Přeskočit na hlavní obsah

Nákupy červen 2016

Hezký čtvrtek všem!

Máme tu poslední den v měsíci a s ním nákupový článek. Po téměř měsíční pauze  už mám zase počítač v pořádku (doufám, že teď už nadobro) a můžu se zase do blogování pustit naplno. A co že jsem si to tento měsíc pořídila?


Pleťová maska - Cien
Kosmetika Cien mě velmi mile překvapuje, tak jsem zvědavá na jejich pleťovou masku (a přiznávám se, že si vůbec nejsem jistá, jestli jsem ji už náhodou kdysi neměla)



Oční stíny v tyčince - Oriflame
Novinka v sortimentu Oriflame. Já sáhla po nejuniverzálnějším odstínu Mauve lava a jsem za to opravdu moc ráda. S jejich pigmentací nemám problém, pigmentované jsou dobře. Na víčko se nanáší snadno, jen se nedají zrovna moc dobře vrstvit pro intenzivnější barvu. Od stínů jsem čekala podstatně delší výdr, než jakou nabízí. Hodně rychle se slévají do čárek. Za sebe určitě doporučit nemůžu a další odstíny si pořizovat určitě nebudu.



Hydratační pleťový sprej s aloe a bavlnou - Avon
Léto přímo vybízí k tomu si pořídit nějaký osvěžující sprej nebo vodu ve spreji. Já si k vodě ve spreji pořídila i tento velmi jemně vonící tělový sprej, který je opravdu velmi příjemně osvěžující. Na léto značka ideál.


Osvěžující čistící pleťová voda s růží - Avon
Občas se to sejde tak, že vám dochází najednou více produktů. V mém případě je to jeden produkt na dvou místech - pleťová voda - a tak bylo na čase pořídit si novou. Tak jsem zvědavá, jaká bude tato od Avonu.


Oční linky ve fixu - Avon
Linkám ve fixu jsem naprosto propadla. Líbí se mi jejich jednoduchá aplikace! K modrým, šedým a klasickým černým jsem si pořídila i fialové v odstínu Plum a jsem z nich naprosto nadšená!



Pokročilá péče proti celulitidě s L-katnitinem - Avon
Asi nikdo nepotřebuje v parných dnech po osvěžující sprše zahřát, ale tahle věc mě pořád hodně baví a její používání si náležitě užívám :)


Odličovací urbousky - Tesco
Tyto odličovací ubrousky mě opravdu zaujaly a velmi mile překvapily. Stojí pár korun a jsou opravdu super. Svůj účel perfektně plní a není potřeba po jejich použití pleť více doodličovat třeba micelární vodou.


Acne clear - Dermacol
Můj oblíbený krém, toto je už mé třetí nebo čtvrté balení. Moc ráda se k němu vracím, s mojí pletí to jednoduše umí. O krému jsem psala tady.


Schuh deo a Fuss deo - Balea
Hezké, voňavé nohy vyžadují péči. A obzvlášť v létě, kdy se nosí sandálky, žabky nebo se chodí naboso je důležité, jak vaše nohy vypadají. Určitě by si měl na léto sprej na nohy a do bot pořídit každý, kdo se nechce strachovat, že bude ostatní odpuzovat "vůní" svých nohou.


Regenerační oční odličovací tonikum - Bio Bione
U tohoto odličovače jsem se malinko sekla - sahala jsem původně po pleťové vodě, nicméně mezi ně byl namíchaný odličovač očí a já si toho všimla až doma. Já si potrpím spíše na dvoufázové odličovače, což už určitě víte, a tak jsem zvědavá, jak mi bude sedět právě tento.


Paletka očních stínů - Essence
V některých obchodech se limitka "Wake up, spring!" objevila teprve teď, v jiných ji už nahradila limitka vytvořená blogrekami. Nicméně ta mě nějak extra nezaujala a já si ve výprodeji raději pořídila právě tuto paletku očních stínů v odstínu 01 spring it up! která mě zaujala svým barevným složením. Tak uvidíme, jaká bude její funkčnost.
K paletce jsem si vybrala ještě sponky do vlasů, takové letní osvěžení do mých vlasů :)



Kúry na vlasy - Balea
Moje vlasy jsou kapitolou samy o sobě a dlouho dobu mám v hlavě článek právě o nich, tak snad někdy dojde k jeho realizaci. Rozhodla jsem se vyzkoušet intenzivní kúru pro dlouhé a namáhané vlasy (růžová), intenzivní ochrannou kúru pro barvené a melírované vlasy s UV ochranou (červená) a regenerační kúru pro silně poškozené vlasy (zlatá). Všechny kúry jsou bez silikonu a moc jelikož mám s produky na vlasy od Baley zatím dobré zkušenosti, tak se na zkoušení těchto moc těším.


Šumivá tableta do koupele - Yves Rocher
Miluju vůni levandule. Tato je ještě vylepšená lehkou vůní ostružin a já už se nemůžu dočkat, až si o víkendu napustím vanu a nechám se unášet na vlnách její vůně.


Pleťové krémy - Yves Rocher
Doplnila jsem si zásobu oblíbených pleťových krémů z řady Sebo végétal. Oba krémy mám moc ráda, mohli jste o nich u mě na blogu číst tady a tady a myslím si, že víc o nich psát nemusím.


Dlouhotrvající barva na rty - Dermacol 
Po těchto rtěnkách jsem pokukovala už nějakou dobu, ale na můj vkus jsou poněkud dražší. V Rossmannovi byla sleva na Dermacol, tak jsem po ní sáhla. Nejvíce se mi líbil odstín 6, který na rtech vypadá moc hezky, pěkně drží, jen se mi po nějaké době setřel ze středu rtů, ale i tak pořád vypadal moc hezky. Co se výdrže týče, tak na léto opravdu super záležitost!


Tělový peeling se zázvorem - Oriflame
Tento peeling mě nadchnul natolik, že jsem se objednala hned další 2 balení. Jemně obrousí kůži, která zůstává příjemně hladká. Pro někoho nemusí být konečný mastnější film na kůži příjemný, mě nevadí. Pak alespoň nemusím mazat :)


Maska na nos - Sephora
Sephora rozšiřuje svůj sortiment o další masky. Jsem zvědavá, jestli tato maska bude funkční, nebo zase jen nicnedělající pásek.


A čím jste si udělali radost v červnu vy? Máte s některým z výše uvedených produktů zkušenosti?

Komentáře

  1. Pěkný nákup! Já mám zkušenost s výrobky Dermacol Tea tree na čištění pleti ale s tímto krémem ještě ne, budu ho muset vyzkoušet. Protože mi tato řada jinak velmi vyhovuje, totiž na moji mastnější pleť s akné je Tea tree přímo ideální. Mě teda limitka s blogerkami také vůbec nenadchla. Přijde mi že ty věci nejsou absolutně pigmentované a zdá se mi to akorát vyhození peněz. V Yves Rocheru jsem také nakoupila, zároveň je to moje druhá koupě takže jsem na výrobky zvědavá. Určitě na svém blogu brzy zveřejním nákupy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem pigmentaci produktů ani nezkoušela, protože mě nezaujala jejich skladba, prostě nic.

      Vymazat

Okomentovat

Prosím slušně. Děkuji :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Konečná 36

Hazké pondělí všem! Mám tu pro Vás slibovaný článek plný prázdných obalů od kosmetiky. A nebude trvat dlouho a budu mít pro vás další nálož ;)   Oriflame - Big Lash Mascara Bohužel, tuto řasenku nemůžu úplně doporučit. Je průměrná, svou práci odvede, ale za stejné peníze jsem schopná sehnat lepší.  Rimmel - Brow Pro Micro Tato tužka na obočí byla moje velká láska! Vydržela mi téměř rok (nepoužívala jsem ji denně a určitě nemám potřebu dokreslovat si obočí, tužky spíš používám ke korekci vnější části obočí). Je hezky tenká, tak akorát tvrdá/měkká. Kdybych neměla v zásobě spoustu dalších, klidně ji ihned pořídím znovu.  Garnier - Moisture+ Aqua Bomb Moje oblíbená pleťová maska :) Myslím si, že ji všichni znáte.  Garnier Bio - Čistící pleťové tonikum s tymiánem Tohle pleťové tonikum bylo fajn, nicméně asi ho znova úplně nepotřebuju. To, že mi lehce vysušoval pleť, mi ani tak moc nevadilo, ale často mi pleť vysušoval docela dost a to je něco, co mi úplně nesedělo.  Catrice - Camouflage cre

Vánoční přání

Milé čtenářky, milí čtenáři dovolte mi popřát Vám co možná nejklidnější prožití vánočních svátků. Doufám, že si nejen dnešek, ale i nadcházející dny užijete v klidu a v pohodě s Vašimi blízkými tak, jak si představujete. Pevně věřím, že každý z Vás dnes večer najde pod stromkem to, po čem touží a že i Vámi obdarovaní budou mít radost. A nezoufejte, pokud někdo ve Vašem okolí bude mít pod stromkem sto dárků a vy jenom pár - Vánoce nejsou jenom o dárkách, věřte mi. Užívejte si :)

Nákupy leden - duben 2021 - Dekorativní kosmetika

Hezký den všem! V prvním článku roku 2021 jsem všem chtěla popřát úspěsný rok 2021, nicméně takhle v květnu se to už asi úplně nehodí :-) Přiznávám, že jsem všechny své novinky poctivě fotila, a nebyla jsem schopná se přinutit k tomu, abych vše sepsala a průběžně postovala. Takže jsem se rozhodla, že to udělám trochu jinak. Své nákupy za uplynulé 4 měsíce rozdělím do tří článků - dekorativní kosmetika, skin care a péče o tělo a vlasy. Takhle se to poměrně hezky rozprostře a i tak si myslím, že to budou články velmi obsáhlé, neboť i když jsem se snažila, nějak se mi nevedlo úplně šetřit.  Oriflame - Posilující řasenka na řasy a obočí Tento produkt jsem si koupila hlavně z toho důvodu, že je to takové 2v1 - můžu to použít jak na řasy, tak na obočí, z čehož jsem usuzovala, že to bude v hnědém odstínu, a nespletla jsem se. Hnědé řasenky nosím ráda, toto je spíš hodně lehoučký gel, který na štětečku není prakticky vidět, abych si ověřila, že je to opravdu zabarvené, musela jsem si kousek pr