Přeskočit na hlavní obsah

Nákupy červenec a srpen 2014

Hezký, i když poněku propršený čtvrteční podvečer!

Konečně jsem se dostala k tomu, abych Vám ukázala, co všechno jsem si koupila o prázdninách. Ještě než se pustíte do čtení, dovolím si takovou technickou poznámku - minulé pondělí jsem nastoupila do své vůbec první práce (pominu-li brigádu), takže se s ní pomalu sžívám... Omluvte prosím ted mojí momentální neaktivitu tady na blogu. Doufám však, že v co nejbližší době se všechno vrátí do normálu... 

Odličovací ubrousky - Balea
Klasika. Výborná věc, která odlíčí i voděodolnou řasenku. Odličovací ubrousky doporučuji všem slečnám a ženám, které se například vrací pozdě v noci z brigády, práce, z diskoték či zábav a nemají síly na to, aby se odlíčily tak jako každý jiný den. Je to rychlé a plní to svůj účel 100%.
Cena: 45,- Kč (DM)



Dětské ubrousky - babylove
Tentokrát jsem sáhla po malém balení, protože si přiznejme, že čím větší balení, tím je větší šance, že ubrousky nestihnu spotřebovat a vyschnou. Nicméně tyto ubrousky můžu doporučit třeba i pánům do dílny - taťkovi skvěle posloužily po složení kola k tomu, aby si nešel kupovat jízdenku na vlak jako kdyby právě vytáhl ruce ze sudu s použitým olejem.
Cena: 22,- Kč (DM)



Vlhčené ubrousky neparfemované - gaga premium
V Tescu měli zrovna na dětské ubrousky akci, tak jsem neodolala vyzkoušet pro jednou zase něco nového. Uvidíme, jak se osvědčí.
Cena: 39,- Kč (Tesco)


Pleťová voda pro problematickou pleť - Synergen
Přiznám se, že značce Synergen začínám pomalu ale jistě přicházet na chuť. Po vyzkoušení pleťové masky jsem sáhla i po pleťové vodě a jsem prozatím velmi mile překvapená. Ač obsahuje alkohol, tak na pleti nepálí, naopak, je velmi příjemná.
Cena: 40,- Kč (Rossmann)

Lak na nehty - Avon
Nezvykle jsem si objednala lak na nehty v odstínu Noir Emerald. Musím ale říct, že podle katalogu měl být lak více do tyrkysova, ne to tmavě zelena. Stejný odstín mám už od MaxFactor, nicméně tento je spíš studenější - leskne se do stříbrna, MF je do zlata.
Cena: 39,- Kč


Gelové oční linky Supershock - Avon
A když už jsem byla u toho objednávání nezvyklé barvy, sáhla jsem po očních linkách v odstínu Savage, která je taky hooooodně nezvyklá pro mé líčení. Nicméně linka se dá nanést opravdu velmi tenounce k řasám a vypadá fantasticky! Navíc drží jako přibitá, a to i bez použití báze.
Cena: 109,- Kč


Obnovující maska s keratinem pro poškozené vlasy - Avon
Avon přichází s řadou na poškozené vlasy s komplexem Smart Technology s intenzivním keratinem, vitaminem E a avokádovým olejem bohatým na omega-6 mastné kyseliny. Já pro tentokrát sáhla pouze po masce, ale uvidíme, třeba časem přidám i další produkty (šampon, kondicionér a sprej).
Cena: 89,- Kč


60 seconds laky - Rimmel
Laky od Rimmelu jsem ještě nezkoušela, proto akce 1+1 zdarma byla tou pravou příležitostí k vyzkoušení. Sáhla jsem po červeném v odstínu 315 Ready, aim,  paint! a růžovém z kolekce Rita Ora v odstínu 323 Don't be shy (načež jsem doma zjistila, že úplně stejou barvu už mám, a to ze staré kolekce mini Colorama - 94 ultra violet)


Mono oční stín - UMA cosmetics
Černý oční stín v mé sbírce chyběl, proto bylo na čase se po nějakém poohlédnout. V drogérii se mi intenzitou barvy nejvíce zalíbil právě s tím od UMA cosmetics, vodstínu 08 women in black.
Cena: 40,- Kč (Teta drogerie)


3in1 - Garnier
Tento multifunkční čistící přípravek z mého blogu už velmi dobře znáte. Většinou ho kupuji v akci, kdy se cena pohybuje pod 100,- Kč, jako v tomto případě. Jsem s ním spokojená, hlavně mi vyhovuje fakt, že se dá použít i jako pleťová maska.
Cena: 99,- Kč (Teta drogerie)


Šampon a kondicionér - Gliss kur 
Gliss Kur od Schwarzkopf mám moc ráda - vyzkoušela jsem od nich už hodně řad, k mé nejoblíbenější patří černá. Tato fialová je novinka a jsem zvědavá, jak bude mým vlasům sedět.
Cena: 40,- Kč/kus (v akci, Teta drogerie)


Infaillible oční stíny - L'Oréal Paris
Po těchto očních stínech jsem pokukovala už několik let, ale dávat za ně plnou částku se mi nikdy nechtělo. Proto jsem využila příležitosti a koupila si je s 50% slevou. Sáhla jsem po odstínu 004 Forever Pink, což je krásná růžová se zlatými odlesky. Má nejlepší kamarádka si hned všimla, že mám nové stíny a je z nich totálně nadšená. A to mě těší.

Cena: 129,- Kč (stálá cena 259,- Kč - DM)


Tvářenka - Maybelline Colorama
Tvářenku od Coloramy jsem si chtěla koupit už delší dobu, nicméně až teď jsem se k jejímu nákupu dostala (a ano, opět za to mohla její cena). A protože mi doma chyběla tvářenka do fialova, koupila jsem si ji v odstínu 501, což sice není fialová v pravém slova smyslu, ale něco mezi fialovou a tmavě růžovou se zlatými odlesky. Taky za její nákup trošku může An. z Propadlo do života, protože o ní psala ve svém tvářenkovém TAGu :)

Cena: 40,- Kč (stálá cena cca 80,- Kč)


the Colossal Go Extreme Volum'! - Maybelline 
O tom, jak jsem se k této řasence dostala poprvé, jste si mohli přečíst už tady. A jelikož jsem s ní velmi spokojená, koupila jsem si jí znovu. Navíc jsem narazila v jedné soukromé drogérii na výprodej řasenek od Maybelline, takže byla za hubičku. Mám odstín Very Black, a kupovala jsem úplně poslední kus.
Cena: 95,- Kč (drogerie Stera)



Šampon proti žlutým tónům - Schauma
Fialový šampon mi už pomalu dochází, tak jsem tentokrát sáhla po Schaumě. Efekt drogérkových šamponů určitě není tolik silný jako těch salónových ,ale mě to nevadí a stačí mi to. Tak doufám, že budu spokojená.
Cena: 40,- Kč (Teta drogerie)



Čekala jsem mnohem menší nákupy, až jsem sama překvapená, kolik jsem toho nakoupila... Jak jste utráceli v uplynulých 2 měsících vy?

Komentáře

  1. Hrozně se mi líbí ten lak na nehty od Avonu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je krásný! A skvěle bude vypadat v kombinaci s fialovou, úplně to vidím :D

      Vymazat

Okomentovat

Prosím slušně. Děkuji :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Konečná 36

Hazké pondělí všem! Mám tu pro Vás slibovaný článek plný prázdných obalů od kosmetiky. A nebude trvat dlouho a budu mít pro vás další nálož ;)   Oriflame - Big Lash Mascara Bohužel, tuto řasenku nemůžu úplně doporučit. Je průměrná, svou práci odvede, ale za stejné peníze jsem schopná sehnat lepší.  Rimmel - Brow Pro Micro Tato tužka na obočí byla moje velká láska! Vydržela mi téměř rok (nepoužívala jsem ji denně a určitě nemám potřebu dokreslovat si obočí, tužky spíš používám ke korekci vnější části obočí). Je hezky tenká, tak akorát tvrdá/měkká. Kdybych neměla v zásobě spoustu dalších, klidně ji ihned pořídím znovu.  Garnier - Moisture+ Aqua Bomb Moje oblíbená pleťová maska :) Myslím si, že ji všichni znáte.  Garnier Bio - Čistící pleťové tonikum s tymiánem Tohle pleťové tonikum bylo fajn, nicméně asi ho znova úplně nepotřebuju. To, že mi lehce vysušoval pleť, mi ani tak moc nevadilo, ale často mi pleť vysušoval docela dost a to je něco, co mi úplně nesedělo.  Catrice - Camouflage cre

Vánoční přání

Milé čtenářky, milí čtenáři dovolte mi popřát Vám co možná nejklidnější prožití vánočních svátků. Doufám, že si nejen dnešek, ale i nadcházející dny užijete v klidu a v pohodě s Vašimi blízkými tak, jak si představujete. Pevně věřím, že každý z Vás dnes večer najde pod stromkem to, po čem touží a že i Vámi obdarovaní budou mít radost. A nezoufejte, pokud někdo ve Vašem okolí bude mít pod stromkem sto dárků a vy jenom pár - Vánoce nejsou jenom o dárkách, věřte mi. Užívejte si :)

Nákupy leden - duben 2021 - Dekorativní kosmetika

Hezký den všem! V prvním článku roku 2021 jsem všem chtěla popřát úspěsný rok 2021, nicméně takhle v květnu se to už asi úplně nehodí :-) Přiznávám, že jsem všechny své novinky poctivě fotila, a nebyla jsem schopná se přinutit k tomu, abych vše sepsala a průběžně postovala. Takže jsem se rozhodla, že to udělám trochu jinak. Své nákupy za uplynulé 4 měsíce rozdělím do tří článků - dekorativní kosmetika, skin care a péče o tělo a vlasy. Takhle se to poměrně hezky rozprostře a i tak si myslím, že to budou články velmi obsáhlé, neboť i když jsem se snažila, nějak se mi nevedlo úplně šetřit.  Oriflame - Posilující řasenka na řasy a obočí Tento produkt jsem si koupila hlavně z toho důvodu, že je to takové 2v1 - můžu to použít jak na řasy, tak na obočí, z čehož jsem usuzovala, že to bude v hnědém odstínu, a nespletla jsem se. Hnědé řasenky nosím ráda, toto je spíš hodně lehoučký gel, který na štětečku není prakticky vidět, abych si ověřila, že je to opravdu zabarvené, musela jsem si kousek pr