Přeskočit na hlavní obsah

My BFF rtěnky Miss Sporty

Hezké pondělí všem!

Dnes mám pro vás článek o rtěnkách MY BFF od Miss Sporty. Rtěnky se na našem trhu objevily koncem loňského roku a já si nedávnou pořídila rtěnku v dalším odstínu a myslím si, že si tyto krasavice zaslouží větší zmínku i tady u mě na blogu.



Na oficiálních stránkách Miss Sporty se k rtěnkám uvádí pouze to, že jsou dlouhotrvající v zářivých barvách. Dostupné jsou v 7 odstínech za cenu 75,- Kč, která je dle mého názoru odpovídající kvalitě rtěnek. Já jsem kupovala jednu rtěnku v DM drogerii, druhou v drogerii TETA. V Rossmannovi je mají také, takže sehnat je určitě není problém.


Začněme u jejich balení, které je takové průměrné aneb nenadchne a neurazí. Každá rtěnka má ke své barvě i barevně odpovídající víčko, což mi přijde vtipné, ale osobně pro mou potřebu nikterak využitelné, protože rtěnky skladuji víčky směrem dolů, abych viděla na štítek s odstínem. Nicméně obal plní svojí funkci, víčko hezky drží, nápis se nikterak neotírá. Výhodou je fakt, že je víčko přilepené čárovým kódem, take v drogérii 100% sáhnete po nerozdělaném produktu.


Já mám rtěnky v odstínech 102 My Funny Mauve a 202 My Pretty Rose. Obě to jsou moc krásné barvy! Mě osobně i oba odstíny velmi příjemně sladce voní - připomínají mi dětské žvýkačky (takové ty které jsou brutálně sladké, navoněné, ale žvýkat se dají max 10 minut než jsou nepoužitelné).

Odstín 102 je taková ta "nude" barva typu "moje rty ale lepší," a i když jsem ji měla na rtech jenom párkrát, protože to je moje březnová novinka, hodně jsem si ji oblíbila. Z mé dvojice rtěnek je tato více krémovější, na první pohled by se mohla zdát, že bude na rtech matná, ale spíš bych ji označila za polomatnou (aneb není úplně matná, ale taky se neleskne a netřpytí na kilometr daleko).

102 My Funny Mauve
Naproti tomu 202 je zářivější růžovo-fialová krasavice s jemným šimerem. Nikdy bych nevěřila, že mi zrovna tahle barva bude slušet, ale musím říct, že fakt jo. Sahám po ní čím dál častěji, obzvláště ve dnech, kdy je venku pošmourno. To dokáže den hned rozzářit. Není tolik krémová, ale pořád je na rtech hodně příjemná. Její výhodou je fakt, že je hezká v jakékoli vrstvě - když s ní rty jenom lehce poťupu, tak je lehoulince zbarví a jsou tak hezky šťavňaté. Když ji na rty aplikuji v plné parádě, tak to umí pořádně rozbalit!

202 My Pretty rose
Upřímně se přiznám, že nejsem schopná posoudit, jak dlouho na rtech vydrží, protože při své práci opravdu nemám čas kontrolovat, jestli barvu na rtech ještě mám nebo nemám a když jdu někam večer, tak většinou sahám po úplně jiných barvách. S jídlem si moc neporadí, ale pití zvládnou docela dobře. Takže bych je typovala tak na dvouhodinovou výdrž, poté je potřeba je nanést znovu.

Na fotce níže jsou barvy zachyceny úplně nejvěrněji co jen to šlo.
202                                                                                             102
Pokud nehledáte několika hodinovou výdrž, ale spíše rtěnku, která rty zahalí do příjemných barev, zkuste se na tyto barvičky v drogériích podívat. Stojí pár korun a barevně jsou opravdu moc krásné!

Zajímalo by mě, jestli máte s těmito rtěnkami nějaké zkušnosti a pokud ano, které další odstíny mi doporučíte?

Komentáře

  1. tak od nich som ruze neskusala nemam knim nejaku doveru ale tak mozno raz sa odhodlam ale najprv musim poriadne poovaniavat lebo to mi robi problem pri ruzoch, zaujimalo by ma ci nevysusuju ?
    galantosfun

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro mě Miss Sporty už také není cílová skupina a moc věcí od nich nemám, ale zrovna tyhle rtěnky mě docela zaujaly, když se objevily jako novinky... Vysušování jsem nezaznamenala

      Vymazat
  2. ten odtieň 202 je ozaj nádherný :O :)
    Jane´s World

    OdpovědětVymazat
  3. Mě to nadchlo :) divala jsem se na letak a maji je v klubove cene za 36,90 Kč což je super :) Když vidím tvou recenzi, tak už vím ,že se zítra do tetky stavím :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Prosím slušně. Děkuji :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Konečná 36

Hazké pondělí všem! Mám tu pro Vás slibovaný článek plný prázdných obalů od kosmetiky. A nebude trvat dlouho a budu mít pro vás další nálož ;)   Oriflame - Big Lash Mascara Bohužel, tuto řasenku nemůžu úplně doporučit. Je průměrná, svou práci odvede, ale za stejné peníze jsem schopná sehnat lepší.  Rimmel - Brow Pro Micro Tato tužka na obočí byla moje velká láska! Vydržela mi téměř rok (nepoužívala jsem ji denně a určitě nemám potřebu dokreslovat si obočí, tužky spíš používám ke korekci vnější části obočí). Je hezky tenká, tak akorát tvrdá/měkká. Kdybych neměla v zásobě spoustu dalších, klidně ji ihned pořídím znovu.  Garnier - Moisture+ Aqua Bomb Moje oblíbená pleťová maska :) Myslím si, že ji všichni znáte.  Garnier Bio - Čistící pleťové tonikum s tymiánem Tohle pleťové tonikum bylo fajn, nicméně asi ho znova úplně nepotřebuju. To, že mi lehce vysušoval pleť, mi ani tak moc nevadilo, ale často mi pleť vysušoval docela dost a to je něco, co mi úplně nesedělo.  Catrice - Camouflage cre

Vánoční přání

Milé čtenářky, milí čtenáři dovolte mi popřát Vám co možná nejklidnější prožití vánočních svátků. Doufám, že si nejen dnešek, ale i nadcházející dny užijete v klidu a v pohodě s Vašimi blízkými tak, jak si představujete. Pevně věřím, že každý z Vás dnes večer najde pod stromkem to, po čem touží a že i Vámi obdarovaní budou mít radost. A nezoufejte, pokud někdo ve Vašem okolí bude mít pod stromkem sto dárků a vy jenom pár - Vánoce nejsou jenom o dárkách, věřte mi. Užívejte si :)

Nákupy leden - duben 2021 - Dekorativní kosmetika

Hezký den všem! V prvním článku roku 2021 jsem všem chtěla popřát úspěsný rok 2021, nicméně takhle v květnu se to už asi úplně nehodí :-) Přiznávám, že jsem všechny své novinky poctivě fotila, a nebyla jsem schopná se přinutit k tomu, abych vše sepsala a průběžně postovala. Takže jsem se rozhodla, že to udělám trochu jinak. Své nákupy za uplynulé 4 měsíce rozdělím do tří článků - dekorativní kosmetika, skin care a péče o tělo a vlasy. Takhle se to poměrně hezky rozprostře a i tak si myslím, že to budou články velmi obsáhlé, neboť i když jsem se snažila, nějak se mi nevedlo úplně šetřit.  Oriflame - Posilující řasenka na řasy a obočí Tento produkt jsem si koupila hlavně z toho důvodu, že je to takové 2v1 - můžu to použít jak na řasy, tak na obočí, z čehož jsem usuzovala, že to bude v hnědém odstínu, a nespletla jsem se. Hnědé řasenky nosím ráda, toto je spíš hodně lehoučký gel, který na štětečku není prakticky vidět, abych si ověřila, že je to opravdu zabarvené, musela jsem si kousek pr