Přeskočit na hlavní obsah

Nákupy září 2014



Hezký den všem! 

Po měsíci jsem tu zase zpátky s bilancí toho, co jsem si koupila. A musím se přiznat, že v září jsem se rozjela opravdu hodně. Nicméně jsem doma objevila ještě 3 věci z prázdnin, na které jsem zapomněla, takže ty Vám představím hned v úvodu.

Sprchový gel Mango Mambo – Balea
Miluju jeho vůni a lituji, že není součástí stálého sortimentu, protože bych si ho kupovala pořád a pořád. Doufám alespoň, že i příští léto se tato vůně vrátí zpátky do drogérií, protože si myslím, že nejsem jediná, komu učarovala.
Cena: 22,- Kč (DM – 25% sleva na výrobky DM)



Sprchový peeling mandarinka a pomeranč – Balea
Balea peelingy mi docela vyhovují, i když musím říct, že jejich vůně mi zrovna dvakrát nesedí. Kombinace mandarinka a pomeranč je fajn, nicméně voní hodně sladce. Uvítala bych spíš osvěžující vůni, ale jsem ráda alespoň za něco.
Cena: 24,- Kč (DM – 25% sleva na výrobky DM)


Acne clear – Dermacol
S tímto gel-krémem jsem byla dříve velmi spokojená a neváhala jsem s další jeho koupí. Musím jenom podotknout, že předchozí balení více odpovídalo označení gel-krém, momentálně to vidím spíše jenom na krém. Ale účinek má naprosto stejný, takže mu zase až tolik nemám co vytknout.
Cena: 113,- Kč (DM – 15% sleva)


Pleťová maska – Synergen
Tuto pleťovou masku jsem si naprosto zamilovala! Při nejbližší návštěvě Rossmanna se musím podívat, zda se dá koupit ve větším balení než v pytlíčkovém 2x7,5 ml.
Cena: 20,- Kč (Rossmann)


Tvářenka – Maybelline Colorama
Neuplynul ani měsíc a já si koupila další odstín tvářenky. Tentokrát jsem sáhla po neutrální 301. Nakonec to vypadá, že přeci jen někdy ten tvářenkový TAG napíšu :)
Cena: 40,- Kč (Rossmann)


Fix na rty – NYC
Z fixů na rty jsem nebyla nikdy moc odvařená, nicméně odstín 493 Champagne Stain mě natolik učaroval, že jsem si ho musela koupit. Navíc za ty peníze, nechte ho tam. (A mám takový pocit, že fixům na rty odzvonilo úplně, protože je vyprodával jak NYC, tak Rimmel).
Cena: 35,- Kč (Rossmann)


Maximum Protection – Rexona
Krémový deodorant jsem zatím ještě nikdy neměla, a protože jsem chtěla tyto Maximum Protection vyzkoušet, využila jsem 50% slevu. Rozhodovala jsem se mezi Rexonou a Dove, ale s Rexonou jsem dlouhodobě spokojená, tak jsem sáhla po ní. Musím říct, že efekt má fajn, nicméně vůni jsem zrovna dvakrát dobře neodhadla. Uvidím, zda se někdy v budoucnu rozhodnu pro koupi dalšího – přijde mi, že gelový LadySpeedStick je mnohem lepší za méně peněz.
Cena: 80,- Kč (DM – 50% sleva)


Scandaleyes Waterproof Gel Eyeliner – Rimmel
Gelové linky od MUA byly natolik kvalitní, že jsem se s nima zvládla namalovat jednou, pak hned vyschly. A protože v DMku tyto linky vyprodávaly za necelou stovku, sáhla jsem po nich. Vesměs jsem na ně četla pozitivní ohlasy, takže bylo rozhodnuto. Navíc mě zaujal i fakt, že se prodávají se štětečkem, který je i použitelný a zvládla jsem se s ním nalíčit. A musím říct, že jsem s nimi spokojená.
Cena: 99,- Kč (stálá cena v DM - 149,- Kč)


Toothpase+ Mouthwash - Vademecum
Vademecum pastu jsem měla zatím jednu, nicméně opět jsem po nich sáhla. Vždycky jsem si myslela, že jsou obsahově menší než „normální“ pasty v tubě, ale jak tak na to koukám, vyrovnají se i normálním pastám. Tak uvidíme, jak krásně bílé zuby po nich budu mít J
Cena: 33,- Kč/kus (DM – 25% sleva)


Color Whisper – Maybelline
Color Whisper mě ze začátku moc nenadchly, nicméně jsem hledala něco, čím bych si mohla v práci „přibarvit“ rty a rtěnky mi nepřipadají zrovna dvakrát nejlepší. Nicméně tento „tónovací balzám“ mi učaroval v odstínu 160 Rose of Attraction, který je na rtech velmi příjemný a barva je taky tak akorát.
Cena: 70,- Kč (DM)


Odličovací ubrousky – Kaufland
Odličovacích ubrousků není nikdy dost a já se rozhodla vyzkoušet jich co nejvíce. Ty od Baley už znáte, tentokrát jsem našla odličovací ubrousky v Kauflandu. 25 ubrousků za 27 korun je naprostá nádhera a doufám, že mi po jejich použití nesleze obličej.
Cena: 27,- Kč


Osvěžující peeling na nohy s mořskou solí – AVON
Peeling na nohy jsem myslím nikdy nevyzkoušela, myslím. A ačkoli jsem očekávala mnohem hrubší složení, překvapil mě svojí jemností. Po pár vyzkoušení musím říct, že jsem s ním spokojená.


Pilník na paty – AVON
K pilníku na paty nemám co pořádně napsat - prostě pilník. Práce s ním je rychlá a příjemná. Toť asi vše.

Zklidňující čistící hydratační pleťové mléko 3v1 s aloe vera a vitaminem E – AVON
Pleťové mléko od Avonu jsem kdysi v minulosti už jednou měla a byla jsem s ním poměrně spokojená. Po éře Garnieru jsem chtěla vyzkoušet něco jiného.
Cena: všechny 3 výrobky Avon v akci dohromady 120,- Kč 

Mini sheer lipstick - Essence
Moje první pastelka na rty, yey! Inu, jsou věci, které Essence umí a které se jim zas až tak moc nedaří. Tahle věcička na rty je jejich kombinací. Jako plus považuji její náhernou barvu v odstínu 01 Hit the road, red!, která měnaprosto uchvátila a to, jak moc je příjemná na rtech. Také velmi dobře nanáší. S čím je to už horší je výdrž - krásně sytá vydrží chvíli, za hodinu mi přijde, že na rtech nic nezbylo, prostě se ztratí...
Cena: 30 Kč (DM, výprodej)


Vlhčené ubrousky - babydream
Vlhčených ubrousků mám doma dost, tyto byly  kupované z nouze, aneb to je tak, když zkoušíte v drogérii odstíny očních stínů a nemáte si je pořádně s čím setřít (a chodit s počmáranou rukou, když chcete jít ještě do C&A není zrovna nejlepší řešení). Musím říct, že jejich vůně ve mě evokuje Niveu a za ty peníze mi v kabelce udělají parádní službu.
Cena: 12,- Kč (Rossmann)


Odličovací ubrousky - Olay
O tom, že bych chtěla vyzkoušet co nejvíce cenově dostupných odličovacích ubrousků jsem na blogu myslím už psala (a pokud ne, píšu to teď). A protože v Rossmannu je dostupná kosmetika OLAY, na kterou měli v září akci, sáhla jsem i po těchto. Máte s nimi některá zkušenosti?
Cena: 22,- Kč (Rossmann)


Samohřejivá pleťová maska - Garnier
Mám tento můj nákup ještě nějakým způsobem komentovat?
Cena: 30,- Kč/kus (Tesco)


Antiperspirant spray na nohy - PEO
Péči o nohy jsem vzala opravdu vážně a pořídila si další antiperspirant. Se značkou PEO mám jenom dobré zkušenosti, takže jsem opětovně sáhla po jejím výrobku.
Cena: 50,- Kč (Globus)


V říjnu jsem si chtěla dát od nakupování pauzu, ale příští týden se chystám s kolegyní do Brna, takže to nevidím zrovna dvakrát růžově... Nu což, třeba v listopadu.

A jak jste se v září rozšoupli s nákupy vy? Co byste mi doporučili, co opravdu stojí za to? A to nejen co se kosmetiky týče?

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Konečná 36

Hazké pondělí všem! Mám tu pro Vás slibovaný článek plný prázdných obalů od kosmetiky. A nebude trvat dlouho a budu mít pro vás další nálož ;)   Oriflame - Big Lash Mascara Bohužel, tuto řasenku nemůžu úplně doporučit. Je průměrná, svou práci odvede, ale za stejné peníze jsem schopná sehnat lepší.  Rimmel - Brow Pro Micro Tato tužka na obočí byla moje velká láska! Vydržela mi téměř rok (nepoužívala jsem ji denně a určitě nemám potřebu dokreslovat si obočí, tužky spíš používám ke korekci vnější části obočí). Je hezky tenká, tak akorát tvrdá/měkká. Kdybych neměla v zásobě spoustu dalších, klidně ji ihned pořídím znovu.  Garnier - Moisture+ Aqua Bomb Moje oblíbená pleťová maska :) Myslím si, že ji všichni znáte.  Garnier Bio - Čistící pleťové tonikum s tymiánem Tohle pleťové tonikum bylo fajn, nicméně asi ho znova úplně nepotřebuju. To, že mi lehce vysušoval pleť, mi ani tak moc nevadilo, ale často mi pleť vysušoval docela dost a to je něco, co mi úplně nesedělo.  Catrice - Camouflage cre

Vánoční přání

Milé čtenářky, milí čtenáři dovolte mi popřát Vám co možná nejklidnější prožití vánočních svátků. Doufám, že si nejen dnešek, ale i nadcházející dny užijete v klidu a v pohodě s Vašimi blízkými tak, jak si představujete. Pevně věřím, že každý z Vás dnes večer najde pod stromkem to, po čem touží a že i Vámi obdarovaní budou mít radost. A nezoufejte, pokud někdo ve Vašem okolí bude mít pod stromkem sto dárků a vy jenom pár - Vánoce nejsou jenom o dárkách, věřte mi. Užívejte si :)

Nákupy leden - duben 2021 - Dekorativní kosmetika

Hezký den všem! V prvním článku roku 2021 jsem všem chtěla popřát úspěsný rok 2021, nicméně takhle v květnu se to už asi úplně nehodí :-) Přiznávám, že jsem všechny své novinky poctivě fotila, a nebyla jsem schopná se přinutit k tomu, abych vše sepsala a průběžně postovala. Takže jsem se rozhodla, že to udělám trochu jinak. Své nákupy za uplynulé 4 měsíce rozdělím do tří článků - dekorativní kosmetika, skin care a péče o tělo a vlasy. Takhle se to poměrně hezky rozprostře a i tak si myslím, že to budou články velmi obsáhlé, neboť i když jsem se snažila, nějak se mi nevedlo úplně šetřit.  Oriflame - Posilující řasenka na řasy a obočí Tento produkt jsem si koupila hlavně z toho důvodu, že je to takové 2v1 - můžu to použít jak na řasy, tak na obočí, z čehož jsem usuzovala, že to bude v hnědém odstínu, a nespletla jsem se. Hnědé řasenky nosím ráda, toto je spíš hodně lehoučký gel, který na štětečku není prakticky vidět, abych si ověřila, že je to opravdu zabarvené, musela jsem si kousek pr