho můžete používat jako denní i noční, takže na léto a cestování prostě úplně úžasná věc.
Cena: 320,- Kč (Yves Rocher)


Čistící peeling pro smíšenou až mastnou pleť - Yves Rocher
Znám spoustu slečen, kterým je peeling na obličej proti srsti. Mě naopak moc vyhovují a těším se, až vyzkouším tento.
Cena: 0,- Kč (Yves Rocher, v akci 1+1 levnější produkt zdarma z letní šekové knížky)


Maximum Protection Stress Control - Rexona
O tomto anti-perspirantu deodorantu jsem psala samostatný článek, který si můžete přečíst zde. Na tuto verzi jsem strašně zvědavá. Jo, a momentálně si o ní můžete zasoutěžit u Rendy na blogu.
Cena: 99,- Kč (teta drogerie, akce na zákaznickou kartu)


Bezacetonové odlakovací ubrousky - Ebelin
Odlakovací ubrousky jsou fajn věc, jak jsem zjistila. Nejenže s sebou nemusíte tahat celé balení odlakovače, navíc moc hezky voní po šeříku (a to je pro nás, šeříkomily, něco). Pokud se s odlakováním neloudáte, vystačíte si s jedním ubrouskem na nehty na jedné ruce, což je fajn. Bez problémů odlakuje i laky s gelovým efektem. Na cesty vřele doporučuji.
Cena: 33,- Kč (DM)


Kartáč pro rozčesávání vlasů - Ebelin
Tangle Teezer mě nikdy moc nelákal - ať už kvůli ceně, tak kvůli tomu, že tak krátké zuby (?) moje husté vlasy rozčesat prostě nemůžou. Nicméně po rozčesání stejně hustých vlasů tímto kartáčem, který je TT inspirovaný jsem se rozhodla ho vyzkoušet. Není to úplně pro moje vlasy, ale když je mám vyžehlené, tak se to dá... 
Cena: 229,- Kč (DM, limitovaná edice)


Lak na nehty s gelovým efektem - Avon
Úplně jsem propadla lakům s gelovým efektem. Tyto od Avonu skvěle drží, mají zářivé barvy některé kryjí už v jedné vrstvě (i přesto ale vždy dávám vrstvy dvě). Pokud neholdujete katalogové kosmetice, tak nezoufejte - s podobnými laky se teď roztrhl pytel a v drogérii je můžete sehnat např. od Gabrielly Salvete. Já svoji sbírku rozšířila o oranžový Orange Crush, červený Roses are red a světle růžový Dazzle Pink.
Cena: 59,- Kč/kus (Avon)

Orange Crush        Roses are red       Dazzle Pink

Oční linky - Avon
V poslední době preferuji jednoduché líčení očí - oční linka a řasenka. A protože léto vybízí k barvám, tak v této oblasti malinko experimentuji. Pořídila jsem si tužku v odstínu Deep Violet - ne, že bych fialovou doma neměla, ale oproti té, co mám, je tato krásně měkká a kreslí prakticky sama. Její součástí je i aplikátor na vytvoření kouřové linky, ale já raději používám štěteček.
Cena: 69,- Kč (Avon)



Tužka na oči - Avon
O další tužce se moc rozepisovat nebudu - krásná khaki zelená v odstínu Galactic Green obsahuje drobné třpytečky a na oku vypadá opravdu nádherně.
Cena: 69,- Kč (Avon)



Pudrová růž - Avon
Moje třetí tvářenka v měsíci u níž jsem zapomněla, že jsem si ji vlastně objednávala. Odstín Deep Plum je krásná nafialovělá barvička, která na tvářích vypadá moc hezky, ale na léto se úplně nehodí. Ale jelikož se blíží podzim, tak rozhodně brzy najde své uplatnění. Obsahuje praktické zrcátko a nepoužitelný štěteček, kterým bych si do tváří vyryla akorát tak díry.
Cena: 149,- Kč




Velvet Matte - Rimmel
Stejně jako gelové laky se mi líbí i trend matných nehtů. Koupila jsem si sice zmatňující top coat, ale jelikož mám s laky od Rimmelu ty nejlepší zkušenosti, sáhla jsem i po jejich Velvet Matte v odstínu 014 Sumptuous Red. Barva je to naprosto nádherná a už se opravdu nemůžu dočkat podzimu, až ji provětrám.
Cena: 50,- Kč (teta drogerie, výprodej)


Color Richie - L'Oréal
Na efektové laky si moc nepotrpím, ale Wax Effect mě zaujal už když se objevil v obchodech. Ale dávat za něj ty peníze se mi nechtělo, tak jsem si počkala na výprodej. Zatím jsem nezkoušela.
Cena: 50,- Kč (Rossmann, výprodej)


Soft Sensation Lipcolor Butter - Astor
Astor mě moc neláká, to už víte. Nicméně velké pochvaly na jejich pastelky na rty mě trochu nahlodaly a jelikož jsem na ně narazila ve výprodeji, rozhodla jsem se je zkusit. Sáhla jsem po odstínu 015 Cheeky Cherry a zatím musím říct, že jsem docela spokojená. Na rtech hezky klouže, takže se jednoduše nanáší a výdrž je také dobrá (i když musím říct, že pastelka od Rimmelu mi drží déle).
Cena: 50,- Kč (teta drogerie, výprodej)


Intense velvet lip pencil - Maybelline ColorDrama
Vyzkoušet rtěnku v tužce od Maybelline jsem chtěla hodně dlouho, ale na to, jak malá mi připadá stojí docela dost peněz. Čekala jsem tedy na nějakou akci, kdy se dostane na únosnou hranici a dočkala jsem se. Vybírala jsem z několik odstínů, nakonec jsem sáhla po 210 Keep it classy. Když barvu lehce naťupkám na rty a rozmažu vytváří efekt "moje rty ale lepší", v plné palbě to umí rozbalit do krásné tmavé červeno-růžové a musím říct, že její barva mi lichotí.
Cena: 70,- Kč (Rossman, v akci)


Sweetie Crush - Rimmel
Pískové laky od Rimmelu jsou už nějakou dobu minulostí, nicméně se mi podařilo ukořistit další dva odstíny - žlutý 008 Sherbet sweetheart a zelený 010 Fizzy applelicious.
Cena: 30,- Kč/kus (drogerie Stera)

Jo no, zelený jsem musela rozdělat zubama... :D

Laky na nehty - Ocean
Propadla jsem mimoňům a chci zkusit nail art. Proto jsem si pořídila laky ve žluté, modré a černé barvě. Tak jsem zvědavá, jak se mi mé kreslící nehtové umění podaří...
Cena: 20,- Kč/kus (drogerie Stera)


Praktický hřeben na rozčesávání - Syoss
Nejsem si úplně jistá, ale myslím si, že tyto hřebeny se nedaly běžně koupit, ale že byly součástí nějaké akce. Ale akce asi skončila a tak je rozprodávají (resp. rozprodávaly, protože jsme s kamarádkou koupily 2 poslední). O hřebenech ála TT jsem už psala, tento menší jsem si koupila do práce.
Cena: 50,- Kč (drogerie Stera)

V srpnu mám v plánu se v kosmetice krotit, protože to jsou zase zásoby na hooodně dlouhou dobu... A jak se v červenci rozrostly vaše kosmetické sbírky?

P. S. No chápete to? Tři tvářenky v jeden měsíc? O těch lacích na nehty snad ani nemluvím... :D

Komentáře

  1. Parádní věci! Lip butter mám hodně ráda, ale používám jen na doma, když se tam musí strkat prsty, ale ta konzistence je super... Borotalco jsem si zamilovala, sice se člověk potí dál, ale vonííí a vonííí, drží ta vůně na mně celej den:) Tak já ty nákupy i docela chápu:)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nečekám, že by mě Borotalco zbavilo úplně pocení, ale právě že pořád voní a voní... A co taky stále voní je Old Spice, na ten nedám dopustit... :)

      Vymazat
  2. ... tady taky někdo otevírá laky zubama (Sweetie crush od Rimmelu). :D
    Jinak krásné novinky, tužka od Coloramy je i moje oblíbená. A sprcháče jsou klasika... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. upřímně jsem z toho laku byla nešťastná, protože to ze začátku nešlo ani těma zubama, nakonec jsem ho zdolala :) Ta tužka je naprosto boží a přemýšlím, zda je v nabídce další pro mě nositelný odstín :)

      Vymazat

Okomentovat

Prosím slušně. Děkuji :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Konečná 36

Hazké pondělí všem! Mám tu pro Vás slibovaný článek plný prázdných obalů od kosmetiky. A nebude trvat dlouho a budu mít pro vás další nálož ;)   Oriflame - Big Lash Mascara Bohužel, tuto řasenku nemůžu úplně doporučit. Je průměrná, svou práci odvede, ale za stejné peníze jsem schopná sehnat lepší.  Rimmel - Brow Pro Micro Tato tužka na obočí byla moje velká láska! Vydržela mi téměř rok (nepoužívala jsem ji denně a určitě nemám potřebu dokreslovat si obočí, tužky spíš používám ke korekci vnější části obočí). Je hezky tenká, tak akorát tvrdá/měkká. Kdybych neměla v zásobě spoustu dalších, klidně ji ihned pořídím znovu.  Garnier - Moisture+ Aqua Bomb Moje oblíbená pleťová maska :) Myslím si, že ji všichni znáte.  Garnier Bio - Čistící pleťové tonikum s tymiánem Tohle pleťové tonikum bylo fajn, nicméně asi ho znova úplně nepotřebuju. To, že mi lehce vysušoval pleť, mi ani tak moc nevadilo, ale často mi pleť vysušoval docela dost a to je něco, co mi úplně nesedělo.  Catrice - Camouflage cre

Vánoční přání

Milé čtenářky, milí čtenáři dovolte mi popřát Vám co možná nejklidnější prožití vánočních svátků. Doufám, že si nejen dnešek, ale i nadcházející dny užijete v klidu a v pohodě s Vašimi blízkými tak, jak si představujete. Pevně věřím, že každý z Vás dnes večer najde pod stromkem to, po čem touží a že i Vámi obdarovaní budou mít radost. A nezoufejte, pokud někdo ve Vašem okolí bude mít pod stromkem sto dárků a vy jenom pár - Vánoce nejsou jenom o dárkách, věřte mi. Užívejte si :)

Nákupy leden - duben 2021 - Dekorativní kosmetika

Hezký den všem! V prvním článku roku 2021 jsem všem chtěla popřát úspěsný rok 2021, nicméně takhle v květnu se to už asi úplně nehodí :-) Přiznávám, že jsem všechny své novinky poctivě fotila, a nebyla jsem schopná se přinutit k tomu, abych vše sepsala a průběžně postovala. Takže jsem se rozhodla, že to udělám trochu jinak. Své nákupy za uplynulé 4 měsíce rozdělím do tří článků - dekorativní kosmetika, skin care a péče o tělo a vlasy. Takhle se to poměrně hezky rozprostře a i tak si myslím, že to budou články velmi obsáhlé, neboť i když jsem se snažila, nějak se mi nevedlo úplně šetřit.  Oriflame - Posilující řasenka na řasy a obočí Tento produkt jsem si koupila hlavně z toho důvodu, že je to takové 2v1 - můžu to použít jak na řasy, tak na obočí, z čehož jsem usuzovala, že to bude v hnědém odstínu, a nespletla jsem se. Hnědé řasenky nosím ráda, toto je spíš hodně lehoučký gel, který na štětečku není prakticky vidět, abych si ověřila, že je to opravdu zabarvené, musela jsem si kousek pr