Přeskočit na hlavní obsah

Nákupy březen 2014

Vítám Vás u nákupů za březen!

I když jsem se moc a moc snažila, tak jsem se nakonec neudržela a koupila si toho poměrně dost. To je holt tak, když se sejde nějaká ta akce dohromady - např. poštovné zdarma u Elfu. Ale nebudu se tu více vypisovat, posuďte sami.

Set vzorků pro začátečníky - LUSH
O tomto setu bylo vše napsáno zde, kde se dozvíte více. Až vzorečky vyzkouším, můžete se těšit na článek o tom, jak jsem s nimi byla spokojená a co bych si koupila.
Cena: 97,- Kč



Zeštíhlující gel na bříško - Dermacol
Je mi jasné, že samo o sobě toho moc neudělá, ale jelikož jsem se dala na cvičení, tak jsem se rozhodla mu dát šanci. V DM na něj měli i malou slveu, tak proč ji nevyužít.
Cena: 179,- Kč ve slevě (stálá cena 199,- Kč)


Oličovací ubrousky - Balea
Zas a znova, pořád dokola. Tyto ubrousky jsou skvělým pomocníkem při rychlém odlíčení, případně při cestování. Za sebe můžu jenom doporučit.
Cena: cca 40,- Kč


3v1 gel+peeling+maska - Garnier
Nevím, co více k tomuto produktu mám psát, protože o něm tady u mě na blogu bylo řečeno snad už všechno.
Cena: 99,- Kč ve slevě (stálá cena okolo 130,- Kč)


Rtěnka - Cien
Psaly o ní An. z Propadlo do života i Lucka ze Svět módy podle LU... Inu, ani já neodolala. Sáhla jsem po stejném odstínu jako má An., 23 sweet kisses. Odstínů se mi líbio víc, ale rozhodla jsem se jenom pro jeden. A musím říct, že barva je to nádherná! Rty jsou šťavnaté, ale ne moc zahalené do bravy, prostě tak akorát. S čím se trošku nemůžu zžít je textura rtěnky, ale nějak se s tím poperu. A za ty peníze...
Cena: 50,- Kč (seženete v Lidlu)
 

Štetce na oční stíny - Essence 
Štětce jsem náhodou objevila v Globusu (úplně jsem totiž zapomněla, že tato kolekce byla výhradně určená pro tyyto obchoďáky). Štětce byly už hodně probrané, tyto dva byli poslední kousky ve své kategorii. Štětce na make-up a pudr už nebyly, houbička na mě nepůsobila zrovna dvakrát kvalitním dojmem a jelikož teď používám na obočí gel, tak štětec mě taky moc nezaujal. Pouzdro měli poslední, ale mělo kaz, takže stovku za něj se mi dávat fakt nechtělo. Větší, mátově zelený - 01 Blow My Mint - je k nanesení stínu na celé víčko, menší, růžový - 01 Blooming Tender - bych přirovnala k "tužkovému" štětci, je určený na detaily.Zatím jsem se s nimi pokoušela nalíčit jednou, snahu jsem vzdala, protože dřív bych si do stínu vydřela díru, než by štětec nabral nějakou barvu.
Cena: 01 Mint - 40,- Kč
          01Tender - 35,- Kč


Umělé řasy - E. L. F.
Svoji snahu nosit umělé řasy jsem po prvním neúspěchu nezahodila, ba naopak, dohnala mě k tomu, objednat si jak řasy v celku, tak jen jednotlivé trsy. Chvíli jsem uvažovala, zda si nekoupit nějaké trsy od Essence, nicméně elf je má o polovinu levnější, takže jsem udělala dobře.
Cena: 39,- Kč/kus (Essentials řada)


Štětec na tvářenku - E. L. F.
Původně jsem si chtěla pořídit nový štětec na pudr, ale nakonec jsem sáhla po tomto kulato-špičatém štětci na tvářenku.Není tak veliký ani hustý, jak jsem čekala, ale uvidíme. Dokážu si představit, že ho používám i na rozjasňovač nebo bronzer.
Cena: 97,- Kč (Studio řada)


Štěteček na oční linky - E. L. F.
Štěteček na oční linku tohoto tvaru mám na svém pomyslném wishlistu už dlouho, takže jsem si ho prostě musela koupit. Zatím jsem nezkoušela, ale vypadá dobře, je tenký, neroztřepený.
Cena: 97,- Kč (Studio řada)


Camouflage Cream - Catrice
Ano, i já u podlehla a koupila si tento věhlasný korektor. Sáhla jsem po odstínu 010 Ivory. Kupovala jsem ho na slepo, protože v testerech zrovna tento odstín nebyl.
Cena: 75,- Kč




Komentáře

  1. Moc pěkné nákupy. :) Z těch zeštíhlujících věcí od Dermacolu mi nejvíc asi vyhovovalo to tělové máslo v kelímku, protože jak moc hezky hydratovalo, tak kůže potom byla taková napitá a zkrátka hezčí. :)
    Štětce od essence se mi docela na obrázcích líbily, ale do Globusu daleko a koukám, že jsem asi o nic nepřišla. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro mě jsou ty štětce zklamáním, protože jinak jsem se štětci (ať už na oči či na tvář) od Essence velmi spokojená. Ve finále jsem ráda, že jsem si koupila jenom tyhle dva a neutratila další peníze za něco, co se stejně moc použít nedá.

      Vymazat
  2. Catrice ti závidím! V našem městě není ani jeden stojan, takže po korektoru marně toužím. Vím, že se dá objednat z internetu, ale nechce se mi dávat poštovné :-P
    A ty štětce od Essence mě teda zklamaly, ale i tak se na ně pojedu kouknout :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My tady u nás "na vesnici" Catrice nemáme, bohužel nejbližší stojan je cca 45 kilometrů daleko, takže se ke Catrice dostanu opravdu jen velmi výjimečně.
      Na štětce se podívej, pokud už nebudou úplně vybrané.

      Vymazat

Okomentovat

Prosím slušně. Děkuji :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Konečná 36

Hazké pondělí všem! Mám tu pro Vás slibovaný článek plný prázdných obalů od kosmetiky. A nebude trvat dlouho a budu mít pro vás další nálož ;)   Oriflame - Big Lash Mascara Bohužel, tuto řasenku nemůžu úplně doporučit. Je průměrná, svou práci odvede, ale za stejné peníze jsem schopná sehnat lepší.  Rimmel - Brow Pro Micro Tato tužka na obočí byla moje velká láska! Vydržela mi téměř rok (nepoužívala jsem ji denně a určitě nemám potřebu dokreslovat si obočí, tužky spíš používám ke korekci vnější části obočí). Je hezky tenká, tak akorát tvrdá/měkká. Kdybych neměla v zásobě spoustu dalších, klidně ji ihned pořídím znovu.  Garnier - Moisture+ Aqua Bomb Moje oblíbená pleťová maska :) Myslím si, že ji všichni znáte.  Garnier Bio - Čistící pleťové tonikum s tymiánem Tohle pleťové tonikum bylo fajn, nicméně asi ho znova úplně nepotřebuju. To, že mi lehce vysušoval pleť, mi ani tak moc nevadilo, ale často mi pleť vysušoval docela dost a to je něco, co mi úplně nesedělo.  Catrice - Camouflage cre

Vánoční přání

Milé čtenářky, milí čtenáři dovolte mi popřát Vám co možná nejklidnější prožití vánočních svátků. Doufám, že si nejen dnešek, ale i nadcházející dny užijete v klidu a v pohodě s Vašimi blízkými tak, jak si představujete. Pevně věřím, že každý z Vás dnes večer najde pod stromkem to, po čem touží a že i Vámi obdarovaní budou mít radost. A nezoufejte, pokud někdo ve Vašem okolí bude mít pod stromkem sto dárků a vy jenom pár - Vánoce nejsou jenom o dárkách, věřte mi. Užívejte si :)

Nákupy leden - duben 2021 - Dekorativní kosmetika

Hezký den všem! V prvním článku roku 2021 jsem všem chtěla popřát úspěsný rok 2021, nicméně takhle v květnu se to už asi úplně nehodí :-) Přiznávám, že jsem všechny své novinky poctivě fotila, a nebyla jsem schopná se přinutit k tomu, abych vše sepsala a průběžně postovala. Takže jsem se rozhodla, že to udělám trochu jinak. Své nákupy za uplynulé 4 měsíce rozdělím do tří článků - dekorativní kosmetika, skin care a péče o tělo a vlasy. Takhle se to poměrně hezky rozprostře a i tak si myslím, že to budou články velmi obsáhlé, neboť i když jsem se snažila, nějak se mi nevedlo úplně šetřit.  Oriflame - Posilující řasenka na řasy a obočí Tento produkt jsem si koupila hlavně z toho důvodu, že je to takové 2v1 - můžu to použít jak na řasy, tak na obočí, z čehož jsem usuzovala, že to bude v hnědém odstínu, a nespletla jsem se. Hnědé řasenky nosím ráda, toto je spíš hodně lehoučký gel, který na štětečku není prakticky vidět, abych si ověřila, že je to opravdu zabarvené, musela jsem si kousek pr