Přeskočit na hlavní obsah

Nákupy duben 2014

Vítejte u dalšího nakupovacího článku!
Tak nějak si říkám, jestli by ten čas nechtěl zpomalit - pamatuji si, když jsem psala The best of 2013 a najednou tu je duben a s ním další nakupující článek. Tak jen doufám, že jsem na nic nezapomněla a ukázala Vám všechno, čím jsem si tento měsíc udělala radost.


Tvářenka - Avon
Z nákupu této tvářenky jsem mírně rozpačitá - v katalogu byla pojmenovaná jako "Pudrová rozjasňující růž" ana obrázku se tvářila dvojbarevne - jako tvářenka a rozjasňovač, ve finále mi přišla tvářenka se spouuuustou jemných třpytek s nápisem na krabičce "Pudrový rozjasňovač". Momentálně jsem bledá jako stěna a stres mé pleti také nepomáhá, takže jako rozjasňovač používám, ale až v létě trošičku chytím barvu, tak to bude v malém množství místo tvářenky pecka! Ve finále jsem ráda, že to dopadlo jak to dopadlo.
Cena: 99,- Kč



Rtěnka Ultra Beauty - Avon
Rtěnku jsem si odstínově vybírala trošičku do oranžova, protože ta mi v mém rtěnkovém arsenálu chybí. Odstín golden nectar je velmi příjemná barva a troufám si říct že mi i sluší.
Cena: 79,- Kč



Sprchový gel Mango Mambo - Balea
Milovala jsem jeho vůni loňské léto, milovat ji budu i to letošní! I když název je trošku jiný, vůně je naprosto totožná. V dostání je ještě malounový Melon Tango (taky voní moc hezky) a s karambolou Carambola Lambada. A já mám zálust zase na všechny tři :)
Cena: 33,- Kč (DM, LE)


Deodoranty - Rexona
Má vůbec cenu o nich ještě vůbec psát? Všichni už víte, jak moc je mám ráda. A s blížícím se létem se mi hromadí zase jejich zásoba, aby se mi nestalo, že mi dojdou.
Cena: 40,- Kč/kus (akce v Teta drogerii)


Colorama Brocades - Maybelline
Tahle kolekce laků se mi strašně moc líbila, ale dávat za ně 70,- Kč se mi moc nechtělo. Teď se ale vyprodávají a já ulovila jeden z posledních dvou kousků, které v DM měli. Měli už jen odstín 224, který je nádherný. A po prvním nalakování musím říct, že se lakuje velmi dobře, rychle schne a kryje ve 2 vyrstvách. Výdrž je dobrá, 2 dny jsem měla lak moc hezký, bez ošoupaných konečků nehtů. A musím podotknout, že bez jakéhokoli podkladového či nadlaku. Takže pecka!
Cena: 30,- Kč (DM, LE)


Zpevňující sprchový gel - Adidas
Tento sprchový gel jsem už jednou měla a už tenkrát jsem si říkala, že když bude v nějaké akci, tak že si ho klidně koupím znova, protože božsky voněl.
Cena: 50,- Kč (DM)


Gel Tint - Essence
Nevím, jak dlouho jsou tyto gelové barvy na rty od Essence v nabídce, ale tam, kde jsem ji kupovala já, ji mají hodně krátkou dobu, protože testery byly netknuté. Zalíbila se mi odstín 04 pink exposed. Musím říct, že docela příjemně voní. Uvidíme, jak se spolu budeme kamarádit.
Cena: 60,- Kč (Drogerie Stera)



Řasenka precizní - Alverde
Dlouho jsem si přála vyzkoušet nějakou řasenku od Alverde. Ve výprodejovém stojanu jsem objevila tuhle, za směšných 18,- Kč. Tak jsem si řekla, že ji vyzkouším. Až doma jsem ale zjistila, že je v odstínu 20 BLAU. Tak nějak mi prostě v tom obchodě nedošlo, že bych se na ten odstín taky mohla podívat. Ale co, vyzkouším, když to bude dobré, nechám si jí, když nebude, zkusím poslat dál.
Cena: 18,- Kč (původní cena cca 70,- Kč; DM)


Antiperspirant pH Active - Lady SpeedStick
Jsem sice větší příznivec sprejových deodorantů a antiperspirantů, ale od Lady Speed Stick mám ráda i ty tuhé. Tenhle teda tuhý není, ale je gelový. Už jsem ho myslím někdy v minulosti měla a byla jsem s ním spokojená. I když to zrovna nebyl přímo tenhle. Tak jsem zvědavá, jak se spolu budeme kamarádit.
Cena: 50,- Kč (DM)



Hřebínek na řasy - evermate
Jenom mě se povede při čištění hřebínku vylámat víc jak půlku zubů. Takže mi nezbylo nic jiného, než si koupit nový. Nicméně za ty peníze?
Cena: 20,- Kč (Drogerie Stera)



Také jsem dostala (vyhrála) 250 ml balení slavné Solution Micellaire od Biodermy. Tak jsem na ní zvědavá, jak mi sedne tentokrát....


A jak jste se rozjeli v dubnu vy? Ušetřili jste své peněženky a účty, nebo zaplakaly? Za co jste v dubnu utratili nejvíce peněz?

P. S. Jelikož se mi zase ve skříni nahromadila slušná zásoba sprchových gelů, dávám si v jejich nakupování zase na nějakou chvíli stopku.

Komentáře

  1. Já jsem v dubnu nakoupila hlavně hromadu laků na nehty (no dobře, taková hromada to není, jen 4), řasenku a fixku na rty, plus pár vzorečků vůní. A k tomu nějaké to oblečení. S teplejším počasím bych taky pomalu měla vyrazit pro nějaké ty protipotící pomocníky. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokukuji po nějakém hezkém modrém laku (strašně mě láká si nalakovat nehty na žluto a na palcích si namalovat Mimoně).

      Tak hlavně víš jak - proti pocení žádnou Niveu! :D

      Vymazat

Okomentovat

Prosím slušně. Děkuji :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Konečná 36

Hazké pondělí všem! Mám tu pro Vás slibovaný článek plný prázdných obalů od kosmetiky. A nebude trvat dlouho a budu mít pro vás další nálož ;)   Oriflame - Big Lash Mascara Bohužel, tuto řasenku nemůžu úplně doporučit. Je průměrná, svou práci odvede, ale za stejné peníze jsem schopná sehnat lepší.  Rimmel - Brow Pro Micro Tato tužka na obočí byla moje velká láska! Vydržela mi téměř rok (nepoužívala jsem ji denně a určitě nemám potřebu dokreslovat si obočí, tužky spíš používám ke korekci vnější části obočí). Je hezky tenká, tak akorát tvrdá/měkká. Kdybych neměla v zásobě spoustu dalších, klidně ji ihned pořídím znovu.  Garnier - Moisture+ Aqua Bomb Moje oblíbená pleťová maska :) Myslím si, že ji všichni znáte.  Garnier Bio - Čistící pleťové tonikum s tymiánem Tohle pleťové tonikum bylo fajn, nicméně asi ho znova úplně nepotřebuju. To, že mi lehce vysušoval pleť, mi ani tak moc nevadilo, ale často mi pleť vysušoval docela dost a to je něco, co mi úplně nesedělo.  Catrice - Camouflage cre

Vánoční přání

Milé čtenářky, milí čtenáři dovolte mi popřát Vám co možná nejklidnější prožití vánočních svátků. Doufám, že si nejen dnešek, ale i nadcházející dny užijete v klidu a v pohodě s Vašimi blízkými tak, jak si představujete. Pevně věřím, že každý z Vás dnes večer najde pod stromkem to, po čem touží a že i Vámi obdarovaní budou mít radost. A nezoufejte, pokud někdo ve Vašem okolí bude mít pod stromkem sto dárků a vy jenom pár - Vánoce nejsou jenom o dárkách, věřte mi. Užívejte si :)

Nákupy leden - duben 2021 - Dekorativní kosmetika

Hezký den všem! V prvním článku roku 2021 jsem všem chtěla popřát úspěsný rok 2021, nicméně takhle v květnu se to už asi úplně nehodí :-) Přiznávám, že jsem všechny své novinky poctivě fotila, a nebyla jsem schopná se přinutit k tomu, abych vše sepsala a průběžně postovala. Takže jsem se rozhodla, že to udělám trochu jinak. Své nákupy za uplynulé 4 měsíce rozdělím do tří článků - dekorativní kosmetika, skin care a péče o tělo a vlasy. Takhle se to poměrně hezky rozprostře a i tak si myslím, že to budou články velmi obsáhlé, neboť i když jsem se snažila, nějak se mi nevedlo úplně šetřit.  Oriflame - Posilující řasenka na řasy a obočí Tento produkt jsem si koupila hlavně z toho důvodu, že je to takové 2v1 - můžu to použít jak na řasy, tak na obočí, z čehož jsem usuzovala, že to bude v hnědém odstínu, a nespletla jsem se. Hnědé řasenky nosím ráda, toto je spíš hodně lehoučký gel, který na štětečku není prakticky vidět, abych si ověřila, že je to opravdu zabarvené, musela jsem si kousek pr