Přeskočit na hlavní obsah

Konečná IV.

Přijde mi, že jsem poslední konečnou psala nedávno a už jsem tu s dalším, v pořadí čtvrtým pokračováním "seriálu" o spotřebovaných produktech. Tentokrát jsem zařadila i produkty, kterých se zbavuji z důvodu, že jsou buď prošlé, nebo je nepoužívám a vím, že už je používat nebudu a nechci. Nebudu se moc rozepisovat  o věcech okolo, pustím se rovnou do toho. Přeci jen, spotřebované produkty tu jsou hlavními hvězdami!

Odličovač očí od RIVAL de Loop mi byl velmi příjemným společníkem na cestách, takže pokud se zase někam vydám, určitě se budeme zase přátelit. Sprchový gel Adidas měl zpevňovat, pro mě je to sprcháč jako každý jiný. Co musím vyzdvihnout je úžasná vůně. Kondicionér Gliss Kur byl fajn, jsme staří známí. Určitě zase někdy pořídím. Pěna na holení od Baley je také mojí stálicí, nicméně teď mám nějakou z Rossmanna. 3 Minute Miracle je fajn věcička, v budoucnu si určitě pořídím plné balení.


Vůně Outspoken od Fergie z Avonu je úžasná, doufám, že se mi v budoucnu poštěstí si ji znovu pořídit. Z masky na vlasy od Avonu jsem byla ze začátku hodně nešťastná, nicméně nakonec se z nás staly kamarádky a klidně po ní sáhnu znova. Kondicionér od Baley je skvělá záležitost na cesty - přiměřené balení, výborná péče o vlasy. Další z věcí, kterou si na cestování pořídím znova. A znova Avon - Summer White je mojí oblíbenou vůní, v zásobě mám další. Mask of Magnaminty je pro mě zklamáním. Kupovala jsem si ji už někdy v zimě s tím, že měla být do dubna spotřebovaná. Na obličeji jsem ji měla 2krát, na víc jsem se neodvážila - z toho smradu se mi jednoduše zvedal žaludek. Teď jsem ji používala jako tělový peeling a to si zase říkám, že není špatný. Nicméně za ty peníze jsem čekala větší zázrak, takže díky, ale LUSH už ne.

Jsem na sebe neskutečně hrdá, že se mi daří spotřebovávat i dekorativní kosmetiku. Sice jsem opět jenom u řasenek a jedné báze, ale i to se počítá. Ze SuperSHOCK jsem byla ze začátku zklamaná, nakonec když trošku vyschla a nebyla tolik mokrá, dala se používat a dokázala jsem s ní vykouzlit krásné řasy. Nicméně obtiskávání jí nejsem schopná odpustit. SuperFULL je mojí oblíbenou, nicméně mám pocit, že tentokrát mi kartáček tahal řasy, takže jsem si objednala od Avonu úplně jinou řasenku, tak uvidíme. Báze od e.l.f.u mi vyschla, ale byla moc fajn (moje první báze pod oční stíny vůbec), mám ještě jednu.
 Teď se dostávám k těm produktům, které jsem vyhodila. Balea pleťová voda bývala mojí stálicí, než jsem objevila Garnier. Krém proti celulitidě jsem si kupovala někdy na středí, nefungoval, změnil vůni i konzistenci, tak letí. Odličovací mléka od Astrid a Avonu byly fajn, nicméně jsem tak dlouho syslila zbytky, až se jednoduše zkazily a změnily konzistenci. S oražnovým víčkem je několik let prošlý opalovací krém, který jsem objevila. Lak od ebelin vyprchal, neodlakuje. Péče od L'Orealu byla fajn, nicméně po objevení olejíčků na vlasy nic jiného nepoužívám. Mandlové máslo od Alverde bylo už tenkrát přehmat, teď je žluklé, smrdí. Krém od Baley byl výborný, ale tak dlouho jsem si syslila zbytek, až ztvrdnul.

Spotřebování 13ti produktů mi přijde dostatečné na to, že poslední konečná na začátku listopadu. Pokud to půjde takovouto rychlostí, tak se z ní snad stane pravidelná měsíční rubrika! Nedávno jsem si dělala "inventuru" mých zásob hlavně co se pečující kosmetiky týče a zjistila jsem, že minimálně na půl roku mám vystaráno, takže můžu spotřebovávat jak je libo. Těste se tedy na další články.



Komentáře

  1. Pěkná spotřeba, i protřídění zásob chválím. :) Někdy je o potřeba. :)
    Odličovač od Rival de loop jsem měla, ale nějak mi moc neodličoval, nevím... Zbytek jsem snad ani nezkoušela. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já s ním byla spokojená, i když mě docela mrzí, že u nás se nedá sehnat v miniatuře dvoufázový, který jsem viděla v Německu (a docela si sypu popel na hlavu, že jsem si ho tam nekoupila).

      Vymazat

Okomentovat

Prosím slušně. Děkuji :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Konečná 36

Hazké pondělí všem! Mám tu pro Vás slibovaný článek plný prázdných obalů od kosmetiky. A nebude trvat dlouho a budu mít pro vás další nálož ;)   Oriflame - Big Lash Mascara Bohužel, tuto řasenku nemůžu úplně doporučit. Je průměrná, svou práci odvede, ale za stejné peníze jsem schopná sehnat lepší.  Rimmel - Brow Pro Micro Tato tužka na obočí byla moje velká láska! Vydržela mi téměř rok (nepoužívala jsem ji denně a určitě nemám potřebu dokreslovat si obočí, tužky spíš používám ke korekci vnější části obočí). Je hezky tenká, tak akorát tvrdá/měkká. Kdybych neměla v zásobě spoustu dalších, klidně ji ihned pořídím znovu.  Garnier - Moisture+ Aqua Bomb Moje oblíbená pleťová maska :) Myslím si, že ji všichni znáte.  Garnier Bio - Čistící pleťové tonikum s tymiánem Tohle pleťové tonikum bylo fajn, nicméně asi ho znova úplně nepotřebuju. To, že mi lehce vysušoval pleť, mi ani tak moc nevadilo, ale často mi pleť vysušoval docela dost a to je něco, co mi úplně nesedělo.  Catrice - Camouflage cre

Vánoční přání

Milé čtenářky, milí čtenáři dovolte mi popřát Vám co možná nejklidnější prožití vánočních svátků. Doufám, že si nejen dnešek, ale i nadcházející dny užijete v klidu a v pohodě s Vašimi blízkými tak, jak si představujete. Pevně věřím, že každý z Vás dnes večer najde pod stromkem to, po čem touží a že i Vámi obdarovaní budou mít radost. A nezoufejte, pokud někdo ve Vašem okolí bude mít pod stromkem sto dárků a vy jenom pár - Vánoce nejsou jenom o dárkách, věřte mi. Užívejte si :)

Nákupy leden - duben 2021 - Dekorativní kosmetika

Hezký den všem! V prvním článku roku 2021 jsem všem chtěla popřát úspěsný rok 2021, nicméně takhle v květnu se to už asi úplně nehodí :-) Přiznávám, že jsem všechny své novinky poctivě fotila, a nebyla jsem schopná se přinutit k tomu, abych vše sepsala a průběžně postovala. Takže jsem se rozhodla, že to udělám trochu jinak. Své nákupy za uplynulé 4 měsíce rozdělím do tří článků - dekorativní kosmetika, skin care a péče o tělo a vlasy. Takhle se to poměrně hezky rozprostře a i tak si myslím, že to budou články velmi obsáhlé, neboť i když jsem se snažila, nějak se mi nevedlo úplně šetřit.  Oriflame - Posilující řasenka na řasy a obočí Tento produkt jsem si koupila hlavně z toho důvodu, že je to takové 2v1 - můžu to použít jak na řasy, tak na obočí, z čehož jsem usuzovala, že to bude v hnědém odstínu, a nespletla jsem se. Hnědé řasenky nosím ráda, toto je spíš hodně lehoučký gel, který na štětečku není prakticky vidět, abych si ověřila, že je to opravdu zabarvené, musela jsem si kousek pr