Přeskočit na hlavní obsah

Co byste raději TAG

Hezký čtvrtek Vám všem :)

Konečně nastal čas vrátit se k původnímu chodu blogu po měsíční pauzičce. A jako většinu čtvrtků, i dnes Vám přináším TAG. Hledala jsem na internetu a narazila u Lucy právě na tento. Líbil se mi, tak jsem se rozhodla ho napsat. Příjemné počtení.

1. Chtěla bys raději ztratit všechny svoje řasenky, linky, rtěnky a lesky nebo paletky a stíny?
Raději bych ztratila paletky a stíny, přeci jen, i samotná řasenka s rtěnkou toho dokáží víc než samotné oční stíny.

2. Chtěla by sis raději oholit hlavu a nebo už si vlasy nikdy nestříhat?
Kdybych měla jistotu, že mi narostou krásné, dlouhé, rovné blond vlasy, tak bych si hlavu i oholila. Ale protože by mi určitě narostly takové vlasy, jaké mám právě, tak bych se raději nikdy už nestříhala.

3. Chtěla bys raději korálové nebo růžové tváře?
Korálové barvě zrovna dvakrát neholduji, takže raději růžové.

4. Kdybys měla 20 000,- Kč (cca 1000 dolarů), utratila bys je raději za kosmetiku nebo oblečení?
Nooo, koupila bych si asi pár kvalitnějších kousků oblečení a zbytek rozházela za kosmetiku :)

5. Chtěla bys raději použít rtěnku jako linky nebo linky jako rtěnku? 
Asi rtěnku jako linky, protože v dnešní době se dělají rtěnky všech možných barev (např. nynější kolekce NYX inspirovaná makronkami), ale mám i růžové oční linky, tak si myslím, že ty by se na rty daly také použít.

6. Chtěla bys raději nakupovat v MACu nebo jen v Sephoře?
V MACu jsem ještě nikdy nenakupovala, ale předpokládám, že se orientují jen na svou značku kosmetiky... Takže jednoznačně v Sephoře.

7 . Chtěla bys raději používat jeden stín nebo jen jednu rtěnku do konce života? 
I když si ráda vyhraji s očními stíny, tak bych přeci jen raději používala pouze jeden stín do konce života - přeci jen, rtěnka dokáže změnit každé líčení, byť i s jedním očním stínem.

8. Chtěla bys raději nosit zimní oblečení v létě nebo letní oblečení v zimě?
Při představě, že se v parném létě potím v zimním oblečení, se potím ještě víc. Jinak běžně kraťasy nebo sukně nosím i v zimě - punčocháče jsou prostě báječná věc :)

9. Chtěla bys raději celý rok nosit tmavé nebo světlé nehty?
Já zrovna co se lakování nehtů týče roční období nerozlišuji, takže v létě klidně nosím tmavé laky a v zimě světlé. Ale kdybych si měla vybrat, tak v létě tmavé.

10. Chtěla by ses raději vzdát svého oblíbeného produktu na rty nebo na oči?
Jelikož můj oblíbený produkt na oči je řasenka, bez které mé řasy jakože nejsou, tak bych se raději (i když s těžkým srdcem) vzdala oblíbeného produktu na rty - rtěnky.

11. Nosila bys raději vlasy sepnuté v culíku nebo drdolu?
Culík a drdol pravidelně střídám - podle nálady, potřeby. Nicméně co si budeme povídat - culík je jednodušší, rychlejší, takže většinou preferuji culíky.

12. Chtěla bys raději nemoc si nalakovat nehty nebo si nemoct dát lesk na rty?
Jelikož lesky na rty moc nepoužívám, tak bych raději, kdybych si je dát nemohla.

13. Chtěla by sis raději oholit obočí nebo si ho každý den dokreslovat?
Oholené obočí??? WTF??? Ne, fuj, to si raději to svoje budu dokreslovat.

14. Chtěla bys raději žít bez make-upu nebo bez laků na nehty?
Bez laků na nehty, jednoznačně. Nehty si lakuji málokdy, i když mám laků fůru.

A jak jste na tom vy? Jaká by byla Vaše volba???

Komentáře

  1. Teda, to jsou možnosti :-D Asi TAG taky udělám :-))

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Prosím slušně. Děkuji :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Konečná 36

Hazké pondělí všem! Mám tu pro Vás slibovaný článek plný prázdných obalů od kosmetiky. A nebude trvat dlouho a budu mít pro vás další nálož ;)   Oriflame - Big Lash Mascara Bohužel, tuto řasenku nemůžu úplně doporučit. Je průměrná, svou práci odvede, ale za stejné peníze jsem schopná sehnat lepší.  Rimmel - Brow Pro Micro Tato tužka na obočí byla moje velká láska! Vydržela mi téměř rok (nepoužívala jsem ji denně a určitě nemám potřebu dokreslovat si obočí, tužky spíš používám ke korekci vnější části obočí). Je hezky tenká, tak akorát tvrdá/měkká. Kdybych neměla v zásobě spoustu dalších, klidně ji ihned pořídím znovu.  Garnier - Moisture+ Aqua Bomb Moje oblíbená pleťová maska :) Myslím si, že ji všichni znáte.  Garnier Bio - Čistící pleťové tonikum s tymiánem Tohle pleťové tonikum bylo fajn, nicméně asi ho znova úplně nepotřebuju. To, že mi lehce vysušoval pleť, mi ani tak moc nevadilo, ale často mi pleť vysušoval docela dost a to je něco, co mi úplně nesedělo.  Catrice - Camouflage cre

Vánoční přání

Milé čtenářky, milí čtenáři dovolte mi popřát Vám co možná nejklidnější prožití vánočních svátků. Doufám, že si nejen dnešek, ale i nadcházející dny užijete v klidu a v pohodě s Vašimi blízkými tak, jak si představujete. Pevně věřím, že každý z Vás dnes večer najde pod stromkem to, po čem touží a že i Vámi obdarovaní budou mít radost. A nezoufejte, pokud někdo ve Vašem okolí bude mít pod stromkem sto dárků a vy jenom pár - Vánoce nejsou jenom o dárkách, věřte mi. Užívejte si :)

Nákupy leden - duben 2021 - Dekorativní kosmetika

Hezký den všem! V prvním článku roku 2021 jsem všem chtěla popřát úspěsný rok 2021, nicméně takhle v květnu se to už asi úplně nehodí :-) Přiznávám, že jsem všechny své novinky poctivě fotila, a nebyla jsem schopná se přinutit k tomu, abych vše sepsala a průběžně postovala. Takže jsem se rozhodla, že to udělám trochu jinak. Své nákupy za uplynulé 4 měsíce rozdělím do tří článků - dekorativní kosmetika, skin care a péče o tělo a vlasy. Takhle se to poměrně hezky rozprostře a i tak si myslím, že to budou články velmi obsáhlé, neboť i když jsem se snažila, nějak se mi nevedlo úplně šetřit.  Oriflame - Posilující řasenka na řasy a obočí Tento produkt jsem si koupila hlavně z toho důvodu, že je to takové 2v1 - můžu to použít jak na řasy, tak na obočí, z čehož jsem usuzovala, že to bude v hnědém odstínu, a nespletla jsem se. Hnědé řasenky nosím ráda, toto je spíš hodně lehoučký gel, který na štětečku není prakticky vidět, abych si ověřila, že je to opravdu zabarvené, musela jsem si kousek pr