Přeskočit na hlavní obsah

Nákupy leden 2016

Hezký pátek všem!

Vítejte u prvního nákupového článku roku 2016. Musím říct, že jsem se v uplynulém měsíci rozvášnila více než se zdá být zdrávo, proto jsem se rozhodla pro únorovou nakupovací stopku, což už jste si mohli přečíst tady. Koncem prosince jsem ještě dokoupila pár věcí, ale to už byl prosincový článek na světě, takže je dodávám až nyní. A co že tedy rozšířilo mé kosmetické zásoby?

Prosinec 2015
Contour eye pencil 14HR wear - Sephora
Výprodej v Sephoře mě lákal na mnou tolik chtěnou paletku očních stínů Wonderful Dreams, která jak se zdá není zas až tak úplně vyprodaná, ale jelikož jsem si v prosinci koupila paletky rovnou 3, nechala jsem ji tam. Zvítězila nakonecvoděodolná tužka na oči z výprodejového stojanu v odstínu 07 Girl Talk. Podobnou barvu ve svém tužkovém arzenálu ještě nemám, tak jsem s její koupí moc neotálela. 



Rozjasňující hydratační peeling - Yves Rocher
Jo, prostě jsem se beznadějně zamilovala do YR a pokud mi to finance dovolí, budu si jejich výrobky nadále kupovat. Tento peeling je určený pro normální a smíšenou pleť, obsahuje bambusové mikročástice a výtažky z rostlinné mízy, 92% složení produktu je přírodního ůvodu. Neobsahuje parabeny, minerální oleje, barviva a polyethylenové kuličky.


Sexy Pulp - Yves Rocher
O tom, jak jsem si zamilovala řasy nalíčené touto řasenkou jste mohli číst na blogu několikrát, řasenka se objevila i v TOP dekoratívní kosmetice roku 2015. A protože jsem se potřebovala zbavit ke konci roku dvou 40% slevových kuponů, padly právě na řasenku a peeling. A nemohla jsem je utratit lépe :)


Regenerační šampon a kondicionér s arganovým olejem pro suché a roztřepené vlasy - Balea
Arganový olej nadále vládne a moje vlasy si ho opravdu užívají. Po několika letech jsem se rozhodla zase něco vyzkoušet od Baley, protože si pamatuji, že ještě v dobách, než jsem začala psát blog, mi jejich šampony i kondicionery docela vyhovovaly. Tak zkusíme, jestli se za tu dobu něco změnilo, či je vše při starém.


Leden 2016

DD krém - Mixa
DD krém jsem nikdy nezkoušela, tak jsem zvědavá, jak si budeme rozumět. Zatím mě velmi děsí jeho odstín (které má být univerzální a vhodné po všechny typy pleti), otestovat se ho teprve chystám. Obsahuje OF 15, pomáhá chránit pleť před znečištěním a vnějšími vlivy. Má mít sjednocující a zmatňující účinky, tak se necháme překvapit.



Čistič štětců - Ebelin
Čisté štětce jsou základ, co si budeme povídat. A protože jich mám poněkud více (na můj vkus), tak mám tohoto společníka docela spotřebu. A jsem moc ráda, že jej má DM drogerie v nabídce.


Color Whisper - Maybelline
S taťkou jsem se vydali na malý sobotní výlet a já přijela s oblíbeným odstínem 160 rose of attraction. CW se už nedají běžně koupit, můžete na ně maximálně při velké dávce štěstí narazit ve výprodejových stojanecha a to ještě jen na velmi omezený výběr odstínů. Mě se to povedlo a koupila jsem si proto ještě jednou tento odstín, který naprosto miluju.


Tužka na oči - Yves Rocher
Tuto krasavici v odstínu 08 Bleu Volubilis jsem chodila okukovat už dlouhou dobu. Když už jsem si jí koupila, jsem z té barvy naprosto unesená, nicméně tahle kráska se mi neskutečně obtiskává na horní víčko bez ohledu na to, zda použiji nebo nepoužiji bázi pod oční stíny nebo je víčko přepudrované. Strašně mě tento její nešvar štve.


Hloubkově čistící maska s bio aloe vera a kyselinou salicylovou - Yves Rocher
Má oblíbená čistící maska pro problematickou a aknózní pleť. Vyhovuje mi, stejně jako u mé oblíbené pytlíčkové masky od Garnier, že doba použití je pouze 3 minuty. Na pleti lehce pálí (hřeje), nicméně obsahuje alkohol, tak asi nebude produktem úplně pro každého. Toto je mé druhé balení a nedám na ní dopustit.


Hloubkově čistící gel s bio aloe vera a kyselinou salicylovou - Yves Rocher
Můj oblíbený čistící gel s rostlinnými mikročásticemi. Složení tohoto čistícího gelu neobsahuje mýdlo ani parabeny. Celkově se jedná o moje třetí balení a více chvály jste už zde na blogu určitě četli.


Čistící gel pro smíšenou až mastnou pleť- Yves Rocher
Tento čistící gel jsem si koupila na doporučení mé kolegyně, která má velmi podobný typ pleti (taktéž smíšenou, nicméně její nemá sklony k tvorbě akné) a tak si myslím, že mi bude také sedět. Má zbavovat pleť přebytku mazu, odstranit nečistoty a zbytky líčení. Složení je z více než 93% přírodního původu, neobsahuje parabeny, minerální oleje a silikony.


Regenerační šampon na poškozené vlasy - Yves Rocher
Tento šampon obsahuje bio jojobový olej. Ze stejné řady mám momentálně kondicionér a k němu používám jiný šampon téže značky a musím říct, že jsem snad nikdy neměla tak krásné vlasy! Neobsahuje silikon, paraben ani barviva, 96% složek je přírodního původu, včetně složky mycí. Moc se těším, až jej začnu používat.


Linky ve fixu - Oriflame
Tyto linky ve fixu jsem si velmi zamilovala, rozšířila jsem tedy svou sbírku o odstíny Blue a Grey. Hroty jsou perfektní, neohýbají se a linka se s nimi dá nakreslit krásně tenká. 


Laky na nehty - Oriflame
V katalogu se mi velmi líbily tyto laky v odsínu Lavend a Nude pink, v reálu musím říct, že to není žádná sláva. zatím jsem vyzkoušela jen ten růžový a musím říct, žemě sice překvapil obstojným krytím, nicméně výdrží už poněkud zaostává. Na druhou stranu jsem ráda, že jsem zvolila zrovna tyto, protože k nim mám přesně padnoucí pískové laky od Rimmel, které v případě nouze perfektně zakryjí odřené špičky nehtů.


Rtěnka - Oriflame
Tato rtěnka v odsínu Shell Pink byl můj osobní krok vedle, nicméně jsem se rozhodla si ji ponechat, aneb při mých volnočasových aktivitách pro děti se mi možná bude někdy hodit.


Sérum na řasy - Oriflame
Jedno sérum na řasy někde mám v řasenkové formě. Toto se nanáší miniaturním štětečkem (kéž by všechny tekuté linky měly takový!) ke kořínkům řas a jemně se roztírá do jejich délek. Přiznám se, zatím jsem vyzkoušela jen dvakrát, nicméně řasy pořád drží, tak když už nic jiného, tak mi alespoň nevypadaly.


Oční linky - Oriflame
S tekutými linkami Oriflame jsem velmi spokojená a ráda je používám. Doobjednala jsem si další dva odstíny - odstínu Black a v odstínu Green Forest. A zatím jsem zamilovaná do obou :)


Pleťová maska - Oriflame
O této pleťové masce jsem toho moc nevyčetla, jen to, že po nanesení má zůstat 10 minut na pleti a poté být smyta. Tak jsem zvědavá, jak mi bude nebo n ebude sedět.


Pleřový peeling - Oriflame
Tento peeling mi svou texturou hodně připomíná želé, tak jsem žvědavá, jak se s ním bude manipulovat. Voní docela příjemně, to je zatím jediné, co o něm můžu říci.


Silky touch blush - Essence
Essence ruší některé produkty a vyprodává je za sympatických 35,- Kč. Mě se velmi zalíbila tvářenka v odstínu 70 kissable a zřejmě jsem nebyla jediná, protože jsem v jedné DM drogerii brala poslední a v dalších už vůbec nebyla k dostání. Zatím na její adresu nemůžu říct křivého slova, naopak mě vlmi mile překvapila svou obrovskou pigmentací.


Lak na vlasy - Balea
Nechala jsem si obarvit vlasy na naprosto boží měděnou a účes malinko sestříhat. A protože vlasy potřebují s novým střihem malinko fixace, byla jsem donucena koupit si lak na vlasy. Od Baley jsem jich už několik vyzkoušela a byla jsem s nimi spokojená, tak jsem zvědavá, zda změnili jen obal, nebo se změnila i jejich kvalita. 


I love nude eyeshadow - Essence
po těchto stínech jsem pokukovala hodně dlouho, nicméně jsem je nutně nepotřebovala koupit, takže jsem je nechávala v drogérii. Teď však končí, tak jsem sáhla po odstínu 04 sweet like chocolate, abych je vyzkoušela. Třeba budu litovat, že jsem si je nekoupila dříve...


Maska na vlasy - Alverde
O tom, že má Alverde pytlíčkové masky na vlasy jsem netušila a moc mě tento fakt překvapil. Rozhodla jsem se jednu z nich vyzkoušet.


Štětec na make-up - Oriflame
Štětců na make-up není nikdy dost. Nicméně že mi přijde takovýto drobeček, jsem opravdu nečekala. Na druhou stranu - když mi nebude sedět na make-up na celý obličej, dokážu si představit, že s ním budu zapracovávat korektor pod očima, velikostně je na to akorát :)


Vějířovitý štětec na pudr - Oriflame
Tento typ štětce mi v mé sbírce chyběl, takže jsem ráda, že jsem tento rest smázla. Zatím k němu nemám nic moc co říct.


Houbička na make-up - Oriflame
Nejsem zastáncem houbiček na nanášení make-upu, nicméně jsem se rozhodla alespoň jednu vyzkoušet. Uvídíme, jestli to byl dobrý kup, nebo jsem si za ty peníze měla raději zajít koupit dobrou kávu.


Štětec na tvářenku - Oriflame
Nemůžu si pomoci, ale poslední dobou se mi opravdu nedaří natrefit na jemný štětec na tvářenku, který by byl funkční. Nemůžu říct, že by tento byl úplně katastrofický, nicméně žádnou velkou jemnost také nečekejte. Asi to vypadá, že budu muset zase udělat nějakou objednávku z e.l.f., tam mi zatím všechny štětce skvěle seděly.


Peeling na nehtová lůžka - Oriflame 
Tímto peelingem přejíždím po celé plošce nehtu a po nehtové kůžičce. Je to velmi příjemná záležitost, která nezabere moc času. Pokud zrovna nepoužívám olejovou péči, tak i okolí nehtu velmi hezky promastí a po jeho použití je nehet příiemný na dotek.


Co jste si pořídili v lednu vy?

Komentáře

  1. Škoda těch color whisper, byly fakt skvělé. Bohužel už mám doma poslední a dochází mi :(
    HAUTE BASICS urban decay giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus se porozhlédnout někde v Teta drogeriích, já ji tam kupovala za 50,- Kč ;)

      Vymazat
  2. Teda ty jsi opravdu nešetřila :) taky jsem si nedávno pořídila Color Whisper ve výprodeji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, nešetřila. A to jsem tady ventilovala jen kosmetické nákupy, ale dál to bylo ještě nějaké oblečení, nová komoda,...

      Vymazat
  3. O peelingu na nechtovú kožtičku som ešte nepočula, to teda fakt nie. Riasenka Yves Rocher Sexy Pulp Up je úžasná, asi najlepšia riasenky pod slnkom, nedávno som si ju kúpila znova v povianočných akciách.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, on přímo na nehtovou kůžičky není, ale jelikož nehtové lůžko se nachází pod nehtem, tak úplně nevím, jak bych tuto část peelingovala. Tak ho používám právě na kůžičku :)

      Řasenku jsem také kupovala v povánoční slevě ;)

      Vymazat

Okomentovat

Prosím slušně. Děkuji :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Konečná 36

Hazké pondělí všem! Mám tu pro Vás slibovaný článek plný prázdných obalů od kosmetiky. A nebude trvat dlouho a budu mít pro vás další nálož ;)   Oriflame - Big Lash Mascara Bohužel, tuto řasenku nemůžu úplně doporučit. Je průměrná, svou práci odvede, ale za stejné peníze jsem schopná sehnat lepší.  Rimmel - Brow Pro Micro Tato tužka na obočí byla moje velká láska! Vydržela mi téměř rok (nepoužívala jsem ji denně a určitě nemám potřebu dokreslovat si obočí, tužky spíš používám ke korekci vnější části obočí). Je hezky tenká, tak akorát tvrdá/měkká. Kdybych neměla v zásobě spoustu dalších, klidně ji ihned pořídím znovu.  Garnier - Moisture+ Aqua Bomb Moje oblíbená pleťová maska :) Myslím si, že ji všichni znáte.  Garnier Bio - Čistící pleťové tonikum s tymiánem Tohle pleťové tonikum bylo fajn, nicméně asi ho znova úplně nepotřebuju. To, že mi lehce vysušoval pleť, mi ani tak moc nevadilo, ale často mi pleť vysušoval docela dost a to je něco, co mi úplně nesedělo.  Catrice - Camouflage cre

Vánoční přání

Milé čtenářky, milí čtenáři dovolte mi popřát Vám co možná nejklidnější prožití vánočních svátků. Doufám, že si nejen dnešek, ale i nadcházející dny užijete v klidu a v pohodě s Vašimi blízkými tak, jak si představujete. Pevně věřím, že každý z Vás dnes večer najde pod stromkem to, po čem touží a že i Vámi obdarovaní budou mít radost. A nezoufejte, pokud někdo ve Vašem okolí bude mít pod stromkem sto dárků a vy jenom pár - Vánoce nejsou jenom o dárkách, věřte mi. Užívejte si :)

Nákupy leden - duben 2021 - Dekorativní kosmetika

Hezký den všem! V prvním článku roku 2021 jsem všem chtěla popřát úspěsný rok 2021, nicméně takhle v květnu se to už asi úplně nehodí :-) Přiznávám, že jsem všechny své novinky poctivě fotila, a nebyla jsem schopná se přinutit k tomu, abych vše sepsala a průběžně postovala. Takže jsem se rozhodla, že to udělám trochu jinak. Své nákupy za uplynulé 4 měsíce rozdělím do tří článků - dekorativní kosmetika, skin care a péče o tělo a vlasy. Takhle se to poměrně hezky rozprostře a i tak si myslím, že to budou články velmi obsáhlé, neboť i když jsem se snažila, nějak se mi nevedlo úplně šetřit.  Oriflame - Posilující řasenka na řasy a obočí Tento produkt jsem si koupila hlavně z toho důvodu, že je to takové 2v1 - můžu to použít jak na řasy, tak na obočí, z čehož jsem usuzovala, že to bude v hnědém odstínu, a nespletla jsem se. Hnědé řasenky nosím ráda, toto je spíš hodně lehoučký gel, který na štětečku není prakticky vidět, abych si ověřila, že je to opravdu zabarvené, musela jsem si kousek pr