Přeskočit na hlavní obsah

Kosmetika vs. knihy

Hezkou neděli všem!

Dnes tu pro Vás mám takový oddychovější článek, k jehož napsání mě dovedl nedávný rozhovor s mojí kamarádkou. Jak už jste stihli pochopit z názvu článku, dnes to bude o kosmetice a knihách.

Já mám ráda oboje, jak kosmetiku tak knihy. Moje kamarádka preferuje pouze knihy, kosmetika jí je cizí (což je podle mého názoru velká škoda, protože je to moc hezká holka a kdyby troškou líčení zvýraznila hlavně své oči, chlapi by se o ní poprali... takhle působí zbytečně nevýrazně).

K našemu rozhovoru jsme se dostali při společných nákupech - já si koupila nějakou kosmetiku, ona nakupovala ve velkém knihy. Když jsme se pak pohromadě prohrabovaly nákupy a mě se sešly 2 tvářenky, tak se mě zeptala, kolik vlastně mám doma tvářenek. Chvilku mi to dalo než jsem je spočítala a když jsem připočítala ty 2 nové, tak jsem byla na desítce. Na což mi řekla, že je to vlastně zbytečnost mít jich tolik a že to jsou podle ní vyhozené peníze (Což sedí od člověka, který nevlastní tvářenku ani jednu).

Ano, tady se můžeme dohadovat o tom, jestli je opravdu nutné mít 10 tvářenek (ve skutečnosti jich mám 11, úplně jsem totiž zapomněla, že jsem si ještě jednu objednávala z Avonu) a jestli by mi nestačila pouze jedna. Na druhou stranu jsem přesvědčená že co tvářenka to jiný vzhled. Přeci jen se světle růžovou vypadá člověk jinak než s vínovou, že jo.



Já si navíc nepotrpím na drahou kosmetiku a ve finále 90% kosmetiky kterou mám jsem si koupila ve výprodeji nebo v akci, takže mě její cena zase až tak netrápí. Což byl jeden z mých argumentů, který jsem vytáhla. Mých 10 tvářenek stálo dohromady méně co její aktuální nákup knih s tím, že jak ji moc dobře znám, tak knížky přečte, zastrčí do police a jen tak se k nim pro další nové a nové nevrátí. Já tvářenky střídám prakticky denně, takže se u mě jedná o produkt, který mi nikde neleží.

V rámci tohoto našeho rozhovoru se mě zeptala, kolik mám vlastně vůbec kosmetiky. Když jsem jí řekla, že víc než je zdrávo. Jenže veškerou kosmetiku mám ve skříňce o rozměrech asi 60x60x30 cm a tudíž mi nezabírá v pokoji skoro žádné místo narozdíl od jejích několik knihoven, díky kterým se jí do pokoje nevejde prakticky nic jiného a pořád přemýšlí, jak tam vtěsnat další. Takže při její nejbližší návštěvě jí budu všechnu kosmetiku ukazovat.

Neříkám, že si občas nějakou knihu nekoupím - koupím. Ale většinou si knihy půjčuji v knihovně, protože vím, že i kdybych se na hlavu stavěla, tak si momentálně do svého pokoje nemůžu pořídit obří knihovnu, ve které bych všechny knihy měla (i když o ní sním a doufám, že jednou mi to mé vlastní bydlení dovolí). Čtení miluji a knihy preferuji v klasické podobě, protože čtečka prostě nevoní.

Nikomu neberu jeho názor, jsem ráda, že jsme společně na toto téma narazily, ale myslím si, že kosmetika patří stejně jako knihy ke koníčkům (jo, beru to jako koníček) a obojí nám zpříjemňuje život. A mým životem prochází kosmetika i knihy. Ráno se ráda nalíčím, když už ne pro okolí tak pro svůj dobrý pocit, večer před spaním se ráda začtu do knihy. Ani jedno se nevylučuje, nikterak si nepřekáží.

Jak jste na tom vy? Setkáváte se ve svém okolí s názory, že je tolik kosmetiky kolik máte zbytečností, a že peníze za kosmetiku utracené by bylo lepší investovat jinde? Jaké další končíky jsou nedílnou součástí Vašich životů? Pochlubte se v komentářích, třeba se nechám inspirovat...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Konečná 36

Hazké pondělí všem! Mám tu pro Vás slibovaný článek plný prázdných obalů od kosmetiky. A nebude trvat dlouho a budu mít pro vás další nálož ;)   Oriflame - Big Lash Mascara Bohužel, tuto řasenku nemůžu úplně doporučit. Je průměrná, svou práci odvede, ale za stejné peníze jsem schopná sehnat lepší.  Rimmel - Brow Pro Micro Tato tužka na obočí byla moje velká láska! Vydržela mi téměř rok (nepoužívala jsem ji denně a určitě nemám potřebu dokreslovat si obočí, tužky spíš používám ke korekci vnější části obočí). Je hezky tenká, tak akorát tvrdá/měkká. Kdybych neměla v zásobě spoustu dalších, klidně ji ihned pořídím znovu.  Garnier - Moisture+ Aqua Bomb Moje oblíbená pleťová maska :) Myslím si, že ji všichni znáte.  Garnier Bio - Čistící pleťové tonikum s tymiánem Tohle pleťové tonikum bylo fajn, nicméně asi ho znova úplně nepotřebuju. To, že mi lehce vysušoval pleť, mi ani tak moc nevadilo, ale často mi pleť vysušoval docela dost a to je něco, co mi úplně nesedělo.  Catrice - Camouflage cre

Vánoční přání

Milé čtenářky, milí čtenáři dovolte mi popřát Vám co možná nejklidnější prožití vánočních svátků. Doufám, že si nejen dnešek, ale i nadcházející dny užijete v klidu a v pohodě s Vašimi blízkými tak, jak si představujete. Pevně věřím, že každý z Vás dnes večer najde pod stromkem to, po čem touží a že i Vámi obdarovaní budou mít radost. A nezoufejte, pokud někdo ve Vašem okolí bude mít pod stromkem sto dárků a vy jenom pár - Vánoce nejsou jenom o dárkách, věřte mi. Užívejte si :)

Nákupy leden - duben 2021 - Dekorativní kosmetika

Hezký den všem! V prvním článku roku 2021 jsem všem chtěla popřát úspěsný rok 2021, nicméně takhle v květnu se to už asi úplně nehodí :-) Přiznávám, že jsem všechny své novinky poctivě fotila, a nebyla jsem schopná se přinutit k tomu, abych vše sepsala a průběžně postovala. Takže jsem se rozhodla, že to udělám trochu jinak. Své nákupy za uplynulé 4 měsíce rozdělím do tří článků - dekorativní kosmetika, skin care a péče o tělo a vlasy. Takhle se to poměrně hezky rozprostře a i tak si myslím, že to budou články velmi obsáhlé, neboť i když jsem se snažila, nějak se mi nevedlo úplně šetřit.  Oriflame - Posilující řasenka na řasy a obočí Tento produkt jsem si koupila hlavně z toho důvodu, že je to takové 2v1 - můžu to použít jak na řasy, tak na obočí, z čehož jsem usuzovala, že to bude v hnědém odstínu, a nespletla jsem se. Hnědé řasenky nosím ráda, toto je spíš hodně lehoučký gel, který na štětečku není prakticky vidět, abych si ověřila, že je to opravdu zabarvené, musela jsem si kousek pr