Přeskočit na hlavní obsah

Nákupy říjen - prosinec 2020

Hezké pondělí všem!

Vánoce se nezadržitelně blíží a já mám pro Vás asi poslední článek tohoto roku (uvidíme, jak se mi bude chtít). Dlouho nic nebylo a mám pro vás nákupy za uplynulé 3 měsíce. Původně jsem chtěla opravdu napsat tři samostatné články, ale znáte to - nechce se, nestíháte a když už se vám chce, tak se vám nahlásí takhle před Vánoci kontrola v práci, takže u počítače sice trávíte většinu volného času, protože se na vás deleguje práce, která vám vlastně vůbec nenáleží, ale někdo ji udělat musí. Takže po tom všem jsem žádná další písmenka fakt cvakat nechtěla. Ale snad mi odpustíte a s chutí se podíváte na všechny moje novinky. 

Říjen

Balea - Sprchové gely

Sprchové gely od Baley jednoduše můžu. Stojí pár korun, krásně voní a svou práci odvedou velmi dobře. Tyto dva jsou limitovaná edice, tak pokud po nich zatoužíte, neváhejte. Sprchový gel "follow your heart" voní jemně květinově, "sense of magic" voní nádherně po lesním ovoci. 

Dermacol - Čistící pleťový krém

Tento čistící krém jsem kupovala v nějakém výprodeji a přiznám se, že jsem na něj dost zvědavá. Mám takový pocit, že už jsem podobný produkt od Dermacolu měla a moc mi neseděl, tak uvidíme, jak si povede tento. 

Essence - Magnetické řasy

Tohle vážení, je asi můj největší nákupový fail roku 2020. Já, která si neumím pořádně nalepit ani klasické řasy, jsem si koupila toto. A řeknu vám, že se na výsledku podepisuje jak má nezkušenost (nebo lépe - neschopnost) s aplikací řase, tak i fakt, že tohle fakt není ono. Ty magnetky jsou strašně velké (což vidíte sami) a na oku to nevypadá vůbec dobře. 

Oriflame - Calligraphy Eye Liner

Černých linek v peru není nikdy dost, věřte mi. Z řady The One mám linky moc ráda, z této Giordani Gold řady mám černou tužku na oči která krásně drží, takže jsem zvědavá, jak mi sednou. Navíc ten obal je úplně nádherný (a to nemám zlatou moc v oblibě). 

Oriflame - Repairing Conditioner

Oriflame přišel s řadou Beautanicals, ve které mě zaujal hlavně tento kondicionér. Jsem na něj velmi zvědavá, ještě jsem ho nezkoušela.

Oriflame - Sprchový gel Wake up

Z této řady jsem vyzkoušela už sprchový gel s vůní švestky a pepře, který jsem si oblíbila. Tento má vonět po citrusovém ovoci yuzu a mátě, takže si ho nechám na léto, protože předpokládám, že bude osvěžující. 

Balea - Hydrogelové masky na pleť a oční okolí

přiznám se vám bez mučení, tyto masky jsem koupila hlavně kvůli jejich obalům, ty diamanty mě strašně zaujaly :)

Essence - Longlasting eye pencil

Tato krásná tužka na oči v odstínu 31 Rosy & Goldie mě baví, věřte mi. Strašně mě překvapilo, že Essence má produkt, který bude na očích velmi hezky vypadat a hlavně strašně dobře držet. 

Nivea - Dvoufázový odličovač očního okolí

Můj oblíbený odličovač očního make-upu. Nedokážu spočítat, kolikáté je to balení, které mám. Hádám, že i vy máte produkt, ke kterému se neustále vracíte ;)

Trend it up - Paletka očních stínů Color Cube

Tuto paletku jsem koupila ve výprodeji za 50,- Kč. Přiznám se, že na první pohled ve mě trochu evokuje LidLingerie od NYXu, respektive některé její stíny. Ale za těch pár korun se s ní krásně pracuje, hezky se na víčku rozmazává, stíny na víčku vydrží celý den. Toto je "odstín" 040, jak říkám, kupovala jsem ji ve výprodeji, takže jsem další barevné varianty neviděla, měli už jen tuto (dívala jsem se na googlu, ještě byla "smoky" varianta, hodně barevná a zeleno-fialovo modrá, ale nejsem schopna vám říct, které všechny byly dostupné u nás).


Listopad

Avon - Gel na intimní hygienu

Gely na intimní hygienu od Avonu mám ráda, ale to jste už nejspíš zaznamenali, pokud mě čtete pravidelně. Mají různé druhy, docela pravidelně je střídám a ráda zkouším i od jiných značek.

Avon - Slupovací maska s korejským uhlím

Použití této slupovací masky pro mě bylo úplně to nejjednodušší, které jsem kdy vyzkoušela. Maska se jednoduše na pleť nanášela, velmi rychle uschnula a krásně se jedním tahem z pleti sloupla, a to zcela bezbolestně. Maska není černá jako jiné s uhlím, které jsem vyzkoušela, ale je šedá a to mi je velmi sympatické.

Gabriella Salvete - Palette 16 shades 02

Gabriella Salvete přišla s druhou paletkou 16 očních stínů a pane Bože, ty barvy! Strašně se mi líbí různé odstíny matné hnědé a úplně jsem se zamilovala do té vínové vpravo nahoře. Nicméně přiznávám, že si ji na první použití šetřím na Vánoce, takže na první dojmy se můžete těšit někdy po Štědrém dni.. 


Prosinec

NYX - Glitter Goals 

Moje druhé Glitter Goals, tentokrát krásný stříbrný odstín Diamond Dust a je skvělý. Musím říct, že mi ten odstín strašně sednul a od té doby, co jsem si ho v půlce prosince pořídila, jsem ho měla na očích několikrát a vždycky sklidil strašnou chválu. 

Rival Loves Me - Glitter Eyeliner

Vánoční limitka "Glitter all around me" přinesla tyto nádherné zlaté linky v odstínu 01 Gold. Narozdíl od výše zmíněných Glitter Goals, které obsahují opravdu velké třpytky, jsou tyto linky plné jemných zlatých a růžovo-zlatých třpyteček a jsou taky nádherné. Kupovala jsem je společně s Glitter Goals a když jsem neměla na očích ty, měla jsem na očích tyto zlaté. 

Avon - Sprchový gel maliny a vanilka

Miluju malinový sprchový gel od Avonu, který mají už několik let v nabídce. Kupuji si ho pravidelně, většinou sahám po velkém balení :)

Garnier - Hydratační plátýnková maska s výtažky z levandule

Po této masce jsem sáhla před nahlášenou kontrolou v práci s tím, že ji po jejím skončení použiji. Nicméně kontrola dopadla víc než dobře a nějaký stres se na mě výrazně nepodepsal. Takže ji vyzkouším během svátků, kdy na ni budu mít klid. 

Isana - Maska na oči se třpytkami

Poslední dobou jsem nějak propadla všemu, co se třpytí (asi Vánoce, miluju krásnu vánočních světýlek), takže jsem sáhla i po této masce. Jsem velmi zvědavá, jak velké budou třpytky, jak moc budou nebo nebudou na pleti příjemné.


Jak tak na to koukám, tak je těch produktů za poslední čtvrt rok nějak více, než jsem čekala. Na druhou stranu - zvládám tolik věcí koupit i za měsíc, takže to není zas až tak špatné.


Kterým kosmetickým produktem jste si naposledy udělali radost vy?


Komentáře

  1. Ta paletka očních stínů od GS je nádherná. Baleu mám ráda. Mají moc hezké vůně, obaly a hlavně nízkou cenu. Skvělé nákupy. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta paletka je přenádherná :) Nemůžu se dočkat, až se s ní zítra nalíčím :)

      Vymazat

Okomentovat

Prosím slušně. Děkuji :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Konečná 36

Hazké pondělí všem! Mám tu pro Vás slibovaný článek plný prázdných obalů od kosmetiky. A nebude trvat dlouho a budu mít pro vás další nálož ;)   Oriflame - Big Lash Mascara Bohužel, tuto řasenku nemůžu úplně doporučit. Je průměrná, svou práci odvede, ale za stejné peníze jsem schopná sehnat lepší.  Rimmel - Brow Pro Micro Tato tužka na obočí byla moje velká láska! Vydržela mi téměř rok (nepoužívala jsem ji denně a určitě nemám potřebu dokreslovat si obočí, tužky spíš používám ke korekci vnější části obočí). Je hezky tenká, tak akorát tvrdá/měkká. Kdybych neměla v zásobě spoustu dalších, klidně ji ihned pořídím znovu.  Garnier - Moisture+ Aqua Bomb Moje oblíbená pleťová maska :) Myslím si, že ji všichni znáte.  Garnier Bio - Čistící pleťové tonikum s tymiánem Tohle pleťové tonikum bylo fajn, nicméně asi ho znova úplně nepotřebuju. To, že mi lehce vysušoval pleť, mi ani tak moc nevadilo, ale často mi pleť vysušoval docela dost a to je něco, co mi úplně nesedělo.  Catrice - Camouflage cre

Vánoční přání

Milé čtenářky, milí čtenáři dovolte mi popřát Vám co možná nejklidnější prožití vánočních svátků. Doufám, že si nejen dnešek, ale i nadcházející dny užijete v klidu a v pohodě s Vašimi blízkými tak, jak si představujete. Pevně věřím, že každý z Vás dnes večer najde pod stromkem to, po čem touží a že i Vámi obdarovaní budou mít radost. A nezoufejte, pokud někdo ve Vašem okolí bude mít pod stromkem sto dárků a vy jenom pár - Vánoce nejsou jenom o dárkách, věřte mi. Užívejte si :)

Nákupy leden - duben 2021 - Dekorativní kosmetika

Hezký den všem! V prvním článku roku 2021 jsem všem chtěla popřát úspěsný rok 2021, nicméně takhle v květnu se to už asi úplně nehodí :-) Přiznávám, že jsem všechny své novinky poctivě fotila, a nebyla jsem schopná se přinutit k tomu, abych vše sepsala a průběžně postovala. Takže jsem se rozhodla, že to udělám trochu jinak. Své nákupy za uplynulé 4 měsíce rozdělím do tří článků - dekorativní kosmetika, skin care a péče o tělo a vlasy. Takhle se to poměrně hezky rozprostře a i tak si myslím, že to budou články velmi obsáhlé, neboť i když jsem se snažila, nějak se mi nevedlo úplně šetřit.  Oriflame - Posilující řasenka na řasy a obočí Tento produkt jsem si koupila hlavně z toho důvodu, že je to takové 2v1 - můžu to použít jak na řasy, tak na obočí, z čehož jsem usuzovala, že to bude v hnědém odstínu, a nespletla jsem se. Hnědé řasenky nosím ráda, toto je spíš hodně lehoučký gel, který na štětečku není prakticky vidět, abych si ověřila, že je to opravdu zabarvené, musela jsem si kousek pr