Přeskočit na hlavní obsah

Mé postřehy z drogerek, vyzkoušeno jinde

Po dlouhé době zase článek - díky svatbě a týdenní dovolené na Moravě jsem neměla na přispívání absolutně žádný čas. Těšila jsem se, jak všechno naženu během posledních 14ti dnů volna, avšak v práci nás vypekl jeden (teď už bývalý) kolega, takže musím chodit místo něj, takže se mi nedostává času jak bych chtěla a veškeré mé další aktivity musí jít protentokrát stranou.

Jak jste si ale mohli v názvu článku přečíst, chystám se Vám napsat, jaké postřehy se mi momentálně povedly v drogérkách a co jsem vyzkoušela u kamarádky.

Toning Cream 2in1 - Dermacol
O téhle záležitosti jsem četla u pár blogerek a pořád přemýšlím, jestli si ho koupit nebo ne. Mělo by se jednat o alternativu k BB krémům. Prozatím jsem se jen tak zběžně dívala po ceně (v DM 129 Kč a předpokládám, že v Rossmannovi bude stejná) a odstínech. Tady jsem byla trochu překvapená docela velkým skokem na barevné škále - zkoušela jsem 2 nejsvětlejší odstíny, přičemž ten úplně nejsvětlejší byl krásně do růžova a ten druhý byl šedivý. Tak pořád přemýšlím, jestli si ho koupit, nebo ho ve stojanu nechat. Pokud si chcete přečíst mini info, tak můžete tady.
Zdroj: www.dermacol.cz

Make-up Cover - Dermacol
Teď mě kdyžtak opravte, ale proč mám takový pocit, že v některých DMkách i Rossmannech se tenhle zázrak začal prodávat až teď? Ve své oblíbené DM, kam chodím několikrát měsíčně, jsem ho objevila teprve nedávno. A za tu cenu 129 Kč hodně přemýšlím o jeho koupi.
Zdroj: www.dermacol.cz

Essence
Dlouho diskutovaná změna u Essence konečně v našich drogériích! Novinky i staré produkty v nových obalech už zdobí regály v Rossmannech i DMkách.
První, co mě na první pohled zaujalo už na obrázcích jsou nové obaly laků - jsou takové hezky oblé, zvětšil se jejich objem a tím pádem i cena (39,90 Kč). Nové odstíny jsou označeny "NEW", všechny laky by měli mít nějaký inovovaný kartáček, který ale není asi úplně nejideálnější, jak píše Bezega. A prý má být taky v nabídce lak, který v noci svítí! :)
Zdroj: www.essence.eu

Také se objevily nové balzámy na rty, o kterých čtu rozdílné názory - jedněm krásně voní po ovoci, druzí z nich cítí akorát tak chemii. Názor nechám na vás ať si uděláte sami. Já po nich určitě nesáhnu, pro mě už jenom svým vzhledem se nejedná o kvalitní balzám, po kterém by moje rty šílely a toužily.

Co mě ale opravdu hodně láká jsou pigmenty. U Bezegy jsem četla o krásné broskové barvě a nalákala mě na ní natolik, že po ní snad i při nejbližší příležitosti sáhnu. Barvy se pohybují od přirozenějších odstínů až po krásně křiklavé, odvážnější barvy. A jejich využití? Oči, rty, nehty... Nápadům se určitě meze nekladou :) K pigmentům dorazily i báze, na kterých by měly dobře držet (prý drží perfektně i bez nich) a aplikátor.
Zdroj: Bloggers.com
 Potom jsou taky nové (? - nemám ponětí, jestli jsou nebo nejsou nové, protože make-upy a ostatní věci, které bych si měla dávat na pleť mě od essence nechávají naprosto chladnou) make-upy a korektory, ale toho jsem si ani nějak nevšimla, jen jsem o nich četla. Taky by měl být jako novinka make-up s pudrem 2v1 - pokud jsem to pochopila správně, tak je to na bázi pudru, přičemž na sucho se to používá jako pudr, na mokro se z toho stane make-up. Ale nejsem z toho nějak moudrá a určitě si to stejně nekoupím.
Zdroj: helenebeautyblog.blogspot.com

A určitě je ve stojanech více novinek, tohle mě ale nějak zaujalo, či jsem o tom už četla někde jinde.Jinak stojany Essence dlouho nebyly takhle plné hodně dlouho, tak vybírejte, nakupujte a kochejte se, dokud je ještě z čeho. Prohlédnou si všechny novinky můžete tady, nebo jednoduše navštivte nejbližší drogerii, ve které Essence prodávají :)

U Rossamanna seženete až do 2. září dekorativní kosmetiku NYC a Maybelline s 25% slevou. Takže pro Vás, které máte tyto značky rády, směle do toho!

U kamarádky jsem vyzkoušela 3 laky na nehty. Bohužel, nestlihla jsem své "lentilkové" nehty vyfotit, takže si budete muset konečný výsledek sami představit.
Essence - 46 Wake up (oranžová)
Rimmel 60Sec - 260 Funtime Fuschia (růžová)
Basic - 202 (žlutá) 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Konečná 36

Hazké pondělí všem! Mám tu pro Vás slibovaný článek plný prázdných obalů od kosmetiky. A nebude trvat dlouho a budu mít pro vás další nálož ;)   Oriflame - Big Lash Mascara Bohužel, tuto řasenku nemůžu úplně doporučit. Je průměrná, svou práci odvede, ale za stejné peníze jsem schopná sehnat lepší.  Rimmel - Brow Pro Micro Tato tužka na obočí byla moje velká láska! Vydržela mi téměř rok (nepoužívala jsem ji denně a určitě nemám potřebu dokreslovat si obočí, tužky spíš používám ke korekci vnější části obočí). Je hezky tenká, tak akorát tvrdá/měkká. Kdybych neměla v zásobě spoustu dalších, klidně ji ihned pořídím znovu.  Garnier - Moisture+ Aqua Bomb Moje oblíbená pleťová maska :) Myslím si, že ji všichni znáte.  Garnier Bio - Čistící pleťové tonikum s tymiánem Tohle pleťové tonikum bylo fajn, nicméně asi ho znova úplně nepotřebuju. To, že mi lehce vysušoval pleť, mi ani tak moc nevadilo, ale často mi pleť vysušoval docela dost a to je něco, co mi úplně nesedělo.  Catrice - Camouflage cre

Vánoční přání

Milé čtenářky, milí čtenáři dovolte mi popřát Vám co možná nejklidnější prožití vánočních svátků. Doufám, že si nejen dnešek, ale i nadcházející dny užijete v klidu a v pohodě s Vašimi blízkými tak, jak si představujete. Pevně věřím, že každý z Vás dnes večer najde pod stromkem to, po čem touží a že i Vámi obdarovaní budou mít radost. A nezoufejte, pokud někdo ve Vašem okolí bude mít pod stromkem sto dárků a vy jenom pár - Vánoce nejsou jenom o dárkách, věřte mi. Užívejte si :)

Nákupy leden - duben 2021 - Dekorativní kosmetika

Hezký den všem! V prvním článku roku 2021 jsem všem chtěla popřát úspěsný rok 2021, nicméně takhle v květnu se to už asi úplně nehodí :-) Přiznávám, že jsem všechny své novinky poctivě fotila, a nebyla jsem schopná se přinutit k tomu, abych vše sepsala a průběžně postovala. Takže jsem se rozhodla, že to udělám trochu jinak. Své nákupy za uplynulé 4 měsíce rozdělím do tří článků - dekorativní kosmetika, skin care a péče o tělo a vlasy. Takhle se to poměrně hezky rozprostře a i tak si myslím, že to budou články velmi obsáhlé, neboť i když jsem se snažila, nějak se mi nevedlo úplně šetřit.  Oriflame - Posilující řasenka na řasy a obočí Tento produkt jsem si koupila hlavně z toho důvodu, že je to takové 2v1 - můžu to použít jak na řasy, tak na obočí, z čehož jsem usuzovala, že to bude v hnědém odstínu, a nespletla jsem se. Hnědé řasenky nosím ráda, toto je spíš hodně lehoučký gel, který na štětečku není prakticky vidět, abych si ověřila, že je to opravdu zabarvené, musela jsem si kousek pr