Přeskočit na hlavní obsah

Nákupy duben 2015


Hezké pondělí milí čtenáři :)

Duben je nevratně za námi a to znamená, že je čas na nákupový článek. Původně jsem měla rozepsaný úvod o tom, jak jsem se celý minulý měsíc krotila atd., ale ve finále toho je zase hodně. No a protože mám momentálně všeho dostatek a opravdu velké zásoby, tak vyhlašuji květen za měsíc bez nakupování kosmetiky.(a doufám, že na mě v DM zbyde něco z puntíkaté LE od Alverde :))

XXXL shine lipgloss - Essence
Nejsem zrovna dvakrát lesková, ale odstín 25 bright side of life se mi moc líbil. Na rtech je velmi příjemný, moc nelepí a barvička je na léto tak akorát.
Cena: 20,- Kč (výprodej, Kaufland)




Eyeshadow primer 12hr - Sephora
O této bázi pod oční stíny jsem poprvé slyšela u Lou z GetTheLouk. A protože mi přišla SMS s 20% slevou do Sephory, neváhala jsem a rozhodla se jí vyzkoušet. Zatím jsem ji měla párkrát, ale můžu prozradit, že za mě velká spokojenost.
Cena: 232,- Kč (s 20% slevou, Sephora)


Long lasting kohl pencil - Sephora
V březnu jsem naprosto propadla modré barvě (přesněji řečeno námořnické modré) a má láska trvá. Byť mám jednu tužku od Miss Sporty v modré barvě, tato od Sephory mě zaujala mnohem více. Na očích je hezká, s bází vydrží bez problému celý den.
Cena: 152,- Kč (s 20% slevou, Sephora)


Dvoufázový odličovač očního make-upu s chrpou - Yves Rocher
Yves Rocher si našel své pevné místo v mé kosmetické výbavě. Nemůžu si pomoc, ale moje pleť si při jeho použití téměř chrochtá blahem a užívá si každou chvíli, kdy tuto kosmetiku používám. A protože mám ráda dvoufázové odličovače na oči, nebylo nad čím dlouho přemýšlet.
Cena: 130,- Kč (původně 199,- Yves Rocher)


Čistící pleťová maska - Yves Rocher
Jestliže jsem dosud naprosto milovala pleťovou masku od Garnier, tak teď nevím, jaké správné přídavné jméno mám přiřadit této. Excelentní? Nepřekonatelná? Oproti této masce se Garnier znatelně propadá do hlubin. Maska na pleti těsně po nanesení malinko pálí, ale do pár vteřin je pocit pryč, během 5 minut zasychá a je připravena ke smytí. 
Cena: 235,- Kč (původně 340,- Yves Rocher)


Maximum Protection - Dove
Po Rexoně jsem se rozhodla vyzkoušet i Dove a jsem zvědavá, jak si povede. Myslím ale, že mezi nimi nebude zrovna nějaký velký rozdíl, i když se samozřejmě můžu splést.
Cena: 129,- Kč (Tesco)


Lak na nehty - Lemax Colour
Šedý lak na nehty od neznámé značky mě v drogérii zaujal a hned jsem věděla, ke které příležitosti by se mi hodil. Bohužel, šedá není pro moje ruce zrovna tou pravou barvou, takže tento lak pasuji na lak dvou akcí - čertů a čarodějnic.
Cena: 20,- Kč (Teta drogerie)


Řada oil Nutritive - Gliss Kur
Gliss Kur dlouhodobě patří k mé oblíbené značce (resp. odnoži značky) na vlasy. Tuto žlutou řadu jsem měla již několikrát a vždycky jsem s ní byla velmi spokojená. 
Cena: 90,- Kč šampon/kus
         100,- Kč maska
         50,- Kč kondicionér


Péče na a po opalování - SunDance
Je na čase vyměnit v práci hutnou Niveu na obličej za opalovací krém, pokud se nechci z pobytu venku vracet osypaná aneb milujusvojialergiinasluníčko.
Cena: 33,- Kč (na opalování)
          85,- Kč (po opalování)



Balzám na rty OF 20 - SunDance
Balzám na rty s OF sice mám, ale moc mi nevyhovuje. Za takový směšný peníz jsem si na léto koupila tento a už teď vím, že budeme kamarádi :) Voní naprosto božsky (přesně jako mangové sprcháče z letních LE).
Cena: 17,- Kč (výprodej, DM)


Rtěnka Color sensational - Maybelline
Ne, že bych neměla rtěnek dost, ale tuhle barvu jsem v drogérce prostě nemohla nechat. Myslím si, že na léto bude odstín 538 ravishing rose skvělou volbou a že se z nás stanou velké kamarádky.
Cena: 40,- Kč (výprodej, Rossmann)


Scandaleyes waterproof Kohl Kajal - Rimmel
Barevné linky mě opravdu baví! A pokud vydrží celý cen na oku, není o čem diskutovat. Voděodolné linky od Rimmelu jsou skvělé, takže nebylo o čem přemýšle a odstín 013 purple skončil v košíku. Že stál tolik, kolik stál, jsem zjistila vlastně až doma :)
Cena: 10,- Kč (výprodej, Rossmann)


Scandaleyes eye shadow stick - Rimmel
Neskutečným způsobem se mi zalíbil "zelený" tutoriál od Lou. A protože jsem doma měla jenom jednu zelenou tužku na oči, potřebovala jsem ještě světlejší odstín. Myslím si, že odstín 007 gossip green s tou, co mám doma, bude skvěle ladit.
Cena: 30,- Kč (výprodej, Rossmann)


Odličovač očního make-upu s olejem - Rival de Loop
Kosmetika Rival de Loop mě velmi mile překvapila. Tento odličovač očního make-upu je výborný, skvěle si poradí s řasenkou, stíny i linkami. 
Cena: 40,- Kč (Rossmann)



Bezmýdlový mycí gel - Rival de Loop
V poslední konečné jsem tento gel chválila se slovy, že si ho zase koupím. Stalo se tak. Je opravdu výborný a v tomto případě platí staré známé "za málo peněz hodně muziky".
Cena: 50,- Kč (Rossmann)


Little red dress - Avon
Moje oblíbená vůně byla v katalogu za krásné peníze, tak jsem si ji koupila. A přeci nebudu troškařit, vzala jsem si rovnou velké i malé balení, aneb mám ráda, když mám miniaturu své oblíbené vůně v kabelce a mohu ji opakovaně použít v případě kdy se mi zdá, že je potřeba ji "opravit".
Cena: 79,- Kč/15 ml  
          299,- Kč/50 ml


Jako poděkování za registraci kamarádky v Yves Rocher jsem obdržela jejich Rozjasňujícíc make-up v odstínu 200 Beige, který mi momentálně sedne jako p*del na hrnec, protože jsem stačila pochytat trochu toho bronzu a kupodivu se letos moje alergie nedostavila! Slečnu prodavačku jsem nicméně zaskočila dotazem jak moc je krycí. Chvilku na mě koukala jakože co po ní chci a pak povídá "Noo, krytí má 3 z 5." Na to jsem jí řekla, že je to v pořádku, preferuji střední krytí.


Komentáře

  1. Já miluju všechny výrobky ze Sephory a Yves Rocher a ta řada na vlasy je super, taky mám vyzkoušeno :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Občas si říkám, jak jsem mohla bez Yves Rocher žít - zatím co jsem od nich vyzkoušela mi sedí neuvěřitelným způsobem a o tom, jak se mi při používání jejich výrobků zlepšila pleť ani nemluvím :)

      Vymazat

Okomentovat

Prosím slušně. Děkuji :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Konečná 36

Hazké pondělí všem! Mám tu pro Vás slibovaný článek plný prázdných obalů od kosmetiky. A nebude trvat dlouho a budu mít pro vás další nálož ;)   Oriflame - Big Lash Mascara Bohužel, tuto řasenku nemůžu úplně doporučit. Je průměrná, svou práci odvede, ale za stejné peníze jsem schopná sehnat lepší.  Rimmel - Brow Pro Micro Tato tužka na obočí byla moje velká láska! Vydržela mi téměř rok (nepoužívala jsem ji denně a určitě nemám potřebu dokreslovat si obočí, tužky spíš používám ke korekci vnější části obočí). Je hezky tenká, tak akorát tvrdá/měkká. Kdybych neměla v zásobě spoustu dalších, klidně ji ihned pořídím znovu.  Garnier - Moisture+ Aqua Bomb Moje oblíbená pleťová maska :) Myslím si, že ji všichni znáte.  Garnier Bio - Čistící pleťové tonikum s tymiánem Tohle pleťové tonikum bylo fajn, nicméně asi ho znova úplně nepotřebuju. To, že mi lehce vysušoval pleť, mi ani tak moc nevadilo, ale často mi pleť vysušoval docela dost a to je něco, co mi úplně nesedělo.  Catrice - Camouflage cre

Vánoční přání

Milé čtenářky, milí čtenáři dovolte mi popřát Vám co možná nejklidnější prožití vánočních svátků. Doufám, že si nejen dnešek, ale i nadcházející dny užijete v klidu a v pohodě s Vašimi blízkými tak, jak si představujete. Pevně věřím, že každý z Vás dnes večer najde pod stromkem to, po čem touží a že i Vámi obdarovaní budou mít radost. A nezoufejte, pokud někdo ve Vašem okolí bude mít pod stromkem sto dárků a vy jenom pár - Vánoce nejsou jenom o dárkách, věřte mi. Užívejte si :)

Nákupy leden - duben 2021 - Dekorativní kosmetika

Hezký den všem! V prvním článku roku 2021 jsem všem chtěla popřát úspěsný rok 2021, nicméně takhle v květnu se to už asi úplně nehodí :-) Přiznávám, že jsem všechny své novinky poctivě fotila, a nebyla jsem schopná se přinutit k tomu, abych vše sepsala a průběžně postovala. Takže jsem se rozhodla, že to udělám trochu jinak. Své nákupy za uplynulé 4 měsíce rozdělím do tří článků - dekorativní kosmetika, skin care a péče o tělo a vlasy. Takhle se to poměrně hezky rozprostře a i tak si myslím, že to budou články velmi obsáhlé, neboť i když jsem se snažila, nějak se mi nevedlo úplně šetřit.  Oriflame - Posilující řasenka na řasy a obočí Tento produkt jsem si koupila hlavně z toho důvodu, že je to takové 2v1 - můžu to použít jak na řasy, tak na obočí, z čehož jsem usuzovala, že to bude v hnědém odstínu, a nespletla jsem se. Hnědé řasenky nosím ráda, toto je spíš hodně lehoučký gel, který na štětečku není prakticky vidět, abych si ověřila, že je to opravdu zabarvené, musela jsem si kousek pr