Přeskočit na hlavní obsah

Konečná XIV.

Hezký den všem!

Dnes mám pro Vás jednu předprázdninovou várku spotřebovaných produktů, jejichž obaly se mi tu nakupily. Nebudeme to nikterak zdlouhavě uvádět, pojďme na to...

Spotřebováno
Sprchový gel Brazilská káva od Yves Rocher mi moc nevoněl (ač kávu miluju, tak tohle fakt ne). Jinak mi ale sprcháče od YR vyhovují.
Refresh me! od Bourjois byl třetí sprchový gel, který jsem od nich vyzkoušela a asi i poslední. Nějak mě nezaujal, nevoněl mi moc. Umyl, to ano, ale to zvládnou i jiné sprcháče, jejich používání (hlavně díky vůni) si užívám víc.
Osvěžující pleťová voda Garnier je mojí stálicí a i když teď používám jinou, rozhodně se k ní vrátím. Pokud ji chcete vyzkoušet, doporučuji navštívit Tesco - velmi často ji mají pod 100,- Kč.




 Šampon a kondicionér pro lámavé a řídnoucí vlasy od Giss Kur byly fajn, určitě si je koupím
v budoucnu znovu.
Odlakovač od Ebelin bez acetonu není špatný, ale rozhodně mi víc vyhovuje ten, který se prodává
s pumpičkou (a to nejen díky tomu, že mnohem lépe voní).


Dvoufázový odličovač očního make-upu od Rival de Loop stojí pár korun a je naprosto bezkonkurenční, trumfnul i můj oblíbený odličovač od Green Line. 
Micelární voda od Biodermy je ve finále opravdu fajn. Měla jsem původně v plánu samostatný článek, nakonec si myslím, že o této micelárce bylo napsáno tolik, že bych to jen opakovala. Po tom, jak jsem z ní byla kdysi zklamaná, tak mě nakonec přesvědčila o tom, jak moc je fajn.
White Fresh od Vademecum je skvělá pasta, obzvláště mi vyhovuje její balení.


Nude Illusion Make-up od Catrice je skvělý, více si o něm můžete přečíst zde
Pěna na holení s aloe vera od Baley je výborná, nejednou už v konečné byla a protože mi neskutečně vyhovuje, bude se zde objevovat nadále.
Gelový deodorant/antiperspirand od Lady Speed Stick byl výborný, až se zbavím své zásoby, koupím si ho rozhodně znova.


Odličovací ubrousky od Synergen byly fajn, nicméně se dají sehnat levnější a lepší, takže znovu je mít nutně nemusím.
Odličovací tamponky Caterine z Kauflandu jsou výborné a nestojí moc, Korekt z Globusu jsou mojí stálicí, taktéž za rozumnou cenu.
Odlakovač v peru od Essence je dobrým pomocníkem, stejnou službu vám ale udělají i vatové tyčinky namočené v olakovači. Nicméně oproti vatovým tičinkám je díky seseknutí hrotů přesnější a zvládne odlakovat i nepatrné přetahy na špatně dostupných místech. Ale upřímně - obejdete se bez něj.
Šumivá tableta do koubele s vůní verbeny od Sephory je krásně voňavá a koupel mi dokáže vždy hezky zpříjemnit.
Infallible 24h od L'Oréal je make-up, který mě velmi mile překvapil a nemít momentálně několik rozdělaných make-upů, tak bych si ho koupila.
 
 
Vyhazuji

Balzám na rty Figs & Rouge mi ani trochu nesedl a po veškeré mediální masáži jsem opravdu čekala něco víc.
Laky na nehty Basic byly určeny na francouzskou manikůru, ale tak neskutečně zhoustly, že už nešly používat.
Aplikátor na oční stíny byl součástí paletky Iconic 3 a fakt nechápu, proč do paletek tyhle hrůzy ještě strkají.


Jak se daří spotřebovávat kosmetiku vám? Jste úspěšné, nebo se vám kosmetika hromadía hromadí?

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Konečná 36

Hazké pondělí všem! Mám tu pro Vás slibovaný článek plný prázdných obalů od kosmetiky. A nebude trvat dlouho a budu mít pro vás další nálož ;)   Oriflame - Big Lash Mascara Bohužel, tuto řasenku nemůžu úplně doporučit. Je průměrná, svou práci odvede, ale za stejné peníze jsem schopná sehnat lepší.  Rimmel - Brow Pro Micro Tato tužka na obočí byla moje velká láska! Vydržela mi téměř rok (nepoužívala jsem ji denně a určitě nemám potřebu dokreslovat si obočí, tužky spíš používám ke korekci vnější části obočí). Je hezky tenká, tak akorát tvrdá/měkká. Kdybych neměla v zásobě spoustu dalších, klidně ji ihned pořídím znovu.  Garnier - Moisture+ Aqua Bomb Moje oblíbená pleťová maska :) Myslím si, že ji všichni znáte.  Garnier Bio - Čistící pleťové tonikum s tymiánem Tohle pleťové tonikum bylo fajn, nicméně asi ho znova úplně nepotřebuju. To, že mi lehce vysušoval pleť, mi ani tak moc nevadilo, ale často mi pleť vysušoval docela dost a to je něco, co mi úplně nesedělo.  Catrice - Camouflage cre

Vánoční přání

Milé čtenářky, milí čtenáři dovolte mi popřát Vám co možná nejklidnější prožití vánočních svátků. Doufám, že si nejen dnešek, ale i nadcházející dny užijete v klidu a v pohodě s Vašimi blízkými tak, jak si představujete. Pevně věřím, že každý z Vás dnes večer najde pod stromkem to, po čem touží a že i Vámi obdarovaní budou mít radost. A nezoufejte, pokud někdo ve Vašem okolí bude mít pod stromkem sto dárků a vy jenom pár - Vánoce nejsou jenom o dárkách, věřte mi. Užívejte si :)

Nákupy leden - duben 2021 - Dekorativní kosmetika

Hezký den všem! V prvním článku roku 2021 jsem všem chtěla popřát úspěsný rok 2021, nicméně takhle v květnu se to už asi úplně nehodí :-) Přiznávám, že jsem všechny své novinky poctivě fotila, a nebyla jsem schopná se přinutit k tomu, abych vše sepsala a průběžně postovala. Takže jsem se rozhodla, že to udělám trochu jinak. Své nákupy za uplynulé 4 měsíce rozdělím do tří článků - dekorativní kosmetika, skin care a péče o tělo a vlasy. Takhle se to poměrně hezky rozprostře a i tak si myslím, že to budou články velmi obsáhlé, neboť i když jsem se snažila, nějak se mi nevedlo úplně šetřit.  Oriflame - Posilující řasenka na řasy a obočí Tento produkt jsem si koupila hlavně z toho důvodu, že je to takové 2v1 - můžu to použít jak na řasy, tak na obočí, z čehož jsem usuzovala, že to bude v hnědém odstínu, a nespletla jsem se. Hnědé řasenky nosím ráda, toto je spíš hodně lehoučký gel, který na štětečku není prakticky vidět, abych si ověřila, že je to opravdu zabarvené, musela jsem si kousek pr