Přeskočit na hlavní obsah

Nákupy červen 2014

Hezký den všem!

Máme za sebou první půlku roku 2014 a s koncem měsíce také přehled toho, čím jsem zase rozšířila svou kosmetickou sbírku. Chtěla jsem se pochválit, jak jsem se tentokrát zvládla udržet na uzdě, ale bohužel...


Pěna na holení – Balea
Po experimentu s gelem od Isany se vracím ke své oblíbené Balee. Mám ji už po několikáté a nemůžu si ji vynachválit. (Ano, v této části očekávám něco o tom, že sprchový gel poslouží stejně jako pěna…)
Cena: cca 55,- Kč (DM drogerie)



Minerální spray Aqua – Balea
Připadá mi, že minerální vody ve spreji jsou na blogové scéně populární už nějaký ten pátek, já jim podlehla až letos…I když podlehla – to asi není tak správné slovo. Baleu jsem si koupila hlavně kvůli ceně a velikosti (do práce a na cestování ideální „sprška“ na zchlazení).
Cena: cca 52,- Kč (DM drogerie)


Samohřejivá maska – Garnier
Už jsem s ní trapná, nemyslíte? Ale v Tescu ji měli levnější o polovic, než se prodává třeba v DM, tak bych byla hloupá, kdybych ji nekoupila.
Cena: 30,- Kč (Tesco)


Dlouhotrvající oční stíny – Avon
Avon přišel s novinkou v podobě krémovo-gelových očních stínů (nápadně připomínají ColorTattoo od Maybelline – hlavně dostupnými barvami). Já sáhla po odstínu Totally Taupe, což je nádherná šedá se spoustou mini zlatých třpytek. Složení stínů zabraňuje usazování stínů v záhybu očního víčka a rozmazávání se a barva má vydržet intenzivní až 18 hodin. Inu, uvidíme…
Cena: zaváděcích 89,- Kč (stálá cena 159,- Kč)


Lehký krycí denní krém SPF 20 – Avon
Po výborné zkušenosti s "testovací" verzí tohoto CC krému v odstínu Natural Beige jsem se rozhodla pro jeho plné balení. Nejsem schopná Vám říci, na jaké škále světlosti se nachází, protože pokaždé se mi zdá, že tento odstín mají v katalogu v jiném pořadí. Velmi jemně, příjemně voní, ale nemusíte se bát, že by byla vůně na obličeji cítit. Chystám samostatný článek.
Cena: 99,- Kč (stálá cena 199,- Kč)


Matující denní krém SPF 15 - Avon
Tento denní krém je dá se říct už mou kosmetickou stálicí, nicméně u zmatňující řady došlo k nějaké inovaci, tak jsem na něj zvědavá.
Cena: 99,- Kč (stálá cena 169,- Kč)


Posilující gelový lak na nehty – Avon
Měsíc zpět jsem si chválila, jak se mi hezky zpevnily nehty poté, co jsem dopoužívala Biosil. Bohužel, stačil víkend na brigádě a díky neustálému máčení rukou ve vodě moje nehty dostaly co proto. Tak jsem hledala ve své sbírce laků ten, který byl zpevńující nebo posilující, bohužel marně. Neváhala jsem tedy a objednala si tento od Avonu. A po prvním nalakování musím říct, že jsem spokojená. Navíc může sloužit i jako podkladový lak, takže jsem zabila 2 mouchy jednou ranou.
Cena: 59,- Kč (stálá cena 149,- Kč)


Co hezkého jste si koupili v červnu vy?

Komentáře

  1. Sprchový gel místo pěny úplně stačí! (Dělám si legraci. ;))
    Jsem zvědavá na recenze. :) Já jsem si konečně koupila tvářenku Nars, a připadá mi legrační, že už to píšu asi pod třetí nákupový článek, no jo, přelom měsíce. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem přemýšlela, že bych si nohy takhle v létě přestala holit úplně, k čemu taky, že jo? :D
      Já ty články z přelomu měsíce mám stejně asi ze všech nejraději - nákupy, novinky, objevy, bilance...

      Vymazat
  2. Já bych si při holení se sprchovým gelem nevystačila :-D Pěna je pro mě jasná volba! Já teď zkouším z Lidlu (sice pánskou...), tak uvidíme :-)
    PS: Nemáš u toho krycího krému jinou fotku? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za upozornění :D Samozřejmě, že je tam jiná fotka a k tomu dennímu krému nemám vůbec text! Jdu to napravit :D

      Vymazat

Okomentovat

Prosím slušně. Děkuji :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Konečná 36

Hazké pondělí všem! Mám tu pro Vás slibovaný článek plný prázdných obalů od kosmetiky. A nebude trvat dlouho a budu mít pro vás další nálož ;)   Oriflame - Big Lash Mascara Bohužel, tuto řasenku nemůžu úplně doporučit. Je průměrná, svou práci odvede, ale za stejné peníze jsem schopná sehnat lepší.  Rimmel - Brow Pro Micro Tato tužka na obočí byla moje velká láska! Vydržela mi téměř rok (nepoužívala jsem ji denně a určitě nemám potřebu dokreslovat si obočí, tužky spíš používám ke korekci vnější části obočí). Je hezky tenká, tak akorát tvrdá/měkká. Kdybych neměla v zásobě spoustu dalších, klidně ji ihned pořídím znovu.  Garnier - Moisture+ Aqua Bomb Moje oblíbená pleťová maska :) Myslím si, že ji všichni znáte.  Garnier Bio - Čistící pleťové tonikum s tymiánem Tohle pleťové tonikum bylo fajn, nicméně asi ho znova úplně nepotřebuju. To, že mi lehce vysušoval pleť, mi ani tak moc nevadilo, ale často mi pleť vysušoval docela dost a to je něco, co mi úplně nesedělo.  Catrice - Camouflage cre

Vánoční přání

Milé čtenářky, milí čtenáři dovolte mi popřát Vám co možná nejklidnější prožití vánočních svátků. Doufám, že si nejen dnešek, ale i nadcházející dny užijete v klidu a v pohodě s Vašimi blízkými tak, jak si představujete. Pevně věřím, že každý z Vás dnes večer najde pod stromkem to, po čem touží a že i Vámi obdarovaní budou mít radost. A nezoufejte, pokud někdo ve Vašem okolí bude mít pod stromkem sto dárků a vy jenom pár - Vánoce nejsou jenom o dárkách, věřte mi. Užívejte si :)

Nákupy leden - duben 2021 - Dekorativní kosmetika

Hezký den všem! V prvním článku roku 2021 jsem všem chtěla popřát úspěsný rok 2021, nicméně takhle v květnu se to už asi úplně nehodí :-) Přiznávám, že jsem všechny své novinky poctivě fotila, a nebyla jsem schopná se přinutit k tomu, abych vše sepsala a průběžně postovala. Takže jsem se rozhodla, že to udělám trochu jinak. Své nákupy za uplynulé 4 měsíce rozdělím do tří článků - dekorativní kosmetika, skin care a péče o tělo a vlasy. Takhle se to poměrně hezky rozprostře a i tak si myslím, že to budou články velmi obsáhlé, neboť i když jsem se snažila, nějak se mi nevedlo úplně šetřit.  Oriflame - Posilující řasenka na řasy a obočí Tento produkt jsem si koupila hlavně z toho důvodu, že je to takové 2v1 - můžu to použít jak na řasy, tak na obočí, z čehož jsem usuzovala, že to bude v hnědém odstínu, a nespletla jsem se. Hnědé řasenky nosím ráda, toto je spíš hodně lehoučký gel, který na štětečku není prakticky vidět, abych si ověřila, že je to opravdu zabarvené, musela jsem si kousek pr