Přeskočit na hlavní obsah

Maybelline FIT Me! Matte+Poreless

Hezký čtvrtek všem!

Konečně jsem se dostala k sepsání článku o make-upu od Maybelline. O tomto produktu se hodně mluvilo asi rok a půl zpátky, kdy byl novinkou na našem trhu. Já si ho pořizovala někdy v zimě, zkoušet jsem začala na jaře. Přes léto jsem se prakticky nelíčila, takže čekal, až přijde podzim. Teď ho už déle jak měsíc používám každý pracovní den a tak mám jasno. Dlouho jsem nevěděla, co o něm mám napsat, tak doufám, že mé shrnutí bude dávat smysl.



Nějakou dobu trvalo, než jsem si udělala ucelenější názor, protože s tímhle make-upem to bylo z počátku jak na houpačce - v jednu chvíli jsem ho milovala, druhý den to pro mě byl ten nejhorší make-up na světě. Ale přes prázdniny jsem si říkala, že si to snad do podzimu nějak sedne a bude to lepší...

Make-up je určený pro normální až mastnou pleť a slibuje její přirozený vzhled. Obsahuje mikro-pudrové částice, které absorbují lesk a mají zmenšovat viditelnost pórů. Nemá póry ucpávat, slibuje lehké roztírání. Nevysušuje pleť.

Pro ty, kdo tomu rozumí přidávám složení

Tento make-up nejraději nanáším houbičkou, případně prsty. Zkoušela jsem i štětcem a to byla katastrofa. Kryje obstojně (dá se navrstvit do lehčího středního krytí), nicméně na červená a problematická místa na pleti sám o sobě nestačí, je potřeba si vzít na pomoc korektor. Výdrž make-upu je celodenní, s tou nemám absolutní problém, večer je vždy co odličovat. 

Klady
+ sjednocení pleti
+ celodenní matný efekt na tvářích
+ velká škála odstínů
+ odstín 105 má žlutý podtón, který mi perfektně sedí
+ dostupnost + cena (např. v Teta drogériích mají často 40% slevy na Maybelline, takže ho seženete kolem 100,- Kč)

Zápory
- zvýrazňuje suchá místa v obličeji (a to nejen ta, která už na pleti máte v době nanášení, ale i ta, která se vám vytvoří v průběhu dne - třeba po pupínku,...)
- krycí schopnost
- sice vydrží matný na tvářích, na čele a bradě se začíná cca po 2 hodinách hodně lesknout
- nepracuje se s ním dobře pomocí štětce, což já mám ráda, když je make-up variabilní a rozumí si s každým beauty pomocníkem, který používám

Bohužel - fotka dosti zkresluje jeho odstín, ve skutečnosti tak světlý není

Pominu-li všechny zápory, můj největší problém je, že alespoň u mé pleti vyžaduje speciální podklad, jinak vypadá naprosto katastrofálně. Přišla jsem na to, že pokud použiji matující krém pod tento make-up (nebo třeba matující bázi od Ryoru), tak je na pleti neskutečně ošklivý, zalézá do pórů a zvýrazňuje je (takže dělá přesně to, co slibuje, že nedělá). Naopak, když použiji hydratační (ideálně něco lehkého typu Hydra Genius od L´Oréalu), tak na pleti vypadá naprosto božsky a je jenom radost s ním pracovat.

Úplně chápu jeho oblíbenost a jsem přesvědčená, že na normální pleti, která netrpí nedokonalostmi, ten make-up vypadá naprosto neskutečně. Nicméně u mé, smíšené pleti s pravidelným výskytem pupínků v oblasti brady a s rozšířenými póry, je to většinou loterie - buď a nebo.

Já jsem si hned na začátku jara, kdy jsem ho začala používat, v zápalu okamžitého nadšení pořídila druhé balení, které jsem pak dala bratrově přítelkyni, protože jsem jednu chvíli byla na ten make-up fakt strašně naštvaná. Nicméně jsem si ho nedávno pořídila znovu, protože mu opravdu chci dát šanci aby byl dobrý make-up. Momentálně na to má opravdu našlápnuto, tak uvidíme dál.

Doporučila bych ho? Normální pleti určitě, té mastné a smíšené asi taky. Nicméně bych nejdřív požádala kamarádku, která ho používá o vypůjčení a vyzkoušela ho, a až pak se kdyžtak rozhodla ho koupit (případně ho koupit a když nebude sedět, dát někomu, kdo ho má rád).

Máte s tímto make-upem zkušenosti? Případně jaké?

Komentáře

  1. Zkušenost s ním nemám a ani nevím, zda bych si ho po této recenzi koupila. Na makeup ráda používám štětec, takže by mi asi moc nesedl.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi hodně záleží na tom, jaký štětec člověk používá. Mě bohužel s mým štětcem, po kterém nejčastěji sahám, nesednul :( Teď má matující novinku Rimmel, ta mě hodně zajímá :)

      Vymazat

Okomentovat

Prosím slušně. Děkuji :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Konečná 36

Hazké pondělí všem! Mám tu pro Vás slibovaný článek plný prázdných obalů od kosmetiky. A nebude trvat dlouho a budu mít pro vás další nálož ;)   Oriflame - Big Lash Mascara Bohužel, tuto řasenku nemůžu úplně doporučit. Je průměrná, svou práci odvede, ale za stejné peníze jsem schopná sehnat lepší.  Rimmel - Brow Pro Micro Tato tužka na obočí byla moje velká láska! Vydržela mi téměř rok (nepoužívala jsem ji denně a určitě nemám potřebu dokreslovat si obočí, tužky spíš používám ke korekci vnější části obočí). Je hezky tenká, tak akorát tvrdá/měkká. Kdybych neměla v zásobě spoustu dalších, klidně ji ihned pořídím znovu.  Garnier - Moisture+ Aqua Bomb Moje oblíbená pleťová maska :) Myslím si, že ji všichni znáte.  Garnier Bio - Čistící pleťové tonikum s tymiánem Tohle pleťové tonikum bylo fajn, nicméně asi ho znova úplně nepotřebuju. To, že mi lehce vysušoval pleť, mi ani tak moc nevadilo, ale často mi pleť vysušoval docela dost a to je něco, co mi úplně nesedělo.  Catrice - Camouflage cre

Vánoční přání

Milé čtenářky, milí čtenáři dovolte mi popřát Vám co možná nejklidnější prožití vánočních svátků. Doufám, že si nejen dnešek, ale i nadcházející dny užijete v klidu a v pohodě s Vašimi blízkými tak, jak si představujete. Pevně věřím, že každý z Vás dnes večer najde pod stromkem to, po čem touží a že i Vámi obdarovaní budou mít radost. A nezoufejte, pokud někdo ve Vašem okolí bude mít pod stromkem sto dárků a vy jenom pár - Vánoce nejsou jenom o dárkách, věřte mi. Užívejte si :)

Nákupy leden - duben 2021 - Dekorativní kosmetika

Hezký den všem! V prvním článku roku 2021 jsem všem chtěla popřát úspěsný rok 2021, nicméně takhle v květnu se to už asi úplně nehodí :-) Přiznávám, že jsem všechny své novinky poctivě fotila, a nebyla jsem schopná se přinutit k tomu, abych vše sepsala a průběžně postovala. Takže jsem se rozhodla, že to udělám trochu jinak. Své nákupy za uplynulé 4 měsíce rozdělím do tří článků - dekorativní kosmetika, skin care a péče o tělo a vlasy. Takhle se to poměrně hezky rozprostře a i tak si myslím, že to budou články velmi obsáhlé, neboť i když jsem se snažila, nějak se mi nevedlo úplně šetřit.  Oriflame - Posilující řasenka na řasy a obočí Tento produkt jsem si koupila hlavně z toho důvodu, že je to takové 2v1 - můžu to použít jak na řasy, tak na obočí, z čehož jsem usuzovala, že to bude v hnědém odstínu, a nespletla jsem se. Hnědé řasenky nosím ráda, toto je spíš hodně lehoučký gel, který na štětečku není prakticky vidět, abych si ověřila, že je to opravdu zabarvené, musela jsem si kousek pr