Přeskočit na hlavní obsah

Můj týden 10

Pondělí
Je to chvíle, co jsem ukončila jednu praxi a hned si zařizuju další. Tak doufám, že tato bude alespoň z části tak dobrá, jako ta předchozí. Jinak návrat do školy po 3 týdnech mé nepřítomnosti byl hodně krušný a vůbec se mi tam nechtělo.
Hecla jsem se a začala jsem s 30 Day Shred od Jillian Michaels. Jsem na sebe zvědavá, jestli těch 30 dní vydržím.

Úterý
Je fajn po půlce března vzít do ruky lopatu a ráno si vyházet auto ze sněhu. Já vím, já vím, jaro oficiálně začíná až zítra, ale ta zima už by opravdu mohla skončit, protože tyhle teplotní rozdíly mě opravdu nebaví. Přišla jsem na to, že jeden ne zrovna hezký pohled mi dokáže zařídit, že se měučitelka po celé 2 hodiny ve škole na nic nezeptá. A to je dobré vědět :) 
Cvičím druhý den a všechno mě bolí. Ale nevzdávám se, byla bych ze sebe akorát tak zklamaná.


Středa
Přes noc z pondělí na středu napadlo neskutečně sněhu, dnes svítilo sluníčko o 106, že jsem i já, takovej zmrzlík, vydržela na beznínce jen ve svetru. Ale opravdu, to počasí je hodně vtipný. Já už chci regulérní jaro - rozkvetlé kytky, stromy, zelenající se louky bez přikrývky sněhu. 
Dnes jsem se musela do cvičení trošku přemlouvat, ale nakonec jsem to zvládla :)

Čtvrtek
Nevíte, kdy je nejbližší volno? Jsem ve škole čtvrtý den a už mě to neskutečně vytáčí. Špatná nálada a napětí z lyžáku ještě nevyprchalo a člověk si tak říká, jak dlouho to ještě všechno vydrží?
Neuvěřitené - nic mě nebolí a já se i na cvičení těšila! První, co trošku pociťuji je fakt, že zvládám den ode dne víc kliků!

Pátek
Doopravdy "miluju" čumily a "velice ochotné a pomocnou ruku podávající" lidi na místech, kam očividně nepatří. I když uznání od okolí mi tento fakt přeci jen trošku vykompenzovalo. Stejně tak "miluju" svoji novou kolegyni v práci, která mě dokáže neskutečně vytočit a znechutit mi celý večer jen tím, že jí někdo zmíní. Kam až jsem to dopracovala? Pevně doufám, že zrovna já nebudu mít to "štěstí," abych s ní byla na stálé směně. To by asi nedopadlo zrovna moc dobře. 
Cvičit chvíli před tím, než odjíždíte do práci asi není zrovna ten nejlepší nápad, nicméně fakt, že vás to alespoň trošku nabudí, je pozitivní.
Sobota
Není nad to, když vás ráno mamka vzbudí s tím, že jde k babičce, protože u ní v baráku hoří. To vylítnete z postele ani nevíte jak, vůbec vám nevadí, že jste pomačkaní, otlačení (hlavně ten knoflík od polštáře uprostřed čela) a že vás vidí v teplákách, rozcuchanou a nenamalovanou (celkově prostě nezkulturněnou) člověk, u kterého chcete, aby vás takhle pokud možno nikdy neviděl. Ale já v tuchvíli nebyla ta hlavní, takže mi to ve finále nakonec bylo úplně jedno, jak vlastně vypadám. Hlavní bylo, že se nikomu nic nestalo.
SMSka, ať dorazím dřív do práce, mi trošku přerušila cvičení - zrovna jsem pouštěla video. Jak já to teď jen udělám?

Neděle
Prosím, nechte mě prospat celý den. Potřebuju nabrat energii. Spaní do 12 mi nějak nestačilo. Venku sice svítilo sluníčko o 106 celý den, ale díky studenému větru to působilo, jako by žádné sluníčko nesvítilo. Zimu mi ale vykompenzoval fakt, že se po mě prošel nádhernej chameleon a já se hned zamilovala :)
Do cvičení se mi po jednom vynechaném dni ale ani trošku nechtělo. Ach jo....

Komentáře

Okomentovat

Prosím slušně. Děkuji :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Konečná 36

Hazké pondělí všem! Mám tu pro Vás slibovaný článek plný prázdných obalů od kosmetiky. A nebude trvat dlouho a budu mít pro vás další nálož ;)   Oriflame - Big Lash Mascara Bohužel, tuto řasenku nemůžu úplně doporučit. Je průměrná, svou práci odvede, ale za stejné peníze jsem schopná sehnat lepší.  Rimmel - Brow Pro Micro Tato tužka na obočí byla moje velká láska! Vydržela mi téměř rok (nepoužívala jsem ji denně a určitě nemám potřebu dokreslovat si obočí, tužky spíš používám ke korekci vnější části obočí). Je hezky tenká, tak akorát tvrdá/měkká. Kdybych neměla v zásobě spoustu dalších, klidně ji ihned pořídím znovu.  Garnier - Moisture+ Aqua Bomb Moje oblíbená pleťová maska :) Myslím si, že ji všichni znáte.  Garnier Bio - Čistící pleťové tonikum s tymiánem Tohle pleťové tonikum bylo fajn, nicméně asi ho znova úplně nepotřebuju. To, že mi lehce vysušoval pleť, mi ani tak moc nevadilo, ale často mi pleť vysušoval docela dost a to je něco, co mi úplně nesedělo.  Catrice - Camouflage cre

Vánoční přání

Milé čtenářky, milí čtenáři dovolte mi popřát Vám co možná nejklidnější prožití vánočních svátků. Doufám, že si nejen dnešek, ale i nadcházející dny užijete v klidu a v pohodě s Vašimi blízkými tak, jak si představujete. Pevně věřím, že každý z Vás dnes večer najde pod stromkem to, po čem touží a že i Vámi obdarovaní budou mít radost. A nezoufejte, pokud někdo ve Vašem okolí bude mít pod stromkem sto dárků a vy jenom pár - Vánoce nejsou jenom o dárkách, věřte mi. Užívejte si :)

Nákupy leden - duben 2021 - Dekorativní kosmetika

Hezký den všem! V prvním článku roku 2021 jsem všem chtěla popřát úspěsný rok 2021, nicméně takhle v květnu se to už asi úplně nehodí :-) Přiznávám, že jsem všechny své novinky poctivě fotila, a nebyla jsem schopná se přinutit k tomu, abych vše sepsala a průběžně postovala. Takže jsem se rozhodla, že to udělám trochu jinak. Své nákupy za uplynulé 4 měsíce rozdělím do tří článků - dekorativní kosmetika, skin care a péče o tělo a vlasy. Takhle se to poměrně hezky rozprostře a i tak si myslím, že to budou články velmi obsáhlé, neboť i když jsem se snažila, nějak se mi nevedlo úplně šetřit.  Oriflame - Posilující řasenka na řasy a obočí Tento produkt jsem si koupila hlavně z toho důvodu, že je to takové 2v1 - můžu to použít jak na řasy, tak na obočí, z čehož jsem usuzovala, že to bude v hnědém odstínu, a nespletla jsem se. Hnědé řasenky nosím ráda, toto je spíš hodně lehoučký gel, který na štětečku není prakticky vidět, abych si ověřila, že je to opravdu zabarvené, musela jsem si kousek pr